برخي از فوايد نرم افزار پخش مويرگي

۶۲ بازديد

برخي از فوايد نرم افزار پخش مويرگي

 

cvhd_b1.png


نرم افزار توزيع پخش مويرگي چيست؟

به نقل از شوشان نرم افزار توزيع پخش مويرگي راهكاري است كه فرآيندهاي مهم تجاري مانند حمل و نقل، مديريت مالي، توليد، امور مالي را در بر مي گيرد و آنها را در يك بسته مشترك كه در آن داده ها مشترك است ادغام مي كند. اين امر باعث مي شود تا اتوماسيون گردش كار و سريعتر انجام عمليات انجام شود.

 
مديريت توزيع دقيقاً چيست؟

امروز مديريت توزيع به طور فزاينده اي پيچيده تر شده است توليد كنندگان در حال تبديل شدن به توزيع كنندگان و حتي خرده فروشان خود هستند. معمول است كه انبارها يك جبهه خرده فروشي در سايت داشته باشند. حمل و نقل قطره (سفارشات منفرد) نيز برجسته تر شده است، به خصوص در مورد خرده فروشان آنلاين.

فروشگاه ها و مغازه ها هنوز هم به صورت عمده سفارش مي دهند، اما در مقادير كمتري به منظور جلوگيري از اضافه برداشت و موجودي بيش از حد. خرده‌ فروشان آنلاين اغلب قبل از اطمينان از تقاضا، مايل به سفارش سفارشات عمده نيستند و از حمل و نقل قطره استفاده خواهند كرد.

اين راه حل به ويژه براي تجارت هايي كه در مناطق مختلف جغرافيايي گسترش يافته و داراي ويژگي هاي كنترل دسترسي است، به خوبي كار مي كند. مناسب براي انواع صنايع، از جمله ساخت و ساز و مهندسي، مؤسسات آموزشي، مراقبت هاي بهداشتي، هنري و رسانه اي، سازمآنهاي غير دولتي، IT و فناوري، مديريت رويداد، ايمني عمومي و خدمات و مشاغل نگهداري، اين نرم افزار بهترين شيوه هاي صنعتي را دارد كه درست در آن قرار گرفته است.

 مديريت توزيع شامل پيگيري مداوم منابع شركت مي باشد تا اطمينان حاصل شود كه از آنها به بهترين وجه و كارآمدترين روش ممكن استفاده مي شود. نه تنها اين، بلكه فرايند ارسال انواع محصولات از مكآنهاي توليدي به انبارها و يا كاربر نهايي از طريق يك معامله فروش است. در اصل، مديريت توزيع همه چيز به دست آوردن محصولات مناسب به دست افرادي است كه آنها را سفارش مي دهند و راه هايي براي بهينه سازي اين فرايند و پيدا كردن هرچه سريع تر آن پيدا مي كنند.

 نرم افزار پخش مويرگي يك سيستم مديريت توزيع قدرتمند است كه مديريت موجودي شما را ساده تر، محاسبه نقاط ترتيب خودكار را انجام مي دهد، پيش بيني موجودي را فعال مي كند، با راه حل هاي حسابداري و حمل و نقل شما و ساير موارد ديگر ادغام مي شود.

اين نرم افزار يكي از معتبرترين نرم افزارهاي حسابداري محسوب مي شود، زيرا عملكردهايي را براي مديريت هزينه و برنامه ريزي مالي فراهم مي كند. علاوه بر اين، نرم افزار پخش مويرگي با عملكردهايي براي مديريت موجودي، توليد و خريد، زنجيره تأمين شما را كامل مي كند. به همين ترتيب، ماژول مديريت سرمايه انساني پلتفرم به شما كمك مي كند تا ضمن به حداقل رساندن هزينه ها، بهره‌ وري تيم خود را بهبود بخشيد.

 

    داشبورد قابل تنظيم

 

 نرم افزار پخش مويرگي داشبورد درجه يك را ارائه مي دهد كه با توجه به نياز كاربر قابل پيكربندي است. اين داشبورد مي تواند در رديابي KPI ها در برابر اهداف سازماني كمك كند.

 

    ويژگي هاي پيشرفته براي حسابداري و مديريت مالي

 

 اين پلتفرم ويژگي هاي مديريت چرخه عمر دارايي هاي ثابت و شناسايي پيشرفته درآمد را ارائه مي دهد. همچنين اين نرم افزار تضمين مي كند كه تجارت شما با استانداردهاي مختلف حسابداري بين المللي مطابقت دارد.

 

    مقياس پذيري آسان

 

نرم افزار پخش مويرگي بسيار مقياس پذير است به طوري كه مي تواند با شركت شما رشد كند. عملكردهاي آن كاملاً قابل ارتقا است و همچنين در صورت نياز مي توانيد ويژگي هاي بيشتري را نيز اضافه كنيد.

 

    ويژگي هاي قدرتمند تجزيه و تحليل

 

 نرم افزار پخش مويرگي داراي ويژگي هاي هوش تجاري داخلي است كه به شما كمك مي كند عملكرد سازمان خود را تحت نظر داشته باشيد و داده هاي خود را با يك فرمت قابل درك تصور كنيد.

نرم افزار پخش مويرگي، يك نرم افزار پيگيري دارايي پيشرو است كه توسط هزاران شركت در سراسر جهان استفاده مي شود.

اين نرم افزار داراي بسياري از ويژگي هاي اضافي است كه به شما در صرفه جويي در منابع و هزينه ها كمك مي كند، از جمله هدف قرار دادن استقرار ها بر اساس گروه هاي پويا، تكرار سايت از راه دور و شبكه بيداري.


نرم افزار پخش مويرگي يك كليد بزرگ براي موفقيت كسب و كار شما است.

 اين برنامه به شما كمك مي كند تا با اجراي ويژگي هاي نرم افزاري پيشرفته آن، در وقت و هزينه زيادي صرفه جويي كنيد. در اينجا چهار دليل وجود دارد كه بايد از نرم افزار پخش مويرگي در تجارت خود استفاده كنيد پس انداز كنيد.

 نرم افزار پخش مويرگي به شما كمك مي كند تا سطح موجودي خود را با كمك نقاط ترجيح خودكار، گزارش هاي موجودي دقيق، ابزار پيش بيني و موارد ديگر تعادل برقرار كنيد تا از منابع خود نهايت استفاده را ببريد.

 

منبع : فرارو

 

پاورپوينت آشنايي با نرم افزار OPNET

۸۶ بازديد

مركز دانلود فايل نگارا | پاورپوينت آشنايي با نرم افزار OPNET

  • مركز دانلود فايل نگارا | پاورپوينت آشنايي با نرم افزار OPNET

    ديد كلي :

    پاورپوينت آشنايي با نرم افزار OPNET در 38 اسلايد زيبا و قابل ويرايش با فرمت ppt

    توضيحات كامل :

    پاورپوينت آشنايي با نرم افزار OPNET در 38 اسلايد زيبا و قابل ويرايش با فرمت ppt

    فهرست مطالب

    مقدمه
    OPNET
    كاربردهاي مهم OPNET
    شبكه هاي كامپيوتري
    يكي از دلايل استفاده از OPNET
    نرم افزار مدلسازي شبكه و شبيه سازي مناسب
    موارد استفاده OPNETو Boson’s Netsim 
    كاركرد:Opnet
    كاربردهاي نوين OPNET
    مروري بر IT Guru

براي توضيحات بيشتر و دانلود كليك كنيد.

download (1)