بررسي كيفيت

فروشگاه اينترنتي و كسب و كار آنلاين از ابتدا تا به امروز


فروشگاه اينترنتي و كسب و كار آنلاين از ابتدا تا به امروز

اگر قصد راه اندازي فروشگاه اينترنتي و كسب و كار آنلاين را داريد شايد تاريخچه خريد آنلاين و فروشگاه هاي آنلاين براي شما جالب باشد و از تجربيات آنها كمك بگيريد.

jjb4_t4.jpg

انتشار در javanonline.ir

خريد آنلاين نوعي تجارت الكترونيك مي باشد كه به مصرف كنندگان اين امكان را مي دهد تا با استفاده از يك مرورگر از طريق موبايل و يا كامپيوتر خود بتوانند كالا يا خدمات موردنياز خود را پيدا كرده و به طور مستقيم از طريق اينترنت از يك فروشگاه اينترنتي كالا و يا خدمات مورد نظر خود را خريداري كنند. در اينجا مشتري مي‌ تواند تنها با يك سرچ ساده كالاي مورد نظر خود را با قيمت بسيار مناسب تر در سايت‌هاي گوناگون پيدا كند رقابتي بسيار تنگاتنگ كه به لطف اينترنت به وجود مي‌آيد، چراكه در اينجا مشتري مي‌تواند تنها با يك سرچ تعداد زيادي فروشگاه آنلاين را پيدا كند كه محصول و يا خدمات مورد نياز او را ارائه مي‌كنند و به اين صورت خريدار مي‌تواند با صرف كمترين زمان كالاي خود را پيدا كرده قيمت و برندهاي مختلف را با يكديگر مقايسه كند تا در نهايت بتواند بدون محدوديت مكاني و زماني فروشگاه اينترنتي را انتخاب كند كه مي‌تواند بهترين خدمات و قيمت را در اختيار او قرار دهد.

يك فروشگاه اينترنتي مي‌تواند اين امكان را براي مشتريان خود فراهم كند تا خريدار بتوانيد محصول و خدمات مورد نظر خود را به راحتي بررسي كند يك فروشگاه اينترنتي براي اين كار از تصاوير، فيلم جدول مشخصات فني و توضيحات مربوط به محصول استفاده مي كند و حتي خريداران مي‌توانند نظرات خود را در مورد محصول و يا خدمت مورد نظر درج كنند تا مشتريان ديگر بتوانند از آن استفاده كنند علاوه بر تمام اين موارد مشتري مي‌تواند كالاهاي مورد نظر خود را در كنار يكديگر قرار داده و آنها را با يكديگر مقايسه كند تا در نهايت مشتري بتواند انتخاب بهتري داشته باشد اين موارد تنها قسمت كوچكي از مزاياي خريد اينترنتي بشمار مي‌آيد.

يك فروشگاه اينترنتي مي‌تواند خريدار را قادر كند تا با استفاده از فيلترهايي كه در اختيار او قرار مي دهد به راحتي بتواند با استفاده از ويژگي‌هاي مورد نظر خود مدل، مارك يا موارد خاص ديگر به او براي پيدا كردن محصول مورد نظر خود كمك كند در آخر نيز مشتريان آنلاين مي‌توانند براي تكميل معامله و پرداخت مبلغ كالا و يا خدمت مورد نظر خود از درگاه بانكي استفاده كنند و يا حتي مي‌توانند مبلغ آن را بعد از دريافت محصول با اطمينان بيشتر درب منزل پرداخت كنند چراكه امروزه بسياري از سايت‌ها براي راحت كردن فرايند خريد و اطمينان بيشتر مشتري براي ارسال كالاهاي فيزيكي مانند كتاب، لباس يا لوازم خانگي و هر آنچه كه مي‌تواند به ذهن شما برسد از سرويس‌هاي مختلفي مانند ارسال رايگان، پرداخت درب منزل و حتي بازگشت كالا تا يك هفته را براي رقابت با يكديگر و جلب رضايت بيشتر مشتري ارائه مي‌كنند، اما زمان خريد محصولات ديجيتالي مانند فايل‌هاي صوتي، تصويري و يا نرم افزار از يك فروشگاه اينترنتي معمولاً فايل خريداري شده از طريق اينترنت براي مشتري ارسال مي‌شود. اگر در اينجا بخواهيم بزرگترين فروشگاه هاي اينترنتي در ايران و جهان نام ببريم مي‌توانيم از Alibaba، Amazon، Ebay، Digikala و يا از 20Bekhar نام ببريم كه يك فروشگاه تخصصي در زمينه فروش لوازم خانگي مي باشد.

اما اين دسته از سايت‌ها كه محصول و يا خدمات مختلفي را به مشتريان خود ارائه مي‌كنند با واژهاي مختلفي شناخته مي‌شوند كه مي‌توانيم به خرده فروشي الكترونيكي، فروشگاه اينترنتي، فروشگاه الكترونيكي، فروشگاه آنلاين و يا فروشگاه مجازي اشاره كنيم. اين فروشگاه ها به دليل اينكه امروزه موبايل هاي هوشمند در دست همه مي‌باشند و بيشترين استفاده را در طول روز براي افراد دارد و بيشتر وقت خود را با گوشي موبايل در اينترنت مي‌گذرانند وب سايت‌هاي خود را به‌ گونه‌اي طراحي كرده اند كه مشتريان به راحتي بتوانند محصولات و خدمات آنها را با در تلفن هاي هوشمند خود به راحتي بررسي كنند و حتي بسياري از اين فروشگاه ها داراي اپليكيشن هايي مي‌باشند كه بر روي تلفن همراه و تبلت نصب مي‌شود تا مشتريان بتوانند راحت تر از آنها استفاده كنند و هميشه كنار شما باشند.

تاريخچه خريد آنلاين از كجا شروع شد

اگر در اينجا بخواهيم ‌به اولين شركتي اشاره كنيم كه بستر تجارت آنلاين را فراهم كرد مي‌توانيم به IBM (OLTP)  اشاره كنيم كه در دهه 1960 پردازش معاملات آنلاين را گسترش داد و توانست امكان پردازش معاملات مالي را در لحظه فراهم كند، بعد از ايجاد اين بستر توسط IBM براي اولين بار توسط يك شركت هواپيمايي در آمريكا با نام Semi-Automatic Business Research Environment (SABER)  مورد استفاده قرار گرفت اين شركت از اين بستر براي رزرواسيون بليط هواپيما به صورت انلاين استفاده مي كرد، به اين صورت كه كامپيوترهاي واقع در آژانس هاي مسافرتي به يكServer  در IBM متصل مي شدند كه مي توانستند به يك Database همزمان دسترسي داشته باشند تا همه آژانس هاي مسافرتي بتوانند به طور همزمان به اطلاعات دسترسي داشته باشند و كار رزرو كردن بليط مسافران خود را انجام دهند.

فروشگاه اينترنتي در ابتدا فقط به عنوان يك ابزاري تبليغاتي و يك ويترين براي شركت ها عمل مي كرد كه شركت هاي بزرگ از آن براي معرفي محصولات خود استفاده مي كردند تا بتوانند اطلاعات كامل مربوط به محصول خود را معرفي و ارائه كنند اما با همه گير شدن بيشتر اينترنت و راه پيدا كردن كامپيوترها به خانه ها به سرعت مديران شركت هاي تجاري و توليد كنندگان دريافتند كه مي‌توانند از اين ابزار ساده براي فروش محصولات و خدمات خود استفاده كنند و محصولات خود را به تمام دنيا معرقي و به فروش برسانند بدون آنكه محدوديت فيزيكي و زماني داشته باشند، چراكه تجربه يك خريد آنلاين مي‌تواند مزاياي بسياري هم براي فروشنده و هم خريدار ايجاد كند از طرفي فروشنده هيچ محدوديتي در زمان، مكان و تنوع اجناس خود ندارد و مي‌تواند هزينه هاي آن را تا حد چشم گيري كاهش دهد و اين يعني قيمت تمام شده كمتر و قدرت بيشتر براي رقابت؛ از طرف ديگر خريدار نيز بدون محدوديت زماني و مكاني مي‌تواند در كوتاه ترين زمان محصول خود را پيدا كرده و آن را با هزينه اي بسيار كمتر تهيه كند همين چند عامل باعث شد فروشگاه اينترنتي و تجارت آنلاين با سرعتي باورنكردني رشد كنند تا جايي كه امروزه محصول و يا خدماتي نيست كه در اينترنت نتوانيد آن را يافت كنيد.

رشد فروشگاه هاي آنلاين از كجا شروع شد

اولين سرور و مرورگر وب جهاني توسط  Tim Berners-Leeدر سال 1989 براي استفاده تجاري شروع به طراحي كرد و در سال 1991 شروع به كار كرد و پس از آن در سال 1994 بانكداري آنلاين كار خود را آغاز كرد و سپس اولين فروشگاه اينترنتي پيتزا توسطPizza Hut  در سال 1994 افتتاح شد و در حقيقت اولين فروش اينترنتي انجام شد. بلافاصله پس از آن Amazon.com سايت فعاليت خود را در سال 1995 آغاز كرد و پشت آن eBay نيز در سال 1995 پا به دنياي تجارت الكترونيك گذاشتند و از اينجا به بعد بود كه فروشگاه هاي اينترنتي با سرعت باور نكردني يكي پس از ديگري پا به دنياي تجارت آنلاين گذاشتند تا جايي كه امروزه شركت هاي كوچك و حتي خرده فروشان نيز سعي كردند از اين بازار عقب نمانند تا بتوانند با راه اندازي فروشگاه اينترنتي محصول و خدمات خود را ارائه كنند و سهم خود را از اين بازار پيدا كنند اما به شما پيشنهاد مي كنيم آن را دست كم نگيريد و قبل از راه اندازي يك كسب و كار اينترنتي و فروشگاه اينترنتي خود با مشكلات و سختي هاي آن آشنا شويد چون اگر آشنايي درستي با آن نداشته باشد و نتوانيد در آن رقابت كنيد مي‌تواند به سرعت تمام سرمايه و كسب و كار شمارا در خود هضم كند و چيزي از آن باقي نگذارد.

رفتار خريدار يا مشتري در يك فروشگاه اينترنتي

هنگامي كه شخصي تصميم به خريد آنلاين مي گيرد به احتمال زياد از طريق تلفن همراه، رايانه، تبلت و يا ساير دستگاه هاي ديجيتال براي متصل شدن به اينترنت و جمع آوري اطلاعات استفاده  مي كند؛ اما محيط ديجيتال مي‌تواند تأثير منفي بر ذهن مشتري بگذارد چراكه توجه داشته باشد مشتري در زمان خريد آنلاين نمي ‌تواند شما و كسب و كارتان را ببيند و به همين دليل خطر بيشتري را نسبت به افرادي حس مي كند كه در يك فروشگاه فيزيكي خريد مي‌كنند، سه عامل اصلي وجود دارد كه ممكن است در تصميم گيري افراد در زمان خريد از يك فروشگاه آنلاين تأثير بگذارد اول اينكه مطمئنا مشتري دوست دارد در زمان خريد يك كالاي فيزيكي بتواند آن را از نزديك ببيند و آن را لمس كند و عدم وجود اين موضوع در يك فروشگاه آنلاين باعث مي‌شود مشتري به كيفيت و اصل بودن كلاً ترديد پيدا كند كه محصول واقعي كه قرار است به درست او برسد چقدر با تصاوير و توضيحات داده شده مطابقت مي كند، دوم اينكه مشتري ممكن است بابت اصل بودن كالا و خدمات پس از فروش و حتي گارانتي به شك بيفتد و از اين موضوع ترس داشته باشد كه اگر مشكلي وجود داشته باشد چطور مي‌تواند اين موضوع را پيگيري كند و بايد سراغ چه كسي برود، اما سومين عامل كه مي‌تواند تأثير منفي بر ذهن مشتري بگذارد پرداخت هزينه در مقابل محصول است كه ممكن است با استفاده از درگاه اينترنتي حساب بانكي خود را به خطر بيندازد و يا شايد هيچ گاه كالاي خود را دريافت نكند و پول خود را از دست بدهد اين عواملي هستند كه مي‌تواند در رفتار خريدار فروشگاه اينترنتي تاثير گذاشته و ترجيح دهد كالاي مورد نظر را از يك فروشگاه فيزيكي با قيمت بالاتر تهيه كند.

از همين رو صاحبان فروشگاه هاي آنلاين بر جنبه اعتماد مشتري تأكيد بسيار زيادي دارند و سعي مي‌كنند با روش هاي مختلف اعتماد بيشتر مشتري را به دست آورند به همين خاطر نيز بسياري از فروشگاه هاي اينترنتي براي اينكه بتوانند اعتماد مشتري خود را به دست آورند و احساس امنيت بيشتري به مشتريان خود بدهند از سرويس هايي مانند ارسال ريگان، تسويه درب منزل، بازگشت كالا و سرويس هاي ديگري به مشتريان خود ارائه مي‌كنند تا خريدار بتواند با اطمينان خاطر خريد خود را انجام دهد.

تجارت الكترونيك به سرعتي درحال توسعه در تمام دنيا مي باشد كه در كه در سال هاي خيلي نزديك شاهد اين خواهيم بود كه فروشگاه هاي فيزيكي بيشتر تبديل به ويترين و نمايشگاه هايي براي توليد كنندگان و نمايندگي ها مي شوند تا در آنجا بتوانند فقط محصولات خود را در ديد مشتري قرار دهند.

منبع: ويكي پديا


برچسب:
امتیاز:
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1398/12/5 ساعت: 14 توسط:linkqq :

فروشگاه اينترنتي و كسب و كار آنلاين از ابتدا تا به امروز


فروشگاه اينترنتي و كسب و كار آنلاين از ابتدا تا به امروز

اگر قصد راه اندازي فروشگاه اينترنتي و كسب و كار آنلاين را داريد شايد تاريخچه خريد آنلاين و فروشگاه هاي آنلاين براي شما جالب باشد و از تجربيات آنها كمك بگيريد.

jjb4_t4.jpg

انتشار در javanonline.ir

خريد آنلاين نوعي تجارت الكترونيك مي باشد كه به مصرف كنندگان اين امكان را مي دهد تا با استفاده از يك مرورگر از طريق موبايل و يا كامپيوتر خود بتوانند كالا يا خدمات موردنياز خود را پيدا كرده و به طور مستقيم از طريق اينترنت از يك فروشگاه اينترنتي كالا و يا خدمات مورد نظر خود را خريداري كنند. در اينجا مشتري مي‌ تواند تنها با يك سرچ ساده كالاي مورد نظر خود را با قيمت بسيار مناسب تر در سايت‌هاي گوناگون پيدا كند رقابتي بسيار تنگاتنگ كه به لطف اينترنت به وجود مي‌آيد، چراكه در اينجا مشتري مي‌تواند تنها با يك سرچ تعداد زيادي فروشگاه آنلاين را پيدا كند كه محصول و يا خدمات مورد نياز او را ارائه مي‌كنند و به اين صورت خريدار مي‌تواند با صرف كمترين زمان كالاي خود را پيدا كرده قيمت و برندهاي مختلف را با يكديگر مقايسه كند تا در نهايت بتواند بدون محدوديت مكاني و زماني فروشگاه اينترنتي را انتخاب كند كه مي‌تواند بهترين خدمات و قيمت را در اختيار او قرار دهد.

يك فروشگاه اينترنتي مي‌تواند اين امكان را براي مشتريان خود فراهم كند تا خريدار بتوانيد محصول و خدمات مورد نظر خود را به راحتي بررسي كند يك فروشگاه اينترنتي براي اين كار از تصاوير، فيلم جدول مشخصات فني و توضيحات مربوط به محصول استفاده مي كند و حتي خريداران مي‌توانند نظرات خود را در مورد محصول و يا خدمت مورد نظر درج كنند تا مشتريان ديگر بتوانند از آن استفاده كنند علاوه بر تمام اين موارد مشتري مي‌تواند كالاهاي مورد نظر خود را در كنار يكديگر قرار داده و آنها را با يكديگر مقايسه كند تا در نهايت مشتري بتواند انتخاب بهتري داشته باشد اين موارد تنها قسمت كوچكي از مزاياي خريد اينترنتي بشمار مي‌آيد.

يك فروشگاه اينترنتي مي‌تواند خريدار را قادر كند تا با استفاده از فيلترهايي كه در اختيار او قرار مي دهد به راحتي بتواند با استفاده از ويژگي‌هاي مورد نظر خود مدل، مارك يا موارد خاص ديگر به او براي پيدا كردن محصول مورد نظر خود كمك كند در آخر نيز مشتريان آنلاين مي‌توانند براي تكميل معامله و پرداخت مبلغ كالا و يا خدمت مورد نظر خود از درگاه بانكي استفاده كنند و يا حتي مي‌توانند مبلغ آن را بعد از دريافت محصول با اطمينان بيشتر درب منزل پرداخت كنند چراكه امروزه بسياري از سايت‌ها براي راحت كردن فرايند خريد و اطمينان بيشتر مشتري براي ارسال كالاهاي فيزيكي مانند كتاب، لباس يا لوازم خانگي و هر آنچه كه مي‌تواند به ذهن شما برسد از سرويس‌هاي مختلفي مانند ارسال رايگان، پرداخت درب منزل و حتي بازگشت كالا تا يك هفته را براي رقابت با يكديگر و جلب رضايت بيشتر مشتري ارائه مي‌كنند، اما زمان خريد محصولات ديجيتالي مانند فايل‌هاي صوتي، تصويري و يا نرم افزار از يك فروشگاه اينترنتي معمولاً فايل خريداري شده از طريق اينترنت براي مشتري ارسال مي‌شود. اگر در اينجا بخواهيم بزرگترين فروشگاه هاي اينترنتي در ايران و جهان نام ببريم مي‌توانيم از Alibaba، Amazon، Ebay، Digikala و يا از 20Bekhar نام ببريم كه يك فروشگاه تخصصي در زمينه فروش لوازم خانگي مي باشد.

اما اين دسته از سايت‌ها كه محصول و يا خدمات مختلفي را به مشتريان خود ارائه مي‌كنند با واژهاي مختلفي شناخته مي‌شوند كه مي‌توانيم به خرده فروشي الكترونيكي، فروشگاه اينترنتي، فروشگاه الكترونيكي، فروشگاه آنلاين و يا فروشگاه مجازي اشاره كنيم. اين فروشگاه ها به دليل اينكه امروزه موبايل هاي هوشمند در دست همه مي‌باشند و بيشترين استفاده را در طول روز براي افراد دارد و بيشتر وقت خود را با گوشي موبايل در اينترنت مي‌گذرانند وب سايت‌هاي خود را به‌ گونه‌اي طراحي كرده اند كه مشتريان به راحتي بتوانند محصولات و خدمات آنها را با در تلفن هاي هوشمند خود به راحتي بررسي كنند و حتي بسياري از اين فروشگاه ها داراي اپليكيشن هايي مي‌باشند كه بر روي تلفن همراه و تبلت نصب مي‌شود تا مشتريان بتوانند راحت تر از آنها استفاده كنند و هميشه كنار شما باشند.

تاريخچه خريد آنلاين از كجا شروع شد

اگر در اينجا بخواهيم ‌به اولين شركتي اشاره كنيم كه بستر تجارت آنلاين را فراهم كرد مي‌توانيم به IBM (OLTP)  اشاره كنيم كه در دهه 1960 پردازش معاملات آنلاين را گسترش داد و توانست امكان پردازش معاملات مالي را در لحظه فراهم كند، بعد از ايجاد اين بستر توسط IBM براي اولين بار توسط يك شركت هواپيمايي در آمريكا با نام Semi-Automatic Business Research Environment (SABER)  مورد استفاده قرار گرفت اين شركت از اين بستر براي رزرواسيون بليط هواپيما به صورت انلاين استفاده مي كرد، به اين صورت كه كامپيوترهاي واقع در آژانس هاي مسافرتي به يكServer  در IBM متصل مي شدند كه مي توانستند به يك Database همزمان دسترسي داشته باشند تا همه آژانس هاي مسافرتي بتوانند به طور همزمان به اطلاعات دسترسي داشته باشند و كار رزرو كردن بليط مسافران خود را انجام دهند.

فروشگاه اينترنتي در ابتدا فقط به عنوان يك ابزاري تبليغاتي و يك ويترين براي شركت ها عمل مي كرد كه شركت هاي بزرگ از آن براي معرفي محصولات خود استفاده مي كردند تا بتوانند اطلاعات كامل مربوط به محصول خود را معرفي و ارائه كنند اما با همه گير شدن بيشتر اينترنت و راه پيدا كردن كامپيوترها به خانه ها به سرعت مديران شركت هاي تجاري و توليد كنندگان دريافتند كه مي‌توانند از اين ابزار ساده براي فروش محصولات و خدمات خود استفاده كنند و محصولات خود را به تمام دنيا معرقي و به فروش برسانند بدون آنكه محدوديت فيزيكي و زماني داشته باشند، چراكه تجربه يك خريد آنلاين مي‌تواند مزاياي بسياري هم براي فروشنده و هم خريدار ايجاد كند از طرفي فروشنده هيچ محدوديتي در زمان، مكان و تنوع اجناس خود ندارد و مي‌تواند هزينه هاي آن را تا حد چشم گيري كاهش دهد و اين يعني قيمت تمام شده كمتر و قدرت بيشتر براي رقابت؛ از طرف ديگر خريدار نيز بدون محدوديت زماني و مكاني مي‌تواند در كوتاه ترين زمان محصول خود را پيدا كرده و آن را با هزينه اي بسيار كمتر تهيه كند همين چند عامل باعث شد فروشگاه اينترنتي و تجارت آنلاين با سرعتي باورنكردني رشد كنند تا جايي كه امروزه محصول و يا خدماتي نيست كه در اينترنت نتوانيد آن را يافت كنيد.

رشد فروشگاه هاي آنلاين از كجا شروع شد

اولين سرور و مرورگر وب جهاني توسط  Tim Berners-Leeدر سال 1989 براي استفاده تجاري شروع به طراحي كرد و در سال 1991 شروع به كار كرد و پس از آن در سال 1994 بانكداري آنلاين كار خود را آغاز كرد و سپس اولين فروشگاه اينترنتي پيتزا توسطPizza Hut  در سال 1994 افتتاح شد و در حقيقت اولين فروش اينترنتي انجام شد. بلافاصله پس از آن Amazon.com سايت فعاليت خود را در سال 1995 آغاز كرد و پشت آن eBay نيز در سال 1995 پا به دنياي تجارت الكترونيك گذاشتند و از اينجا به بعد بود كه فروشگاه هاي اينترنتي با سرعت باور نكردني يكي پس از ديگري پا به دنياي تجارت آنلاين گذاشتند تا جايي كه امروزه شركت هاي كوچك و حتي خرده فروشان نيز سعي كردند از اين بازار عقب نمانند تا بتوانند با راه اندازي فروشگاه اينترنتي محصول و خدمات خود را ارائه كنند و سهم خود را از اين بازار پيدا كنند اما به شما پيشنهاد مي كنيم آن را دست كم نگيريد و قبل از راه اندازي يك كسب و كار اينترنتي و فروشگاه اينترنتي خود با مشكلات و سختي هاي آن آشنا شويد چون اگر آشنايي درستي با آن نداشته باشد و نتوانيد در آن رقابت كنيد مي‌تواند به سرعت تمام سرمايه و كسب و كار شمارا در خود هضم كند و چيزي از آن باقي نگذارد.

رفتار خريدار يا مشتري در يك فروشگاه اينترنتي

هنگامي كه شخصي تصميم به خريد آنلاين مي گيرد به احتمال زياد از طريق تلفن همراه، رايانه، تبلت و يا ساير دستگاه هاي ديجيتال براي متصل شدن به اينترنت و جمع آوري اطلاعات استفاده  مي كند؛ اما محيط ديجيتال مي‌تواند تأثير منفي بر ذهن مشتري بگذارد چراكه توجه داشته باشد مشتري در زمان خريد آنلاين نمي ‌تواند شما و كسب و كارتان را ببيند و به همين دليل خطر بيشتري را نسبت به افرادي حس مي كند كه در يك فروشگاه فيزيكي خريد مي‌كنند، سه عامل اصلي وجود دارد كه ممكن است در تصميم گيري افراد در زمان خريد از يك فروشگاه آنلاين تأثير بگذارد اول اينكه مطمئنا مشتري دوست دارد در زمان خريد يك كالاي فيزيكي بتواند آن را از نزديك ببيند و آن را لمس كند و عدم وجود اين موضوع در يك فروشگاه آنلاين باعث مي‌شود مشتري به كيفيت و اصل بودن كلاً ترديد پيدا كند كه محصول واقعي كه قرار است به درست او برسد چقدر با تصاوير و توضيحات داده شده مطابقت مي كند، دوم اينكه مشتري ممكن است بابت اصل بودن كالا و خدمات پس از فروش و حتي گارانتي به شك بيفتد و از اين موضوع ترس داشته باشد كه اگر مشكلي وجود داشته باشد چطور مي‌تواند اين موضوع را پيگيري كند و بايد سراغ چه كسي برود، اما سومين عامل كه مي‌تواند تأثير منفي بر ذهن مشتري بگذارد پرداخت هزينه در مقابل محصول است كه ممكن است با استفاده از درگاه اينترنتي حساب بانكي خود را به خطر بيندازد و يا شايد هيچ گاه كالاي خود را دريافت نكند و پول خود را از دست بدهد اين عواملي هستند كه مي‌تواند در رفتار خريدار فروشگاه اينترنتي تاثير گذاشته و ترجيح دهد كالاي مورد نظر را از يك فروشگاه فيزيكي با قيمت بالاتر تهيه كند.

از همين رو صاحبان فروشگاه هاي آنلاين بر جنبه اعتماد مشتري تأكيد بسيار زيادي دارند و سعي مي‌كنند با روش هاي مختلف اعتماد بيشتر مشتري را به دست آورند به همين خاطر نيز بسياري از فروشگاه هاي اينترنتي براي اينكه بتوانند اعتماد مشتري خود را به دست آورند و احساس امنيت بيشتري به مشتريان خود بدهند از سرويس هايي مانند ارسال ريگان، تسويه درب منزل، بازگشت كالا و سرويس هاي ديگري به مشتريان خود ارائه مي‌كنند تا خريدار بتواند با اطمينان خاطر خريد خود را انجام دهد.

تجارت الكترونيك به سرعتي درحال توسعه در تمام دنيا مي باشد كه در كه در سال هاي خيلي نزديك شاهد اين خواهيم بود كه فروشگاه هاي فيزيكي بيشتر تبديل به ويترين و نمايشگاه هايي براي توليد كنندگان و نمايندگي ها مي شوند تا در آنجا بتوانند فقط محصولات خود را در ديد مشتري قرار دهند.

منبع: ويكي پديا


برچسب:
امتیاز:
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1398/12/3 ساعت: 15 توسط:linkqq :

راه اندازي كسب و كار با يك دستگاه جوجه كشي خانگي



آپلود عكس

راه اندازي كسب و كار با استفاده از دستگاه جوجه كشي يكي از انواع موارد درآمدزايي در خانه ميباشد كه امروزه رواج يافته است. شما هم ميتوانيد در خانه بنشينيد و به راحتي با استفاده از يك دستگاه جوجه كشي اتوماتيك از هر پرنده اي جوجه كشي كنيد ، به طور معمول از اين روش افرادي استفاده ميكنند كه صاحب يك پرنده فروشي هستند و يا اينكه پرنده اي مانند قناري ، طوطي و... پرورش ميدهند ، اين افراد با جوجه كشي از پرنده ها ميتوانند درآمد بسيار خوبي را داشته باشند كه گاهاً فكرش را هم نميتوان كرد اگر بخواهيم يك نمونه از آن را مثال بزنيم ميتوانيم به افرادي اشاره كنيم كه از طوطي جوجه كشي كرده و به فروش ميرسانند. جوجه طوطي عموماً از 250.000 تومان تا مبلغ 1.000.000 تومان به فروش ميرسد يعني فردي كه از اين پرنده جوجه كشي كرده است در عرض كمتر از يك ماه توانسته چندين ميليون تومان سود كسب نمايد.

 

اگر شما هم ميخواهيد اين چنين كار پر درآمدي را انجام دهيد فقط كافي است تا يك دستگاه جوجه كشي خانگي   خريداري كرده و چند تخم نطفه دار از هر پرنده اي كه ميخواهيد. البته توجه داشته باشيد اين موضوع دو رو دارد برخي از افراد سعي ميكنند تا پرنده هاي پركاربردي مانند مرغ ، بلدرچين ، كبك ، غار ، اردك ، بوقلمون و... را جوجه كشي كرده و پرورش دهند ، كار اين دسته از افراد بسيار راحت است ، اين افراد فقط كافي است تا يك دستگاه جوجه كشي با هر تعدادي كه ميخواهند خريداري نمايند و سپس تخم هاي نطفه دار پرنده مربوطه را درون دستگاه قرار دهند سپس تنها كاري كه انجام خواهند داد اين است كه دستگاه را مطابق با دفترچه راهنما تنظيم كرده و منتظر تبديل شدن تخم هاي نطفه دار به جوجه شويد. اما افرادي كه قصد جوجه كشي از پرنده هاي گران قيمت و زينتي را دارند بايستي در انتخاب دستگاه جوجه كشي خود دقت كنند چراكه اين نوع از پرنده ها بسيار حساس ميباشند و اشباهات كوچك دستگاه جوجه كشي در محاسبه دما و رطوبت نيز باعث مرگ نطفه آنها خواهد شد ، براي جوجه كشي از پرنده هاي زينتي و گران قيمت نيز شما بايد ابتدا يك دستگاه جوجه كشي حرفه اي  تهيه نماييد كه توصيه ما استفاده از دستگاه جوجه كشي آركام كره و يا دستگاه جوجه كشي ايزي باتور 6 براي اينكار ميباشد چراكه اين دو دستگاه در جوجه كشي از پرندگان زينتي و گران قيمت امتحان خود را پس داده اند و ميتوانند به راحتي از هر پرنده اي جوجه كشي نمايند ، پس از تهيه كردن دستگاه نوبت به تهيه تخم نطفه دار ميرسد كه توصيه ما خريد به صورت حضوري از يك مكان مطمئن است ، پس از انجام اين دو كار دوباره دستگاه را تنظيم كرده و منتظر ميمانيد تا تخم نطفه دار تبديل به جوجه شود.

حال تصور كنيد كه شما با يك دستگاه جوجه كشي ايزي باتور 6 كه حدود 500 الي 700 هزار تومان ميباشد از 10 عدد تخم نطفه دار طوطي جوجه كشي نماييد و هر يك از جوجه ها را حدود 300 هزار تومان بفروشيد. در اولين جوجه كشي از پرنده طوطي شما ميتوانيد حدود سه ميليون تومان درآمد كسب كنيد و اين كار را هر ماه انجام دهيد.

براي خريد دستگاه جوجه كشي ميتوانيد به وب سايت فروشگاهي eig shop مراجعه فرماييد.

آپلود عكس

 


برچسب:
امتیاز:
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1397/4/23 ساعت: 16 توسط:linkqq :

راه اندازي كسب و كار با يك دستگاه جوجه كشي خانگي



آپلود عكس

راه اندازي كسب و كار با استفاده از دستگاه جوجه كشي يكي از انواع موارد درآمدزايي در خانه ميباشد كه امروزه رواج يافته است. شما هم ميتوانيد در خانه بنشينيد و به راحتي با استفاده از يك دستگاه جوجه كشي اتوماتيك از هر پرنده اي جوجه كشي كنيد ، به طور معمول از اين روش افرادي استفاده ميكنند كه صاحب يك پرنده فروشي هستند و يا اينكه پرنده اي مانند قناري ، طوطي و... پرورش ميدهند ، اين افراد با جوجه كشي از پرنده ها ميتوانند درآمد بسيار خوبي را داشته باشند كه گاهاً فكرش را هم نميتوان كرد اگر بخواهيم يك نمونه از آن را مثال بزنيم ميتوانيم به افرادي اشاره كنيم كه از طوطي جوجه كشي كرده و به فروش ميرسانند. جوجه طوطي عموماً از 250.000 تومان تا مبلغ 1.000.000 تومان به فروش ميرسد يعني فردي كه از اين پرنده جوجه كشي كرده است در عرض كمتر از يك ماه توانسته چندين ميليون تومان سود كسب نمايد.

 

اگر شما هم ميخواهيد اين چنين كار پر درآمدي را انجام دهيد فقط كافي است تا يك دستگاه جوجه كشي خانگي   خريداري كرده و چند تخم نطفه دار از هر پرنده اي كه ميخواهيد. البته توجه داشته باشيد اين موضوع دو رو دارد برخي از افراد سعي ميكنند تا پرنده هاي پركاربردي مانند مرغ ، بلدرچين ، كبك ، غار ، اردك ، بوقلمون و... را جوجه كشي كرده و پرورش دهند ، كار اين دسته از افراد بسيار راحت است ، اين افراد فقط كافي است تا يك دستگاه جوجه كشي با هر تعدادي كه ميخواهند خريداري نمايند و سپس تخم هاي نطفه دار پرنده مربوطه را درون دستگاه قرار دهند سپس تنها كاري كه انجام خواهند داد اين است كه دستگاه را مطابق با دفترچه راهنما تنظيم كرده و منتظر تبديل شدن تخم هاي نطفه دار به جوجه شويد. اما افرادي كه قصد جوجه كشي از پرنده هاي گران قيمت و زينتي را دارند بايستي در انتخاب دستگاه جوجه كشي خود دقت كنند چراكه اين نوع از پرنده ها بسيار حساس ميباشند و اشباهات كوچك دستگاه جوجه كشي در محاسبه دما و رطوبت نيز باعث مرگ نطفه آنها خواهد شد ، براي جوجه كشي از پرنده هاي زينتي و گران قيمت نيز شما بايد ابتدا يك دستگاه جوجه كشي حرفه اي  تهيه نماييد كه توصيه ما استفاده از دستگاه جوجه كشي آركام كره و يا دستگاه جوجه كشي ايزي باتور 6 براي اينكار ميباشد چراكه اين دو دستگاه در جوجه كشي از پرندگان زينتي و گران قيمت امتحان خود را پس داده اند و ميتوانند به راحتي از هر پرنده اي جوجه كشي نمايند ، پس از تهيه كردن دستگاه نوبت به تهيه تخم نطفه دار ميرسد كه توصيه ما خريد به صورت حضوري از يك مكان مطمئن است ، پس از انجام اين دو كار دوباره دستگاه را تنظيم كرده و منتظر ميمانيد تا تخم نطفه دار تبديل به جوجه شود.

حال تصور كنيد كه شما با يك دستگاه جوجه كشي ايزي باتور 6 كه حدود 500 الي 700 هزار تومان ميباشد از 10 عدد تخم نطفه دار طوطي جوجه كشي نماييد و هر يك از جوجه ها را حدود 300 هزار تومان بفروشيد. در اولين جوجه كشي از پرنده طوطي شما ميتوانيد حدود سه ميليون تومان درآمد كسب كنيد و اين كار را هر ماه انجام دهيد.

براي خريد دستگاه جوجه كشي ميتوانيد به وب سايت فروشگاهي eig shop مراجعه فرماييد.

آپلود عكس

 


برچسب:
امتیاز:
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1397/4/23 ساعت: 16 توسط:linkqq :

راه اندازي كسب و كار با يك دستگاه جوجه كشي خانگي



آپلود عكس

راه اندازي كسب و كار با استفاده از دستگاه جوجه كشي يكي از انواع موارد درآمدزايي در خانه ميباشد كه امروزه رواج يافته است. شما هم ميتوانيد در خانه بنشينيد و به راحتي با استفاده از يك دستگاه جوجه كشي اتوماتيك از هر پرنده اي جوجه كشي كنيد ، به طور معمول از اين روش افرادي استفاده ميكنند كه صاحب يك پرنده فروشي هستند و يا اينكه پرنده اي مانند قناري ، طوطي و... پرورش ميدهند ، اين افراد با جوجه كشي از پرنده ها ميتوانند درآمد بسيار خوبي را داشته باشند كه گاهاً فكرش را هم نميتوان كرد اگر بخواهيم يك نمونه از آن را مثال بزنيم ميتوانيم به افرادي اشاره كنيم كه از طوطي جوجه كشي كرده و به فروش ميرسانند. جوجه طوطي عموماً از 250.000 تومان تا مبلغ 1.000.000 تومان به فروش ميرسد يعني فردي كه از اين پرنده جوجه كشي كرده است در عرض كمتر از يك ماه توانسته چندين ميليون تومان سود كسب نمايد.

 

اگر شما هم ميخواهيد اين چنين كار پر درآمدي را انجام دهيد فقط كافي است تا يك دستگاه جوجه كشي خانگي   خريداري كرده و چند تخم نطفه دار از هر پرنده اي كه ميخواهيد. البته توجه داشته باشيد اين موضوع دو رو دارد برخي از افراد سعي ميكنند تا پرنده هاي پركاربردي مانند مرغ ، بلدرچين ، كبك ، غار ، اردك ، بوقلمون و... را جوجه كشي كرده و پرورش دهند ، كار اين دسته از افراد بسيار راحت است ، اين افراد فقط كافي است تا يك دستگاه جوجه كشي با هر تعدادي كه ميخواهند خريداري نمايند و سپس تخم هاي نطفه دار پرنده مربوطه را درون دستگاه قرار دهند سپس تنها كاري كه انجام خواهند داد اين است كه دستگاه را مطابق با دفترچه راهنما تنظيم كرده و منتظر تبديل شدن تخم هاي نطفه دار به جوجه شويد. اما افرادي كه قصد جوجه كشي از پرنده هاي گران قيمت و زينتي را دارند بايستي در انتخاب دستگاه جوجه كشي خود دقت كنند چراكه اين نوع از پرنده ها بسيار حساس ميباشند و اشباهات كوچك دستگاه جوجه كشي در محاسبه دما و رطوبت نيز باعث مرگ نطفه آنها خواهد شد ، براي جوجه كشي از پرنده هاي زينتي و گران قيمت نيز شما بايد ابتدا يك دستگاه جوجه كشي حرفه اي  تهيه نماييد كه توصيه ما استفاده از دستگاه جوجه كشي آركام كره و يا دستگاه جوجه كشي ايزي باتور 6 براي اينكار ميباشد چراكه اين دو دستگاه در جوجه كشي از پرندگان زينتي و گران قيمت امتحان خود را پس داده اند و ميتوانند به راحتي از هر پرنده اي جوجه كشي نمايند ، پس از تهيه كردن دستگاه نوبت به تهيه تخم نطفه دار ميرسد كه توصيه ما خريد به صورت حضوري از يك مكان مطمئن است ، پس از انجام اين دو كار دوباره دستگاه را تنظيم كرده و منتظر ميمانيد تا تخم نطفه دار تبديل به جوجه شود.

حال تصور كنيد كه شما با يك دستگاه جوجه كشي ايزي باتور 6 كه حدود 500 الي 700 هزار تومان ميباشد از 10 عدد تخم نطفه دار طوطي جوجه كشي نماييد و هر يك از جوجه ها را حدود 300 هزار تومان بفروشيد. در اولين جوجه كشي از پرنده طوطي شما ميتوانيد حدود سه ميليون تومان درآمد كسب كنيد و اين كار را هر ماه انجام دهيد.

براي خريد دستگاه جوجه كشي ميتوانيد به وب سايت فروشگاهي eig shop مراجعه فرماييد.

آپلود عكس

 


برچسب:
امتیاز:
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1397/4/23 ساعت: 16 توسط:linkqq :

مقاله درباره ايمني ماشين آلات و خطرات مكانيكي


مركز دانلود فايل نگارا | مقاله درباره ايمني ماشين آلات و خطرات مكانيكي

  • مركز دانلود فايل نگارا | مقاله درباره ايمني ماشين آلات و خطرات مكانيكي

    مقاله درباره ايمني ماشين آلات و خطرات مكانيكي


    مقاله درباره ايمني ماشين آلات و خطرات مكانيكيدسته:
    مكانيك

    بازديد: 1 بار
    فرمت فايل: doc
    حجم فايل: 14 كيلوبايت
    تعداد صفحات فايل: 3

    ايمني ماشين آلات و خطرات مكانيكي و انواع آن

    قيمت فايل فقط 5,000 تومان

    خريد

    ايمني ماشين آلات و خطرات
    مكانيكي

    تعريف ماشين :

     ماشين ، مجموعه اي از قطعات متحرك و ثابت ميباشد كه اين
    مجموعه بر روي فريم (قاب) قرار است . از بعد ايمني ، ماشينهاي
    ناقص به ماشينهايي گفته ميشود كه داراي يك يا مجموعه اي از
    خصوصيات زير باشند.

    1- ماشين تاقص ( نا ايمن ) به ماشيني گفته ميشود كه منطقه عملياتي
    آن فاقد يكي سيستم ايمني يا حفاظ باشد.

    تعريف منطقه عملياتي : در ماشين ، منطقه عملياتي منطقه ايست كه
    ماده اي به يك فرم وارد و به فرم ديگر خارج ميشود . بعنوان مثال
    در ماشين خم كن ورقهاي فلزي با ضخامتهاي مختلف از يك طرف بصورت يك
    پارچه وارد شده و پس از خم دار شدن خارج ميشوند ، يا در ماشينهاي
    برش ورق ( آهنبر) ورق آهن وارد ميشود و پس از تكه تكه شدن به
    فرمهاي مختلف خارج ميشود ويا در ماشين تراش قطعه يا ميلگردي بصورت
    استوانه بسته ميشود و پس از مخروطي شدن و يا دندانه دار شدن خارج
    ميگردد و يا در پرس ها ، ورق فاقد شكل در زير سمبه يا در قالب كه
    در زير سمبه قرار ميگيرد ، و به فرمي از فرمها درمي آيد.

    2- ماشين ناقص ( نا ايمن ) ماشيني است كه سيستم انتقال نيرو در
    اين ماشين در معرض تماس باشند.

    (انواع چرخها، تسمه ها ، پولي ها ، شفت هاي در حال چرخش ، و نظاير
    آن )

    3- ماشيني نا ايمن است كه سيستم ترمز اضطراري در مواقع لزوم
    نداشته باشد . ( سيستم ترمز اضطراري سيستمي است كه ميتواند در
    هنگاميكه اپراتور بخواهد با فشار دادن سوئيچها يا اهرمهاي پدالي
    شكل توسط دست يا پا قسمت متحرك ماشين را در كسري از ثانيه متوقف
    نمايد .

    4- ماشيني نا ايمن است كه داراي لبه هاي تيز و برنده باشد.

    5- ماشيني ناقص است كه سيستم روغن رساني آن بجاي يك مخزن چند مخزن
    باشد.‌

    6- ماشين نا ايمني است كه يكي آلو دگيهاي شيميا يي يا فيز يكي را
    دارد يا خطرات ديگري را توليد مي كند ما نند گرماي بسيار

    زياد- دود- صداي زياد

    7- ماشين نا ايمن است كه نسبت به ماشينهاي مشابه خود از شكل
    نامنظم هندسي و خيلي بزرگ باشد.

    وسيله compact باشد. هر چه از نظر ايمني فضاي كمتر وسيله اشغال
    كند فضاي بيشتري براي كارگر بوجود مي آيد ومانور دستگاه بيشتر
    ميشود.

    8- ماشيني ناقص است كه نور را منعكس مي كند وسطوح صاف و صيقلي
    درخشان نداشته باشد.

    چون باعث كوري لحظه اي شده و همين لحظه كافيست تا حادثه بوجود
    بيايد.

    9- ماشيني ناقص كه از سكوهاي مخصوص جهت بالا رفتن از ماشين و
    انجام عمليات بار دهي برخوردارنباشد.

    قيمت فايل فقط 5,000 تومان

    خريد

    برچسب ها :
    ايمني ماشين آلات
    ,
    خطرات مكانيكي
    ,
    تعريف ماشين
    ,
    انواع ماشين الات
    ,
    انواع خطرات مكانيكي
    ,
    سيستم ماشين الات
    ,
    كوپيلينگ
    ,
    گيراش
    ,
    دانلود
    ,
    دانلود مقاله
    ,
    دانلود تحقيق

براي توضيحات بيشتر و دانلود كليك كنيد.

download (1)

 


برچسب:
امتیاز:
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1397/3/31 ساعت: 19 توسط:linkqq :

:: مطالب مشابه