شعارهاي تند عليه صالحي در روز قدس و واكنش وي (عكس)

۱۲۱ بازديد

شعارهاي تند عليه صالحي در روز قدس و واكنش وي (عكس)

  • شعارهاي تند عليه صالحي در روز قدس و واكنش وي (عكس)

    به گزارش ايران ناز راهپيايي روز قدس در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان با حواشي خاصي برگزار شد. از جمله شعارهاي عجيب و غريب و حمله هتاكانه عده اي اجير شده به رئيس سازمان انرژي اتمي خبر ساز گرديد و اين حملات هتاكانه باعث واكنش وي گرديد . صالحي رئيس سازمان انرژي اتمي در تظاهرات روز قدس ( روز 18 خرداد 97 ) با شعارهاي تند از سوي تعدادي از افراد تندرو روبه رو شد.

    فيلم منتشر شده نشان مي دهد به هنگام حضور علي اكبر صالحي در تظاهرات روز قدس در تهران،شماري از افراد به نزديكي وي مي روند و شعارهاي تندي از جمله «مرگ بر خائن»، «مرگ بر وطن فروش» و «مرگ بر منافق» عليه وي سردادند. يكي از افراد هم خطاب به صالحي مي گويند « والله بالله دروغگويي»

    شعارهاي تند عليه صالحي در روز قدس و واكنش وي (عكس)

    اين فيلم نشان مي دهد كه صالحي مسير خود را تغيير مي دهد اما اين افراد همچنان وي را دنبال ميكنند و شعارهاي خود را تندتر و با صداي بلندتر عليه وي تكرار مي كنند.

    در اين بين صالحي روبه يكي از شعار دهندگان مي گويد: «خيلي بي ادب هستي. ادب داشته باش.مردك. اي بي ادب»

    حسام الدين آشنا مشاور فرهنگي رييس جمهور در واكنش به اين اقدام در توئيتر خود نوشت: آگاهي از دستاوردهاي غيرنظامي سازمان انرژي اتمي در دوران 1392-1400 كساني را شرمنده خواهد كرد كه ناآگاهانه عليه رئيس آن شعار دادند و كسان ديگري رارسوا خواهد كرد كه آگاهانه اين طراحي را انجام دادند.

    سيدمحمد بطحايي وزير آموزش و پرورش نيز ديروز در توئيتي نوشته بود: متاسفانه توهين به يكي از شريف ترين اعضاي هيات دولت در راهپيمايي همبستگي ملت ايران با ملت فلسطين، تنها نتيجه اش به حاشيه بردن حضور ميليوني مردم در روزيست كه بايد صدايي واحد از ايرانيان به جهان مخابره شود.

    شعارهاي تند عليه صالحي در روز قدس و واكنش وي (عكس)

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد