تجاوز به دختر همبازي تيم ملي فوتبال در جام جهاني (عكس)

۹۳ بازديد

تجاوز به دختر همبازي تيم ملي فوتبال در جام جهاني (عكس)

  • تجاوز به دختر همبازي تيم ملي فوتبال در جام جهاني (عكس)

    به گزارش ايران ناز دختر سرمربي مشهور فوتبال مورد تجاوز جنسي قرار گرفت . خبر تجاوز جنسي به اين دختر زيبا و جوان توسط پدرش كه سرمربي فوتبال تيم حريف ايران در جام جهاني فوتبال 2018 است , مورد تاييد قرار گرفت

    اِروي رنار سرمربي فرانسوي تيم ملي فوتبال مراكش تجاوز جنسي به دخترش را تأييد كرد.تجاوز جنسي به دختر سرمربي حريف ايران كِندايس رنار، دختر 21 ساله‌ سرمربي فرانسوي تيم ملي فوتبال مراكش كه براي شركت در مسابقه «Koh-Lanta» نسخه فرانسوي از مسابقه «Survivor» يا همان «بازمانده» در جزيره فيجي به سر مي‌برد، توسط يكي ديگر از شركت‌كنندگان مورد تجاوز جنسي قرار گرفته و شب گذشته (شنبه) به همراه يكي از اقوام خود با هواپيما به فرانسه بازگشته است.

    اِروي رنار كه سابقه هدايت تيم ليل را دارد و اكنون سرمربي تيم ملي مراكش است با تأييد اين خبر اعلام كرد كه اقدامات قانوني در اين خصوص را انجام خواهند داد و اظهارنظر بيشتري در اين زمينه نكرده است.

    اين اتفاق در پايان روز چهارم فيلمبرداري مسابقه «Koh-Lanta» يعني سه‌شنبه شب رخ داد و دختر رنار بلافاصله پس از اين اتفاق عوامل توليد اين برنامه تلويزيوني را از موضوع مطلع كرده است. بعد از اين ماجرا هم روانشناس حاضر در اين مسابقات با كندايس رنار صحبت كرده تا او را به لحاظ رواني حمايت كند.

    تجاوز به دختر همبازي تيم ملي فوتبال در جام جهاني (عكس)

    شركت‌كننده‌اي كه متهم به تجاوز جنسي به دختر سرمربي تيم ملي فوتبال مراكش است، اين اتهام را رد كرده است.

    «Koh-Lanta» و «Survivor» مسابقاتي است كه تعدادي شركت‌كننده در يك جزيره خاص با حداقل امكانات در دو گروه با يكديگر به رقابت‌ مي‌پردازند و در پايان هر هفته يك شركت‌كننده از اين جمع وداع مي‌كند تا در نهايت چهره قهرمان مشخص شود.

    تيم تحت‌هدايت اروي رنار در گروه B جام جهاني 2018 با تيم‌هاي اسپانيا، پرتغال و ايران همگروه است.

    تجاوز به دختر همبازي تيم ملي فوتبال در جام جهاني (عكس)

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد