مشكلات مربوط به منبع تغذيه باعث خاموش و روشن شدن تلويزيون مي شود

۱۱ بازديد

مشكلات مربوط به منبع تغذيه باعث خاموش و روشن شدن تلويزيون مي شود

تحقيقات كمي مي تواند به شما كمك كند تا بفهميد چه چيزي باعث خاموش شدن ناگهاني و خودبه خود تلويزيون هاي سامسونگ، ال جي، فيليپس و فيليپس مي شود. ابتدا منبع تغذيه را بررسي كنيد. آيا سيم برق به درستي به تلفن متصل است؟ اتصال كابل قديمي شل يا آسيب ديده مي تواند باعث خاموش شدن ناگهاني تلويزيون شود. اگر متوجه سيم هاي فرسوده يا مشكلي در سيم برق تلويزيون شويد، وقت آن رسيده است كه با سرويس تلويزيون اديب سرويس تماس بگيريد تا تلويزيون سوني يا ال جي خود را تعمير كنيد. http://gg.gg/xam53

چرا تلويزيون به طور خودكار خاموش مي شود؟

هنگامي كه تلويزيون به طور خودكار خاموش مي شود، يكي از محتمل ترين چيزهايي كه مي توانيد بررسي كنيد اين است كه تايمر تلويزيون يا تايمر خواب را روشن كنيد. تايمر تلويزيون را مي توان قرار داد تا پس از مدت معيني تلويزيون را خاموش كند.

 آيا از يك گيرنده ديجيتال يا تلويزيون هاي جانبي ديگر استفاده مي كنيد؟

اطمينان حاصل كنيد كه گيرنده ديجيتال روشن است و ورودي تلويزيون به درستي براي تلويزيون گيرنده انتخاب شده است.

اگر گيرنده تلويزيون ديجيتال شما روشن باشد، ممكن است HDMI، كابل هم محور را ارسال ,... يا خود تلويزيون به دليل نقص سيگنال.

سيگنال خروجي گيرنده ديجيتال را با فشار دادن دكمه info/guide بر روي كنترل از راه دور بررسي كنيد.

اگر صفحه تلويزيون نشان مي دهد داده هاي كمك پس از فشار دادن اطلاعات / دكمه راهنماي, مشكل توسط كابل و يا گيرنده خود را ايجاد مي شود.

اگر صفحه تلويزيون شما اطلاعات كمكي را نمايش نمي دهد، مطمئن شويد كه منبع ورودي تلويزيون با استفاده از دكمه ورودي در تلويزيون از راه دور تغيير مي كند.

سخت افزار و اشكالات باعث خاموش شدن ناگهاني تلويزيون مي شود

اگر هيچ يك از كار هاي بالا و شما در مي يايد كه تلويزيون هاي متصل به تلويزيون شما به درستي كار مي كنند و شما سعي كرده اند تنظيم مجدد و گزينه هاي به روز رساني و هيچ پاسخي، ممكن است مشكلي با خود تلويزيون باشد. مادربرد، كارت برق يا ساير قسمت هاي تلويزيون ممكن است آسيب ديده باشد و شما بايد از يك مركز مورد اعتماد مانند يك سرويس تلويزيوني براي تعمير آنها كمك خواهيد گرفت.

شكست مادربرد به دليل تعطيلي تلويزيون

اگر تلويزيون شما ناگهان بدون مشكل خاموش شود، احتمالا مشكل سخت افزاري است. يكي از شايع ترين علل اين مشكلات، آسيب به هيئت اصلي تلويزيون است كه تمام اجزاي تلويزيون در آن ارتباط برقرار مي كنند و سيگنال ها را رد و بدل مي كنند. اگر كارت اصلي تلويزيون پوشيده يا آسيب ديده باشد، تلويزيون بيش از حد گرم مي شود و باعث روشن و خاموش شدن خودكار آن مي شود. جايگزيني هيئت اصلي تلويزيون در ماه مه يك تعمير گران قيمت و ظريف است و بايد توسط متخصصان حرفه اي و با تجربه خدمات تلويزيون اديب سرويس انجام شود.

منبع :  https://did.li/iLmTY

 

https://www.sbnation.com/users/RhonaCast4

https://www.reverbnation.com/female596?profile_view_source=header_icon_nav

https://unsplash.com/@rhonacast4

https://www.evernote.com/shard/s723/sh/8b59567f-f7e9-90c2-a961-74012d4f9ea1/b7189224cde02542e7846480c2736eb5

https://www.liveinternet.ru/stat/adibservice.com/

https://coub.com/rhonacast4

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/3a1e7161-950d-4785-998e-2431ab18afda/Dani-S

https://www.fanfiction.net/u/15202625/

https://seekingalpha.com/user/55359516/comments

 

 

 

خريد و قيمت گل بامبو 1 متري از غرفه محصولات گياه بامبو و چوب بامبو

۸ بازديد

خريد و قيمت گل بامبو 1 متري از غرفه محصولات گياه بامبو و چوب بامبو

منبع نور را فقط از يك جهت ثابت نگه ميدارند و هر روز گياه را در ظرفش ميچرخانند، چون گياه خاصيت نورجذبي دارند و به طرف نور چرخش مي كنند اين كار موجب پديدار شدن حالت مارپيچي مي شوند. گياه را در قالبهاي شفافي پرورش مي دهند كه قابليت باز شدن دارد وقتي گياه در قالب پيچ داده شده رشد كرد و به شكل دلخواه رسيد قالب را برميدارند. گلكده اَهورا گلها را با مناسبترين قيمت ارائه ميكند. 4- برگ هاي بامبو به كشيدگي ماهيچه هاي معده و بهبود فعاليت معده كمك مي كند. گياهي كه امروز به نام «بامبو» معروف است در واقع نام كامل آن بامبو نواري است و به جهت اختصار به اين عنوان بامبوناميده مي شود.

محل بريدگي در ساقه اصلي با پودر زغال يا خاكستر سيگار بپوشانيد تا شيره گياه نتواند از آن خارج شود. با نگداري درست از گياه بامبو مي توانيد اين گياه را تا چندين سال داشته باشيد همچنين رشيد اين گياه از يك متر نيز بيشتر مي شود. در ادامه در مورد شرايط نگهداري و پرورش گياه بامبود اطلاعاتي را ارائه كرده ايم. با اين عمل افزايش قيمت هر شاخه بامبو قبل از ممنوعيت ? هزار تومان و بعد از ممنوعيت بين ?? الي ?? هزار تومان به فروش مي رشد . اين بامبوها بيشتر از راه هاي غير قانوني ( پس از اعلام ممنوعيت ) وارد كشور مي شوند .

بعد گياه را داخل محلول قارچ كشي قرار داده و سپس داخل ظرف آب تميزي قرار دهد. يك روش ديگر اين است كه نور را ثابت در نظر مي گيرند و بامبو را هر روز مي چرخانند و چون بامبو نورپسند است به سمت نور حركت كرده و فرم مارپيچي به خود خواهد گرفت. هر دو ماه يكبار نسبت به كوددهي آن اقدام نماييد البته به اين صورت كه كود را در آب حل كرده، سپس در اختيار گياه قرار دهيد.

توجه داشته باشيد كه دليل انتخاب ساقههاي جوان بامبو دقيقا به علت انعطاف پذيري آنان است كه در اين مرحله به درد ميخورد. نوك ساقه را آزاد بگذرايد تا به راحتي رشد كرده و بلند شود. زماني كه به اندازه كافي بلند شد كه بتوان آنرا به سيم مركزي (سيم مارپيچي) وصل كرد، اين كار را انجام دهيد. آبي را كه براي تعويض آماده كردهايد بايد حدود دو ساعت در كناري قرار گيرد تا كلر آن از بين برود. با اين كار بامبو املاح مورد نياز خود را از آب تازه دريافت ميكند و باعث رشد گياه خواهد شد.

گل بامبو (گل فروشي) در بيرجند و خيابان معلم واقع شده است و از نظر موقعيت جغرافيايي در نزديكي خانه معلم استان خراسان جنوبي - بيرجند، شيريني سراي ارمغان، كبابي علي، گل فروشي گندم و بانك تجارت قرار گرفته است. اگر قلمه بامبو را در آب نگهداري ميكنيد، همواره از آب بدون كلر استفاده كنيد. به اين منظور حدود دو ساعت آب را كنار بگذاريد تا كلر آن كاملا از بين برود و هر ?? الي ?? روز يك بار، آب گلدان را عوض نماييد. بهتر است بدايند كه بهترين دما براي نگهداري بامبو لوتوس بين ?? الي ?? درجه سانتي گراد است.

صاحب اين خانه از شمعدان براي قرار دادن شمع و در عين حال شاخه هاي بامبو استفاده كرده است. در آشپزخانه سبك تركي، قرار دادن يك بامبو به فضا حالتي قرون وسطايي داده است. برگ بامبو كمي سمي است؛ پس نبايد آن را در جايي قرار دهيد كه احتمال داشته باشد حيوانات خانگي يا كودكان برگش را بخورند.

يك جفت گياه در جنوب غربي انرژي را در منطقه عشقتصفيه ميكند و به شما امكان ميدهد شريك شايستهاي را در خانه خود جذب كنيد يا رابطه خوبي با خود داشته باشيد. بامبو در طول قرنها به نمادي از سرزندگي، انعطاف پذيري، قدرت روح و موفقيت تبديل شده است. پنجشنبه، 25 شهريور 1400 آشنايي با 10 اتاق فرار ترسناك و هيجان انگيز در ايران براي بعضي از افراد و سليقهها، تفريح و آرامش از طريق ريلكس كردن و آرامش محيطي به دست ميآيد و براي بعضي ديگر هم رو به رو شدن و حل...

براي داشتن نور غير مستقيم بامبو را در فاصله ? تا ? متر پنجره جنوبي كه با پرده پوشيده شده است قرار دهيد. بامبو براي رشد، به آب، نور و برخي مواقع مواد مغذي نياز دارد. نقاط شمالي كشور بهترين منطقه براي رشد و نگهداري از بامبو به شمار مي روند. دماي آب بهتر است بالاتر از ?? درجه سانتيگراد حفظ شود و اين گياه به خوبي در دماي معمولي خانهها از بهار تا زمستان هماهنگي پيدا ميكند. قهوه اي شدن برگ هاي بامبو يعني گياه رطوبت كافي ندارد و با اسپري آب آن را آب پاشي كنيد.

زيرا زماني كه بامبو نور كمي دريافت كند ريشه آن بيشتر رشد كرده و در نتيجه رشد گياه نيز بيشتر مي شود. بهترين مكان براي قرار دادن گلدان اين گياه در فاصله زياد از پنجره است. حتي گاهي گفته مي شود اين گياهان در اتاق تاريك بيشتر دوام مي آورند تا زير نور خورشيد. بامبو از جمله گياهانيست كه توانايي رشد هم در آب و هم در خاك دارد، ولي معمولا بامبو را در آب نگهداري مي كنند.

فصل تابستان بهترين زمان ممكن براي قلمه زدن گياه بامبو است. در ضمن فراموش نكنيد قسمت بريده شده گياه اصلي را با زغال پودر شده مسدود كنيد تا راهي براي خروج شيره آن وجود نداشته باشد. نكته مهم تعويض دستكم ماهي يكبار آبي است كه گياه بامبوي شما در آن قرار گرفته است. مشكل ديگري كه در صورت تعويض نشدن به موقع آب بامبو پيش ميآيد بوي بدي است كه آب بر اثر مرور زمان به خود ميگيرد.

براي اين منظور، جعبه اي را انتخاب كنيد كه از گياهان بامبوي شما بلندتر باشد. انتها و يك سمت آن را ببريد و داخل گلدان حاوي بامبوها قرار دهيد. جعبه را طوري روي گياه قرار دهيد كه قسمتي را كه بريده ايد به سمت پنجره باشد. بعد از مدتي متوجه خواهيد شد كه ساقه گياه به سمت نور خم شده و به آن سمت گرايش دارد. بعد از اينكه چرخش محسوسي در ساقه گياه پديد آمد، آرام آرام گلدان را حدود دوسانت بچرخانيد. گياه همچنان به سمت نور خواهد چرخيد و اگر شما هر بار گلدان را آرام بچرخانيد ، بعد از مدت زماني شاهد بامبوي پيچ دار زيبايي خواهيد بود.

در روش فرمدهي با رطوبت، گياه بامبو را حدود يك ماه خارج از آب ولي در شرايط رطوبتي بالا نگهداري ميكنند. در اين روش ساقه گياه نرم و منعطف ميشود، بعد از نرم شدن بامبو آن را به قالبهاي مخصوص ميبندند و آب مورد نياز گياه را در اختيارش قرار ميدهند. آوندها بلافاصله آبرساني ميشوند و گياه با فرمي كه پيدا كرده سفت و محكم شده و فرم قالب را ميگيرد. 1- اگر ساقه هاي بامبو ريشه دار شده بوند كه مستقيم در داخل آب قرار بگيرند ولي اگر ساقه ها ريشه نداشتند بهتر است كه به صورت مورب برش داده شوند و داخل آب قرار بگيرند. در صورت تابش نور مستقيم آفتاب روي برگ هاي گياه، برگ ها دچار سوختگي شده و زرد مي شوند.

شماره تماس در سايت هست ميتونبد قبل اومدن تماس بگيريد تا تعدادي كه ميخوايد براتون اماده كنيم بعد تشيف بياريد تحويل بگيريد. وقت به خير براي ثبت سفارش مي توانيد از طريق سايت و يا از طريق واتساپ و تلگرام در ثبت سفارش كنيد. كارشناسان سايت خانم گل 24 ساعت اماده پاسخگويي به شما عزيزان مي باشند. وقت به خير از طريق سايت ميتونيد بامبو يا هر گلي رو سفارش بديد.

لازم به ذكر است از آبي براي بامبو استفاده كنيد كه دماي پاييني نداشته باشد . بهترين محدوده دمايي براي آب بامبو بالاي 15 يا 20 درجه سانتي گراد است. در اين روش بايد گياه را به مدت ?? روز در خارج از آب نگهداري كنيد . شايد تصور كنيد كه گياه شما بيرون از آب زنده نمي ماند اما اين تصور اشتباهي است . به شرطي كه مكاني كه آن را قرار مي دهيد خنك ، به دور از نور خورشيد و رطوبت مناسب (رطوبت ??%) باشد .

به اين ترتيب از بروز بيماري ها و آسيب هاي جديد در گياه شما جلوگيري مي شود. جلبكها از جمله شايع ترين بيماريهاي مربوط به گياهان بامبو است كه سبب زرد شدن برگ هاي گياه خواهد شد زيرا جلبك سبب به وجود آمدت قارچ ها در كلف گلدان خواهد شد. براي جلوگيري از ايجاد جلبك آب بامبو را در فاصله هاي زماني مناسب تعويض نماييد. مي توانيد قلمه هايي به طول ?? الي ?? سانتي متر از گياه مادر جدا كرده و زير بند برش بزنيد .

كج شدن ساقهي بامبو ناشي از نور نامتعادلي است كه گياه شما دريافت كرده است. هر چند وقت يكبار بهتر است كه گياه را بچرخانيد تا همه قسمتهاي گياه به طور يكنواخت در معرض نور قرار گرفته و رشد كنند. يكي از رايجترين مشكلات صاحبان بامبو تغيير رنگ آن است. مهمترين دليل قهوهاي شدن نوك برگهاي بامبو، كمبود رطوبت محيطزيست گياه است كه سبب سوختن نوك برگها ميشود. اطمينان حاصل كنيد كه بامبو به درستي كاشته شده و فاقد هرگونه بوي نامطبوع است. اين گياهان خوشيمن بسيار انعطافپذير بوده و ميتوانند رو به جهتهاي مختلف رشد كرده و برگ بدهند.

در نهايت براي رعايت بهداشت، بهتر است هر هفته آب آن را عوض كنيد. درصورتي كه تمايل به استفاده از آب شير داريد بهتر است كه اين آب را به مدت ?? تا ?? ساعت از قبل كنار بگزاريد و بعد براي گياه استفاده كنيد. براي گذاشتن بامبو ها در آب بايد مقدار آب حدود يك سانت بالاتر از آنها قرار گيرد و مطمئن شويد كه هيچ ريشه اي بيرون از آب نباشد. براي اينكه گياهي شاداب و زنده داشته باشيد بهتر است كه هر ?? روز آب آن را تعويض و گلدان مورد نظر آن را كامل شسته و خشك كنيد .

اصولا محيط مرطوب و گرم بهترين محل براي رشد قارچهاست بنابراين گلدان بامبو ميتواند به راحتي آلوده به قارچهاي فسادآور بشوند كه روي تنه و برگهاي گياه فعاليت بكنند و موجود فساد بامبوها بشوند. براي جلوگيري از شيوع قارچها سعي كنيد ظرف بامبو را هنگام تعويض آب با مواد ضدعفوني كننده مانند وايتكس وضدعفوني كنيد. قارچهاي سياه پودري روي برگها را با قارچكشها ميتوان از بين برد. در انتخاب و خريد بامبو دقت كنيد تا گياهي كه ميخريد سالم و عاري از قارچها باشد.

اما هرسكردن بامبو يكي از كارهاي مهم براي سالم نگه داشتن آن است. به مرور زمان سر بيشتر گياهان سنگين ميشود يا شكلهاي ظريف آن شروع ميكنند حالت اوليه خود را از دست ميدهند. به جاي اين كار، با قيچي مخصوص گياه كه استريل كردهايد جوانههاي آن را قطع كنيد. جوانهها را تا محدوده ? تا ? سانتيمتر از ساقه اصلي آن هرس كنيد. طولي نميكشد كه جوانههاي تازهاي ظاهر ميشود و در نتيجه گياهي پرپشتتر خواهيد داشت.

https://en.gravatar.com/nelliestein4

https://www.ted.com/profiles/29874980

https://www.behance.net/nelliesstein

https://nelliestein4.livejournal.com/profile

https://www.quora.com/profile/NellieStein4-Stein

https://issuu.com/nelliestein4

https://www.twitch.tv/nelliestein4

https://www.openstreetmap.org/user/NellieStein4

 

 

 

هولوگرافي چيست و چگونه كار مي‌كند؟

۱۷ بازديد

هولوگرافي چيست و چگونه كار مي‌كند؟

هولوگرافي تكنيكي است كه اجازه مي‌دهد ميدان نوري در آن ضبط شده و بعدا دوباره مانند ابتدا بازسازي شود. اين در حالي اتفاق مي‌افتد كه ميدان نوري اصلي، ديگر وجود ندارد چون شي اوليه نيز ديگر در محيط مد نظر حضور ندارد. هولوگرافي را از لحاظ منطق مي‌توان به ضبط صدا تشبيه كرد. ميدان صدا توسط ارتعاشات آلات موسيقي يا تار‌هاي صوتي به وجود مي‌آيد. صداي ضبط شده، اين ارتعاشات را به صورت رمزگذاري شده نگهداري مي‌كند. اين اطلاعات بعدا بدون نياز به حضور ميدان صوتي اصلي، قابل شنيدن خواهد بود. هولوگرافي حتي شباهت بسيار بيشتري به ضبط صدا Ambisonic دارد كه در آن هر زاويه از ميدان صوتي ضبط شده قابليت بازتوليد را دارد.

ليزر

در هولوگرافي از طريق ليزر، هولوگرام از طريق نور ليزر ضبط مي‌شود كه لحاظ رنگي بسيار خالص و منظم است. شايد تنظيمات مختلفي براي توليد هولوگرام استفاده شود و انواع متفاوتي از آن توليد شود اما همه هولوگرام‌ها شامل تعامل نور از جهات مختلف و توليد الگوي تداخل ميكروسكوپي هستند كه يك صفحه، فليم يا راسنه‌ها به صورت عكاسي ضبط مي‌كنند. در يك تركيب تركيب مشترك، پرتو ليزر به دو قسم تقسيم مي‌شود. يكي از اين قسمت‌ها به عنوان پرتو شي و ديگري به عنوان پرتو مرجع شناخته مي‌شود. پرتو شي با عبر دادن آن از لنز گسترش پيدا مي‌كند و براي روشنايي سوژه مورد استفاده قرار مي‌گيرد. رسانه مد نظر براي ضبط در جايي قرار گرفته است كه وقتي نور از شي منعكس يا پراكنده مي‌شود، به آن خواهد رسيد. لبه رسانه ضبط در نهايت به عنوان پنجره‌اي از آن شي مد نظر مشاهده مي‌شود، كار خواهد كرد. بنابر اين مكان رسانه بايد با توجه به اين مسائل انتخاب شود. پرتو  مرجع نيز گسترش پيدا كرده براي براي نورپردازي مستقيم در محيط استفاده مي‌شود. در اينجا نور مرجع با نوري كه از شي ساطع شده ملاقات كرده تا در نهايت الگوي تداخل مد نظر ايجاد شود. همانند عكاسي، هولوگرافي براي تاثير صحيح بر محيط كه قرار است ضبط در آن انجام شود نياز به نور مناسب دارد. بر خلاف عكاسي، در طول قرار گرفتن در معرض نور منبع، عناصر نوري، محيط ضبط و سوژه بايد همه نسبت به يكديگر كاملا بي حركت بمانند تا در حدود يك چهارم طول موج نور، از نور يا الگوي تداخل استفاده شود. در غير اين صورت هولوگرام تار خواهد شد و به صورت كلي قابل استفاده نيست. در حالي كه موجودات زنده اصولا كاملا ثابت نخواهند بود براي تصوير برداري هولوگرامي بايد از نور ليزر بسيار قوي استفاده كرد. به خاطر مضرات موجود اينكار به ندرت و صرفا در محيط آزمايشگاهي انجام مي‌شود. قرار گرفتن در معرض نور ليزر با قدرت بسيار كمتر در حدود چند ثانيه تا چند دقيقه، طبيعي است.

دستگاه

با تابيدن بخشي از پرتو نور به صورت مستقيم در محيط ضبط و بخشي ديگر به شي مد نظر به گونه‌اي كه اين نور به رسانه ضبط بازگردد، هولوگرام به وجود مي‌آيد. براي آرايش منعطف ضبط هولوگرام نياز است كه پرتو ليزر از طريق تعدادي عناصر مختلف هدايت شود كه آن را به طريق مختلف تغيير مي‌دهد. اولين عنصر، شكاف پرتو نور است. اين عنصر پرتو نو را به دو پرتو يكسان تقسيم مي‌كند كه هركدام جهت‌هاي مختلفي را هدف قرار مي‌گيرند.

  • يك پرتو (معروف به نور يا پرتو شي) با استفاده از لنز‌ها پخش شده و توسط آينه‌ها به صحنه مد نظر منتقل مي‌شود. برخي از نورهاي پراكنده (منعكس شده) از صحنه سپس در محيط ضبط قرار مي‌گيرند.
  • پرتوي دوم (بيشتر به عنوان پرتو مرجع شناخته مي‌شود) نيز با استفاده از لنز‌ها پخش مي‌شود اما به گونه‌اي هدايت مي‌شوند كه با صحنه تماس نداشته باشند اما به صورت مستقيم در محيط ضبط قرار خواهند گرفت.

ماده‌هاي مختلفي به عنوان رسانه ضبط مورد استفاده قرار مي‌گيرند. يكي از معمول‌ترين راهكار‌ها استفاده از فيلمي شبيه به فيلم عكاسي (امولوسيون عكاسي هاليد نقره) است اما اينكار با غلظت بسيار بالاتره دانه‌هاي واكنشي نسبت به نور انجام مي‌شود. استفاده از اين ماده باعث مي‌شود كه هولوگرام وضوح تصوير بسيار بالاتري را داشته باشد. لايه‌اي از اين رسانه ضبط به لايه‌اي شفاف متصل مي‌شود كه معمولا از جس شيشه است اما امكان استفاده از پلاستيك نيز وجود دارد.

منبع : https://ravanavr.com/

https://www.diigo.com/user/samihberge3
https://visual.ly/users/samihberge3/portfolio
https://www.mixcloud.com/SamihBerge3/

 

 

عكس و بيوگرافي مينا دلشاد و همسرش

۲۲ بازديد

به گزارش كانال خبري ايران , در اين بخش بيوگرافي بازيگران به بيوگرافي مينا دلشاد بازيگر محبوب اين روزهاي تلويزيون را مرور مي كنيم. مينا دلشاد متولد خرداد سال ???? مي باشد، او با بازي در سريال ستايش ? به چهره اي شناخته شده تبديل شد. مينا دلشاد از دوران كودكي و نوجواني فعاليت هاي هنري خود را شروع كرده و از ?? سالگي و با بازي در فيلم (انتظار) ساخته رسول صدر عاملي فعاليت هاي حرفه اي خود را آغاز كرده است. در ادامه بيوگرافي مينا دلشاد را مطالعه مي كنيم.

تاريخ تولد مينا دلشاد

تاريخ تولد مينا دلشاد , مينا دلشاد متولد ? خرداد سال ???? مي باشد، او اصالتا مشهدي است و كار بازيگري را با شركت در تئاتر مدرسه آغاز مرده است، او با بازي در سريال نوش دارو و ماه پلنگ ديده شد و سپس با بازي در سريال ستايش ? به اوج شهرت خود رسيد، او علاوه بر بازيگري در زمينه گويندگي هم فعاليت هايي دارد.

شروع بازيگري مينا دلشاد

شروع بازيگري مينا دلشاد از سال ???? وقتي ? ساله اولين تجربه خود را در بازيگري با تئاتر مدرسه بدست آورد، سپس براي نمايشي در مورد حضرت علي جايزه اول كارگرداني اين رده سني را در استان گرفت

ازدواج و همسر مينا دلشاد

او تاكنون ازدواج نكرده و مجرد مي باشد.

باند بازي مينا دلشاد از زبان خودش

باند بازي مينا دلشاد از زبان خودش من خودم بازيگري هستم كه از ?? سالگي با آقاي صدرعاملي وارد اين عرصه شدم، الان ?? ساله مهاجرت كردم به تهران و دارم زحمت مي كشم، براي من نه باندي در كار بوده و نه خانواده و فاميل هنري داشتم.

داشتن چهره زيبا در بازيگر شدن چقدر تاثير داره؟

فكر مي كنم خيلي تاثير داره، شايد به همين خاطر بود كه كار من ?? سال طول كشيد چون چهره عمل كرده نداشتم، من هميشه مي گم: چون ما جزو چشم رنگي ها نيستيم بايد بيشتر تلاش كنيم، وقتي زيبايي براي همه جذابيت داره بنابراين چهره زيبا هم تاثيرگذاره.

عامل بازيگر شدن مينا دلشاد

عامل بازيگر شدن مينا دلشاد , بخاطر مخالفت خانواده تا مدت ها از بازيگري و حتي درس خواندن در اين رشته محروم شد تا اينكه سال ???? با حضور در تست فيلم در انتظار معجزه به كارگرداني رسول صدر عاملي پذيرفته شد

به اين ترتيب با اين فيلم اولين بار جلوي دوربين رفت

كارگردان تا بازيگر مورد علاقه

در كارگردان ها دوست دارم با داريوش مهرجويي و اصغر فرهادي كار كنم و با هنرمنداني چون شهاب حسيني، حامد بهداد و خانم هديه تهراني و مريلا زارعي همبازي شوم

مهاجرت به تهران مينا دلشاد

سال ?? – ?? بود كه براي ادامه فعاليت راهي تهران شد و در وركشاپ هاي خصوصي پانته آ بهرام شركت كرد سپس در تئاتر هاي دانشجويي ادامه فعاليت داد  زندگينامه مينا دلشاد بازيگر زن مشهدي

صفحه اينستاگرام مينا دلشاد

 mina_delshad@ صفحه اينستاگرام مينا دلشاد

https://www.pinterest.com/sararowe5/_saved/
https://spark.adobe.com/page/oa7HIvdWiGqRI/
https://sites.google.com/view/harikakhabar/home
https://onlineproofing.home.blog/2021/10/28/harikakhabar/
https://sararowe5.tumblr.com/
https://myspace.com/sararowe5
https://twitter.com/MdTarik71524315/status/1453549795247734787
https://disqus.com/by/sararowe5/about/
https://www.goodreads.com/user/show/142201334-sara-rowe
https://en.gravatar.com/sararowe5
https://www.ted.com/profiles/31208464/about
https://www.behance.net/sararowe

 

تعويق فروش خودرو و تحويل خودرو در كوتاه ترين زمان ممكن

۱۳ بازديد

فروش اقساطي خودرو از سايا خودرو

ارشا هودرو يكي از معتبرترين و فعال ترين شركت ها در زمينه فروش خودرو در كشور است كه بهترين خودروها را در مارك ها و مدل هاي خارجي و ايراني با بهترين شرايط به فروش مي رساند و در صورت تمايل به خريد اقساطي ، نقد اين شركت ، فقط با كارشناسان شركت تماس بگيريد.

 

امروزه با افزايش قيمت ها در كشور ، قدرت خريد خودروها در كشور بسيار كاهش يافته است و بسياري از مردم بسيار مايلند خودروي مورد علاقه خود را به صورت اقساطي خريداري كنند. بنابراين به دليل استقبال مردم ، فروش اقساطي خودرو بسيار رواج پيدا كرده و شركت هاي زيادي تأسيس شده است كه در اين زمينه فعاليت مي كنند و خودروها را در مارك ها و مدل هاي ايراني و خارجي توليد و عرضه مي كنند. هر شركتي با توجه به سياست تجاري خود شرايط ويژه اي را براي فروش اقساطي خودرو در نظر مي گيرد. در همين حال ، برخي از اين شركت ها منافع مشتري را بيش از هر چيز ديگري در نظر مي گيرند ، در حالي كه برخي ديگر منافع خود را در نظر مي گيرند. از كدام يك از اين شركت ها خريد كنيد.

 

فروش اقساطي خودرو از سايا خودرو

 

فروش موكول خودرو با مناسب ترين شرايط

فردي كه قصد خريد خودرو به صورت اقساطي را دارد ، هميشه به دنبال شركتي است كه از نظر او بهترين شرايط را در بين شركت هاي فروش اقساطي خودرو دارد. اما فروش اقساطي خودرو با مناسب ترين شرايط به چه معناست و شركت ها بايد چه شرايطي را در مقابل خريدار قرار دهند تا بتوانند خريدي مناسب و اقتصادي انجام دهند؟ يكي از بهترين شرايطي كه شركت ها مي توانند براي خريدار تعيين كنند ، تعداد مناسب اقساط با توجه به شرايط مشتري است. شركت هاي فعال در زمينه فروش اقساطي خودرو مي توانند هنگام فروش خودروي مورد نظر مشتري به صورت اقساطي كه شرايط مشتري را برآورده مي كند ، مشتريان زيادي را براي خريد اقساطي خودرو جذب كنند. شخصي كه قصد خريد اقساطي خودرو را دارد درآمد خود را حساب مي كند و تعداد اقساط را با توجه به درآمد خود تعيين مي كند ، بنابراين شركت ها نيز بايد تعداد اقساط را متناسب با بودجه مشتري تعيين كنند تا اقساط را بفروشند. بسته به درآمد خود ، يك نفر ممكن است خودرويي را فقط با چند قسط كوتاه مدت خريداري كند و شخص ديگري ممكن است به خودرويي با اقساط بلند مدت نياز داشته باشد.

 

تعويق فروش خودرو و تحويل خودرو در كوتاه ترين زمان ممكن

زمان لازم براي تحويل خودرو در طرح تغيير زمان خودرو براي مشتري بسيار مهم است و مشتري مايل است خودروي مورد نياز خود را در اسرع وقت تهيه كند ، البته هر شركت طبق قوانين و سياست ها. زمان هاي متفاوت و متفاوتي براي تحويل خودرو در نظر بگيريد. هرچه زمان تحويل خودرو به مشتري كوتاهتر باشد ، در نتيجه مشتري آمادگي بهتري براي استفاده از خدمات شركت خواهد داشت. شركت هايي كه تنها از يك سياست پيروي مي كنند و زمان تحويل خودرو را طولاني مي دانند ، در نتيجه كمتر مورد استقبال مشتري قرار مي گيرد كه در صورت خريد خودرو از اين شركت ها موجب نارضايتي آنها مي شود. البته نوع خودرو نيز مي تواند تأثير زيادي در زمان تحويل داشته باشد و برخي از خودروها مانند خودروهاي خارجي كه برخي از مدل هاي آنها در كشور كمتر رايج است و واردات آنها دشوار است ، ممكن است زمان تحويل بيشتري داشته باشند.

 

فروش اقساطي خودرو

 

تعويق فروش خودرو در مدلهاي خارجي و داخلي

برخي از شركت هايي كه خودروها را به صورت اقساطي مي فروشند فقط خودروهاي خارجي را به صورت اقساطي مي فروشند ، در حالي كه برخي ديگر خودروهاي خود را به صورت محلي توليد مي كنند. اما برخي از شركت هاي ديگر به منظور ارائه تنوع بيشتر خودروها به مشتريان ، اقدام به فروش ، مدلهاي مختلف خودرو ، داخلي و خارجي مي كنند كه هريك از آنها ايراني يا خارجي هستند و شرايط فروش ويژه اي دارند. معمولاً شركت هايي كه انواع مختلفي از خودروها را براي فروش اقساطي خودرو در نظر مي گيرند ، مشتريان زيادي نيز دارند و مشتري با توجه به بودجه اي كه دارد ، مختار است خودرو را تهيه كند.

 

فروش اقساطي خودرو در تهران

تهران به عنوان يكي از بزرگترين و پرجمعيت ترين شهرهاي كشور ، نياز زيادي به خودرو دارد و به همين دليل فروش اقساط خودرو در تهران بسيار رواج يافته است و تا كنون شركت هاي زيادي در اين زمينه تأسيس شده اند. شركت هايي كه در زمينه فروش اقساطي خودرو در تهران فعاليت مي كنند برخي مجاز و برخي ديگر غير مجاز هستند و خريدار بايد به اين موضوع توجه كرده و آن را بسيار جدي بگيرد. خودروهايي كه به صورت نقد و اقساط در اين شركت ها عرضه مي شوند ممكن است حضور خارجي نداشته باشند كه به دليل خريد از اين شركت هاي غيرقابل اعتماد ضررهاي زيادي را براي شما به دنبال خواهد داشت. با بررسي هايي كه انجام مي دهيد ، مي توانيد اعتبار اين شركت ها را ارزيابي كرده و سپس خريد اقساطي خود را انجام دهيد.

 

فروش اقساطي خودرو

شما ميتوانيد خريد اقساطي خودرو را از شركت ساياخودرو به صورت كاملا تضمين شده و به صورت اقساط انجام دهيد.

 

انواع فيبرهاي عضلاني: آنها چيست و چگونه آنها را تربيت كنيم

۱۲ بازديد

انواع فيبرهاي عضلاني: آنها چيست و چگونه آنها را تربيت كنيم

ما آنها را آموزش مي دهيم. اما چقدر درباره آنها مي دانيم. و چگونه مي توانيم بفهميم چه نوع فيبرهاي عضلاني در ماهيچه اي كه تمرين مي كنيم داريم. با دانستن اينكه كدام عضله خاص داراي فيبرهاي عضلاني است ، مي توانيد از نوع تمرينات مورد نياز اين ماهيچه استفاده كنيد.

انواع ماهيچه ها

 

بافت ماهيچه اي ما از الياف (سلول) تشكيل شده است كه براي ايجاد نيروي فعال براي انقباض ماهيچه ما بسيار تخصصي هستند. بافت ماهيچه اي حركت ، حفظ وضعيت بدن و توليد گرما را فراهم مي كند. بر اساس برخي ويژگي هاي ساختاري و عملكردي ، بافت ماهيچه اي بدن ما به سه نوع قلبي ، صاف و اسكلتي طبقه بندي مي شود.

عضله قلب

 

بافت ماهيچه اي قلب قسمت اعظم ديواره قلب را تشكيل مي دهد. مانند بافت ماهيچه اي اسكلتي ، مخطط است. بر خلاف بافت ماهيچه اي اسكلتي ، انقباض آن معمولاً تحت كنترل آگاهانه نيست و به صورت غيرارادي طبقه بندي مي شود.

عضله صاف

 

بافت ماهيچه اي صاف در ديواره هاي ساختارهاي توخالي مانند عروق خوني ، معده ، روده ها و مثانه قرار دارد. فيبرهاي عضلات صاف معمولاً غير ارادي هستند و بدون خط (صاف) هستند. بافت ماهيچه اي صاف ، مانند بافت ماهيچه اي اسكلتي و قلبي ، مي تواند دچار هيپرتروفي (رشد) شود.

عضله اسكلتي

 

بافت ماهيچه اي اسكلتي به استخوان هاي ما متصل است. مخطط است ؛ يعني الياف (سلول ها) داراي نوارهاي متناوب (تيره) روشن و عمودي هستند كه عمود بر محورهاي طولاني الياف هستند. بافت ماهيچه اي اسكلتي را مي توان با كنترل آگاهانه (داوطلبانه) منقبض يا آرام كرد.

 

تمام فيبرهاي عضلاني اسكلتي از نظر ساختار يا عملكرد مشابه نيستند. به عنوان مثال ، رنگ فيبرهاي عضلاني اسكلتي بسته به محتواي ميوگلوبين متفاوت است (ميوگلوبين در بافت ماهيچه اي يافت مي شود ، جايي كه به اكسيژن متصل مي شود و به اكسيژن اضافي براي آزادسازي انرژي براي انقباضات عضلاني كمك مي كند.) فيبرهاي عضلاني اسكلتي با سرعت هاي متفاوتي منقبض مي شوند ، بسته به توانايي آنها براي تقسيم آدنوزين تري فسفات (ATP). الياف منقبض كننده سريعتر توانايي بيشتري براي تقسيم ATP دارند. علاوه بر اين ، فيبرهاي عضلاني اسكلتي با توجه به فرآيندهاي متابوليكي كه براي توليد ATP استفاده مي كنند ، متفاوت است. آنها همچنين از نظر شروع خستگي متفاوت هستند. بر اساس ويژگي هاي مختلف ساختاري و عملكردي ، الياف ماهيچه هاي اسكلتي به سه نوع تقسيم مي شوند: الياف نوع I ، الياف نوع II B و الياف نوع II A.

الياف نوع I

وبسايت مرواريد شهري نجات

اين الياف كه به آنها فيبرهاي آهسته يا انقباض آهني نيز گفته مي شود ، حاوي مقادير زيادي ميوگلوبين ، بسياري از ميتوكندري ها و مويرگ هاي خوني زيادي هستند. الياف نوع I قرمز هستند ، ATP را با سرعت كندي تقسيم مي كنند ، سرعت انقباض كمي دارند ، در برابر خستگي بسيار مقاوم هستند و ظرفيت بالايي براي توليد ATP توسط فرايندهاي متابوليكي اكسيداتيو دارند. چنين اليافي به تعداد زياد در ماهيچه هاي موضعي گردن يافت مي شوند.

الياف نوع II A

 

اين فيبرها كه به آن الياف سريع انقباض يا سريع اكسيداتيو نيز گفته مي شود ، حاوي مقادير بسيار زيادي ميوگلوبين ، ميتوكندري بسيار زياد و مويرگ هاي خوني بسيار زياد است. الياف نوع II A قرمز هستند ، ظرفيت بسيار بالايي براي توليد ATP توسط فرآيندهاي متابوليكي اكسيداتيو دارند ، ATP را با سرعت بسيار زيادي تقسيم مي كنند ، داراي سرعت انقباض سريع بوده و در برابر خستگي مقاوم هستند. چنين اليافي به ندرت در انسان يافت مي شود.

الياف نوع II B

 

اين الياف كه به آن الياف سريع انقباض يا گليكوليتيك سريع نيز گفته مي شود ، حاوي مقدار كمي ميوگلوبين ، ميتوكندري نسبتاً كمي ، مويرگ هاي خوني نسبتاً كمي و مقدار زيادي گليكوژن هستند. الياف نوع II B سفيد هستند ، براي توليد ATP با فرآيندهاي متابوليكي بي هوازي ، قادر به تامين فيبرهاي عضلاني اسكلتي به طور مداوم با ATP كافي نيستند ، به راحتي خسته مي شوند ، ATP را با سرعت سريع تقسيم مي كنند و داراي سرعت انقباض سريع هستند. چنين اليافي به تعداد زياد در عضلات بازوها يافت مي شوند.

منبع : 

https://en.gravatar.com/orlaoneal8

https://www.ted.com/profiles/30153960/about

https://www.quora.com/profile/Orla-Oneal8

https://orlaoneal8.livejournal.com/profile

https://www.twitch.tv/orlaoneal8

 

 

 

سايبان سايه و راحتي را براي مناطق داخلي و خارجي ايجاد مي كند

۹ بازديد

سايبان سايه و راحتي را براي مناطق داخلي و خارجي ايجاد مي كند

 

سايبان ها لوازم جانبي عالي براي افزايش سايه و راحتي در داخل و خارج از محل سكونت هستند. به عنوان مثال ، سايبان هاي نصب شده بر روي پنجره ها و درهاي شيشه اي كشويي از فيلتر شدن نور خورشيد در شيشه جلوگيري مي كند. اين به جلوگيري از آسيب ناشي از نور خورشيد به كف و مبلمان كمك مي كند و همچنين انتقال حرارت از اشعه خورشيد را محدود مي كند و دماي داخلي خانه شما را بدون كار اضافي از سيستم تهويه مطبوع ثابت نگه مي دارد. بر اساس همان اصل ، سايبان هايي كه در فضاي باز مانند حياط يا عرشه استخر نصب مي شوند ، از قرار گرفتن بيش از حد در معرض آثار مخرب اشعه ماوراء بنفش خورشيد براي افراد و مبلمان زير آن جلوگيري مي كند. اين امر به نوبه خود شما را در بيرون از خانه سردتر نگه مي دارد و مبلمان فضاي باز شما را در وضعيت بهتري نگه مي دارد.

 

انواع مختلفي از سايبان وجود دارد كه مي توانيد بر روي ملك شما نصب كنيد ، مانند:

http://bamanbash7.parsiblog.com/Posts/186/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%d9%8a+%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9+%d8%b3%d8%a7%d9%8a%d8%a8%d8%a7%d9%86+%d9%88+%d9%82%d9%8a%d9%85%d8%aa+%d8%a2%d9%86/

    ثابت يا ثابت - اين نوع سايبان معمولاً به طور دائمي به ديوار خانه متصل مي شود و نمي تواند حركت كند.

    قابل جمع شدن - اين نوع سايبان را مي توان به ديوار خانه وصل كرد ، اما مي توان آن را با استفاده از يك ميل لنگ دستي يا يك كنترل موتوري گسترش داد يا جمع كرد و به كاربر اين امكان را مي دهد كه ميزان سايه زير آن ايجاد شود.

    مستقل - اين نوع سايبان نيز قابل جمع شدن است ، اما به جاي اينكه به ديوار متصل شود ، ساختار سايه خاص خود است كه مي تواند در هر نقطه از يك ملك قرار گيرد.

    روكش سايبان - اين نوع سايبان بر روي يك ساختار موجود مانند كلاه فرنگي نصب مي شود. مي تواند ثابت يا جمع شود.

 

اگر مي خواهيد گزينه هاي مختلف سايبان براي خانه خود را كشف كنيد ، به   https://sayehban.co/   مراجعه كنيد. ما در ايجاد سايبان سفارشي براي مشتريان خود تخصص داريم و اطمينان حاصل مي كنيم كه آنها راه حل مناسب سايه را براي نيازهاي سبك زندگي و ترجيحات زيبايي شناختي خود دريافت مي كنند. سايبان ما مي تواند متناسب با ابعاد دقيق شما تعيين شود و در رنگ ها و الگوهاي متعدد موجود است كه مطمئناً نماي بيروني خانه و سليقه شخصي شما را تكميل مي كند.

 

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد سايبان هاي سفارشي كه مي توانيم براي خانه شما ايجاد كنيم ، امروز با سايت سايبان برقي منصف     https://sayehban.co/         با ما تماس بگيريد.  

منبع  :   سايبان برقي منصف

http://naranji5.blogtez.com/post62.php

http://khoshmazeh.famblog.ir/post/155

 

https://www.victoriaeducation.co.uk/activity/p/863687/

https://checkpointforarts.com/activity/p/622706/

https://kason97179866.wordpress.com/2021/08/10/%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%ba%d8%a7%d8%b2%d9%87/

https://ello.co/jackkhan331/post/dwyhutu-uevnlgzenvpmvw

https://vvfit.com/activity/p/1253025/

https://edukite.org/activity/p/1507275/

http://onlineklubben.dk/site/activity/p/430188/

http://customerpolicedepartment.com/activity/p/738441/

https://myspace.com/cozejexo/post/activity_profile_50315114_22c5bd4c40a045ec840e2a31ba9f386b/comments

http://coinwatchers.com/forums/p/289719/

 

 

 

نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني و مشخصات آن

۱۳ بازديد

نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني و مشخصات آن

امروزه برقراري امنيت در بخش هاي مختلف به اين بستگي دارد كه شما بتوانيد از ابزاري كه در اين زمينه وجود دارد بهره مند شويد. يكي از بخش هايي كه شما ميتوانيد توسط آن از نور خورشيد و همچنين هواي تازه بهره مند شويد استفاده از پنجره هاي بزرگ است. استفاده از اين پنجره ها البته ميتواند براي شما مشكل ساز هم باشد چرا كه شما راهي براي ورود سارقين به خانه ي خود باز خواهيد كرد. اينجاست كه استفاده از نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني براي شما راهي كارآمد خواهد بود. به خصوص اگر خانه يا واحد تجاري شما در طبقه اول باشد بايد از نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني استفاده كنيد تا بتوانيد امنيت را برقرار كنيد.

نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني چيست؟

نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني در واقع شامل تكه هايي از آهن مي شود كه شما ميتوانيد از آن ها براي حفظ امنيت بيشتر استفاده كنيد. البته اينكه شما انواع مختلف اين نرده ها را بشناسيد و بهترين نوع آن را خريداري كنيد به شما كمك خواهد كرد كه امنيت را براي ساختمان خود برقرار كنيد. دقت داشته باشيد كه انتخاب نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني براي اينكه شما بتوانيد نماي خارجي ساختمان خود را زيباتر كنيد. در واقع كيفيت و همچنين زيبايي از جمله فاكتورهاي مهم براي انتخاب نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني هستند.

در اين بين شايد نصب پنجره آهني يكي از مهم ترين نكاتي باشد كه بايد با آن آشنا شويد. در اين زمينه بهتر است كه بدانيد كه انواع مختلفي از جوش ها براي نصب نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني وجود دارد كه از جمله مهمترين آنها ميتوان به جوش هاي آلومنيومي، آرگوني و همچنين دي اكسيد كربن اشاره كرد. اين جوش ها در واقع براي نصب نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني مورد استفاده قرار مي گيرند. اگر شما كار خود را به افرادي بسپاريد كه در اين زمينه متخصص نيستند، ممكن است كه ساختمان شما با انواع جوش هاي بي ريخت و ناجور ديده شود كه به همين دليل است كه گفته مي شود اين جوش ها براي انجام نياز به مهارت و اوستايي خاصي دارند. شما هم ميتوانيد به نمايندگي هاي مختلف در اين زمينه مراجعه كنيد تا بتوانيد كار نصب پنجره آهني خود را به آساني انجام دهيد.

حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه از گذشته تاكنون

حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه درون ساختمان ها يكي از مواردي است كه مي بايست حتما پس از نصب پلكان به عنوان حصاري گرداگرد آن واقع گردد تا به اين منظور به هنگام سكندري خوردن يا به هر دليلي افتادن و سقوط از روي پله هاي ساختمان بتوان از حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه به عنوان تكيه گاهي در جهت حفظ جان خود استفاده كرد. اين مسئله زماني بيشتر نمود مي يابد كه داخل ساختمان ها بچه هاي كوچك و بازيگوشي باشند كه دائما از پله ها بالا و پايين مي روند و احتمال سقوط يا سكندري خوردن آن بسيار زياد است و در صورت نبود حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه ممكن است عواقب جبران ناپذيري در پي داشته باشد. بنابراين ساخت و نصب حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه را بلافاصله پس از نصب پلكان منزل خويش حتما به دست افراد متخصص و كاربلد بسپاريد تا با بهره گيري از علم و تخصص خويش در اين زمينه بتوانند با نصب حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه به عنوان حفاظ آهني يا چوبي جان خود و اعضاي خانواده و به ويژه كودكان بازيگوش خود و مهمانان خويش را از هر گونه آسيب جدي حفظ نماييد. در ادامه به نقش حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه و كاربرد آن در زندگي انسان ها بيش از پيش اشاراتي خواهيم داشت.

نقش و كاربرد حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه در منازل مسكوني

حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه در گذشته هاي دور تاكنون وجود داشته است با اين تفاوت كه در گذشته از حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه تنها به شكل فلزي يا آهني و فقط در راستاي حفظ ايمني جاني خود و اعضاي خانواده خويش مورد استفاده قرار مي گرفت. امروزه نيز اين اصل رعايت شده است و ايمني در رأس كار نصب حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه قرار دارد با اين تفاوت كه در ساخت و طراحي حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه امروزه تنها  به عنوان يك حفاظ آهني براي سلامت جاني انسان ها نگاه نمي كنند

براي مشاوره با كارشناسان آهن ايرانيان در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

 

تجهيز جايگاه نفت و گاز شركت توتال با دوربين مداربسته هايك ويژن

۱۲ بازديد

تجهيز جايگاه نفت و گاز شركت توتال با دوربين مداربسته هايك ويژن

 

شركت توتال غنا يك شركت نفت و گاز با بيش از 200 ايستگاه ارائه خدمات پمپ بنزين و پمپ گاز در كشور غنا است، يكي از مناطقي كه نياز به امنيت در آن از اهميت حياتي برخوردار است پمپ هاي شهر اكرا است. پوشش امنيتي در ايستگاه هاي ارائه خدمات بنزين و گاز در اين شهر مانند شهرهاي ديگر بايد به صورت 24 ساعته و شبانه روزي انجام شود. در اين مراكز علاوه بر ارائه خدمات نفت و بنزين به مشتريان ، مراكز فروش و تفريح براي مشتريان در نظر گرفته شده است تا مشتريان بتوانند از آن استفاده كنند.

در مجموعه توتال ارائه خدمات به مشتريان با استفاده از راه حل هاي نواورانه هميشه در اولويت قرار داشته است. اين بدين معني است كه استفاده كنندگان از خدمات اين مراكز شامل افرادي كه در حال سوختگيري هستند ، افراد پياده و مردمي كه از مراكز تفريحي و فروشگاه ها استفاده مي كنند بايد در طراحي سامانه مدار بسته در نظر گرفته شوند، وضعيت ترافيك خودرو ها در پاركينگ مجموعه ها و صف پمپ بنزين و … بايد توسط  دوربين مدار بسته  پوشش داده شود. چالش هاي پيچيده ايمني و امنيتي بايد توسط يك طرح دقيق و حساب شده در پوشش داده مي شد تا مسئولان امنيتي توتال بتوانند در صورت بروز هر مورد مشكوكي آن را به نحو مطلوب مديريت كنند.

با رشد كسب و كار شركت توتال، نياز به تقويت سيستم ايمني و تجهيز ايستگاه هاي خدمات جديد در سراسر كشور يك وظيفه حياتي به حساب مي آمد از اين رو پوشش قسمت هاي حياتي ايستگاه هاي ارائه خدمات اين شركت توسط سيستم هاي مدار بسته و كنترل خودكار مراكز حياتي به مديران امنيتي كمك مي كرد تا با خيالي آسوده هر پيشامد غير منتظره اي را مديريت كنند.

شركت توتال در غنا به استفاده از سيستم هاي امنيتي به روز و با كيفيت معروف است ، استفاده از راه حل هاي نظارت تصويري در حوزه هاي مختلف اين شركت از جمله بخش ارائه خدمات مالي ، انبار ها ، پالايشگاه ها ، مخابرات و ساير بخش هاي اين شركت مورد استفاده قرار مي گيرد.

يك چالش مهم در خصوص تجهيز ايستگاههاي پمپ بنزين اين است كه ارائه خدمات در آنها بصورت 24 ساعته انجام مي شد
براي پوشش نياز هاي مديران امنيتي به سيستم مدار بسته قدرتمندي كه توان تصوير برداري با كيفيت در روز و شب را داشته باشد نياز بود.
همچنين آنها نياز به يك سيستم نظارت تصويري قدرتمند داشتند تا در صورت بروز هر مشكلي بتوانند از تصاوير ضبط شده در مراجع قضايي استفاده كنند. به عبارت ديگر سيستم نظارت تصويري در ايستگاه هاي ارائه خدمات اين شركت بايد با دو هدف مورد استفاده قرار مي گرفت.

هدف نخست :

نظارت بر مشتريان و پرسنل شركت جهت تصميم گيري هاي مديريتي و بهينه سازي ايستگاه ارائه خدمات.

 هدف دوم: جلوگيري از وقوع حوادث يا تشخيص و اطلاع رساني هر فعاليت مشكوكي كه مي توانست امنيت ايستگاه را با خطر مواجه كند.

آنها نياز به يك سامانه نظارت تصويري قدرتمند داشتند تا بتوانند ساختمان ها و ايستگاه هاي خدمات توتال را از همه جهات به خوبي پوشش دهند
 هايك ويژن  به عنوان يك رهبر در حوزه توليد دوربين مدار بسته و راه حل هاي نظارت تصويري بهترين محصولات را براي آنها در سبد كالاي خود داشت.
از اين رو مسئولان شركت توتال پس از بررسي هاي عملي و فني متعدد سرانجام تصميم به استفاده از محصولات مدار بسته هايك ويژن در ايستگاه هاي خدمات خود گرفتند.

ساموئل تويا مدير اجرايي پروژه در اين زمينه گفت : ما هايك ويژن را انتخاب كرديم
چرا كه دوربين هاي مدار بسته آنها از كيفيت و امكانات فوق العاده اي برخوردار هستند
همچنين بيشترين ميزان نوآوري در آنها به كار رفته است. تصاوير ضبط شده
اين دوربين ها به خوبي در مواقع بحراني به ما كمك مي كند تا تمامي زوايا را پوشش دهند.
محصولات شركت هايك ويژن چين نظارت فوق العاده اي را ارائه مي دهند.

بيشتر بخوانيد :  دوربين مداربسته تي وي تي     نصب دوربين مداربسته

پس از جلسات متعدد با مديران امنيتي توتال در خصوص نيازهايشان ، سرانجام طرح نهايي راه حل نظارت تصويري مخصوص مراكز
ايستگاه هاي خدمات جديد براي 120 نقطه توسط دوربين هاي تحت شبكه هايك ويژن بصورت 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته نگارش شد.
در اين طرح تمامينيازمنديهاي پروژه شامل پوشش قسمت هاي مختلف و آلارم هاي متعدد در نظر گرفته شد.
با توجه به نيازهاي متعدد كارشناسان توتال سناريو هاي مختلف هايك ويژن بررسي شده تمامي سناريو ها در يك مركز واحد مديريت بصورت يكپارچه در نظر گرفته شد.

 

 

 

كلاس آنلاين چيست؟ مزايا و معايب كلاس آنلاين

۲۲ بازديد

استفاده از كلاس آموزشي آنلاين مورد توجه و استقبال بسياري از مخاطبان در سراسر جهان قرار دارد. با استفاده از كلاس آنلاين، امكان دسترسي به آموزش‌هاي گوناگون، بدون محدوديت زمان و مكان، فراهم است. در اين مطلب قصد داريم به معرفي و بررسي مزاياي كلاس آنلاين بپردازيم. پس براي پاسخ به سوالاتي مانند منظور از كلاس آنلاين چيست و چگونه كلاس آنلاين برگزار كنيم، با ما همراه باشيد.

كلاس آنلاين چيست؟

كلاس آنلاين يك محيط آموزشي است كه محدوديت زماني و مكاني براي شركت كنندگان آن وجود ندارد. در كلاس آنلاين به شركت كنندگان، آموزش از راه دور ارائه مي‌شود و آن‌ها مي‌توانند در يك فضاي مجازي با هم تعامل داشته باشند. اين محيط آموزشي مي‌تواند يك كلاس آنلاين يك نفره يا چند نفره باشد.

كلاس مجازي يا كلاس آنلاين، بخشي از سيستم LMS) Learning Management System) است. ال ام اس، در واقع پلتفرم‌هاي نرم افزاري براي ايجاد، مديريت و سازماندهي دوره‌هاي آموزشي آنلاين هستند كه از بستر اينترنت استفاده مي‌كنند تا بين دانش آموزان و موسسات آموزشي ارتباط برقرار كنند. هدف از LMS بالا بردن قابليت هاي يادگيري است كه توسط عموم هم به راحتي قابل دسترس و استفاده باشد.

براي برگزاري كلاس آنلاين مي توانيد به پلتفرم برگزاري كلاس آنلاين ايلرنو (elearno.ir) مراجعه كنيد.

انواع كلاس آنلاين چيست؟

افراد شركت كننده در كلاس آنلاين، معمولا دانش آموزان و مدرسان هستند. كلاس‌هاي آنلاين به دو دسته كلاس آنلاين بدون نظارت و كلاس آنلاين با نظارت تقسيم مي‌شود كه در ادامه به بررسي و مقايسه اين دو نوع كلاس آنلاين خواهيم پرداخت.

كلاس آنلاين بدون نظارت مدرس يا ويدئوهاي آموزشي

در اين كلاس‌ها دانش آموزان بدون حضور و كمك مدرس به يادگيري مواد آموزشي مي‌پردازند. مطالب آموزشي، معمولا در قالب يك پاورپوينت يا ويدئو، به دانش آموزان ارائه مي‌شود. اين شيوه، يك دوره آموزشي الكترونيك خصوصي است كه مي‌تواند آزمون‌هاي آنلاين خودكار هم داشته باشد. در كلاس آنلاين بدون نظارت، مدرس، تنها يادگيري دانش آموزان را ارزيابي مي‌كند و گاهي اوقات اصلا مدرسي وجود ندارد.

كلاس آنلاين با حضور و نظارت مدرس يا كلاس زنده

در اين نوع كلاس آنلاين، مطالب آموزشي در زمان خاصي به صورت آنلاين، ارائه مي‌شود. فراگيران نيز به وسيله يك برنامه ويدئو كنفرانس در كلاس حضور دارند. همچنين، امكان تعامل مدرس و دانش آموز در كلاس درس به راحتي فراهم است. اين نوع كلاس آنلاين، به دليل اينكه تحت رهبري و نظارت مدرس قرار دارد، به كلاس سنتي شبيه‌تر است.

براي شركت در كلاس آنلاين به چه ابزارهايي نياز داريد؟

ابزارهاي لازم براي شركت در كلاس آنلاين

  • كامپيوتر روميزي، لپ تاپ، تبلت يا گوشي موبايل
  • اينترنت با سرعت مناسب و پهناي باند بالا
  • استفاده از آخرين نسخه مرورگرهايي مانند كروم يا فايرفاكس
  • هدست يا اسپيكر و ميكروفون براي مكامه صوتي با مدرس

مزاياي استفاده از كلاس آنلاين چيست؟

  • با استفاده از كلاس آنلاين در وقت و هزينه صرفه‌جويي مي‌شود.
  • امكان دسترسي به كلاس‌هاي آموزشي از طريق اينترنت و بدون محدوديت مكاني وجود دارد.
  • در كلاس آنلاين، امكان ضبط جلسات كلاس درس و مشاهده مجدد آن‌ها، از طريق نرم افزارهايي مانند LMS وجود دارد.
  • امكان بهره‌مندي از بهترين و باتجربه‌ترين مدرسان
  • عدم نياز به امكانات كلاس فيزيكي، مانند ميز، صندلي و ساير تجهيزات آموزشي
  • كيفيت خوب صدا و تصوير استاد و مطالب آموزشي
  • امكان به اشتراك گذاشتن اسلايدهاي آموزشي، فايل‌هاي pdf، ويدئوهاي آموزشي و… به صورت همزمان
  • فراهم بودن امكان نظارت خانواده‌ها بر روند تدريس مدرسين
  • امكان استفاده دانش آموزان از امكانات كلاس آنلاين، بدون محدوديت مكاني
  • استفاده از ابزارهاي الكترونيك در فرايند يادگيري، با ويژگي تعاملي بودن و جلب توجه بيشتر دانش آموزان، بازدهي بيشتري دارد.
  • با استفاده از كلاس آنلاين، براي تمركز روي موضوع مورد نظر خود، قدرت انتخاب بيشتري خواهيد داشت.
  • حضور در كلاس آنلاين با انعطاف پذيري بيشتري همراه است و شما مي‌توانيد براي ساير فعاليت‌هاي خود راحت‌تر برنامه‌ريزي كنيد.
  • استفاده از كلاس آنلاين، براي شما اين امكان را فراهم مي‌كند كه محيط آموزش را آنطور كه راحت هستيد انتخاب كنيد.
  • معمولا در آموزش‌هاي الكترونيك و كلاس آنلاين، فراگيران اعتماد به نفس بيشتري براي برقراري ارتباط با يكديگر و همچنين تعامل با اساتيد خواهند داشت.
  • امكان استفاده از كلاس آنلاين در تمام روزهاي هفته و ساعات شبانه روز و همچنين با امكان دوري از عوامل استرس‌زا مانند ترافيك، به راحتي فراهم است.
  • در كلاس آنلاين، سرعت مطالعه به فراگير يا دانشجو بستگي دارد و راحت‌تر مي‌تواند از اطلاعات به روز شده استفاده كند.
  • استفاده از كلاس آنلاين براي افراد شاغل بسيار مفيد است چون به راحتي مي‌توانند فيلم ضبط شده كلاس را مشاهده كنند.
  • در كلاس آنلاين با امكان استفاده از امكانات مولتي مديا (چند رسانه‌اي)، مطالب بهتر در ذهن دانشجويان تثبيت مي‌شود.
  • در اين دوره‌ها، امكان گرفتن آزمون و پرسش (كوئيز)، توسط استاد وجود دارد. به اين صورت كه در كلاس آنلاين،
  • استاد سوالات چهار گزينه‌اي مطرح مي‌كند و براي پاسخ به آن‌ها نيز وقت مشخصي را در نظر مي‌گيرد.
  • كلاس آنلاين، معمولا رابط كاربري مناسبي دارد و نسبت به كلاس‌هاي حضوري چندان خسته كننده نيست.

معايب استفاده از كلاس‌ آنلاين چيست؟

    • اما مشكلات برگزاري كلاس هاي آنلاين چيست؟ كلاس آنلاين، علاوه بر مزايايي كه بيان كرديم، مي‌تواند معايبي هم داشته باشد كه در ادامه به آنها اشاره خواهيم كرد.
    • تفاوت در ميزان دسترسي: افرادي كه از اينترنت پرسرعت برخوردار نيستند يا امكانات سخت‌افزاري مناسبي ندارند، ممكن است براي دسترسي به كلاس آنلاين با مشكل مواجه شوند. بنابراين در ميزان دسترسي افراد به كلاس آنلاين تفاوت وجود دارد.
    • عدم امكان تعامل چهره به چهره: در كلاس آنلاين امكان تعامل با استاد و ساير همكلاسي‌ها به صورت مستقيم چهره به چهره وجود ندارد. اين ويژگي براي علاقه‌مندان به حضور در كلاس‌هاي فيزيكي چندان مناسب نيست.
    • شركت نكردن دانش آموزان در كلاس به دليل عدم آشنايي با مباحث فناوري اطلاعات: عده‌اي از فراگيران در كلاس‌ آنلاين شركت نمي‌كنند، آن‌ها تصور مي‌كنند استفاده از اين كلاس‌ها تنها براي افرادي مناسب است كه با مباحث فناوري اطلاعات و سيستم آموزش آنلاين آشنا هستند.

منبع: پلتفرم برگزاري كلاس آنلاين ايلرنو (elearno.ir)