نقش سولفات روي بر مركبات

۵۲ بازديد

منابع مختلفي مي توانند در صورت لزوم روي را تأمين كنند. سولفات روي (??? روي) معمولاً براي تأمين مقدار مورد نياز روي در هنگام استفاده از كودهاي شيميايي مورد استفاده قرار ميگيرد. اين ماده مي تواند قبل از كاشت پخش و تركيب شود، يا در كود استارتر استفاده شود. اين تركيب با ساير كودهاي خشك ميتواند به خوبي تركيب شود. تقريباً ??/? كيلوگرم از ماده سولفات روي ? ليتر روي در هكتار تأمين ميكند.

Citrus

به كار بردن اين نوع كود بر شاخ و برگ روي به طور مداوم در اصلاح كمبودهاي اين ماده مغذي مؤثر نبوده است. اين روش كاربرد فقط بايد به صورت آزمايشي استفاده شود. براي به كاربردن اين كود بر روي برگها، پودر سولفات روي را مي توان در آب حل كرد و روي بافت برگها اعمال كرد. وقتي ميزان ?? ليتر آب در هكتار استفاده مي شود، مقدار حل شده بايد ??/? تا ??/? كيلوگرم روي در هر هكتار بايد تامين شود.

كمبود روي به طور قابل توجهي رشد و پتانسيل عملكرد مركبات را كاهش مي دهد. همانطور كه آزمايشات بر روي مركبات (به خصوص پرتقال) نشان مي دهد، سطح پايين روي موجب كاهش تعداد و اندازه ميوه در هر درخت شده و در نتيجه اين كمبود، بازده كاهش مييابد.

كودهاي حاوي روي بر خاك و شاخ و برگ درختان به كار ميرود؛ اين نوع كوددهي بر افزايش عملكرد مركبات مؤثر هستند. در برخي مطالعات، پس از استفاده از سولفات روي بر مركبات به خصوص در مورد پرتقال و گريپ فروت، محققان همچنين از افزايش مقدار آب در ميوهها خبر دادهاند.

روي همچنين ميزان اسيد اسكوربيك در ميوهها را افزايش ميدهد. در صورت كمبود شديد روي، ميوه ها ممكن است به شكل نادرست شكل گرفته، از ميزان آب آنها نيز كاسته شده و همچنين آب موجود در آنها نيز فاقد طعم شود.

در ابتدا علائم كمبود روي به عنوان لكههاي كلروتيك بر روي برگها (“برگ شته”) و / يا نواحي بين رگبرگي سفيد ظاهر ميشود. برگهاي جديد بطور قابل ملاحظهاي داراي رشد ناقص هستند، زيرا شاخههاي داخلي دچار كوتاه شدگي ميشوند. مي توان با استفاده از اسپري كودهاي حاوي روي (مثل روي سولفات) بر روي شاخ و برگ، مشكل را در برگهاي عقبي اصلاح كرد.

دستورالعملهاي عمومي براي كاربرد روي

نقش اصلي روي به عنوان يك عامل سازنده آنزيم ها و درگير شدن در توليد تنظيم كننده هاي رشد كه مربوط به كشيدگي دروني و توسعه كلروپلاست است. كمبود روي به طور قابل توجهي رشد و پتانسيل عملكرد را كاهش مي دهد. سطح پايين روي باعث كاهش تعداد ميوه در هر درخت شده وحتي اندازه ميوهها كوچك مي شود و در نهايت باعث كاهش بازده ميشود. كاربرد اين كود بر خاك و شاخ و برگ هر دو در افزايش عملكرد توليد مركبات مؤثر هستند.

نقش گوگرد در توليد مركبات

علاوه بر روي، گوگرد نيز در توليد مركبات (گرچه به ميزان نسبتاً كمي) مورد نياز است، اما هنگامي كه منابع محدود هستند، گوگرد تأثير مستقيمي بر عملكرد مركبات دارد. علاوه بر سولفات روي غالباً در كودهاي N-P-K، فرمولاسيون ريز مغذي يا آب آبياري به اندازه كافي گوگرد وجود دارد تا نيازهاي محصول را برآورده سازد.

گوگرد يكي از عناصر مهم آنزيمها و پروتئينهاي ديگر است و براي تشكيل كلروفيل در توليد مركبات مورد نياز است. گوگرد همچنين براي سنتز اسيدهاي آمينه ضروري سيستئين و متيونين مورد نياز است.

 

بست رويو

۵۸ بازديد

بست رويو ، اولين مرجع مقايسه كالاها براي كمك به خريد بهتر در ايران مي باشد. هدف از راه اندازي اين سايت، معرفي و بررسي و مقايسه بهترين كالاهاي ايراني و خارجي مي باشد كه منجر به ارتقا سطح دانش و انتخاب آگاهانه تر براي خريد مي گردد. BestReview بصورت كاملا بي طرفانه به مقايسه كالاها پرداخته و به هيچ توليد كننده و يا وارد كننده اي وابسته نيست. در BestReviw براي هر كالا يك صفحه اختصاصي وجود دارد كه در ابتدا يك راهنماي كامل خريد براي آن ذكر شده سپس در يك جدول ده محصول برتر مقايسه مي شوند. در ادامه ده محصول برتر بصورت ريز بينانه بررسي و نقات قوت و ضعف هر محصول بيان مي شود. تمامي محتواي اين سايت كاملا اختصاصي بوده و توسط بهترين نويسندگان ايراني در حوزه نقد و بررسي كالاها نوشته مي شود. تيم BestReviw وسواس و تعهد فوق العاده بالايي در كيفيت مطالب و بي طرفي در انتخاب بهترين كالاها دارد.   منبع : https://bestreview.ir

 

آيا مي دانستيد كه انرژي زمين گرمايي چيست؟

۵۸ بازديد

در اين مقاله چند دانستني جالب براي شما تهيه كرديم كه به افزايش دانش و اطلاعات عمومي شما منجر خواهد شد.

آيا مي دانستيد كه انرژي زمين گرمايي چيست؟

Geothermal Energy كه در فارسي آن را انرژي زمين گرمايي مي ناميم در واقع بزرگ ترين منبع انرژي كره زمين است كه مستقيما از هسته داغ كره خاكي ما نشات مي گيرد.

cpjp_w4.jpg

اين انرژي در زير پاهاي ما و در واقع در زير پوسته زمين زنداني شده است و آماده خدمت به ماست!

بعضي وقت ها كه اين زنداني عصباني مي شود خود را به شكل چشمه هاي جوشان يا فوران آتش فشان ها نشان مي دهد.

مواد مذاب زير پوسته زمين كه ماگما نام دارد ، دائما در زير پوسته سنگي و خنك زمين در حركت است و از آنجايي كه عناصري همچون اورانيوم دائما در اين ماگما در حال واكنش هستند بنابراين هرگز خنك نمي شود.

هر وقت كه آب هاي زير زميني به اين ماگما نزديك مي شوند ، به جوش مي آيند و به اين ترتيب به سرعت از هر سوراخي كه شده به بيرون مي ريزند. چشمه هاي معدني داغ به همين طريق به وجود مي آيند.

انرژي زمين گرمايي در صنايع مختلف از توليد برق گرفته تا صنايع بهداشتي به كار مي آيد. البته تكنولوژي استفاده از آن در اختيار كشور هاي معدودي است.

دانستني جالب بعدي در مورد زندگي در مريخ است.

چرا سرمايه داران بزرگي مثل ايلان ماسك يا شركت ويرجين Virgin به دنبال مسكوني كردن مريخ هستند؟

دليلش اين است كه اين سياره به شدت به زمين شبيه است.

مثلا روز هاي مريخي همچون روز هاي زميني حدودا 24 ساعت هستند! از آن مهم تر اينكه خاك مريخ به شدت به خاك زمين شباهت دارد و عناصر مورد نياز گياهان را در خود جا داده است.

 

البته اين سياره مشكلي كه دارد اين است كه به دليل فاصله اش از خورشيد ، به شدت سرد است. البته ايلان ماسك گفته كه با انرژي هسته اي به راحتي مي توان مريخ را گرم كرد.

نظر شما چيست؟ آيا بشر موفق به زندگي در مريخ مي شود؟

در پايان مي خواهيم يك سري اطلاعات جالب راجع به اندازه جهان هستي به شما بدهيم.

هرچند كه وسعت جهان هستي به نظر ناشناخته مي آيد ، اما بشر در اندازه گيري وسعت جهان خيلي پيشرفت كرده است.

آيا مي دانستيد كه كهكشان راه شيري به تنهايي 150 هزار سال نوري طول دارد؟!!

 

 

حالا تصور كنيد كه ميليارد ها كهكشان بسيار بزرگ تر از راه شيري وجود دارد. همچنين تلسكوپ هايي مثل هابل و پلانك دائما در حال كشف كهكشان هاي جديد هستند!

جهان ما بيش از 14  ميليارد سال سن دارد و از آنجاييكه طبق نظريه انبساط كيهاني جهان دائما در حال بزرگ تر شدن است ، مطمئنا نمي توانيم بگوييم كه وسعت جهان هستي چقدر است.

از اين دانستني ها خوشتان آمد؟

 

نقش لباس زير در تحريك جنسي

۵۴ بازديد

نقش لباس زير در تحريك جنسي

 

لباس زيرتان هميشه خشك و تميز باشد. پاره نباشد. پارگي لباس زير ، موجب دسترسي سريع و مستقيم به قسمت حساس اندام جنسي مي شود. علاوه بر اين بيرون افتادن اندام جنسي از قسمت پارگي لباس ، موجب تحريك آن مي شود.

لباس زير از كالاهاي مصرفي است كه بايد آن را زود به زود نو كرد و زياد هم بايد داشت. اگر لباس زير به اندازه كافي داشته باشيد ، آن را زود به زود عوض مي كنيد و به راحتي هم آن را دور مي اندازيد. نترسيد . اسراف نمي شود . در اين مورد با گشاده دستي هر چه بيشتر عمل كنيد .

خيلي ها به دليل اين كه لباس زيرشان در معرض ديد ديگران نيست ، لباس زير شان را تا چندين سال به بدترين وضع نگه مي دارند . شما خيلي محترميد و لباس زيرتان هم بايد در شانتان باشد . لباس زير آبكش شده و از جنگ جهاني برگشته ، چرك مد شده ... در شان شما نيست. شخصي تنها در اتاقي بسيار مودبانه نشسته بود و مشغول مطالعه بود. به او گفتند: اينجا كه كسي نيست .

چرا راحت نمي نشيني ؟ گفت : خودم كه هستم ! انسان بايد احترام و كرامت انساني خودش را در بالاترين حد ممكن رعايت كند . لذا در مورد لباس نيز به نحوي كه گفته شد ، عمل كنيد. اگر از نظر توان مالي مشكل داريد ، هر از گاهي لباس هاي زير خود را بجوشانيد تا آلودگي آن به طور كامل از بين برود.

 

لباس زير شب جمعه خود را تعمير كنيد و همچنين مي توانيد براي خود لباس زير بدوزيد. به جنس لباس زيرتان هم توجه كنيد . براي لباس زير بهتر است ازجنس نخي معمولي استفاده كنيد.

 

 شورت هاي ليز ، چسبان و بسيار لطيف محركند . به ويژه لباس هاي زير خانم ها بسيار متنوع و رنگارنگ است و به اهداف مختلفي ساخته مي شوند. برخي براي ايام پريود ، برخي ديگر براي حالت پيدا كردن اندام و برخي ديگر براي زيبايي بيشتر.

نقش لباس زير در تحريك جنسي

برخي از رنگ هاي لباس هاي زير وقتي پوشيده مي شوند با تركيب رنگ بدن شخص، بسيار محرك و هوس برانگيز مي شوند. پوشيدن اين گونه لباس زير توصيه نمي شود، فقط اگر متاهليد و آن هم در زمان كوتاهي كه مي خواهيد با همسر خود عمل جنسي انجام دهيد ، مجازيد براي تحريك خود يا همسرتان از اين لباس هاي زير استفاده كنيد ؛ و گرنه اين گونه لباس هاي زير زمينه مساعدي را براي خودارضايي  فراهم مي آورند.علاوه بر اين معمولا در ساخت اينگونه لباس زير به جنبه بهداشتي آن توجهي ندارند، لذا موجب حساسيت ، ايجاد عفونت و ... در اندام جنسي مي شود.

 

 لباس زير زنان نقش بسيار مهمي در تحريك مردها دارد. هميشه سعي كنيد قبل از انجام عمل جنسي با همسرتان لباسهاي زير تنگ و تحريك كننده ترجيحآ به رنگ قرمز بپوشيد كه پوشيدن اينگونه لباسهاي زير بطور شگفت انگيزي همسرتان را تحريك ميكند و او را براي انجام يك عمل لذتبخش جنسي آماده ميكند.

 

 پس بهترين لباس زير ، لباسي است كه جنس آن از نخ معمولي باشد . هر چه درصد تركيبات پلاستيكي و مواد شيميايي اين لباس ها كمتر باشد ، براي سلامتي و عدم حساسيت شما مفيد تر است . البته اين توصيه براي تمام اشخاص است (نه فقط آنان كه مشكل خود ارضايي دارند).

 

 

 

طرفداران همكاري فروش همكاري فروش - مزاياي همكاري در فروش

۵۸ بازديد

آيا مي توانيد از طريق بازاريابي ( همكاري در فروش ) وابسته درآمد كسب كنيد؟ پاسخ كوتاه به اين سوال بله است. شركت هاي فروش مي توانند سود خوبي كسب كنند و شما حتي مي توانيد به اندازه كسي كه تمام وقت كار مي كند از خانه خود درآمد كسب كنيد. بخاطر داشته باشيد كه موفقيت با دستيابي به آنچه انتخاب مي كنيد حاصل نمي شود بلكه با انجام كارهايي كه بايد انجام شود به طور صحيح و مداوم انجام مي شود. اين پست را بخوانيد تا ببينيد همكاري فروش چيست و چگونه مي تواند براي شما سودمند باشد. مفهوم اصلي همكاري تجاري هر فعاليتي است كه فروش محصول يا خدمات را تسهيل مي كند. اين كار اغلب توسط افرادي انجام مي شود كه خود توليد كننده يا صاحب محصول نباشند. تعهد شخصي كه قصد كمك به فروش را دارد؛ معرفي محصول كاركردها و برنامه هاي آن براي ايجاد انگيزه در مشتريان براي خريد يك محصول يا خدمات است. روش هاي بسياري براي كار با فروش وجود دارد ، اما بهترين و سودآورترين استفاده از اينترنت است. شما به عنوان يك تبليغ كننده ، شما محصول را به روش هاي صحيح تبليغ مي كنيد و براي هر فروشي كه انجام مي دهيد ، كميسيون يا درصدي از فروش دريافت مي كنيد. همكاري در فروش يك تجارت خانگي ايده آل است ، زيرا براي شروع نياز به پول زيادي ندارد و نيازي به توليد ، ذخيره و تحويل كالا يا خدمات به ديگران ندارد. در حقيقت ، براي اتصال مشتريان و مصرف كنندگان جديد به مشاغل مختلف ، مبلغي دريافت مي كنيد.

واقعيت همكاري در فروش چيست؟ همكاري فروش - همكاري تجاري چيست؟

مانند بسياري از مشاغل مستقر در خانه ، مشكل همكاري در فروش اين است كه كنفرانس ها و سخنراني هاي مربوط به برنامه هاي ثروت به شما مي گويند كه مي توانيد در مدت زمان كمي با حداقل تلاش درآمد كسب كنيد. برخي از برنامه هاي وابسته به شما مي گويند كه فقط با 3 كليك مي توانيد صدها هزار دلار در ماه درآمد كسب كنيد. برخي همچنين مي گويند كه مي توانيد سايت خود را تنظيم كرده و سپس آن را رها كنيد تا حساب بانكي خود را دوباره پر كنيد. واقعيت همكاري در فروش مانند بسياري از كارهاي خانگي ديگر است ، تعداد معدودي از افراد وجود دارد كه مي توانند از اين طريق درآمد خوبي كسب كنند ، افرادي هستند كه به اندازه كافي موفق هستند تا به اهداف خود برسند و تعداد زيادي هم هستند كه پول كمي كسب مي كنند. در نتيجه ، سوال اصلي اين نيست كه آيا شريك فروش واقعاً سود خوبي كسب مي كند ، بلكه آيا شما مي توانيد موفق شويد يا خير. اين بستگي به شما دارد ، اما در اينجا نكاتي وجود دارد كه مي تواند به شما كمك كند.

طرفداران همكاري فروش همكاري فروش - مزاياي همكاري در فروش

همانطور كه قبلاً نيز اشاره شد ، جنبه هاي مثبت زيادي در همكاري در فروش وجود دارد كه آن را به يك انتخاب تجاري عالي تبديل مي كند. آنها شامل موارد زير هستند: قيمت شروع پايين: به اكثر برنامه هاي وابسته رايگان بپيونديد. در نتيجه ، هزينه هاي شما معمولاً مربوط به روشهاي بازاريابي است كه شما استفاده مي كنيد. توليد محصول يا خدمات ضروري نيست. نيازي به ذخيره و حمل و نقل محصولات نيست. شما مي توانيد در هر زمان و هر كجا كه دسترسي به اينترنت داشته باشيد كار كنيد. بسته به نحوه فروش برنامه وابسته خود ، ممكن است درآمد منفعل داشته باشيد. مي توان آن را به يك مشاغل خانگي در حال انجام و يا يك جريان درآمد اضافي اضافه كرد. اين ايده آل براي وبلاگ نويسان ، مربيان ، كارآفرينان اطلاعات و هركسي است كه داراي وب سايت باشد.

مخالفان همكاري در فروش همكاري فروش - مضرات همكاري در فروش

كسب درآمد از همكاري در فروش داراي چالش هايي است كه عبارتند از: ايجاد ترافيك (بازديد كنندگان سايت) ، كه منجر به درآمد مي شود ، مدت زمان زيادي طول مي كشد. همكاري شما مي تواند به سرقت برود. به اين ترتيب ، شما براي مراجعه به افرادي كه مي كنيد اعتبار نمي گيريد. نقاب زدن URL مي تواند به جلوگيري از اين امر كمك كند. همكاري ضعيف مي تواند به اعتبار شما آسيب برساند. براي جلوگيري از اين اتفاق ، بايد مراقب باشيد و مشاغل با كيفيتي را براي همكاري با آنها انتخاب كنيد. شما هيچ كنترلي بر كيفيت محصول ، خدمات يا نحوه انجام كار خود نداريد. برخي از شركت ها به شما مبلغي پرداخت نمي كنند. البته روش هايي وجود دارد كه مي توانيد برنامه هاي همكاري مناسب فروش را انتخاب كنيد. وقتي چيزي غير عادي پيش آمد ، آنها بايد درباره موقعيتشان تجديد نظر كنند. شما مي توانيد مطمئن باشيد كه بسياري از افراد اين برنامه را تبليغ مي كنند. مشتريان متعلق به معامله گران است. آمار به شما مي گويد كه چند محصول را فروخته است ، اما در بيشتر موارد شما تصوري نداريد كه چه كسي آن را فروخته است. در نتيجه فروش مجدد بازاريابي دشوار خواهد بود.

چگونه در همكاري در فروش موفق باشيم همكاري در فروش - چگونه در همكاري در فروش موفق شويم

همكاري در فروش دشوار نيست ، اما براي دستيابي به درآمد قابل توجهي نياز به دانش ، برنامه ريزي و تلاش هاي هماهنگ دارد. در اينجا مواردي وجود دارد كه مي توانيد براي اطمينان از همكاري موفقيت آميز در فروش خود انجام دهيد. با يادگيري در مورد همكاري در فروش و مراحلي كه براي موفقيت لازم است انجام دهيد. فقط در فروش كالاها و خدمات با كيفيت همكاري مي كند. در حقيقت ، بهتر است ابتدا آنها را خريداري كنيد تا بتوانيد كيفيت آنها را بررسي كنيد. در مورد محصول يا خدمتي كه تبليغ مي كنيد قضاوت خواهيد شد. در نتيجه ، شما بايد نه تنها بر درآمدزايي ، بلكه بر كيفيت نيز تمركز كنيد. برنامه اي را كه در حال كار بر روي آن هستيد تحقيق كنيد تا دريابيد كه چه موقع و چگونه پرداخت مي شويد. همچنين به دنبال مسائل مهم مالي باشيد كه به شما كمك مي كند تا برنامه خوب باشد. براي فروش مواردي كه مربوط به موقعيت شما يا محتواي شما در وب سايت يا وبلاگ شما باشد همكاري كنيد. به عنوان مثال ، اگر شما در مورد اسكيت بورد مي نويسيد ، به اشتراك گذاشتن پيوندهاي مربوط به موتور سيكلت يا كيف هاي جديد ممكن است مناسب نباشد. تبليغات خود را تركيب و متناسب كنيد تا با لينك هاي متعدد بازديد كننده خود را آزار ندهيد. پيوندهاي همكاري كه با تصوير همراه هستند ، بهترين نرخ كليك را دارند. هميشه اتصالات خود را با فروش بازديد كننده روشن كنيد. احتمالاً بيشتر بازديد كنندگان درك خواهند كرد كه تبليغات تصوير درآمد براي شما ايجاد مي كند ، اما اگر در مورد يك محصول بنويسيد و آن را به ديگران توصيه كنيد ، براي خوانندگان خود پيامي ارسال مي كنيد كه از آنچه ارسال مي كنيد ، درآمد كسب مي كنيد. اين امر باعث مي شود كه شما با خوانندگان خود شفاف و صادق باشيد. بازار ، بازار ، بازار. براي لذت بردن از مزاياي بازاريابي وابسته و جذب افراد به وب سايت و وبلاگ خود ، فقط روي SEO و رسانه هاي اجتماعي تمركز نكنيد. دريابيد كه بازار هدف شما چيست ، جايي كه مي توانيد آنها را پيدا كنيد و چگونه مي توانيد آنها را به سايت خود جذب كنيد. ليستي از ايميل هاي مردم تهيه كنيد. موفق ترين افراد در اين نوع فروش از ايميل استفاده مي كنند. اين مسئله را ناديده نگيريد ، بازاريابي الكترونيكي مي تواند سود شما را به ميزان قابل توجهي افزايش دهد. استفاده از يك صفحه اصلي و سيستم قيف را براي بازاريابي مشاغل خود در نظر بگيريد. با يك پيشنهاد قانع كننده ، مشتريان بالقوه را به ليست ايميل خود جذب كنيد. به اين ترتيب مي توانيد صفحه اي از محصولاتي را كه مي فروشيد براي آنها ارسال كنيد. در سيستم نامه الكترونيكي خود مي توانيد پيشنهادات رايگان و فروش بيشتري ارائه دهيد. موفقيت برنامه بازاريابي وابسته خود را مرور كنيد. به خصوص اگر چندين برنامه داشته باشيد يا از ديگر انواع تبليغات مانند Google AdSense براي درآمدزايي استفاده كنيد. بعضي اوقات تبليغات بيش از حد مي تواند باعث شود وب سايت شما سطحي به نظر برسد و خوانندگان را تحريك كند. در نتيجه باعث كاهش كارايي شما مي شود. قبل از شروع فروش سهام اينترنتي ، مواردي را ياد بگيريد كه به شما در موفقيت در بازاريابي كمك مي كند. مهمتر از همه ، اگر مي خواهيد همكاري فروش را به عنوان يك تجارت ادامه دهيد يا همكاري فروش را به تجارت فعلي خود اضافه كنيد ، بدانيد كه سريع و خودكار نيست و بدون تلاش كافي كار نخواهد كرد. مانند همه مشاغل خانگي ، شما به يك برنامه روزانه براي درآمدزايي آنلاين نياز داريد. به طور كلي ، شانس شما براي درآمدزايي از برنامه هاي بازاريابي وابسته از ساير مشاغل آنلاين اينترنتي بيشتر يا كمتر نيست. موفقيت شما بستگي به اين دارد كه چقدر مي توانيد برنامه بازاريابي وابسته خود را عملي كنيد.

 

با اين مسيرياب طرح ترافيك را دور بزنيد.

۵۲ بازديد

با اين مسيرياب طرح ترافيك را دور بزنيد.

گسترش روز افزون شهرها به خصوص كلان شهرهايي مثل تهران، مشهد و اصفهان موجب شده تا افراد براي رسيدن به مقصد مورد نظر خود دچار مشكلات فراواني از جمله ترافيك هاي سنگين شهري، انتخاب مسير براي رسيدن به مقصد، قرار گرفتن در طرح ترافيك و... شوند. مسيريابي در شهر تهران حتي براي راننده هاي تاكسي كه به اغلب محله هاي تهران آشنايي دارند نيز گاهي مشكل زاست. به همين دليل اپليكيشن هاي آنلاين نقشه و مسيريابي طراحي شده اند تا راهنماي كاربران باشند.

يكي از اين اپليكيشن هاي مسيريابي كه قابليت اجرا بر روي تلفن هاي همراه اندرويد و آيفون را نيز دارد، اپليكيشن بلد مي باشد كه توسط شركت كافه بازار طراحي و منتشر شده است. بلد يكي از ساده ترين مسيرياب اي ايراني است كه علاوه بر مسيريابي امكان مشاهده مراكز مهم شهري را به خوبي پوشش داده و شما مي توانيد تمامي مراكز خريد، پمپ بنزين ها، بيمارستان ها، داروخانه ها و .... را با جستجو بر روي نقشه پيدا كنيد.

در اپليكيشن بلد وضعيت ترافيك شهري و جاده اي، به صورت لحظه اي قابل مشاهده است و محدوده طرح ترافيك براي كلان شهرها نيز با رنگ آبي مشخص شده است .

 

ويژگي هاي منحصر به فرد اپليكيشن مسيرياب بلد

نمايش شماره پلاك ساختمان ها: در اپليكيشن بلد شما مي توانيد شماره پلاك ساختمان ها را هم براي پيدا كردن آدرس مشاهده كنيد . اين قابليت مخصوصا براي افرادي كه در تاكسي هاي آنلاين مشغول به فعاليت هستند بسيار كاربردي است. البته در حال حاضر فقط در شهر تهران اين قابليت فعال شده است و اين ويژگي به نقشه شهرهاي ديگر نيز اضافه خواهد شد.

مشخص كردن محدوده ترافيكي: يكي از مشكلات مسيرياب هاي خارجي ، مشخص نبودن طرح و محدوده ترافيكي در شهرهاي بزرگ بود .هنگام مسيريابي با اپليكيشن بلد ، محدوده هاي طرح ترافيك مشخص شده و شما به راحتي مي توانيد از مسيرهاي جايگزين كه توسط اپليكيشن به شما پيشنهاد مي شود استفاده نماييد تا بدون وارد شدن به محدوده ترافيكي بتوانيد بهترين مسير براي رسيدن به مقصد را انتخاب كنيد.

نقشه كرونا در شهر تهران : در نقشه بلد شما مي توانيد نقاط پرترافيك شهري را كه ريسك بالاتري براي ابتلا به بيماري كرونا دارند را مشاهده كنيد. در حال حاضر نقاط شلوغ و پرتردد در شهر تهران شامل مناطقي از جمله ميدان فاطمي، ونك، ترمينال هاي شهري، ميدان انقلاب و .... مي شود كه به دليل تردد بالا احتمال بيشتري در انتقال ويروس در اين مناطق وجود دارد. با مشاهده اين مناطق بر روي نقشه مي توانيد از مسيرهاي جايگزين براي رسيدن به مقصد خود استفاده نماييد. همچنين نمايش مراكز ارائه دهنده خدمات پزشكي مربوط به كرونا از جمله بيمارستان هاي تامين اجتماعي، مراكز درماني و داروخانه هاي توزيع كننده نسخه كرونا را مي توان بر روي اپليكيشن بلد مشاهده نمود.

 

آيا امكان استفاده از مسيرياب بلد بدون دسترسي به اينترنت هم وجود دارد؟

با اپليكيشن بلد مي توانيد بدون دسترسي به اينترنت هم به نقشه و مسيرها دسترسي داشته باشيد. به اين ترتيب در مواقعي كه امكان استفاده از اينترنت همراه براي شما مقدور نيست، به راحتي ميتوان از اين ويژگي اپليكيشن براي مسيريابي و رسيدن به مقصد استفاده نمود. البته بايد دقت داشته باشيد كه در صورت عدم استفاده از اينترنت، امكان مشاهده ترافيك خيابان ها و جاده ها وجود نخواهد داشت.

يك نقشه براي همه ي شهرهاي كشور

شايد سال هاي گذشته را به خاطر داشته باشيد كه براي مسافرت بين شهرهاي دور و نزديك و پيدا كردن مسير از نقشه هاي كاغذي استفاده مي شد. با اپليكيشن هاي مسيريابي ديگر زمان نقشه هاي كاغذي گذشته است. شما مي توانيد با نصب اپليكيشن بلد نقشه شهرهاي مختلف ايران از جمله نقشه تهران، نقشه مشهد، نقشه اصفهان و... در كمترين زمان دسترسي داشته باشيد. همچنين بر روي نقشه مي توانيد نزديك ترين محلهاي پرتردد از جمله پمپ بنزين ها، مكان هاي ديدني و تفريحي و ... را مشاهده نماييد.ديگر براي رسيدن به مقصد خود در زمان مسافرت نيازي نيست كه از افراد محلي كمك بگيريد بلكه با كمك نقشه آنلاين بلد، به راحتي مي توانيد مقصد خود را بر روي نقشه بيابيد.

 

سخنگو با زبان فارسي

فارسي بودن زبان بلد باعث شده كه دوستي بيشتري بين اين مسيرياب آنلاين و بسياري از كاربران آن شكل بگيرد. فونت چشم‌نواز و حتي سخنگويي كه به زبان فارسي حرف مي‌زند استفاده از آن را راحت‌تر كرده است. طراحان مسيرياب آنلاين بلد به تنوع زباني و قوميتي در كشورمان هم بي‌توجه نبوده‌اند. به همين خاطر علاوه بر صداي تركي، صداي عربي و كردي هم به اين اپليكيشن اضافه شده است تا كاربران دستيار صوتي هم‌زبان خودشان را داشته باشند.

 

مسيريابي تركيبي

بلد بخشي از قابليت‌هاي خودرو براي رانندگان و بخشي ديگر را براي افرادي طراحي كرده كه از سرويس‌هاي حمل و نقل عمومي استفاده مي‌كنند. برتري اين مسيرياب آنلاين به ديگر نقشه‌هاي موجود، قابليت مسيريابي تركيبي آن است. يعني زماني كه افراد مقصد و مبدا خود را مشخص كنند با پيشنهادهاي مختلف براي استفاده از سيستم حمل و نقل عمومي روبرو مي‌شوند كه شامل تركيب استفاده از تاكسي، مترو، اتوبوس و پياده‌روي كوتاه مي‌شود. اين قابليت هنوز در هيچ كدام از نقشه‌هاي موجود در كشور فعال نشده و به صورت اختصاصي فقط در مسيرياب آنلاين بلد قابل استفاده است. علاوه بر اين امكان درخواست تاكسي اينترنتي تپسي هم به صورت مستقيم از روي نقشه? بلد فراهم شده تا كاربر با دقت بالاتر مقصد مورد نظر خود را انتخاب كند و سپس به راحتي درخواست سرويس‌هاي مكان مورد نظر خود را از تپسي بدهد.

كاربردهاي متناسب با نياز روز

هر روزه ويژگي هاي جديدي متناسب با نيازهاي روز به اپليكيشن بلد اضافه مي شود.براي مثال همزمان با برگزاري نمايشگاه الكامپ و نمايشگاه كتاب در سال 98 جايگاه غرفه هاي مختلف اين نمايشگاه ها برا روي نقشه بلد قابل مشاهده بود تا كاربران بتوانند در كمترين زمان به محل مورد نظر خود برسند. بعد از زلزله اي كه در ارديبهشت ماه سال 99 شهر تهران را لرزاند ويژگي ديگري نيز در صفحه اول نقشه بلد به نمايش گذاشته شد كه با مراكز امن زلزله را نشان ميداد. همچنين با افزايش تقاضا براي فعاليت در بورس  طراحان اين نقشه ويژگي اي براي دسترسي سريع‌تر به كارگزاري‌هاي بورس در بالاي نقشه خود اضافه كردند. براي همين بايد گفت كه اين نقشه صرفا نقش يك ربات براي مسيريابي افراد به مقصد را برعهده نداشته بلكه در بحران‌هاي اجتماعي، مراسم‌هاي جمعي و فعاليت‌هاي مشاركتي، مسئوليت مهمي براي آسايش و رفاه كاربران ايفا كرده است.

  

 

گيمباز اپليكيشني براي گيمرها

۵۲ بازديد

گيمباز اپليكيشني براي گيمرها

امروز ميخوايم راجع به يه علاقه مندي جذاب كه خيليم طرفدار داره صحبت كنيم و در ادامه يه خبر خوب براي طرفدرادانش داريم.

موضوع امروز ما راجع به گيم و بازي و دغدغه هايي هست كه گيمرها براي خريد و فروش كنسول هاي بازيشون دارن و يا حتي خريد و فروش اكانت هاي بازي و از همه مهمتر تورنمنت هاي خفني كه همشون دوس دارن شركت كنن و ازشون باخبر بشن!!!

يه مدتيه كه يه اپليكيشن خيلي باحال اومده مخصوص گيمرها و داره بصورت تخصصي تو حوزه گيم فعاليت ميكنه. اسم اين اپليكيشن گيمباز هست و شما ميتونين از گوگل پلي اين اپ رو دانلود كنين و همينطور از سايت گيمباز ديدن كنين.

اپليكيشن گيمباز يه جاييه مثله ديوار اما تخصصي تر وفقط مخصوص گيمرها.

خوب حتما ميپرسيد يعني چي تخصصي تر؟

گيمباز اپليكيشني مخصوص گيمرها است. در گيمباز شما ميتوانيد بدون واسطه كالاي نو و يا دست دوم خود را براي فروش قرار بديد و يا تجهيزات مورد نياز گيم و آيتم هاي داخلي در گيم ها را بدون واسطه از فروشنده واقعي خريداري كنيد.

در ديوار گيمرها ميتونيد از آخرين تورنمنت ها با خبر بشيد و با تخفيف در آنها شركت كنيد.
در گيمباز به صورت رايگان به آگهي هاي تجهيزات گيمينگ ، دسترسي خواهيد داشت.
اگه به دنبال اكانت شاخ فورتنايت هستين و يا اكانت بازي هاي ديگه به راحتي و با مناسب ترين قيمت ميتونيد در اپليكيشن گيمباز با فروشنده ها در ارتباط باشيد.
با نصب اين برنامه از پلي استور مي تونيد كنسول بازي هايي مثل مثل ps4، ايكس باكس(xbox)  و نينتندو(Nintendo)  و بازي هاي پلي استيشن و... را براي فروش بگذاريد و يا با مقايسه قيمت ها، بهترين قيمت را انتخاب كنيد.
استفاده از خدمات گيمباز، مانند قرار دادن آگهي كاملا رايگان هست.
در گيمباز شما ميتونيد به راحتي گيفت كارت (Gift Card) براي اكانت پلي استيشن (PlayStation)، ايكس باكس (XBox) يا نينتندو(Nintendo) يا بازي هاي موبايل مثل كال آف ديوتي(call of duty)، كلش و يا فورتنايت(fortnite)  را خريد و فروش كنيد.

شما ميتوانيد جديدترين اخبار دنياي بازي و تورنمنت هاي گيم را از صفحه اينستاگرام گيمباز به آدرس @gamebuzz.official  دنبال كنيد.
اين برنامه به شما كمك ميكنيد تا با كمترين هزينه هميشه به روز باشيد.
اگر ميخوايد به قيمت كنسول بازي، قيمت ps4، قيمت پلي استيشن و قيمت ايكس باكس دسترسي داشته باشيد و مطابق نياز و هزينه خود بهترين كالا را انتخاب كنيد دانلود اين برنامه از پلي استور رو به شما پيشنهاد ميكنم.
در بخش روبداد بازي از آخرين تورنمنت ها و مسابقات بازي هاي آنلاين با خبر بشيد و يا از تخفيفات قرار داده شده در اين دسته استفاده كنيد.
اگر به تازگي وارد دنياي بازي هاي آنلاين شديد و ميخوايد به مراحل بالاتر دسترسي داشته باشين، ميتونيد از اكانت هاي بازي قرار داده شده براي فروش استفاده كنيد و يا آيتم هاي درون برنامه ها مثل جم(gem) ، اسكين(skin)  و يا سكه را خريداري كنيد و يا براي فروش بگذاريد.
گيمباز، ديوار بازي و كنسول ويژه گيمرها است.
در گيمباز خريد و فروش آسان و با امنيت را تجربه كنيد. راستي يه خبر ديگه اينكه اگر كار با گوشي براي شما دشوار هست ميتونيد به سايت گيمباز به آدرس بريد و از اين طريق به امكانات اپليكيشن دسترسي داشته باشيد.
شما ميتونيد با استفاده از اشتراك گذاري، آگهي خود و يا آگهي هاي ديگر را در شبكه هاي اجتماعي براي دوستان خودتون ارسال كنيد.
 

برخي مزاياي گيمباز:

  • درج رايگان آگهي
  • داراي دسته بندي هاي متنوع
  • راحتي و سادگي استفاده از برنامه
  • بك برنامه تخصصي براي گيمرها
  • پرطرفدارترين برنامه خريد و فروش بي‌واسطه گيمينگ در ايران

شما ميتوانيد از طريق زير به گيمباز دسترسي داشته باشيد: