فال روزانه شنبه 19 خرداد1397

۸۹ بازديد

فال روزانه شنبه 19 خرداد1397

  • فال روزانه شنبه 19 خرداد1397

    فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهيه شده است.فال روز شنبه 19 خرداد – 9 ژوئن براي امروز شما

    فال روزانه متولدين فروردين ماه

    امروز زندگي براي تان كمي پيچيده تر از قبل خواهد شد، زيرا نمي توانيد حواس تان را متمركز كنيد و جلوي هيجانات احساسي خود را بگيريد. حس و حالي كه اكنون داريد چنان پرقدرت است كه توانسته هوشياري تان را از شما بگيرد، پس به راحتي نمي توانيد با مسايل اطراف تان دست و پنجه نرم كنيد. البته اين حس براي تان آزاردهنده است، اما سعي كنيد از اين تجربه درس بگيريد.

    فال روزانه متولدين ارديبهشت ماه

    امروز روابط تان با ديگران در كانون توجه قرار دارند و آن چه در اين روابط اهميت دارد سادگي و امنيت است. اگر چيزي روح و روان شما را تحت تأثير نگذارد نمي توانيد از آن لذت ببريد. سعي كنيد در روابط تان به دنبال معني و مفهوم بگرديد و فقط در پي لذت هاي جسماني نباشيد. مسيري كه طي مي كنيد زماني ثمربخش خواهد بود كه از صميم قلب و با صداقت حرف دل تان را بزنيد.

    فال روزانه متولدين خرداد ماه

    امروز دوست داريد برنامه هايي بريزيد تا كمي خوش گذراني كنيد، اما به نظر مي رسد كه اين تصميم امكان پذير نباشد. مسايل كاري آن چنان در هم گره خورده اند كه اكنون هيچ راهي براي فرار مسؤليت هاي تان وجود ندارد. اگرچه حضور فيزيكي شما در محل كار مؤثر است، اما نيازي نيست كه همه ي توجه تان را به كار بدهيد. راهكاري كه به شما پيشنهاد مي شود اين است كه به دنياي خيالات تان پناه ببريد و به كسي هم چيزي در اين باره نگوييد. به اين ترتيب مي توانيد هم زمان در دنياي واقعي و دنياي خيالات تان حضور داشته باشيد.

    فال روزانه متولدين تير ماه

    اگر به احساسات تان توجه كنيد كارآمدي شما افزايش خواهد يافت. به نظر مي رسد كه تمايل داريد تمام جزييات روابط تان با ديگران را بررسي كنيد. اما اين حساسيتي كه اكنون به خرج مي دهيد به معني ضعف و آسيب پذيري نيست. اجازه ندهيد كسي وادارتان كند تا اسرارتان را فاش كنيد. به حس ششم تان اعتماد كنيد، فعلاً كمي صبر كنيد تا در زمان مناسب حرف دل تان را بازگو كنيد.

    فال روزانه متولدين مرداد ماه

    اكنون در وضعيتي اجتماعي گير افتاده ايد كه خودتان باعث اش بوديد، اما فكر نمي كرديد اين قدر زياد طول بكشد. به نظر مي رسد كه احساسات تان با دنياي واقعي تناقض دارند، البته بايد بدانيد كه اين وضعيت قرار نيست به اين زودي ها تغيير كند. شايد عده اي به سراغ تان بيايند و از شما بخواهند كمتر سخت بگيريد و امروز را با آن ها به خوش گذراني برويد. اگرچه آن ها قصد و نيت بدي ندارند، اما شما هم چنان مقاومت نشان خواهيد داد. به علاوه مي توانيد در روياهاي تان فرصت هاي جديد شگفت انگيزي را متصور شويد كه دل تان مي خواهد اتفاق بيفتند، پس بدانيد كه آن چه در آينده اتفاق مي افتد از همين روياها آغاز خواهد شد.

    فال روزانه متولدين شهريور ماه

    به نظر مي رسد كه نمي دانيد گفت و گوهاي امروزتان را تا كجا ادامه دهيد. اگرچه دل تان مي خواهد عميقاً وارد بحث شويد، اما از طرفي دوست نداريد كه اوضاع را در محل كار به آشوب بكشانيد. متأسفانه امروز ممكن است يك گفت و گوي ساده به جاهايي بكشد كه شما را از اهداف متعالي تان دور سازد. وقتي مي خواهيد خواسته ها و نيازهاي تان را بيان كنيد سعي كنيد تا حد امكان واضح حرف بزنيد، زيرا اگر پيام تان را نامفهوم انتقال دهيد ديگران منظورتان را اشتباه برداشت خواهند كرد. به شما توصيه مي شود كه براي جلوگيري از مشكلات احتمالي حد و حدودهايي را براي خودتان مشخص كنيد.

    فال روزانه متولدين مهر ماه

    امروز به نظر مي رسد كه عقل و احساس تان با هم در تناقض اند، اما قدرت احساس تان آن قدر زياد است كه نمي توانيد آن را ناديده بگيريد. دوست نداريد روياهاي تان را با ديگران در ميان بگذاريد، زيرا نمي دانيد كه اگر مورد پسند قرار گرفتند بايد چه واكنشي نشان دهيد. اگر فكر كنيد كه احساس رضايت كامل دست نيافتني است مي توانيد به راحتي به زندگي تان ادامه دهيد، اما اگر بدانيد كه مي توانيد اين خشنودي را در همين اطراف تان پيدا كنيد به سختي خواهيد افتاد. به شما توصيه مي شود كه به شك و ترديدهاي تان اجازه ندهيد مانع راه تان شوند و به دنبال خوشبختي راه سفر را آغاز كنيد.

    فال روزانه متولدين آبان ماه

    بدانيد كه امروز نبايد همه ي احساساتي را كه داريد نزد ديگران آشكار كنيد، زيرا اگر به آن ها اجازه دهيد كه از درون تان آگاه شوند امنيت شما به خطر خواهد افتاد. امروز تمايل داريد كه اگر قرار است حقيقتي را فاش كنيد همه چيز را درباره آن بگوييد، زيرا فكر مي كنيد كه اگر فقط بخشي از آن را بگوييد ممكن است پيام تان نادرست برداشت شود. به شما توصيه مي شود كه كم و گزيده حرف بزنيد و پيام تان را محدودتر كنيد تا تأثير بيشتري بگذاريد.

    فال روزانه متولدين آذر ماه

    دوست نداريد تعهدات تان شما را محدود كنند، اما اگر قولي بدهيد حتماً به آن عمل خواهيد كرد، به همين خاطر ممكن است امروز دعوتي را رد كنيد تا به انجام وظايف تان بپردازيد. از طرفي اگر ديگران سر سختي نشان دهند و با شما راه نيايند آزرده خاطر خواهيد شد، زيرا شرايط حاضر باعث شده كه نتوانيد به انجام امور دلخواه تان بپردازيد. اجازه ندهيد كه اين ناراحتي ها مانع كارآمدي شما شوند، سعي كنيد در ابتداي روز وظايف تان را انجام دهيد تا فرصت كافي براي خودتان هم داشته باشيد.

    فال روزانه متولدين دي ماه

    همكاران تان اكنون انتظارات زيادي از شما دارند، پس بهتر است بازي و تفريح را به وقت ديگري موكول كنيد. شايد در نحوه ي پاسخ به آن ها دچار ترديد شويد، زيرا به نظر مي رسد كه حرف دل شان و خواسته هاي شان را روراست به شما نمي گويند. هر كاري هم كه بكنيد به اين رويه ادامه خواهند داد. به شما توصيه مي شود كه فعلاً به طور جدي به كارتان مشغول شويد تا بتوانيد روياهاي تان را به واقعيت تبديل كنيد.

    فال روزانه متولدين بهمن ماه

    امروز نمي توانيد خواسته هاي تان را به راحتي بيان كنيد، زيرا فعلاً كس ديگري بر شما تسلط يافته است. اگرچه كسي نمي تواند خلاقيت هاي شما را كور كند، اما به هر حال از اين محدوديت ها خوش تان نمي آيد. دوست نداريد مثل يك زنداني باشيد كه وحشيانه در طلب آزادي است، اما بدانيد كه تنها كسي كه مي تواند بر قلب و احساس تان حكمراني كند خودتان هستيد. آزادي بيش از آن چه فكر مي كنيد به شما نزديك است.

    فال روزانه متولدين اسفند ماه

    افق هاي تان را گسترش داده ايد و اكنون به چيزهاي بزرگ تري فكر مي كنيد، اما بايد بدانيد كه اجازه نداريد تا هر كجا كه دل تان مي خواهد تخيلات تان را پيش ببريد، زيرا كسان ديگري هم در زندگي تان هستند كه از تصميمات شما متأثر خواهند شد. فعلاً بهتر است بعضي از افكارتان را پنهان نگه داريد، شايد تا چند روز آينده فرصت مناسبي پيش بيايد و بتوانيد حرف تان را بزنيد. اكنون به شما توصيه مي شود كه فقط صبوري به خرج دهيد.

    فال روزانه شنبه 19 خرداد1397