كابوس ادامه دار ليونل مسي در تيم ملي آرژانتين

۷۴ بازديد

كابوس ادامه دار ليونل مسي در تيم ملي آرژانتين

  • كابوس ادامه دار ليونل مسي در تيم ملي آرژانتين
    دسته : ورزشيتاريخ: ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
    كابوس ادامه دار ليونل مسي در تيم ملي آرژانتين

    به گزارش نازشو ناكامي ليونل مسي در بازي هاي ملي ادامه دارد ليونل مسي كه در بازي هاي ملي برعكس بازي هاي باشگاهي ناكامي بسيار زيادي را تجربه كرده است در جام جهاني 2018 هم نتوانست به اين كابوس پايان دهد. مسي جام هاي بسياري را با آرژانتين از دست داده است و بار ها با اين تيم به فينال رسيده اما هميشه يك ناكامي همراه او بوده است و قبل از شروع بازي هاي جام هاني هم صحبت هاي بسيار درباره افت و عدم آمادگي مسي در بازي هاي ملي بود. كه با شروع جام جهاني روسيه و بعد از بازي اول و تساوي مقابل ايسلند و از دست دادن پناليت يتوسط مسي بار اين انتقاد انقدر زياد شد كه مادر مسي از ناراحتي بزرگ پسرش در بازي هاي ملي صحبت كرد و گفت با اينكه اكثر مردم كشور آرژآنتين مسي را بسيار دوست دارند اما عده اي بسيار از او انتقاد مي كنند كه خيلي اوقات مي بينم مسي در حال گريه به خاطر اين موضوع است و من به عنوان مادرش هميشه به او مي گويم كه مهم اين است كه خانواده تو مردم كشورت به تو افتخار مي كنند. اين صحبت هاي مادر مسي از مشكلات و كابوس مسي در بازي هاي ملي خبر مي دهد كه هميشه او را مورد انتقاد قرار مي دادن و حتي در بازي دوم جام جهاني باخت سه بر صفر مقابل كرواسي بار اين انتقاد ها را دو برابر كرد و حتي درگيري مسي با ديبالا هم يكي ديگر از مسائلي بود كه رسانه به آن مي پرداختن و همه اين موراد و حتي صحبت از بركناري سرمربي آرژانتين قبل بازي آخر در مرحله گروهي اين تيم به ميدان آمد كه بازيكنان از اين مربي ناراضي هستد.

    و همه اين موارد به كابوس ادامه دار ليونل مسي در تيم ملي تبديل شده است كه با احتمال حذف بالاي اين تيم در جام جهاني مي تواند باعث شود كه ديگر مسي از بازي هاي ملي خداحافظي كند و شاهد پايان بازي هاي يك ابر ستاره باشيم. همچنين بي شك يكي از تلخ ترين لحظه هاي جام جهاني 2018 مي تواند لحظات اشك مسي بعد از پايان بازي با كراوسي باشد نظر شما درباره افت مسي دربازي هاي ملي چيست؟

 

تجاوز به دختر همبازي تيم ملي فوتبال در جام جهاني (عكس)

۹۱ بازديد

تجاوز به دختر همبازي تيم ملي فوتبال در جام جهاني (عكس)

  • تجاوز به دختر همبازي تيم ملي فوتبال در جام جهاني (عكس)

    به گزارش ايران ناز دختر سرمربي مشهور فوتبال مورد تجاوز جنسي قرار گرفت . خبر تجاوز جنسي به اين دختر زيبا و جوان توسط پدرش كه سرمربي فوتبال تيم حريف ايران در جام جهاني فوتبال 2018 است , مورد تاييد قرار گرفت

    اِروي رنار سرمربي فرانسوي تيم ملي فوتبال مراكش تجاوز جنسي به دخترش را تأييد كرد.تجاوز جنسي به دختر سرمربي حريف ايران كِندايس رنار، دختر 21 ساله‌ سرمربي فرانسوي تيم ملي فوتبال مراكش كه براي شركت در مسابقه «Koh-Lanta» نسخه فرانسوي از مسابقه «Survivor» يا همان «بازمانده» در جزيره فيجي به سر مي‌برد، توسط يكي ديگر از شركت‌كنندگان مورد تجاوز جنسي قرار گرفته و شب گذشته (شنبه) به همراه يكي از اقوام خود با هواپيما به فرانسه بازگشته است.

    اِروي رنار كه سابقه هدايت تيم ليل را دارد و اكنون سرمربي تيم ملي مراكش است با تأييد اين خبر اعلام كرد كه اقدامات قانوني در اين خصوص را انجام خواهند داد و اظهارنظر بيشتري در اين زمينه نكرده است.

    اين اتفاق در پايان روز چهارم فيلمبرداري مسابقه «Koh-Lanta» يعني سه‌شنبه شب رخ داد و دختر رنار بلافاصله پس از اين اتفاق عوامل توليد اين برنامه تلويزيوني را از موضوع مطلع كرده است. بعد از اين ماجرا هم روانشناس حاضر در اين مسابقات با كندايس رنار صحبت كرده تا او را به لحاظ رواني حمايت كند.

    تجاوز به دختر همبازي تيم ملي فوتبال در جام جهاني (عكس)

    شركت‌كننده‌اي كه متهم به تجاوز جنسي به دختر سرمربي تيم ملي فوتبال مراكش است، اين اتهام را رد كرده است.

    «Koh-Lanta» و «Survivor» مسابقاتي است كه تعدادي شركت‌كننده در يك جزيره خاص با حداقل امكانات در دو گروه با يكديگر به رقابت‌ مي‌پردازند و در پايان هر هفته يك شركت‌كننده از اين جمع وداع مي‌كند تا در نهايت چهره قهرمان مشخص شود.

    تيم تحت‌هدايت اروي رنار در گروه B جام جهاني 2018 با تيم‌هاي اسپانيا، پرتغال و ايران همگروه است.

    تجاوز به دختر همبازي تيم ملي فوتبال در جام جهاني (عكس)