انجام پروپوزال براي همه رشته هاي آكادميك با قيمت ارزان

۱۲ بازديد

انجام پروپوزال براي همه رشته هاي آكادميك با قيمت ارزان

گروه تحقيقاتي به مشتريان خود اختصاص دارد و خدمات آزمايش سرقت علمي را براي انجام پروپوزال پزشك ارائه مي دهد. نرم افزار و سيستم ما تضمين مي كند كه فايل شما به طور كامل بررسي خواهد شد و سرقت علمي نيست. ما اقدامات سختگيرانه اي را براي محققان خود انجام مي دهيم تا بهترين خدمات مشاوره و آموزش ممكن را در اختيار شما قرار دهند.

نوشتن پروپوزال دكتري

قبل از نوشتن پايان نامه دكتري، اولين قدم انجام پروپوزال است كه در صورت تأييد، به پايان نامه كامل تبديل مي شود. بنابراين پيشنهاد پيش نويس است كه كسي قصد دارد آن را به عنوان پايان نامه انجام دهد و شامل روش هايي است كه حاضر به استفاده از آن هستند و نتايجي كه انتظار دارد. نوشتن پيشنهادها معمولاً براي دانش آموزان پيچيده است زيرا از بسياري جهات شبيه پايان نامه است. ما پيشنهادهايي را توصيه و آموزش مي كنيم كه اهدافشان به خوبي تعريف شده است. پيشنهادات به طور كلي شامل موارد زير است:

 

عنوان – ما به شما كمك مي كنيم تا يك عنوان خوب براي يك پيشنهاد كه براي توسعه يك پايان نامه مفيد است پيدا كنيد.

اهداف - هنگام نوشتن اهداف، ما مراقبت مي كنيم تا اهدافي را فراهم كنيم كه به راحتي دست يافتني باشند و اين مي تواند نيازهاي پايان نامه شما را برآورده كند. اهداف پيشنهاد بايد اين باشد كه خواننده را متقاعد كند كه مربوط به كل پايان نامه شماست.

نقد و بررسي ادبيات -- اين يك بررسي اجمالي از آنچه شما برنامه ريزي براي كشف و چگونگي انجام آن است.

بنابراين برخي از راهنمايي و آموزش در انجام پروپوزال و پايان نامه پزشك خود را به ما بگذاريد.

چكيده خلاصه اي از پايان نامه دكتري است كه در چند بند مفصل شرح داده شده است. چكيده بايد در بندهاي كوتاه نوشته شود و بتواند تمام جزئيات مربوط به اهداف تحقيق، روش هاي تحقيق و نتايج يا پيش بيني هاي مورد انتظار را ارائه دهد. هر خلاصه بسته به شيء مورد مطالعه متفاوت است. گروه تحقيقاتي كولو بسته به دستورالعمل هاي دانشجويي، و همچنين طيف وسيعي از مطالعاتي كه بايد گنجانده شود، آموزش نوشتن انتزاعي ارائه مي دهد. خلاصه بسيار مهم است زيرا به معرفي مقاله كمك مي كند.

 

محققان و استادان ما مي فهمند كه هدف از خلاصه، ارائه خلاصه اي از تمام اهداف تحقيق است نه ويژگي هاي كلي تحقيق. با استفاده از اين دانش، ياد مي گيريم كه چگونه يك خلاصه بسيار خلاقانه، با اهداف خاص و نتايج تحقيقات قابل پيش بيني بنويسيم. اين امر چكيده را از تحقيق به طور كلي متمايز مي كند.

در طول آموزش نوشتن انتزاعي، مشاوران متخصص زيادي مي كنند تا اطمينان حاصل كنند كه چكيده ارائه شده است كه نتايج تحقيق را نشان مي دهد. بنابراين بيشتر دانشجويان به اين نقاط توجه نمي كنند و چكيده آنها شباهت زيادي به ويژگي هاي كلي پژوهش دارد. در گروه تحقيقاتي تولو توجه زيادي به گنجاندن خلاصه اي از پايان نامه پزشك و انواع تحقيقاتي كه انجام مي دهيد مي شود. ما همچنين بر قرار دادن نتايج در پايان خلاصه تاكيد مي كنيم. همچنين مطمئن مي شويم كه مروري بر متون، روش ها، يافته ها و نتيجه گيري ها در خلاصه گنجانده شده است. پس انجام پروپوزال دكتري را بذار ما برايت انجام دهيم!

https://www.mixcloud.com/MariaBains3/
https://www.reverbnation.com/artist/mariabains3
https://hubpages.com/@mariabains
https://unsplash.com/@mariabains3
https://www.evernote.com/shard/s671/sh/cbe5504a-1892-a067-5a5d-ffa150790bbb/d38540d8518d9cdedc29551bfe9971e1
https://coub.com/mariabains3
https://giphy.com/channel/MariaBains3
https://3dwarehouse.sketchup.com/user/883caacf-ef9e-424e-b62a-f8307b774b55/Maria-B
https://www.fanfiction.net/u/15214062/

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.