مدرن سازي دكوراسيون توسط پارتيشن شيشه‌اي

۸۱ بازديد

مدرن سازي دكوراسيون داخلي با انواع شيشه

همواره اهميت استفاده از شيشه‌ها در طراحي و دكوراسيون داخلي بر كسي پوشيده نخواهد بود. شيشه‌ها در تنوع بسيار زيادي طراحي و ساخته مي‌شوند و اغلب نقش دكوراتيو دارند. با گذشت زمان نوع استفاده و طراحي شيشه ها پيشرفت كرده و به صورت حرفه‌اي تغيير كرده و به سمت و سوي مدرنيته شدن گام برمي‌دارد. استفاده از اين شيشه ها مي‌تواند در تمام زمينه‌هاي طراحي و ساخت ساختمان ها استفاده شود. شيشه هاي دكوراتيو در انواع متفاوتي وجود دارند. شيشه رنگي يا لاكوبل براي طراحي ساخت داخلي و خارجي ساختمان ها استفاده مي‌شود. كما اينكه امروزه محصولات بسيار زيادي از نوع شيشه بوجود آمده است كه زيبايي و مدرن سازي ساختمان ها بسيار ساده‌تر كرده است.

در صورتي كه در نظر داريد يك خانه زيبا و مدرن داشته باشيد، استفاده از اين محصولات بايد در صدر خواسته هاي شما قرار بگيرد. انواع كاربرد‌هاي شيشه مثل پارتيشن شيشه‌اي، نرده شيشه‌اي، آينه هاي دكوراتيو و كابين دوش كه به نوعي تاثيرات بسيار زيادي در زيبايي و مدرن شدن منزل شما دارد، مي‌تواند به نوعي بر سلامت ساختمان شما هم تاثير داشته باشد. حال آنكه اين تاثير گذاري چگونه اعمال مي‌شود را در ادامه متوجه خواهيد شد.

4roq_r4.jpg

مدرن سازي دكوراسيون توسط پارتيشن شيشه‌اي

در فضاهاي مدرن به هموزن كردن قسمت‌هاي داخلي و خارجي منازل در كنار استفاده از لوازم داخلي مدرن و زيبا توجه بسيار مي‌شود. بهتر است كه فضاي طراحي ساختمان ها به گونه‌اي باشد كه تمام امكانات در زمان مورد نظر قابل استفاده بوده و بتوان تمام گزينه هاي مد نظر خود را در ساختمان و قسمت طراحي اعمال كنيد. از عوامل موثر در طراحي دكوراسيون شيشه‌ها و لوازم شيشه‌اي هستند. يكي از مهم‌ترين و محبوب‌ترين اين لوازم پارتيشن شيشه‌اي است كه با نام ديوار شيشه‌اي هم شناخته مي‌شود. در صورتي كه براي قسمت‌بندي فضاي بزرگ خانه به قسمت‌هاي كوچك تر از ديوار‌هاي شيشه‌اي استفاده كنيد، يك پارتيشن شيشه‌اي داخل منزل خود خواهيد داشت. اين نوع پارتيشن‌ها با توجه به استفاده از شيشه در ساخت آنها امكان مشاهده فضاهاي مختلف خانه ها را فراهم مي‌كنند. ولي مي‌توان در برخي از قسمت‌ها اين امكان را فراهم كرد كه داخل اتاق يا پارتيشن ديده نشود.

تصور كنيد كه براي شركت بزرگ تجاري خود از پارتيشن شيشه‌اي استفاده كرده‌ايد. در چنين مواردي مديريت مي‌تواند به صورت كامل بر كار كارمندان خود نظارت داشته باشد. حال آنكه كارمندان نبايد به اتاق مدير دسترسي داشته باشند و اين يك امر امكان‌پذير خواهد بود. با استفاده از شيشه‌هاي هوشمند در پارتيشن شيشه‌اي شما مي توانيد ديوار ها را با يك حركت به حالت مات تبديل كنيد و در موارد مورد نياز دوباره حالت شفاف ديوار‌ها را فعال كنيد. به همين سادگي يك ساختمان مدرن و كاربردي خواهيد داشت.

 

مدرن سازي دكوراسيون توسط نرده شيشه‌اي

از ديگر كاربرد‌هاي شيشه در طراحي و دكوراسيون داخلي مي‌توان به نرده شيشه‌اي اشاره كرد. نرده شيشه‌اي براي محافظت از افراد در هنگام استفاده از پله و راه پله طراحي و ساخته مي‌شود. البته به طور كلي از نرده‌ها براي محافظت استفاده مي‌شود، كه با توجه به مكان قرارگيري مثل كنار راه پله و بالكن ميتوان از گزينه هاي متفاوتي براي اين كار استفاده كرد. نرده ها در زمان هاي قديم از جنس فلز ساخته مي‌شدند. وليكن امروزه با توجه به استفاده از شيشه ها در تمام زمينه‌هاي مدرن‌سازي و دكوراسيون، بايد از نرده‌هايي با جنس مشابه يا تركيبي استفاده كرد. نرده شيشه‌اي علاوه بر تاثير چند برابر در مدرن‌سازي فضاهاي داخلي ساختمان ها مي‌تواند نورگيري بسيار عالي را براي فضاهاي متفاوت ساختمان فراهم كند. با توجه به استفاده از شيشه در پله ها و در قسمت هاي ديگر، مي‌توان پرتو نور را كه قابليت رد شدن از شيشه ها را دارد در تمام قسمت هاي منزل در طول روز مشاهده كرد. به همين ترتيب انرژي خورسيد همواره در منزل شما وجود خواهد داشت.

مدرن سازي دكوراسيون داخلي توسط كابين دوش

 

كابين دوش حمام، يك محفظه شيشه‌اي حاوي دوش و پنل كنترلي است. اين نوع كابين در اندازه هاي متفاوتي به صورت مستطيلي ايستاده، نيم‌دايره ايستاده و ديگر طرح ها وجود دارد كه با توجه به نوع و اندازه حمام خانه شما انتخاب و خريداري مي‌شود. در داخل اين نوع كابين ها مي‌توان يك پنل كنترلي براي كنترل تمام قسمت هاي دوش اصلي مشاهده كرد. ديواره‌هاي اين محفظه از جنس شيشه است كه مي‌تواند براي مشخص نبودن داخل از جنس شيشه هوشمند ساخته شود. به طور كلي اين نوع كابين دوش داراي درب هاي كشويي و باز شو هستند. كابين دوش حمام علاوه بر مهيا كردن قابليت دوش سريع مي‌تواند مدرن بودن و زيبايي را به محوطه حمام و سرويس بهداشتي شما هديه دهد. سعي كنيد كه يك كابين دوش عالي با توجه به وجود امكانات متفاوت در حمامتان تهيه كنيد. چرا كه در صورت متناسب نبودن اين نوع كابين ها علاوه بر مدرن نبودن فضا، خللي هم در سرويس استحمام شما بوجود خواهد آمد. بهتر است با يك شخص با تجربه در زمينه دكوراسيون براي خريد نوع مناسب‌تر كابين دوش مشورت كنيد.

منبع: شيشه رنگي تتراگلس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.