هولوگرافي چيست و چگونه كار مي‌كند؟

۱۷ بازديد

هولوگرافي چيست و چگونه كار مي‌كند؟

هولوگرافي تكنيكي است كه اجازه مي‌دهد ميدان نوري در آن ضبط شده و بعدا دوباره مانند ابتدا بازسازي شود. اين در حالي اتفاق مي‌افتد كه ميدان نوري اصلي، ديگر وجود ندارد چون شي اوليه نيز ديگر در محيط مد نظر حضور ندارد. هولوگرافي را از لحاظ منطق مي‌توان به ضبط صدا تشبيه كرد. ميدان صدا توسط ارتعاشات آلات موسيقي يا تار‌هاي صوتي به وجود مي‌آيد. صداي ضبط شده، اين ارتعاشات را به صورت رمزگذاري شده نگهداري مي‌كند. اين اطلاعات بعدا بدون نياز به حضور ميدان صوتي اصلي، قابل شنيدن خواهد بود. هولوگرافي حتي شباهت بسيار بيشتري به ضبط صدا Ambisonic دارد كه در آن هر زاويه از ميدان صوتي ضبط شده قابليت بازتوليد را دارد.

ليزر

در هولوگرافي از طريق ليزر، هولوگرام از طريق نور ليزر ضبط مي‌شود كه لحاظ رنگي بسيار خالص و منظم است. شايد تنظيمات مختلفي براي توليد هولوگرام استفاده شود و انواع متفاوتي از آن توليد شود اما همه هولوگرام‌ها شامل تعامل نور از جهات مختلف و توليد الگوي تداخل ميكروسكوپي هستند كه يك صفحه، فليم يا راسنه‌ها به صورت عكاسي ضبط مي‌كنند. در يك تركيب تركيب مشترك، پرتو ليزر به دو قسم تقسيم مي‌شود. يكي از اين قسمت‌ها به عنوان پرتو شي و ديگري به عنوان پرتو مرجع شناخته مي‌شود. پرتو شي با عبر دادن آن از لنز گسترش پيدا مي‌كند و براي روشنايي سوژه مورد استفاده قرار مي‌گيرد. رسانه مد نظر براي ضبط در جايي قرار گرفته است كه وقتي نور از شي منعكس يا پراكنده مي‌شود، به آن خواهد رسيد. لبه رسانه ضبط در نهايت به عنوان پنجره‌اي از آن شي مد نظر مشاهده مي‌شود، كار خواهد كرد. بنابر اين مكان رسانه بايد با توجه به اين مسائل انتخاب شود. پرتو  مرجع نيز گسترش پيدا كرده براي براي نورپردازي مستقيم در محيط استفاده مي‌شود. در اينجا نور مرجع با نوري كه از شي ساطع شده ملاقات كرده تا در نهايت الگوي تداخل مد نظر ايجاد شود. همانند عكاسي، هولوگرافي براي تاثير صحيح بر محيط كه قرار است ضبط در آن انجام شود نياز به نور مناسب دارد. بر خلاف عكاسي، در طول قرار گرفتن در معرض نور منبع، عناصر نوري، محيط ضبط و سوژه بايد همه نسبت به يكديگر كاملا بي حركت بمانند تا در حدود يك چهارم طول موج نور، از نور يا الگوي تداخل استفاده شود. در غير اين صورت هولوگرام تار خواهد شد و به صورت كلي قابل استفاده نيست. در حالي كه موجودات زنده اصولا كاملا ثابت نخواهند بود براي تصوير برداري هولوگرامي بايد از نور ليزر بسيار قوي استفاده كرد. به خاطر مضرات موجود اينكار به ندرت و صرفا در محيط آزمايشگاهي انجام مي‌شود. قرار گرفتن در معرض نور ليزر با قدرت بسيار كمتر در حدود چند ثانيه تا چند دقيقه، طبيعي است.

دستگاه

با تابيدن بخشي از پرتو نور به صورت مستقيم در محيط ضبط و بخشي ديگر به شي مد نظر به گونه‌اي كه اين نور به رسانه ضبط بازگردد، هولوگرام به وجود مي‌آيد. براي آرايش منعطف ضبط هولوگرام نياز است كه پرتو ليزر از طريق تعدادي عناصر مختلف هدايت شود كه آن را به طريق مختلف تغيير مي‌دهد. اولين عنصر، شكاف پرتو نور است. اين عنصر پرتو نو را به دو پرتو يكسان تقسيم مي‌كند كه هركدام جهت‌هاي مختلفي را هدف قرار مي‌گيرند.

  • يك پرتو (معروف به نور يا پرتو شي) با استفاده از لنز‌ها پخش شده و توسط آينه‌ها به صحنه مد نظر منتقل مي‌شود. برخي از نورهاي پراكنده (منعكس شده) از صحنه سپس در محيط ضبط قرار مي‌گيرند.
  • پرتوي دوم (بيشتر به عنوان پرتو مرجع شناخته مي‌شود) نيز با استفاده از لنز‌ها پخش مي‌شود اما به گونه‌اي هدايت مي‌شوند كه با صحنه تماس نداشته باشند اما به صورت مستقيم در محيط ضبط قرار خواهند گرفت.

ماده‌هاي مختلفي به عنوان رسانه ضبط مورد استفاده قرار مي‌گيرند. يكي از معمول‌ترين راهكار‌ها استفاده از فيلمي شبيه به فيلم عكاسي (امولوسيون عكاسي هاليد نقره) است اما اينكار با غلظت بسيار بالاتره دانه‌هاي واكنشي نسبت به نور انجام مي‌شود. استفاده از اين ماده باعث مي‌شود كه هولوگرام وضوح تصوير بسيار بالاتري را داشته باشد. لايه‌اي از اين رسانه ضبط به لايه‌اي شفاف متصل مي‌شود كه معمولا از جس شيشه است اما امكان استفاده از پلاستيك نيز وجود دارد.

منبع : https://ravanavr.com/

https://www.diigo.com/user/samihberge3
https://visual.ly/users/samihberge3/portfolio
https://www.mixcloud.com/SamihBerge3/

 

 

به چه دليل شركت گوگل بهترين مكان براي كار درآمريكاست؟

۱۲ بازديد

به چه دليل شركت گوگل بهترين مكان براي كار درآمريكاست؟

مكان گوگل در شادي كاركنان آن بي تاثير نبوده، و اين يك استاندارد طلايي براي غول تكنولوژي مي باشد.مقر اصلي آن در مانتين ويو، كاليفرنيا مي باشد. گوگل در سال 2016 بر اساس PayScale (سازماني كه درآن درجه بندي دستمزد يا حقوق انجام مي شود) در صدر 50 تا از بهترين شركت ها براي كار در آمريكا قرار گرفت. همچنين فيسبوك در رتبه 5 قرار گرفت با اينكه در سال 2015 در نقطه اول قرار داشت. كارمندان آمريكايي كه در گوگل كار مي كنند در بررسي PayScale براي كارمند در تعدادي از مناطق نمرات بالايي براي رضايت شغلي، پاداش و مفهوم كار نمرات بالايي را كسب كرده اند.

به همين دليل در اينجا اشاره مي كنيم كه چرا گوگل در رتبه بندي بهترين شركت براي كار در كشور آمريكا مي باشد:

 

درصد بالايي از كارمندان Google مي گويند كه آنها از كار خود راضي هستند.

86 درصد از كارمندان گوگل مي‌گويند كه از كارشان در اين شركت راضي هستند.  لازلو باك به عنوان رئيس گوگل در كتاب خود، "قوانين كار!" كليد موفقيت گوگل به عنوان يك محل كار را نوآوري، تجربه، و  داشتن چيزهاي سرگرم كننده دانسته است.

او مي نويسد "مسئله زيبا در مورد اين روش اين است كه در اين محيط بزرگ : تمام  تلاش ها براي حمايت يك ديگر، و  ايجاد يك سازمان خلاق، سرگرم كننده، سخت كوش، و بسيار مولد، با همديگر مي باشد " .

يكي از عوامل اصلي كه گوگل را به محيط كار منحصر به فرد و شگفت انگيز  تبديل كرده "Googleplex " است. بيشتر كارمندان گوگل از قدرت انعطاف پذيري در اين شركت مي گويند مانند وعده هاي غذايي سالم و لذيذ رايگان، لباس هاي شسته شده و امكانات ورزشي، مرخصي هاي بسيار براي والدين، و داشتن محل مراقبت از كودكان. يكي از كارمندان در Mountain View به عنوان توصيف گوگل مي گويد "يك شركت كه در مقابل كاركنان خود رفتار هاي بزرگ نشان مي دهد كه در مقابل باعث ايجاد انگيزه و وفاداري آن ها مي شود ."

كارمندان گوگل مي گويند كه گوگل اجازه مي دهد تا خلاقيت و ايده هاي خود را بر روي پروژه ها پياده كنند. گوگل همچنين كاركنان خود را تشويق مي كند كه براي كمك به ايجاد يك جامعه خلاق تر، رضايت بخش، و صميمي معلم و مربي يكديگر باشند.

 

 كاربران Google فكر مي كنند كه با كار خود باعث مي شود جهان به مكاني بهتر تبديل شود.

 73 درصد از كاركنان گوگل  شغل خود را به صورت معني دار پيدا كرده اند. اين با توجه به ماموريت شركت تعجب آور نيست : "سازماني براي در دسترس قرار دادن اطلاعات مفيدو براي عموم"

باك مي نويسد "اين كار باعث ايجاد انگيزه و نوآوري "و " دامنه گسترده اي از ماموريت ها به ما اجازه مي دهد تا گوگل به جلو حركت كند به صورت يك قطب نما به جاي سرعت سنج."

گوگلي ها به خوبي به اين ماموريت، پاسخ داده اند، به گفته آن ها: آنچه كه آنها را به خود جلب و  در شركت نگه مي دارد،پروژه هاي معني دار و به چالش كشيدن آن هادر سايت Glassdoor مي باشد.

نخستين بودجه گوگل در اوت ۱۹۹۸ توسط اندي بكتولشيم، مؤسس سان مايكروسيستمز كه به مقدار ۱۰۰ هزار دلار بود به گوگل داده شد و اين در حالي بود كه اين شركت هنوز ثبت نشده بود.[۲۴] در همان زمان گوگل همچنين از چند سرمايه‌گذار ديگر توانست مبالغي دريافت كند. جف بيزوس مؤسس شركت آمازون و استاد دانشگاه رشته كامپيوتر در دانشگاه استنفورد، و رام شريرام هر كدام مبلغ ۲۵۰ هزار دلار در گوگل سرمايه‌گذاري كردند. بعدها كه گوگل به يك شركت سهامي عام تبديل شد، ارزش اين سرمايه به بيش از ۲۸۰ ميليون دلار رسيده بود.[۳۴][۳۵] ديويد شريتون كه از كارآفرينان آن زمان بود نيز ۱۰۰ هزار دلار در گوگل سرمايه‌گذاري كرد.[۳۶] پس از جمع‌آوري همه اين مبالغ، گوگل توانست ۱ ميليون دلار سرمايه جمع كند كه با استفاده از آن بالاخره قادر بود فروشگاهي را در منلو پارك، كاليفرنيا افتتاح كند.[۳۷] در اوايل سال ۱۹۹۹ در حالي كه برين و پيج كه هنوز در حال تحصيل بودند، به اين نتيجه رسيدند كه موتور جستجويي كه آنها به وجود آوردند وقت بسيار زيادي از امور دانشگاهي آن‌ها را اشغال كرده‌است. آن‌ها نزد شخصي با نام جورج بل كه مديرعامل شركت موتور جستجوي اكسايت رفتند و او را ترغيب كردند تا گوگل را به ۷۵۰ هزار دلار از آنها بخر، اما او اين پيشنهاد را نپذيرفت و مبلغي بين ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار دلار را به آنها پيشنهاد داد.[۳۸] در مارس ۱۹۹۹ اين شركت به پالو آلتو، كاليفرنيا منتقل شد[۳۹] كه اكثر شركت‌هاي استارت‌آپ سيليكون‌ولي كار خود را از آنجا شروع كردند.[۴۰] گوگل در ۷ ژوئن ۱۹۹۹ اعلام كرد كه قصد دارد تا سرمايه شركت را به ۲۵ ميليون دلار افزايش دهد[۴۱] و سرمايه‌گذاران عمده‌اي همچون كلاينر پركينس و سكويا كپيتال در اين افزايش سرمايه شركت داشتند.[۴۲] در ژوئن ۲۰۰۰ اعلام شد كه گوگل قرار است به عنوان موتور جستجوي پيش‌فرض وبگاه ياهو! انتخاب شود كه در آن زمان پربازديدترين وبگاه در اينترنت بود و تا قبل از آن از اينكتومي به عنوان موتور جستجوي خود استفاده مي‌كرد.[۴۳][۴۴] در سال ۲۰۰۱ سرمايه‌گذاران گوگل به اين نتيجه رسيدند كه اين شركت به يك مديريت قوي نيازمند است و به همين دليل اريك اشميت را به عنوان مديرعامل و سرپرست شركت برگزيدند[۴۵] در سال ۲۰۰۳، گوگل يكي از ساختمان‌هاي سيليكون گرافيكس در مانتين ويو را اجاره كرد[۴۶] اين ساختمان بعدها با نام گوگل‌پلكس شناخته شد كه برگرفته‌شده از واژه گوگول‌پلكس بود. گوگل سه سال بعد اين ساختمان را به مبلغ ۳۱۹ ميليون دلار خريداري كرد.[۴۷] واژه گوگل پس از مدتي به يكي از مداخل فرهنگ‌هاي زبان انگليسي افزوده شد كه به معني «جستجوي واژه‌اي در وبگاه گوگل براي يافتن اطلاعات» تعريف شد. در ژوئن ۲۰۰۶، واژه گوگل به فرهنگ آكسفورد[۴۸] و در ژوئيه ۲۰۰۶ به فرهنگ مريم-وبستر افزوده شد.

كاربران مي گويند گوگل در حبران خسارت بهترين است.

 گوگل به وسيله حقوق رقابت ايجاد مي كند. حقوق و دستمزد متوسط كارمندان با تجربه 140،000 $، و كارمندان با كمتر از يك سال تجربه كاري به طور متوسط حدود 93000 $ مي باشد.گوگل همچنين بالاترين پرداخت در بازار را براي كاركنانش دارد.  شايان ذكر است كه دو نفر در پست مشابه در گوگل مي تواند پرداخت متفاوت داشته باشند كه اين به عملكرد آن ها بستگي دارد. 

به گفته باك " كار سختي است كه محدوده پرداخت بين افراد مي تواند دو يا حتي 10 برابر بيشتر از شخص ديگري باشد" ،"اما اين بسيار سخت تر كه ببينيد افراد با بيشترين استعداد از آن خارج مي شوند، اين باعث مي شود شما فكر كنيد كه شركت در حال پرداخت ناعادلانه است: درحالي كه بهترين افراد در آن مراتب بيشتر از متوسط هستند، و پرداخت هاي كه در ان براي هر كس انجام ميشود يكسان است."

 

بيش از يك چهارم كاربران گوگل از راه دور با آن ارتباط برقرار مي كنند.

 

تنها 28% از كاركنان گوگل از خانه يا از طريق ارتباط از راه دور كار مي كنند كه ارتباط آنها از طريق  wi-fiدر همه زمان ميسر است. همچنين برخي از شركت هاي بزرگ  مثل: آمازون، Netflix  واپل نيز از طريق اين تكنولوژي كار مي كنند.

 يكي از كارمنداني كه در دفتر مركزي گوگل كار مي كند مي نويسد:"اين شركت انعطاف پذير است، شما  رئيس خرد نداريد و مي توانيد تا حدودي در انعطاف پذيري كاركمك كنيد اما  اشتباه نكنيد شما مقدار زيادي كار مي كنيد اما لازم نيست كه براي تمام كار خود را به ميز كار  زنجير كنيد. "

 

برخي از كاركنان مي گويند كه كار آنها كم استرس است. 

 

 در حالي كه 12 درصد از كاركنان كار خود را پراسترس گزارشكرده اند، به نظر مي رسد در مقايسه با شركت هاي ديگر ،اين نمره نسبتا پاييني است كه قابل توجه نيست. 

شايد يكي از عواملي كه به كاهش سطح استرس مي تواند كمك كند كارهاي مانند  ماساژ، كلاس هاي تناسب اندام رايگان ، عضويت در ورزشگاه، و يك برنامه ريزي تعطيلات سخاوتمندانه مي باشد.

يكي از مديران گوگل مي نويسد يكي از عوامل ديگر : ". محيط كاري بدون رقابت كه اجازه مي دهد به اتاقي براي خلاقيت تبديل شود" مي باشد.همه ما ميدونيم كه كار كردن در شركت گوگل امتيازات خاصي داره، اما اينطور كه پيداست اين غول دنياي موتورهاي جستجو با امكاناتي كه در مجموعه دفاترش گردآوري كرده به طور جدي به فكر آسايش كارمندان خودش هست. همونطور كه شما دوستان پرشين استار در تصاوير زير ميبينيد چيزي كه عيان است چه حاجت به بيان است ... به گزارش عصر ايران، گوگل گذشته از گوگل‌پلكس (ساختمان مركزي) خود كه در كاليفرنياي آمريكاست، شعبه هاي ديگري در لندن، سوئيس، ميلان، پكن، استكهلم و ... دارد كه فضاي داخلي آنها از اين نظر كه كار و استراحت كارمندانش بايد در يك سطح باشد كم و بيش نظير يكديگر است.

منابع:

http://cse.google.co.in/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F

http://cse.google.com.tw/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.co.id/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.ua/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.cz/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.mx/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.au/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.be/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://images.google.be/url?q=https%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.co.th/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.tr/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F

 

مزيت كار در فضاي كار اشتراكي

۶۱ بازديد

مزيت كار در فضاي كار اشتراكي

وبلاگ مقالات ‏10 مزيت كار در فضاي كار اشتراكي

مزيت كار در فضاي كار اشتراكي

مزيت كار در فضاي كار اشتراكي

 

‏?? مزيت كار در فضاي كار اشتراكي چيست؟ قبل از انتخاب، با بررسي نيازهاي مان بهتر است بهترين فضا را براي كار كردن انتخاب كنيم.

يكي از جذاب­ترين جنبه­‌هاي آغاز كسب و كار شخصي اين است فاصله گرفتن از رقابت‌هاي موجود در محيط كار است.

ديگر ساعت‌­هاي اضافه‌ كاري، جلسات خسته كننده و پروژه‌­هايي كه در ساعت ?:?? روز چهارشنبه روي ميزتان قرار مي‌گرفتند وجود نخواهد داشت.

اينكه در خانه يا حتي يك كافي‌شاپ روي مبل راحتي بنشينيم و كار كنيم شبيه يك رويا به نظر مي­‌رسد.

اما اين سبك از كار كردن چالش­‌هاي خاص خود را دارد.

وقتي كه شما در كنار تلويزيون، تخت خواب و خانواده خود هستيد

كار كردن بدون حواس‌پرتي، با تمركز و انگيزه بالا دشوار است.

در سال­هاي اخير، فضاهاي كار اشتراكي به عنوان گزينه‌­اي موفق براي حل اين مشكلات به وجود آمده‌­اند.

اخيراً، تيمي از محققان يافته‌هاي خود را درباره فضاي كار اشتراكي در مجله كسب‌وكار دانشگاه هاروارد منتشر كردند.

اين تحقيقات نشان مي‌دهد كه بين بازده كاركنان در فضاي كار اشتراكي با كاركنان در فضاهاي سنتي تفاوت‌هاي فاحشي وجود دارد.

با نگاه دقيق‌تري دريافتند كه كاركنان فضاي كار اشتراكي هدفمندتر و با تمركز بيشتري كار مي‌كنند.

اين امر ناشي از احساس تعلق آنها به يك گروه است.

كاركردن در كنار جمع اما به صورت مستقل باعث مي‌شود افراد براي كار انگيزه بيشتري داشته باشند.

در ادامه به مزيت‌هايي كه فضاي كار اشتراكي را از ساير فضاهاي كاري متمايز مي‌كند، اشاره مي‌كنيم:

 

بازدهي بيشتر

معمولاً كارآفرينان مخاطب جدي فضاهاي كار اشتراكي هستند.

ارتباط با افراد مختلف در يك محيط اداري، انرژي مضاعفي براي ادامه كار در هر يك از آنها ايجاد مي‌كند.

طبق نتايج يك تحقيق كه در سايت آفيس وايب منتشر شده، يك محيط كاري اشتراكي باعث كارآيي بيشتر در ??% از كارآفرينان، تمركز بيشتر در ??% از كارآفرينان، و اعتماد به نفس بيشتر در ??% از آنها شده است.

هيجان حضور در يك محيط كاري اشتراكي، جايي كه همه افراد به پروژه­‌هاي مربوط به كار خود مشغول هستند،

باعث مي‌­شود كه شما كسب و كار خود را با موفقيت به جلو ببريد.

 

جلوگيري از تنهايي

اغلب گفته مي‌­شود كه زندگي يك كارآفرين فقط مي­‌تواند يك زندگي همراه با تنهايي باشد.

از طرفي كار كردن به تنهايي مي‌­تواند تاثيرات منفي روي سلامت رواني افراد بگذارد.

ارتباط با ديگران در يك محيط كاري بخش مهمي از زندگي روزانه اكثر مردم را تشكيل مي‌­دهد.

حضور در يك فضاي كار اشتراكي باعث مي‌شود

كه شما در كنار افرادي كه ذهنيت و سبك زندگي شبيه به شما دارند باشيد.

اين موضوع باعث مي­‌شود شما در حالي‌كه روي پروژه خود كار مي‌كنيد

حس اجتماعي بودن و سرزندگي داشته باشيد.

حمايت عاطفي

اگر تا به حال به عنوان مدير يك كسب‌وكار كوچك به خودتان و يا مسيرتان شك كرده‌ايد، بدانيد كه تنها نيستيد

با قرار گرفتن در كنار ديگر كارآفرينان، لحظاتي را كه دچار ترديد مي­شويد را آسانتر پشت سر مي‌گذاريد.

شما در مسير كاري خود از نظرات و انتقادات آنها نيز مي‌توانيد بيشترين بهره را ببريد.

 

كاهش هزينه‌ها با امكانات و تيم اجرايي مشترك

هر كسب‌وكاري براي راه‌اندازي و پيشرفت به امكاناتي نياز دارد

كه هر كدام از آنها هزينه‌هاي بسياري دارند. مانند: اينترنت پرسرعت، خط‌هاي تلفن مخصوص و تجهيزاتي مانند مبلمان، پرينتر، اسكنر و… .

فضاهاي كار اشتراكي اين امكانات را در فضايي مطلوب در اختيار افراد قرار مي‌دهند.

كسب‌وكارها يا افرادي كه در اين فضاها مشغول هستند هزينه ثابتي را پرداخت مي‌كنند

و ديگر لازم نيست دغدغه تجهيزات را داشته باشند.

لازم نيست براي هر كاري محاسبات خاص انجام بدهند و به فكر پرداخت قبض‌ها باشند.

آنها ديگر به نيروي خدماتي يا نظافت ساختمان، تعمير و نگهداري وسائل و… فكر نمي‌كنند.

 

شبكه‌سازي

هر فرد يا گروهي كه بخواهد در اكوسيستم كاري خود ديده شود مي‌تواند در اين محيط با كارآفرين‌هاي حوزه تخصصي خود ملاقات كند.

استفاده از تجربه‌هاي اين افراد مي‌تواند تأثير چشمگيري در موفقيت گروه‌هاي كاري داشته باشد.

افراد فعال و باانگيزه در كنار هم اما مستقل از هم كار مي‌كنند.

از تجربه‌ها و اندوخته‌هاي يكديگر استفاده مي‌كنند.

ايده‌هاي جديد دريافت مي‌كنند و پيشنهادهاي خوب كاري دريافت مي‌كنند يا ارائه مي‌دهند.

اين تعامل‌ها باعث مي‌شوند ديد بازتري به مسير كار داشته باشيد

و درك بهتري از توانايي‌ها و مهارت‌هاي‌تان پيدا كنيد.

كار كردن به تنهايي يك مانع ميان شما و افراديست

كه مي­توانند به كسب و كار شما كمك كنند.

يكي ديگر از فوايد كار كردن مشترك اين است كه شما را به افراد متخصص با مهارت‌ها و توانايي‌هاي گوناگون نزديك ميكند

همچنين به شما اين فرصت را مي‌دهد تا از اطلاعات آن­ها استفاده كنيد.

از مزاياي ديگر اين فضا اين است كه برخي سازمان‌ها يا شركت‌هاي خصوصي بزرگ يا شركت‌هاي دولتي، بخشي از فعاليت‌هاي خود را در فضاي كار اشتراكي آغاز مي‌كنند.

اين سازمان‌ها با هدف ارتقاء كاري خود و به‌روز بودن وارد فضاي كار اشتراكي مي‌شوند.

اما حضور آنها فرصت بسيار باارزشي براي صاحبان كسبوكارهاي كوچك يا فريلنسرها است.

 

به‌روز بودن و اطلاع از رويدادهاي مهم

 در يك فضاي كار اشتراكي با كساني كه علايق شبيه شما دارند معاشرت مي‌كنيد.

ممكن است در زمان استراحت با آن‌ها درباره سينما، فوتبال و… هم‌كلام شويد.

در ميان گپ‌وگفت‌ها اطلاعاتي در حوزه كاري خود دريافت مي‌كنيد كه براي شما بسيار مفيد است.

 از طريق تيم اجرايي فضاي كار اشتراكي هم از رويدادهاي مربوط به كارتان مطلع مي‌شويد.

اين اطلاعات باعث مي‌شود در بهترين زمان بهترين اقدامات را برنامه‌ريزي و اجرا كنيد يا بهترين آموزش‌ها را ببينيد.

 

تمرين سازگاري و حفظ سرمايه اجتماعي

به عنوان يك مدير يا فريلنسر، با حضور در يك فضاي كار اشتراكي ياد مي‌گيريد

كه چگونه روابط كاري و سيستم خود را مديريت كنيد.

درواقع يك فرصت آزمون و خطا، بدون هيچ هزينه‌اي در اختيار شماست.

در اين فضا بايد منافع جمع براي شما مهم باشد.

در مقابل بسياري از مسائل بايد منعطف و سازگار باشيد.

بايد بتوانيد بهترين و مسالمت‌آميزترين راه‌حل‌ها را پيدا كنيد؛

چون فضا براي شما اختصاصي نيست و گروه‌هاي ديگري هم درآن مشغول به كارند.

اين چالشها تمرين خوبي براي رويارويي با جامعه كاري واقعيست كه بيرون از اين فضا منتظر شماست.

 

كاهش استرس كاري

اگردر خانه حضور داشته باشيد و ساعت كاري مورد نظرتان را مشغول به كار نباشيد مضطرب مي‌شويد.

ممكن است كاركردن شما با برنامه‌هاي خانواده تداخل داشته باشد.

ممكن است صداي تلويزيون، گفت‌وگو و رفت‌وآمدها حواس شما را پرت كند؛

مخصوصاً اگر اتاقي متعلق به خودتان نداشته باشيد.

 وقتي كارتان آنگونه كه انتظار داريد پيش نمي‌رود احساس گناه مي‌كنيد

و استرس به سراغ‌تان مي‌آيد.

اما با بيرون‌آمدن از خانه به قصد انجام كار و قرارگرفتن در محيط كاري آزاد اين استرس‌ها از بين مي‌روند.

 

افزايش توانايي مديريت زمان

مزيت كار در فضاي كاري اشتراكي اين است كه كاركردن در خانه وقفه‌هاي بسياري در كار ايجاد مي‌كند.

اگر نتوانيد اين وقفه‌هاي كاري را مديريت كنيد از كارتان عقب مي‌مانيد.

ممكن است ساعت‌هاي زيادي در خانه براي كاركردن بمانيد، اما يك‌سوم زماني كه صرف كرده‌ايد كار مفيد انجام بدهيد.

بنابراين حضور در فضايي كه عوامل مختل‌كننده كار را ندارند، بهتر مي‌توانيد گذران وقت‌تان را مديريت كنيد.

 

جسارت در نوآوري و ايده‌پردازي

ديگر مزيت كار در فضاي كار اشتراكي اين است كه وقتي تنها هستيد، احتمالاً محافظه‌كارتر خواهيد بود.

چون همه آسيب‌ها و هزينه‌هاي يك كار نوآورانه متوجه شماست جسارت پرداختن به ايده خود را نخواهيد داشت.

اما اگر در يك فضاي استارتاپي قرار بگيريد كه همه به دنبال پياده‌كردن ايده‌هاي خود هستند شما هم جسارت پيدا مي‌كنيد.

ممكن است هم‌تيمي‌هايي پيدا كنيد و كار را با آنها شروع كنيد.

حضور در جمع و همكاري با تيم باعث مي‌شود با دلگرمي بيشتري به ايده‌هاي نوآورانه فكر كنيد و آنها را راحت‌تر پيش ببريد.

همچنين در فضاي كار استارتاپي با افراد باتجربه تعامل خواهيد داشت

كه كمك چشمگيري به پيشرفت كارتان مي‌كند.

پاراديس هاب در شبكه هاي اجتماعي:

شماره دفتر كار:???????????

آدرس دفتر كار: شعبه مركزي: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خيابان ابوالفضل صميع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://twitter.com/paradisehubir

https://www.instagram.com/paradisehub.ir

 

 

راه اندازي كسب و كار با يك دستگاه جوجه كشي خانگي

۷۸ بازديد


آپلود عكس

راه اندازي كسب و كار با استفاده از دستگاه جوجه كشي يكي از انواع موارد درآمدزايي در خانه ميباشد كه امروزه رواج يافته است. شما هم ميتوانيد در خانه بنشينيد و به راحتي با استفاده از يك دستگاه جوجه كشي اتوماتيك از هر پرنده اي جوجه كشي كنيد ، به طور معمول از اين روش افرادي استفاده ميكنند كه صاحب يك پرنده فروشي هستند و يا اينكه پرنده اي مانند قناري ، طوطي و... پرورش ميدهند ، اين افراد با جوجه كشي از پرنده ها ميتوانند درآمد بسيار خوبي را داشته باشند كه گاهاً فكرش را هم نميتوان كرد اگر بخواهيم يك نمونه از آن را مثال بزنيم ميتوانيم به افرادي اشاره كنيم كه از طوطي جوجه كشي كرده و به فروش ميرسانند. جوجه طوطي عموماً از 250.000 تومان تا مبلغ 1.000.000 تومان به فروش ميرسد يعني فردي كه از اين پرنده جوجه كشي كرده است در عرض كمتر از يك ماه توانسته چندين ميليون تومان سود كسب نمايد.

 

اگر شما هم ميخواهيد اين چنين كار پر درآمدي را انجام دهيد فقط كافي است تا يك دستگاه جوجه كشي خانگي   خريداري كرده و چند تخم نطفه دار از هر پرنده اي كه ميخواهيد. البته توجه داشته باشيد اين موضوع دو رو دارد برخي از افراد سعي ميكنند تا پرنده هاي پركاربردي مانند مرغ ، بلدرچين ، كبك ، غار ، اردك ، بوقلمون و... را جوجه كشي كرده و پرورش دهند ، كار اين دسته از افراد بسيار راحت است ، اين افراد فقط كافي است تا يك دستگاه جوجه كشي با هر تعدادي كه ميخواهند خريداري نمايند و سپس تخم هاي نطفه دار پرنده مربوطه را درون دستگاه قرار دهند سپس تنها كاري كه انجام خواهند داد اين است كه دستگاه را مطابق با دفترچه راهنما تنظيم كرده و منتظر تبديل شدن تخم هاي نطفه دار به جوجه شويد. اما افرادي كه قصد جوجه كشي از پرنده هاي گران قيمت و زينتي را دارند بايستي در انتخاب دستگاه جوجه كشي خود دقت كنند چراكه اين نوع از پرنده ها بسيار حساس ميباشند و اشباهات كوچك دستگاه جوجه كشي در محاسبه دما و رطوبت نيز باعث مرگ نطفه آنها خواهد شد ، براي جوجه كشي از پرنده هاي زينتي و گران قيمت نيز شما بايد ابتدا يك دستگاه جوجه كشي حرفه اي  تهيه نماييد كه توصيه ما استفاده از دستگاه جوجه كشي آركام كره و يا دستگاه جوجه كشي ايزي باتور 6 براي اينكار ميباشد چراكه اين دو دستگاه در جوجه كشي از پرندگان زينتي و گران قيمت امتحان خود را پس داده اند و ميتوانند به راحتي از هر پرنده اي جوجه كشي نمايند ، پس از تهيه كردن دستگاه نوبت به تهيه تخم نطفه دار ميرسد كه توصيه ما خريد به صورت حضوري از يك مكان مطمئن است ، پس از انجام اين دو كار دوباره دستگاه را تنظيم كرده و منتظر ميمانيد تا تخم نطفه دار تبديل به جوجه شود.

حال تصور كنيد كه شما با يك دستگاه جوجه كشي ايزي باتور 6 كه حدود 500 الي 700 هزار تومان ميباشد از 10 عدد تخم نطفه دار طوطي جوجه كشي نماييد و هر يك از جوجه ها را حدود 300 هزار تومان بفروشيد. در اولين جوجه كشي از پرنده طوطي شما ميتوانيد حدود سه ميليون تومان درآمد كسب كنيد و اين كار را هر ماه انجام دهيد.

براي خريد دستگاه جوجه كشي ميتوانيد به وب سايت فروشگاهي eig shop مراجعه فرماييد.

آپلود عكس

 

راه اندازي كسب و كار با يك دستگاه جوجه كشي خانگي

۹۰ بازديد


آپلود عكس

راه اندازي كسب و كار با استفاده از دستگاه جوجه كشي يكي از انواع موارد درآمدزايي در خانه ميباشد كه امروزه رواج يافته است. شما هم ميتوانيد در خانه بنشينيد و به راحتي با استفاده از يك دستگاه جوجه كشي اتوماتيك از هر پرنده اي جوجه كشي كنيد ، به طور معمول از اين روش افرادي استفاده ميكنند كه صاحب يك پرنده فروشي هستند و يا اينكه پرنده اي مانند قناري ، طوطي و... پرورش ميدهند ، اين افراد با جوجه كشي از پرنده ها ميتوانند درآمد بسيار خوبي را داشته باشند كه گاهاً فكرش را هم نميتوان كرد اگر بخواهيم يك نمونه از آن را مثال بزنيم ميتوانيم به افرادي اشاره كنيم كه از طوطي جوجه كشي كرده و به فروش ميرسانند. جوجه طوطي عموماً از 250.000 تومان تا مبلغ 1.000.000 تومان به فروش ميرسد يعني فردي كه از اين پرنده جوجه كشي كرده است در عرض كمتر از يك ماه توانسته چندين ميليون تومان سود كسب نمايد.

 

اگر شما هم ميخواهيد اين چنين كار پر درآمدي را انجام دهيد فقط كافي است تا يك دستگاه جوجه كشي خانگي   خريداري كرده و چند تخم نطفه دار از هر پرنده اي كه ميخواهيد. البته توجه داشته باشيد اين موضوع دو رو دارد برخي از افراد سعي ميكنند تا پرنده هاي پركاربردي مانند مرغ ، بلدرچين ، كبك ، غار ، اردك ، بوقلمون و... را جوجه كشي كرده و پرورش دهند ، كار اين دسته از افراد بسيار راحت است ، اين افراد فقط كافي است تا يك دستگاه جوجه كشي با هر تعدادي كه ميخواهند خريداري نمايند و سپس تخم هاي نطفه دار پرنده مربوطه را درون دستگاه قرار دهند سپس تنها كاري كه انجام خواهند داد اين است كه دستگاه را مطابق با دفترچه راهنما تنظيم كرده و منتظر تبديل شدن تخم هاي نطفه دار به جوجه شويد. اما افرادي كه قصد جوجه كشي از پرنده هاي گران قيمت و زينتي را دارند بايستي در انتخاب دستگاه جوجه كشي خود دقت كنند چراكه اين نوع از پرنده ها بسيار حساس ميباشند و اشباهات كوچك دستگاه جوجه كشي در محاسبه دما و رطوبت نيز باعث مرگ نطفه آنها خواهد شد ، براي جوجه كشي از پرنده هاي زينتي و گران قيمت نيز شما بايد ابتدا يك دستگاه جوجه كشي حرفه اي  تهيه نماييد كه توصيه ما استفاده از دستگاه جوجه كشي آركام كره و يا دستگاه جوجه كشي ايزي باتور 6 براي اينكار ميباشد چراكه اين دو دستگاه در جوجه كشي از پرندگان زينتي و گران قيمت امتحان خود را پس داده اند و ميتوانند به راحتي از هر پرنده اي جوجه كشي نمايند ، پس از تهيه كردن دستگاه نوبت به تهيه تخم نطفه دار ميرسد كه توصيه ما خريد به صورت حضوري از يك مكان مطمئن است ، پس از انجام اين دو كار دوباره دستگاه را تنظيم كرده و منتظر ميمانيد تا تخم نطفه دار تبديل به جوجه شود.

حال تصور كنيد كه شما با يك دستگاه جوجه كشي ايزي باتور 6 كه حدود 500 الي 700 هزار تومان ميباشد از 10 عدد تخم نطفه دار طوطي جوجه كشي نماييد و هر يك از جوجه ها را حدود 300 هزار تومان بفروشيد. در اولين جوجه كشي از پرنده طوطي شما ميتوانيد حدود سه ميليون تومان درآمد كسب كنيد و اين كار را هر ماه انجام دهيد.

براي خريد دستگاه جوجه كشي ميتوانيد به وب سايت فروشگاهي eig shop مراجعه فرماييد.

آپلود عكس

 

راه اندازي كسب و كار با يك دستگاه جوجه كشي خانگي

۸۲ بازديد


آپلود عكس

راه اندازي كسب و كار با استفاده از دستگاه جوجه كشي يكي از انواع موارد درآمدزايي در خانه ميباشد كه امروزه رواج يافته است. شما هم ميتوانيد در خانه بنشينيد و به راحتي با استفاده از يك دستگاه جوجه كشي اتوماتيك از هر پرنده اي جوجه كشي كنيد ، به طور معمول از اين روش افرادي استفاده ميكنند كه صاحب يك پرنده فروشي هستند و يا اينكه پرنده اي مانند قناري ، طوطي و... پرورش ميدهند ، اين افراد با جوجه كشي از پرنده ها ميتوانند درآمد بسيار خوبي را داشته باشند كه گاهاً فكرش را هم نميتوان كرد اگر بخواهيم يك نمونه از آن را مثال بزنيم ميتوانيم به افرادي اشاره كنيم كه از طوطي جوجه كشي كرده و به فروش ميرسانند. جوجه طوطي عموماً از 250.000 تومان تا مبلغ 1.000.000 تومان به فروش ميرسد يعني فردي كه از اين پرنده جوجه كشي كرده است در عرض كمتر از يك ماه توانسته چندين ميليون تومان سود كسب نمايد.

 

اگر شما هم ميخواهيد اين چنين كار پر درآمدي را انجام دهيد فقط كافي است تا يك دستگاه جوجه كشي خانگي   خريداري كرده و چند تخم نطفه دار از هر پرنده اي كه ميخواهيد. البته توجه داشته باشيد اين موضوع دو رو دارد برخي از افراد سعي ميكنند تا پرنده هاي پركاربردي مانند مرغ ، بلدرچين ، كبك ، غار ، اردك ، بوقلمون و... را جوجه كشي كرده و پرورش دهند ، كار اين دسته از افراد بسيار راحت است ، اين افراد فقط كافي است تا يك دستگاه جوجه كشي با هر تعدادي كه ميخواهند خريداري نمايند و سپس تخم هاي نطفه دار پرنده مربوطه را درون دستگاه قرار دهند سپس تنها كاري كه انجام خواهند داد اين است كه دستگاه را مطابق با دفترچه راهنما تنظيم كرده و منتظر تبديل شدن تخم هاي نطفه دار به جوجه شويد. اما افرادي كه قصد جوجه كشي از پرنده هاي گران قيمت و زينتي را دارند بايستي در انتخاب دستگاه جوجه كشي خود دقت كنند چراكه اين نوع از پرنده ها بسيار حساس ميباشند و اشباهات كوچك دستگاه جوجه كشي در محاسبه دما و رطوبت نيز باعث مرگ نطفه آنها خواهد شد ، براي جوجه كشي از پرنده هاي زينتي و گران قيمت نيز شما بايد ابتدا يك دستگاه جوجه كشي حرفه اي  تهيه نماييد كه توصيه ما استفاده از دستگاه جوجه كشي آركام كره و يا دستگاه جوجه كشي ايزي باتور 6 براي اينكار ميباشد چراكه اين دو دستگاه در جوجه كشي از پرندگان زينتي و گران قيمت امتحان خود را پس داده اند و ميتوانند به راحتي از هر پرنده اي جوجه كشي نمايند ، پس از تهيه كردن دستگاه نوبت به تهيه تخم نطفه دار ميرسد كه توصيه ما خريد به صورت حضوري از يك مكان مطمئن است ، پس از انجام اين دو كار دوباره دستگاه را تنظيم كرده و منتظر ميمانيد تا تخم نطفه دار تبديل به جوجه شود.

حال تصور كنيد كه شما با يك دستگاه جوجه كشي ايزي باتور 6 كه حدود 500 الي 700 هزار تومان ميباشد از 10 عدد تخم نطفه دار طوطي جوجه كشي نماييد و هر يك از جوجه ها را حدود 300 هزار تومان بفروشيد. در اولين جوجه كشي از پرنده طوطي شما ميتوانيد حدود سه ميليون تومان درآمد كسب كنيد و اين كار را هر ماه انجام دهيد.

براي خريد دستگاه جوجه كشي ميتوانيد به وب سايت فروشگاهي eig shop مراجعه فرماييد.

آپلود عكس

 

قالب پاورپوينت كسب و كار

۸۸ بازديد

مركز دانلود فايل نگارا | قالب پاورپوينت كسب و كار

  • مركز دانلود فايل نگارا | قالب پاورپوينت كسب و كار

    كليه محتواي اين سايت اهم از پايان نامه ومقاله و تحقيق و فايلهاي اموزشي از سطح اينترنت و سايتهاي ديگر جمع آوري ميشود و اين سايت هيچ گونه مسوليتي در قبال محتواي انها نداشته و ندارد و اگر هنگام خريد دچار مشكل شديد با سايت مرجع تماس بگيريد

براي توضيحات بيشتر و دانلود كليك كنيد.

download (1)

 

تحليل محيط كسب و كار استاد رضوي

۹۱ بازديد

تحليل محيط كسب و كار استاد رضوي

براي توضيحات بيشتر و دانلود كليك كنيد.

download (1)