بازارهاي آنلاين B2B به عنوان بازارگاه هاي عمده خريد و فروش عمده انواع كالا

۷۹ بازديد

بازارهاي آنلاين B2B به عنوان بازارگاه هاي عمده خريد و فروش عمده انواع كالا مؤثرترين سيستم عامل براي خريداران عمده ، خرده فروشان و فروشندگان عمده در تجارت بين المللي به وجود آمده اند.

 

در سال هاي اخير كشور چين به عنوان بزرگترين توليد كننده محصولات مختلف رشد بسيار بالايي را تجربه كرده است. از آنجا كه مشاغل به دنبال راه هايي براي افزايش چشمگير فروش خود هستند ، بازار هاي خريد و فروش عمده و پلتفرم هاي B2B به مشاغل مختلف در دستيابي به اهداف توسعه و مشتريان بيشتر كمك كرده اند.

 

DHgate

 

DHgate يك بستر و بازار خريد و فروش عمده B2B انواع ميوه ماندد خرما و.. انواع مواد شيميايي و معدني و انواع لوازم الكترونيكي است كه به واردكنندگان از جهان اجازه مي دهد تا حجم كمي از كالاهاي چيني را با عمده فروشي خريداري كنند. در اينجا مي توانيد وسايل الكترونيكي ، پوشاك ، وسايل تزئيني ، لوازم جانبي ورزشي ، و غيره را پيدا كنيد. DHGate بيش از 30 ميليون محصول را در 227 كشور جهان به بازار عرضه مي كند. اين شركت بيش از 5 ميليون مشتري در سراسر جهان دارد و هم اكنون جزء 2100 صفحه بازديد شده در اينترنت است.

 

DHgate در گذشته متهم به سايت كلاهبرداري بوده است ، اما بعداً با توجه به شهرت روزافزون اين بازار عمده، تمام اين اتهامات از بين رفت. درست مانند اي بي و آمازون ، اين كشور همچنين يك بازار فروش جهاني است. در اين بازار عمده حداقل يك ميليون فروشنده چيني وجود دارند و از خدمات آن استفاده مي كنند. DHgate.com از نزديك مراقب ارائه دهندگان است تا جلوي هرگونه كلاهبرداري در اين بازار گرفته شود.

 

برخي از تأمين كنندگان DHgate محصولاتي را با گواهينامه CE ، RoHS و FCC ارائه مي دهند. ساده ترين راه براي جلوگيري از  كلاهبرداري و عدم اطمينان محصولات ، وارد كردن نام محصول به همراه استاندارد صدور گواهينامه در قسمت جستجو است. محصولات فردي در ايالات متحده و اتحاديه اروپا نيازمند رعايت استانداردهاي خاصي مانند FCC ، CE و EN71 هستند. محصولات بسيار اندكي در DHgate.com با استانداردهاي محصول اروپايي و آمريكايي مطابقت دارند. در حالي كه بسياري از محصولات با كيفيت براي خريد در DHgate.com وجود دارد ، ما توصيه مي كنيم خريداران آمريكايي و اروپايي از محصولات خاصي مانند اسباب بازي ، الكترونيك ، محصولات كودك ، وسايل نقليه ، مواد آرايشي و مواد شيميايي خودداري كنند.

 

9n54_z7.jpg

 Global Sources

 

 يكي از اولين پلتفرم هاي B2B و بازارهاي خريد و فروش عمده انواع ميوه ماندد خرما و.. انواع مواد شيميايي و معدني و انواع لوازم الكترونيكي است كه در NASDAQ با نام GSOL در فهرست قرار گرفت. پلتفرم B2B به دليل تهيه كننده هاي با كيفيت در صنايع مختلف مشهور است. بسياري از توليد كنندگان چيني تصميم مي گيرند مبلغ قابل توجهي را براي تبديل شدن به تأمين كننده تأييد شده در اين پورتال پرداخت كنند.

 

اين بازاردر سال 2000 در سنگاپور  تأسيس شده و با خدمات خود سعي دارد تجارت بين المللي را راحت تر كند ، و بيشتر تمركز اين امر را بر ارتباط مستقيم ميان خريداران عمده و فروشندگان در سراسر جهان است.

مانند Alibaba ، Globalsource.com براي تسهيل تجارت الكترونيكي B2B ، دايركتوري از توليد كنندگان و تأمين كنندگان ، عمدتا چيني است. اين پلتفرم با نمايشگاه هاي تجارت بين المللي كه در هنگ كنگ توسعه يافته اند و مشهورترين توليد كنندگان ، تأمين كنندگان و توزيع كنندگان مناطق اصلي چين ، تايوان و هنگ كنگ در آن شركت مي كنند ، مرتبط است. به گفته ويكي پديا ، 95 از 100 زنجيره خرده فروشي شناخته شده جهان از اين پلتفرم براي ارتباط با تهيه كنندگان و توليد كنندگان استفاده مي كنند.

 

انتخاب بيشتري از تأمين كنندگان و توليد كنندگان داده مي شود كه در مبدا ، توسعه و واقعيت اين سكو وجود دارد. با حضور در نمايشگاه هاي تجاري هنگ كنگ ، اكثر اعضاي آن شركت هايي هستند كه در اين جزيره ثبت شده اند و داراي تجربه گسترده اي در تجارت با غرب هستند. اين امر به مفاهيم دوام ، كارايي ، طراحي ، خدمات به مشتري و همچنين قوانين و اصول تجارت بين المللي اجازه مي دهد فرضيه اين شركتها باشد. به عبارت ديگر ، پيشنهادات از بسياري جهات تضمين بيشتري دارند.

در ايران نيز بسياري از شركت هاي B2B  و خريد و فروش عمده خرما و ديگر محصولات به مشتريان خود سرويس مي دهند كه بيشتر آن ها در زمينه ي خريد و فروش عمده انواع ميوه صادراتي ايران مشغول هستند. بازار خريد و فروش محصولات كشاورزي در ايران با هدف دسترسي مستقيم به توليد كنندگان محصولات كشاورزي و معرفي بهترين توليدكنندگان محصولات ايراني شروع به كار كرده است. خريداران و

اهداف سئو چيست ؟

۸۸ بازديد

اهداف سئو چيست ؟

  • اهداف سئو چيست ؟

    هدف سئو كمك به وب سايت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و كلمات كليدي وارد شده توسط كاربران است. نمايش دادن بيشترين صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوي جستجوي وارد شده داراي مزاياي زيادي هم براي كاربر و هم براي موتور جستجو است كه در آن كاربر بيشترين نتايج مرتبط جستجو شده را پيدا مي‌كند و موتور جستجو قابل اعتماد مي‌شود چرا كه الگوريتم آن بيشترين صفحات مرتبط را نشان مي‌دهد.

    بعد از اينكه سئوبراي بهبود رتبه‌بندي سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي كار خود را شروع كرد، اين فرآيند نيازمند دانش و زمان براي پياده‌سازي روش‌هاي خود شد. زمان، بزرگ‌ترين سرمايه‌گذاري اوليه براي بهينه شدن سايت و يا يك صفحه است.

    بسته به اينكه چگونه كلمات كليدي رقابتي در بهينه سازي مورد استفاده قرار مي‌گيرند، سئو هفته‌ها يا ماه‌ها طول مي‌كشد تا به نتيجه برسد. اگر چه ممكن است نتايج بهينه‌سازي جستجو به سرعت ديده نشود ولي در دراز مدت مزاياي سئو باعث افزايش رتبه‌بندي سايت و افزايش بازديدكنندگان است. براي وب سايت‌ها خيلي مهم است كه در صفحه اول نتايج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتيجه طبيعي اول كه 58.4 درصد كليك‌ها را شامل مي‌شود، قرار گيرند.

    اين جاي تعجب نيست كه وب سايت‌ها با محصولات و خدماتي كه بفروش مي‌رسانند بر سر رسيدن به رتبه يك نتايج جستجو رقابت كنند. به عنوان مثال كلمه كليدي رقابتي “بيمه خودكار” 1.5 ميليون جستجوي گوگل را در ماه به خود اختصاص مي‌دهد، اين بدين معني است كه 3 جايگاه اول 58.4 درصد بازديدكنندگان و خود جايگاه اول 36.4 درصد بازديدكنندگان را به خود اختصاص مي‌دهد. اين مسئله براي خيلي از سايت‌ها سودمند است كه در بالاي نتايج جستجو قرار گيرند به خصوص آنهايي كه با افزايش ترافيك سايت به تعداد مشتريانشان اضافه مي‌شود.
    يك مطالعه ديگر نشان مي‌دهد جستجو كنندگان خيلي دوست دارند روي پيوندهاي طبيعي نتايج جستجو كليك كنند؛ اين مطالعه مشخص مي‌كند 72.3 درصد كاربران گوگل روي پيوندهاي طبيعي نتايج جستجو كليك مي‌كنند و تنها 27.3 درصد كاربران روي پيوندهاي ليستهاي پرداخت شده كليك مي‌كنند. اين يكي ديگر از دلايلي است كه شركت‌ها تاثير سئو را دانسته و حاضر هستند براي آن زمان و هزينه صرف كنند.

    گروه تبليغاتي بلاگ بك لينك

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

اهداف سئو چيست ؟

 

راديو اينترنتي فالوده بهترين راديو

۸۲ بازديد

راديو اينترنتي، همانند راديو معمولي مي باشد با اين تفاوت كه از طريق اينترنت انتشار مي يابد. با توجه به پيشرفت جوامع در استفاده از اينترنت ، راديو اينترنتي راه حل بسيار مناسبي براي انتشار قوي تر اطلاعات به صورت سمعي مي باشد. راديو اينترنتي بخشي از امكانات شبكه جهاني است كه روزانه تعداد بسياري از مشتركين در سراسر دنيا از آن استفاده مي كنند و مي تواند جايگزين مناسبي براي سيستم عادي آن باشد. در پاسخ به اين نياز راديو اينترنتي فالوده تاسيس شده است .

اگه دوست دارين در طول 24 ساعت كلي موزيك و ترانه بشنويد و برنامه هاي جذاب گوش كنيد راديو فالوده رو كليك كنيد .
راديو فالوده همدم تنهايي شما
www.radiofaloode.com

 

شركت ايمن آب بزرگترين توليدكننده ايراني با ساخت فلاش تانك هاي استاندارد

۷۶ بازديد

تفاوت فلاش تانك خوب و فلاش تانك بد

فلاش تانك چيست

   imenabco.com

فلاش تانك يا ( همان سيفون ) تجهيزاتي  است كه در سرويس هاي بهداشتي ايراني و فرنگي مورد استفاده قرار ميگيرد .تا به حالا براي شما هم پيش آمده است كه از بوي بد سرويس بهداشتي حس ناخوشايندي به شما دست بدهد؟ يا بعد از استفاده از سرويس بهداشتي مجبور باشيد چندين بار دكمه فلاش تانك را بزنيد تا آب به راحتي پايين برود ؟ فلاش تانك هايي كه دراكثر منازل استفاده مي شود معمولي و از يك برند نا معتبر هستند.

4sgu_b1.jpg

جنس آن ها اعم از :  ديواره و تنه فلاش تانك ، لوله هاي فلاش تانك  ديواري و ....همگي اين مسائل باعث نارضايتي و به وجود اوردن هزينه اي مازاد براي شما مي شود. گاهي اوقات فشار آب و حجم آب ذخيره شده در فلاش تانك ها كم بوده و آب بافشار كمتري خارج مي شود. بنابراين شما مجبور به استفاده مجدد از فلاش تانك مي شويد .

زمان پر شدن مخزن اين فلاش تانك ها قطعا شما را كلافه مي كند. زرد شدن تدريجي و زود هنگام بدنه فلاش تانك چهره بقيه تجهيزات لوكس شما را بد جلوه مي دهد و محيط سرويس بهداشتي شما آلوده بنظر مي رسد. به دليل جنس هاي نا مرغوب براي ساخت اين فلاش تانك ها ، كدر و زرد شدن ديواره مخزن ،  شل شدن لوله فلاش تانك هاي ديواري ، كنده شدن دسته فلاش تانك هاي ديواري ، خراب شدن دكمه فلاش تانك هاي فرنگي و بي دقتي و بي اهميتي ما در خريد اين تجهيزات  هزينه هاي جانبي را براي ما دربر دارد.يادمان باشد ما امروز براي شما در اين مقاله نكاتي را ياد آور مي شويم كه شما را در خريد يك فلاش تانك خوب راهنمايي مي كند . مشكلات رايج در استفاده از سيفون هاي توالت فرنگي :

فلاش تانك هاي نا معتبر :

هر جنسي كه واردمنزلتان مي شود بايد داراي علامت استاندارد باشد ، خصوصا در وسيله هاي برقي و تجهيزات مورد استفاده ودائم در تمامي خانه ها با وجود هزينه هاي گزاف براي خريد لوازم بهداشتي نميتوان ازلوازم غير استاندارداستفاده كرد زيرا اولا كمكي به سود جويان ( مافياي بازار ) مي شود ودوما هزينه هاي زيادي را بعد از مدتي استفاده براي مادربر دارد.

ويژگي هاي يك فلاش تانك استاندارد:

فروشگاه مورد نظر كه از آن خريد را انجام مي دهيد بايد محصولات و برندهاي فروش آن از نام هاي تجاري معتبر و شناخته شده باشد .

اگر نمي دانيد در اين زمينه چه برندهايي فعاليت مي كنند ، مي توانيد از فروشنده دفترچه بهداشت آن را تقاضاكنيد . هنگام تحويل فلاش تانك ،  بسته بندي آن داراي برچسب هولوگرامي باشد.

از فروشنده دفترچه ضمانت نامه دريافت كنيد كه اگر زماني فلاش تانك خراب شد و يا نياز به تعمير داشت ، بتوانيد به راحتي از ضمانتنامه آن استفاده كنيد.

يكي از مشكلات رايج فلاش تانك ها ، خرابي دكمه و يا اهرم فلاش تانك مي باشد گاهي در هنگام استفاده از فلاش تانك صداي خالي شدن منبع آب نمي آيد و بنظر چيز خاصي نيست ، اما همين يكي از بزرگترين نشانه هاي خرابي فلاش تانك مي باشد.

گاهي اوقات به روش هاي قديمي از آفتابه به جاي فلاش تانك استفاده مي كنيم . يادتان باشد به جاي  استفاده از آفتابه در سرويس بهداشتي بايد به بروز بودن و شهري بودن فاضلاب هايمان دقت كنيم ، بايد ياد آور بود كه به علت حجم زياد فاضلاب شهري ابزار هايي همچون آفتابه دستي براي از بين بردن و تخيله لوله گرفته توالت كاربردي و عقلاني نمي باشد.

بنا براين براي راحتي خودتان از دردسر هاي بزگتر از بوي نامطبوع سرويش بهداشتي از تجهيزات مناسب و با دوام و استاندارد استفاده كنيند. در صورت خرابي و استفاده نكردن از فلاش تانك به مرور زمان لوله چاه فاضلاب ما دچار گرفتگي وبرگشت فضولات به كاسه توالت مي شود.

4sgu_b1.jpg

استفاده از فلاشتانك نا مناسب و غير استاندارد مي تواند شمارا با مشكلات ذكر شده در اين مقاله رو به روكند

  1. بنا براين استفاده از فلاش تانك هايي كه :
  2. ضمانت طولاني مدت داشته باشند
  3. نام تجاري آن ثبت شده و داراي پشتيباني محصولات باشد
  4. جنس محصولاتش مرغوب و با كيفيت باشد
  5. توليدداخلي و سازگاري با محيط شهري و فاضلابي كشور را داشته باشد

از اين رو شركت ايمن آب بزرگترين توليدكننده ايراني با ساخت فلاش تانك هاي استاندارد و مناسب توانسته در اين راه به هموطنان عزيز كمك شاياني كند .

مجموعه توليدي ايمن آب در اصفهان از سال 1372 توليد محصولات بهداشتي ساختماني را با عرضه جا مايع زرفام آغاز نمود و در ادامه محصولات جا مايع ، جا دستمال كاغذي ،  چهارپايه حمام ، سطل زباله پدالي، برس و فلاش تانك را با برندهاي زرفام، آبسو و ايمن آب ارائه نموده است.

 

 

 

دلار در سرازيري

۸۱ بازديد

دلار در سرازيري - تابناك

  • دلار در سرازيري - تابناك

    ارزش دلار در برابر بسياري از همتايانش مجددا كاهش يافت.

    به گزارش ايسنا به نقل از رويترز، در جريان معاملات دوشنبه، بسياري از ارزهاي مختلف در برابر دلار در موقعيت برتر قرار گرفتند و دلار به عقب رانده شد. همان‌طور كه انتظار مي‌رفت به دنبال افزايش شمار قربانيان ويروس كرونا در آمريكا به ۲۱ نفر، فدرال رزرو نرخ بهره را در اقدامي كم سابقه با ۰.۵ درصد كاهش به محدوده يك تا ۱.۲۵ درصدي كاهش داد.  

    اميدواري‌ها از روند كاهشي شمار مبتلايان به چين اكنون جاي خود را به نگراني از شيوع گسترده ويروس در خارج از مرزهاي چين داده و گزارشات جديد حاكي از آن هستند كه كرونا در حال ادامه پيشروي در مناطق مختلف جهان بوده و شمار بيشتري را نيز مبتلا كرده است.

    تاكنون بيش از ۱۰۹ هزار و ۲۷۰ مورد ابتلا به كرونا گزارش شده است كه در اين بين ۳۸۱۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند. در بين كشورهاي مختلف، بالاترين تلفات مربوط به چين با ۳۱۱۹ نفر، ايتاليا با ۳۶۶ نفر، ايران با ۱۹۴ نفر و كره جنوبي با ۵۱ نفر بوده است.

    مارك اشليف، تحليلگر بازار ارز در موسسه " ابوت داونينگ" گفت: هنوز به يك مدل سنجي قابل اطمينان براي تعيين خسارت هاي احتمالي كرونا نرسيده ايم و معامله گران اين روزها كاملا احساسي رفتار مي كنند. رفتار بازار با هيچ كدام از مباني تحليل هاي بنيادين همخواني ندارد.  

    رقابت‌هاي انتخاباتي درون حزبي آمريكا اكنون به ايستگاه پنجم رسيد و  انتخابات درون حزبي دموكرات‌ها در ۱۴ ايالت اين كشور كه نقش بسيار مهمي در تعيين نامزد اين حزب خواهد داشت، به طور همزمان در ايالت هاي آلاباما، آركانزاس، كاليفرنيا، كلرادو، مين، ماساچوست، مينه سوتا، كاروليناي شمالي، اوكلاهاما، تنسي، تگزاس، يوتا، ورمونت و ويرجينيا برگزار شد. دور بعدي انتخابات درون حزبي در شش ايالت: آيداهو، ميشيگان، مي سي سي پي، واشنگتن، ميسوري و داكوتاي شمالي برگزار خواهد شد.

    جو بايدن، معاون اول دوره رياست جمهوري اوباما در ۱۰ ايالت و برني سندرز در چهار ايالت پيروز شدند. اكنون جو بايدن در صدر سه نامزد باقي مانده دموكرات از حيث آراي متعهد قرار دارد. انتخابات رياست جمهوري آمريكا در ماه نوامبر امسال برگزار خواهد شد. نامزدي دونالد ترامپ از حزب جمهوري خواه قطعي شده است.

    شاخص دلار كه نرخ برابري آن در مقابل سبدي از ارزهاي جهاني را اندازه مي‌گيرد، در معاملات امروز با ريزش سنگين ۰.۷۵ درصدي نسبت به روز قبل و در سطح ۹۵.۲۱۳ واحد بسته شد. نرخ برابري هر فرانك سوئيس معادل ۱.۰۸۶ دلار اعلام شد. از سوي ديگر روند رشد ضعيف اقتصادي كشورهاي اروپايي كماكان ادامه دارد و ويروس كرونا نيز به سرعت در حال گسترش در نقاط مختلف اين قاره است. در نتيجه وخيم تر شدن وضعيت در ايتاليا، بسياري از شركت هاي هواپيمايي پروازهاي خود به اين كشور را لغو كرده اند.  

    از طرف ديگر  مقامات انگليس و اتحاديه اروپا پس از يك وقفه يك ماهه،  مذاكرات خود را براي امضاي پيمان تجاري جديد آغاز كردند. اظهارات اخير مذاكره كننده ارشد اتحاديه اروپا نشان داد كه طرفين چه قدر تا رسيدن به يك توافق فراگير فاصله دارند. ميشل بارنيه گفت: اگر بخواهم با شما صادق باشم هنوز اختلافات زيادي وجود دارد كه كاملا هم جدي هستند.  

    يك سخنگوي دولت انگليس در گفتگو با رويترز با تاييد وجود اختلافات تهديد كرده است كه اگر اتحاديه اروپا با انگليس به توافقي نظير آن چه با كانادا دارد دست پيدا نكند، اين كشور در روابط آينده تجاري تابع مقررات سازمان تجارت جهاني خواهد بود و اولويت خود را از اتحاديه اروپا به استراليا و آمريكا تغيير خواهد داد. با اين حال آملي مونتشلين، دستيار رييس جمهور فرانسه در امور اروپايي آب پاكي را روي دست انگليسي ها ريخته و گفته است: شما (انگليسي ها) كانادا نيستيد، استراليا هم نيستيد. شما يك كشور اروپايي هستيد.  

    سام لووه، كارشناس ارشد تحقيقات در مركز اصلاحات اروپايي گفت: رسيدن به يك توافق كلي بين انگليس و اتحاديه اروپا تا پايان سال ۲۰۲۰ هنوز هم ممكن است اما چنين مساله اي نيازمند آن است كه دو طرف اندكي از مواضع سرسختانه خود كوتاه بيايند و اين به نفع همه خواهد بود.

    خبرگزاري بلومبرگ از برنامه ريزي مقامات چيني براي تزريق نقدينگي بيشتر به بازارها در صورت لزوم خبر داده است. بانك مركزي چين نيز براي جلوگيري از ريزش بيش‌تر بازارها به تزريق بيش از ۲۴۰ ميليارد دلار نقدينگي اقدام كرده كه اين اقدام اندكي در تقويت ارزش يوان موثر بوده است.

    پيش‌تر شكسته شدن محدوده مقاومتي مهم هفت يواني در برابر هر دلار موجب نگراني از ريزش بازارهاي مالي در چين شده بود. بانك مركزي ژاپن نيز از ورود خود به بازارهاي مالي براي حمايت از اقتصاد اين كشور در برابر كرونا خبر داده است.  

    در تازه‌ترين دور از معاملات، پوند با صعود  ۱.۰۱ درصدي نسبت به روز قبل خود و به ازاي ۱.۳۱۸۱ دلار مبادله شد. يورو ۱.۵۱ درصد بالا رفت و با عبور از كانال ۱.۱۴ به ۱.۱۴۶۱ دلار رسيد. همچنين نرخ برابري هر دلار آمريكا معادل ۱.۳۶۵۹ دلار كانادا اعلام شد. در برابر همتاي سنگاپوري، هر دلار به ازاي ۱.۳۸۵۷ دلار سنگاپور مبادله شد.

    انتظار مي‌رود به تدريج روند بازگشايي شعبات شركت‌هاي بزرگ خارجي در چين از ابتداي ماه‌ آينده ميلادي آغاز شود. با وجود متوقف ماندن بسياري از پروازها به چين، شركتهاي خارجي در حال برنامه ريزي از سرگيري توليد خود هستند؛ هر چند كه موج جديدي از تعليق پروازها و تعليق فعاليت ها در كشور همسايه يعني كره جنوبي به راه افتاده است. سامسونگ و هيونداي دو شركت مهمي هستند كه بخشي از خطوط توليد خود در كره جنوبي را به دليل ويروس كرونا تعطيل كردهاند. كره جنوبي پس از چين دومين كانون كرونا از نظر تعداد مبتلايان در آسيا به شمار مي‌رود.

    دولت ژاپن اعلام كرده است از ورود اتباع چين و كره جنوبي ممانعت به عمل مي آورد. برخي از كشورهاي ديگر نيز محدوديت هاي مشابهي عليه اتباع چيني، ايراني، كره اي و ايتاليايي وضع كرده اند.

    سام استوول، استراتژيست سرمايه گذاري در موسسه سي اف آر اي گفت: معامله گران منتظر رسيدن لحظه مهار بيماري هستند و تا آن زمان شيب نزولي بازارها و شاخص ها ادامه خواهد داشت.

    در معاملات بازارهاي ارزي جهاني، همچنين هر دلار با ۳.۱۵ درصد كاهش به ۱۰۱.۹۹۶۵ ين رسيد. در برابر همتاي استراليايي، هر دلار آمريكا به ازاي ۱.۵۲۵۵ دلار مبادله شد. هم‌چنين نرخ برابري دلار معادل ۶.۹۴۴۵ يوان چين اعلام شد.

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

دلار در سرازيري

 

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش هشتم

۸۳ بازديد

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش هشتم

از ابتدا تا امروز

دفترچه خاطرات سنگي | كارول شيلدز | مترجم: مهري شرفي | انتشارات روشنگران

خانواده استون از ديرباز در كار سنگ بوده اند. گويي سنگ بخشي از هويت و نشان تبار آنان است. دفترچه خاطرات سنگي، اشاره اي معني دار و كمي هم زيركانه به همين نشان و شغل خانوادگي است.

مارتين درسلر (داستان يك خيال پرداز آمريكايي) | استيون ميل هاوزر | مترجم: سيروس قهرماني | انتشارات مرواريد

اين كتاب شرح سفر اكتشافي و سحرانگيز مارتين نوجوان است كه با كار در مغازه‌‌ي سيگارفروشي پدر آغاز مي‌شود و به ساختن و مديريت هتلي غول‌آسا مي‌انجامد. جهان مارتين درسلر سرشار از شوق زندگي و رمز و راز است. او همراه با دو زن، يكي واقعي و پرجنب‌وجوش و ديگري اثيري و بي‌تفاوت، موفق مي‌شود آرزوهاي قلبي‌اش را برآورده كند. آرزوهايي كه دست‌آخر در آن‌ها مرز بين واقعيت و خيال‌پردازي، بلندپروازي و جنون مخدوش مي‌شود.

زندگي بي‌دغدغه آمريكايي | فيليپ راث | مترجم: سالومه خدابخشي | انتشارات ماهابه

همزمان با پايان پريشان و ناآرام عصري كه با عنوان «قرن آمريكا» شناخته مي‌شد، فيليپ راث، رماني با عظمتي بي‌حدوحصر به مخاطبان عرضه مي‌كند كه مرثيه‌اي براي همه‌ي وعده‌ووعيدها در دستيابي به موفقيت، نظم اجتماعي و سعادت و كامروايي در سده‌ي جاري است. شخصيت اصلي راث در رمان زندگي بي‌دغدغه آمريكايي، ورزشكاري افسانه اي در دبيرستان نيوآرك به نام سوييد لووف است. كسي كه در سال هاي پررونق پس از جنگ بزرگ مي‌شود و با دختر شايسته‌ي ايالت نيوجرسي ازدواج مي‌كند، كارخانه‌ي دستكش‌سازي پدرش را به ارث مي‌برد و به خانه‌اي سنگي در روستاي اولد ريمورك نقل مكان مي‌كند. اما يك روز در سال ????، روياي آمريكايي دل‌نشين سوييد، او را ترك مي‌گويد…

فروشگاه آنلاين كتاب كاواك

 

دانلود سريال موچين را با لينك مستقيم از كافه فيلم

۸۸ بازديد

يكي از سرگرمي هاي ايرانيان تماشاي فيلم و سريال ايراني است. چند سالي است كه بخش شبكه خانگي فعال شده است و فيلم ها و سريال هاي متنوعي را توليد مي كند كه با همراهي و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در اين بين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نقش ويژه اي براي اطلاع رساني و فروش اين فيلم ها و سريال ها براي كاربران ايفا مي كنند. يكي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و دانلود سريال ايراني سايت كافه فيلم مي باشد.اين سايت با انتشار جديد ترين اخبار از فيلم ها و سريال ها و همچنين نقد هاي عالي در مورد جديدترين فيلم ها كمك زيادي به كاربران براي انتخاب فيلم متناسب با سليقه خود جهت دانلود فيلم و سريال مي كند.

سايت cafefilm  به محض اينكه فيلم جديدي وارد عرضه نمايش خانگي شد آن را برراي كاربران عزيز جهت دانلود قرار مي دهد.

از جديد ترين فيلم ها و سريال هايي كه وارد عرضه نمايش خانگي شده مي توان به فيلم هاي زير اشاره كرد.

دانلود سريال موچين

سريال موچين به كارگرداني حسن تبريزي و تهيه كنندگي ميثم آهنگري در ژانري كمدي در سايت كافه فيلم هم اكنون قابل دانلود مي باشد. 22 آذر سال 98 توليد ان استارت خورد.

l3cg_h4.jpg

 

از بازيگران معرف اين سريال جذاب علي صادقي، حميد لولايي، مرجانه گلچين، شهره لرستاني، زهرا جهرمي، امير نوري مي باشند. اين بازيگران خاطرات سريال هاي جذاب ماه رمضان هر سال را براي ما زنده مي كنند و مشخص است كه اين سريال يكي از ديدني ترين سريال هاي جديد مي باشد.

هم اكنون مي توانيد سريال موچين را با لينك مستقيم از كافه فيلم دانلود كنيد.

https://cafefilms.ir/series/tweezers-series

 

 

سفر به شيراز

۸۶ بازديد

جذاب ترين تور شيراز براي تمام فصول و تور شيراز نوروز فوق العاده

بالاخره يك مقاله خوب در سايت خرداد نيوز نشر داده شد درباره جذاب ترين تور شيراز براي تمامي روزها و همينطور نوروز، براي همين آنرا اينجا براي شما بازنشر ميدهيم. مسافران با اقامت در هر شهري از ايران مي‌توانند تجربه‌هاي متفاوت و البته مفيدي را كسب نمايند چه در ايام عادي چه در نوروز و عيد شيراز كه هر يك با ديگري آن ‌چنان تمايز داشته كه در كمتر كشوري بتوان آن را با اين تنوع فراوان درك نمود. از اين‌ رو است ايران با  تورهاي ايرانگردي نوروزي و يا در طول ماههاي مختلف سال، همچون سفر شيراز به ‌عنوان يك كشور بزرگ كه در هر سوي آن گردشگران را به خود مي‌خواند مورد توجه ويژه است.

vl38_f4.jpg

شيراز با جاذبه‌هايي كه بيشتر آن‌ها در جهان شناخته ‌شده هستند مي‌تواند به آنچه تمامي مسافران از يك سفر مدنظرشان است را رسانده، تور شيراز فارا گشت كه در سايت زير است:

https://faragasht.com/تور-شيراز/

مانند يك نقش برجسته بر سطح نقش? كشور عزيزمان هميشه نقطه توجه و ملجأ سفري با آرامش باشد.

آژانس تور ايرانگردي و شيراز گردي هميشه درصحنه تمامي تورهاي حضوري پررنگ داشته و تمامي اقصي نقاط كشور عزيزمان را قابل ‌دسترس نموده و با خدمات ارزند? خود سفرهاي طاقت ‌فرساي گذشته را به لذتي وصف‌ناپذير تبديل كرده است. جاذبه‌هاي توريستي سرزمين عزيزمان را به‌گونه‌اي تأثيرگذارتر معرفي نموده و با ليدرهاي باتجربه خود رمزگشايي از پيچ‌وخم‌هاي راه‌هاي سفر را با سهولت بيشتري امكان‌پذير كرده است.

 تور شيراز آژانس مسافرتي فارا گشت سفري به دامنه‌هاي سرسبز زاگرس است تا در نزديكي شهرهاي بندري كشور بتوانيد مكاني كه محل آمد و شد بازرگانان بزرگ و نامي گذشته است را به عينه و با چشم خود ببينيد و با جاذبه‌هاي فوق‌العاده آن چون نقش رستم و تخت جمشيد لحظاتي دوست‌داشتني را در كنار آثار تاريخي آن‌ها به فهرست خاطرات خود بي افزاييد.

سفر به شيراز

 به‌هرحال در انتخاب تور شيراز جاذبه فراوان و متأسفانه زمان محدود است و نياز به يك برنامه‌ريزي دقيق احساس مي‌شود كه اگر توجهي به آن نشود مسلماً حرز رفتن زمان، بازديد شمارا از اماكن ديدني محدود خواهد كرد.

 از آلبوم عكس‌هاي يادگاريانتان تعداد زيادي را مي‌كاهد، موزه پارس، بازار وكيل، مجموعه نقش رجب، تنگ چوگان كازرون، باغ جهان‌نما، دروازه قرآن، مسجد نصير الملك، موزه تاريخ طبيعي و... اگرچه بسيار زيبا و ديدني هستند ولي اگر شما به دوستداري ديدن پاسارگاد و مقبره كوروش و اين مجموعه عظيم به شيراز آمده باشيد وقتي مطلع شويد كه آن در 130 كيلومتري شيراز است مسلماً زمان محدود به شما اجازه خروج از شهر و بازديد از اين مكان باشكوه را نمي‌دهد در اينجا حضور يك ليدر باتجربه و آگاه به‌تمامي مكان‌ها، سفري لذت‌بخش‌تر را براي شما محيا مي‌كند.

بافت جغرافيايي و فرهنگي شهر شيراز در كنار جاذبه‌هاي بي‌نظيرش و هم‌جواري با شهرهاي بزرگ و زيباي ديگر مانند تور اصفهان؛ تور يزد؛ توركرمان و ساير تورهاي داخلي كه آژانس فارا گشت اجرا ميشوند و محصور بودن با ديوارهاي بلند و استوار كوه‌ها جلگه‌اي با آب و هوايي بسيار خوب و مناسب را فراهم نموده كه در كنار خاك حاصلخيزش آن را به سرزمين غرق در نعمت و زيبايي تبديل نموده است كه فقط حضور در آن مي‌تواند شمارا با عمق اين زيبايي‌ها همراه كرده.

 در پايتخت معنوي ايران به‌روزهايي زيبا نويدبخش شود، اگر در اين ميان شيراز انتخاب شما است كه لذت را با اطمينان درهم‌آميخته و چاشني سفرتان نموده‌ايد و تعطيلات خود در هر فصل و ماهي از سال بدون محدوديت تاريخ و زمان به اين آژانس كوشا و متعهد موكول نماييد.

 

تور نوروزي شيراز

اگر اين بار براي ايام نوروز استان فارس خصوصاً شيراز را براي گذر از پيچ ‌و خم‌هاي تاريخ انتخاب نموده‌ايد و قصد داريد با تور شيراز نوروز همراه شويد انتخاب درخور توجه اي را داشته‌ايد.

 زيرا رد پاي سلسله‌هاي مختلف در اين استان و به‌ خصوص شيراز آن را مملو از آثار باستاني و تاريخي نموده كه بسياري از آن‌ها در ميراث جهاني بازگوكننده سير تاريخي است كه اين شهر تجربه كرده است و نزديكي آن به بندرهاي جنوبي كشور آن را به مركزي براي شكوفايي تمدن فارسي تبديل نموده؛ به همين دليل مي‌توان جاذبه‌هاي مختلف از هر رنگ و طرح را در نوروز در آن به ‌راحتي يافت و همچنين از بودن در طبيعت زيباي آن نهايت لذت را برد.

اكثر ايرانيان با غزليات ناب حافظ بارها روح و جان خود را جلا داده و ناملايمات زندگي را با آن گذر كرده‌اند؛ خاك شيراز زادگاه اين شاعر بزرگ و بلندآوازه نه ‌تنها اكنون جسم آن را در آغوش گرفته بلكه زادگاه و آرامگاه بسياري از مشاهير در اعصار مختلف بوده است كه در تور شيراز نوروز فارا گشت در كشورمان كمتر مانند آن‌ها يافت مي‌شود اگر زمان كافي صرف نماييد و با تك‌تك آن‌ها آشنا شده و از تمامي اين بناها ديدن نماييد.

 شما را در ايام عيد يا همان نوروز خودمان با مجموعه پاسارگاد، تخت جمشيد، نقش رستم، ارگ كريم‌خان، آرامگاه سعدي، موزه پارس و...همراه كرده كه فقط قسمت كوچكي ازآنچه است كه شما مي‌توانيد با حضور در شيراز از آن‌ها ديدن نماييد و از بودن در اين شهر نوابغ با جان دل حظي وافر را ببريد.

اگر بخواهيد فهرستي كامل از بناهاي ديدني و جاذبه‌هاي توريستي شيراز را تهيه نماييد كه بخواهيد تعطيلات نوروزي خودتان را كاملتر كنيد، به مجموعه‌اي دست خواهيد يافت كه وقتي فراخ را مي‌طلبد تا با آن‌ها همراه شده و سراسر اين استان را سياحت نماييد، يك آژانس حرفه اي و متخصص ايران گردي همچون فارا گشت مي‌تواند مهم‌ترين جاذبه‌هاي گردشگري شيراز را در اختيارتان گذاشته و شما را در شهري كه سرآمد شهرهاي ايران ازنظر آثار شاخص تاريخي است در استان جنوبي كشورمان و در مركزيت زاگرس با جاذبه‌هاي مذهبي، طبيعي، فرهنگي و تاريخي فراوان آن شما را همراهي نمايد.

شيراز گردي در نوروز

كلان‌شهر شيراز مانند هر كلان‌شهر ديگري مي‌تواند پاسخگوي خيل وسيع گردشگراني باشد كه هرساله با علاقه وافر ديدن جاذبه‌هاي آن با خانواده همراه يك سفر ماجراجويانه شده در تور شيراز نوروز و در شهري محصور در بين كوه‌هاي بلند و زيباي زاگرس از هواي معتدل آن و خاك حاصلخيزش كه امكان رويش فراوان گياهان را محيا نموده سفري به شهري فرهنگي را تجربه نمايند. از بودن در كنار فرهيختگاني مانند ملاصدرا، قاآني، سعدي و... سفري ماندگار و لذت‌بخش را كه تا ابد در خاطرشان باقي بماند را با خود به يادگار ببرند.

خونگرمي و سخت‌كوشي اين مردمان پاك‌سيرت و نيكو صورت باعث شده در طي قرن‌ها خدمات ارزنده‌اي را به هم نوعان خود بدون كوچك‌ترين چشم‌داشتي عرضه نموده و بادلي پاك و دريايي در ايام نوروز آن چنان كه در سايتcrystalinks  آمده است، به سرسبزي و طراوت بخشي خطه خود همت گمارند.

 به ‌گونه‌اي كه  شهر شيراز به كسب يكي از افتخارات بزرگ نائل گرديده و توليدات وسيع گندم در سطح كشور را به خود اختصاص داده است، به‌هرحال تور شيراز نوروز شما را در ماههاي مختلف به بهشت شيراز دعوت مي‌كند و فارا گشت مجري اصلي  تور شيراز سفر كاملي را برايتان رزرو ميكند، تا با اين قرين شدن بتوانيد از بودن در اماكن ديدني اين شهر زيبا چون باغ و موزه سنگ‌هاي تاريخي هفت‌تنان، شهر تاريخي بيشاپور، تنگ چوگان كازرون، باغ ارم و بسياري اماكن كم‌نظير آن ديدن نموده و بهار خود را با حضور در شيراز بهاري‌تر نماييد.

هيچوقت نميشود شيراز را با ساير شهرها مقايسه كرد، شهري كه همه جوره هر طيف سليقه را پوشش ميدهد، كسانيكه اهل زيارت هستند، مقبره شاه چراغ را ميبينند. كسانيكه ميخواهند به اوج تاريخ تمدن ايران بروند، مقبره كوروش كبير و تخت جمشيد را مشاهده ميكنند و كسانيكه اهل شعر و شاعري هستند مقبره حافظ و سعدي منتظرشان است. در كنار همه اينها طبيعت زيبا و باغهاي متنوع شهر شيراز براي همه دلچسب و فرح بخش است.

رزرو هتلهاي شيراز فارا گشت از ديگر خدمات اين آژانس است تا تورهاي ايرانگردي فارا گشت كاملتر و بهتر اجرا گردند، معمولا در تورهاي هتلهاي شيراز با صبحانه سرو ميشوند تا نهايت استفاده را از زمان گشتهاي شيراز ببريد. براي سرو نهار و شام ميتوانيد از رستوارن هتل استفاده كنيد و يا از رستورانهاي معروف شيراز استفاده كنيد.

پس ديگر هرگونه نگراني را از خود دور كرده و فقط تمركز خود را بر روي انتخاب هم‌سفر و تجهيزات مورد لزوم شخصي خود متمركز نماييد و ديگر نيازهاي خود براي سفر شيراز چون تهيه بليت رفت ‌و برگشت شيراز با قطار يا هواپيما و يا حتي اتوبوس؛ رزرو هتل در شيراز؛ ترانسفر فرودگاهي يا راه آهن؛ بيمه سفر؛ گشت هاي شهري شيراز را به آژانس مسافرتي فارا گشت مجري مستقيم و اصلي تور شيراز بسپاريد.

 

منابع مقاله:

https://faragasht.com

http:// khordadnews.ir/

https:// crystalinks.com/

  

 

مزاياي تحصيل در اسپانيا و فنلاند

۷۸ بازديد

مزاياي تحصيل در اسپانيا و فنلاند

در اين روزها حسابي بازار مهاجرت تحصيلي داغ است و افراد بسياري براي تحصيل در خارج از كشور اقدام به دريافت ويزا و پذيرش دانشگاهي مي كنند.

در واقع تحصيل در كشوري زيبا با دانشگاه هايي معتبر به خواست بسياري از افراد تبديل شده است، به خصوص تحصيل در كشورهاي اروپايي كه از نظر علمي شرايط ايده آلي دارند، طرفداران بسياري پيدا كرده تا جايي كه برخي از افراد براي مهاجرت تحصيلي و تحصيل در كشورهايي چون فنلاند و اسپانيا هزينه و زمان بسياري صرف مي كنند. اما علت اين ميزان از تلاش جهت تحصيل در فنلاند و تحصيل در اسپانيا چيست؟

بايد بگوييم اين كشورها براي دانشجويان شرايط ويژه اي دارند كه سبب شده افراد بسياري به سوي آنها راهي شوند و مسير تحصيلي خود را ادامه دهند. در اين گزارش مي خواهيم در خصوص شرايط تحصيلي در اين دو كشور برايتان بگوييم. با ما در ادامه اين گزارش همراه باشيد.

تحصيل در فنلاند

تحصيل در مقطع كارشناسي در كشور فنلاند 3 ساله است كه در برخي موارد با توجه به نوع دانشگاه و شرايط رشته، تغيير مي كند. همچنين دانشجويان دوره كارشناسي ارشد نيز 2 سال براي دوره تحصيل خود زمان دارند. هر چند بايد بگوييم مقطع كارشناسي ارشد با توجه به پيوسته يا ناپيوسته بودن، زمان گوناگوني دارد اما عموما همان دو سال زمان مي برد.

از سويي ديگر دانشحويان دكتري نيز دو سال خود را بابت گذراندن واحدهاي درسي و همچنين تدوين پايان نامه طي مي كنند تا در نهايت بتوانند مدرك دكتري خود را دريافت نمايند.

هزينه تحصيل در فنلاند

جالب است بدانيد تا پيش از سال 2015 تحصيل در تمامي رشته ها در كليه دانشگاه هاي فنلاند به صورت كاملا رايگان بود اما از اوايل سال 2016 برخي از دانشگاه ها شهريه دريافت مي كنند.

البته بايد تاكيد كنيم كه موارد گفته شده در خصوص هزينه تحصيل در فنلاند، تنها در مقاطع كارشناسي و كارشناسي ارشد است و تحصيل در مقطع دكتري كشور فنلاند همچون گذشته رايگان است و دانشجويان مي توانند بدون پرداخت شهريه در معتبرترين دانشگاه هاي دنيا به تحصيل بپردازند.

جهت دريافت اطلاعات بيشتر در خصوص تحصيل در فنلاند، مي توانيد از موسسه دانش گستر كوه نور كمك بگيريد و ضمن دريافت مشاوره از كارشناسان مجرب، روند دريافت ويزاي تحصيلي خود را به راحتي طي نماييد.

مدارك مورد نياز جهت دريافت ويزاي تحصيلي فنلاند

جهت دريافت ويزاي كشور فنلاند، بايد مدارك زير را تهيه نماييد:

  • ارائه مدرك پذيرش از دانشگاه فنلاند به همراه دو نسخه كپي
  • ارائه مدرك زبان معتبر به همراه دو نسخه كپي
  • ارائه اصل پاسپورت به همراه دو نسخه كپي
  • ارائه اصل شناسنامه به همراه دو نسخه كپي
  • ارائه مدرك تمكن مالي به مبلغ حداقل 10 هزار يورو به همراه دو نسخه كپي
  • ارائه عكس پاسپورتي رنگي
  • ارائه مدارك تحصيلي
  • ارائه گواهي بيمه به مدت يك سال و اعتبار 30 هزار يورو
  • ارائه رزومه علمي

بورسيه هاي تحصيلي فنلاند

يكي از مهمترين دلايلي كه افراد بسياري به سوي تحصيل در فنلاند جذب مي شوند اين است كه اين كشور بورسيه هاي تحصيلي متنوعي ارائه مي كند كه مي تواند هزينه تحصيل آنها را به صفر برساند و سبب شود حتي هزينه زندگي در فنلاند نيز توسط دولت اين كشور تامين گردد.

در صورتي كه مي خواهيد اطلاعات بيشتري در خصوص بورسيه هاي تحصيلي فنلاند به دست آوريد، بهتر است به موسسه دانش گستر كوه نور مراجعه كرده و اطلاعات تكميلي را از آنها دريافت نماييد.

تحصيل در اسپانيا

تحصيل در اسپانيا نيز طرفداران بسياري دارد و علت آن نيز هزينه هاي بسيار اندك، اعتبار دانشگاه هاي اسپانيا و ارزش مدركي است كه اين دانشگاه ها ارائه مي كنند. در واقع افراد با ارائه مدرك دانشگاه هاي اسپانيا مي توانند در سراسر اروپا كار پيدا كرده و درآمد داشته باشند. 

جالب است بدانيد رتبه تمامي دانشگاه هاي اسپانيا زير 400 است و همگي آن ها  داراي سيستم آموزشي مدرن و امكانات منحصر به فرد هستند كه سبب تمايل دانشجويان به تحصيل در اين دانشگاه ها شده است.

براي ادامه مطلب به لينك زير مراجعه كنيد:

https://www.kojaro.com/2019/11/10/178913/education-spain-finland/

 

 

 

وينيل چيست ؟

۸۹ بازديد

وينيل چيست ؟

وينيل يك ماده طبيعي نيست بلكه يك ماده مصنوعي ساخته شده توسط انسان است ؛ نوعي پلاستيك است كه از اتيلن (كه در روغن خام يافت مي شود) و كلر (كه در نمك معمولي يافت مي شود) پردازش و ساخته مي شود. يكي از مهمترين تركيبات وينيل pvc  است كه در صنايعي نظير ساختمان سازي، كفپوش، ديوار پوش ها ، لوله هاي پي وي سي و ... كاربرد دارد.

تاريخچه اختراع و كشف وينيل

وينيل براي اولين بار در سال 1920 توسط دانشمنداني اختراع شد كه مي خواستند موادي را توليد كنند كه به توليد كالاهاي روزمره هر چه آسان تر ، با دوام تر و ارزان تر از آنچه در دسترس بود كمك كند.

مزيت هاي وينيل براي استفاده در چاپ وينيل 

  • وينيل در برابر رطوبت مقاوم است.
  • اين ماده پلاستيكي بسيار قوي و بادوام است.
  • وينيل را مي توان در رنگ هاي مختلف ، هم شفاف و هم جامد توليد كرد.
  • وينيل يك ماده بسيار كم هزينه براي توليد است.
  • از محو شدن محافظت مي شود.
  • تميز كردن و نگهداري آن بسيار آسان است.
  • ايده آل براي شرايط سخت فضاي بيرون

ايده آل براي استفاده طولاني مدت
 

وينيل به عنوان يك ماده پلاستيكي

وينيل يك ماده پلاستيكي است كه برخلاف ساير پلاستيك ها به راحتي قابل بازيافت است. به دليل دوام وينيل ، محصولات ساخته شده از اين ماده از طول عمر بالايي برخوردار هستند. يكي از ويژگي هاي بارز وينيل اين است كه پس از بازيافت مجدداً قابل تبديل به رزين پلاستيكي وينيل خواهد بود و درحقيقت وينيل يك ماده بسيار سازگار با محيط زيست است. وينيل در حفظ منابع محيطي نيز كمك مي كند ، زيرا 57? وينيل از نمك معمولي تهيه مي شود كه يك ماده طبيعي تجديد پذير مي باشد.

متداول ترين كاربردهاي وينيل

متداول ترين كاربرد وينيل در ساخت و سازها  به عنوان كفپوش وينيل و نماي سايدينگ وينيل است. در واقع ، اين كاربردهاي وينيل اغلب به عنوان تنها كاربردهاي آن تصور مي شود. علاوه بر اينها ، وينيل به دليل توانايي تركيب با افزودني ها و اصلاح كننده هاي مختلف كاربردهاي بسياري دارد.

كاربردهاي چاپ وينيل 

  • برچسب هاي وينيل بسيار محبوب هستند و بيشتر مشاغل به دليل دوام و مقاومت بالا وينيل را انتخاب مي كند. اين برچسب ها بر اساس نوع حرفه و برند طرح هاي بي نظيري را ارائه مي دهند و مي توان از آنها براي گرافيك هاي با كيفيت و ابعاد بزرگ استفاده كرد كه در فضاي بيرون نمايش داده مي شوند.
  • اگر به يك برچسب ماندگار با شرايط مناسب با آب و هوا بيرون نيازمند هستيد ، وينيل (استيكر) بهترين پيشنهاد است. علاوه بر اين مي توانيد اشكال ، تصاوير ، گرافيك ها و اندازه هاي مختلف را طراحي كنيد. بيشترين كاربرد وينيل در تبليغات بر روي بدنه اتوبوس هاي شهري، استندهاي تبليغاتي، محصولات نمايشگاهي، فروشگاه ها، ديوارهاي منازل و دكوراسيون محيط هاي كاري است.

 

ادامه مطلب : چاپ وينيل

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي كنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد كنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينك هاي زير كليك كنيد :