نكاتي درباره رويارويي سنتي ميان قماربازان و ديلرها در بازي رولت

۵۲ بازديد

 

 

نكاتي درباره رويارويي سنتي ميان قماربازان و ديلرها در بازي رولت

پس از ورود به يك كازينو صرف نظر از اينكه شما به چه نوع از بازي هاي كازينويي علاقه داشته باشيد بسيار بعيد است كه تجمع بازيكنان بر سر ميزهاي بازي رولت توجه شما را به خود جلب نكرده باشد، جداي از مسائل تكنيكي و رياضي بازي رولت از جمله بازي هاي كازينويي است كه توانسته قماربازان بسياري را با سليقه هاي مختلف به خود جذب كند.

 

در اين ميان در بررسي بازي رولت و مصاف هميشگي ميان قماربازان و ديلرها به عنوان نمايندگان كازينو كه نقش مهمي در به ثمر رسيدن نتيجه نهايي در هر دور از بازي را ايفا مي نمايند شايد بتوان ادعا كرد همانطور كه دست خط هر شخص در دنيا با ديگري متفاوت مي باشد يك ديلر نيز نمي تواند آگاهانه هر بار توپ را دقيقا همانند ديلر ديگري در گردانه رولت به حركت در بياورد، اين يگانگي هر ديلر در به حركت در آوردن توپ در گردانه رولت در ميان علاقمندان به بازي رولت بسيار مورد توجه قرار گرفته است. بر اساس يك باور در دنياي رولت عده اي اعتقاد دارند كه بعضي از ديلرها با تمرين بسيار توانايي كنترل محل فرود آمدن توپ در گردانه رولت را دارند كه به اين موضوع اصطلاحا Dealer’s Signature مي گويند. گرچه قوانين كلي تكنيك به حركت در آوردن توپ در گردانه رولت توسط كازينوها تنظيم مي شود و از رويه يكساني پيروي مي كند با اينحال سرعت به حركت در آوردن گردانه رولت و چرخاندن توپ در داخل گردانه موضوعي است كه ديلر آن را تعيين مي كند. استفاده قماربازان از Dealer’s Signature همواره مورد نگراني كازينوها بوده است همچنين علاوه بر بازيكنان كازينو مي بايست نگران ديلرهايي باشد كه سعي مي كنند با كنترل نتايج و تباني با بازيكنان نتايج مورد نياز براي برنده شدن را بدست بياورند و در سود پيروزي بدست آمده با بازيكنان سهيم شوند، بر اين اساس امروزه علاوه بر تعويض ديلرهاي هر ميز رولت به صورت شيفتي مديران كازينوها معمولا در صورت مشكوك بودن به نتايج بدست آمده اقدام به تعديل نيرو و استخدام ديلرهاي جديد مي نمايند.

 

به هر حال در اين زمينه بايد برخي نكات ظريف توجه داشت از جمله اينكه به مرور زمان و اصطحلاك قطعاك فيزيكي از سرعت چرخش گردانه هاي رولت كاسته مي شود و كار را براي كنترل نتايج بسيار دشوار مي سازد همچنين نتايج برخي تحقيقات بر روي ويدئوهاي ضبط شده از بازي هاي انجام شده بر روي رولت هاي مختلف نشان مي دهد كه در عمل تاثير توانايي ديلرها در كنترل جريان چرخش و محل فرود آمدن توپ در حالتي كه توپ بيش از ? الي ? دور در گردانه رولت به حركت در بيايد از بين خواهد رفت اما در نقطه مقابل تعداد دورهاي بيشتر چرخش توپ در گردانه رولت فرصت را براي بازيكنان حرفه اي تر كه توانايي و استعداد ردگيري چشمي توپ به منظور حدس زدن محل فرود آن دارند فراهم مي آورد. البته اين موضوع با وجود رولت هاي تمام ديجيتال جديد كه در آن كامپيوتر وظيفه به حركت در آوردن گردانه رولت و پرتاب توپ در داخل گردانه را بر عهده دارد و سرعت چرخش گردانه و شدت پرتاب توپ هر بار توسط كامپيوتر و طي فرآيندهاي تصادفي مشخص مي شود تغيير يافته است.

لابد تا به حال به اين نكته توجه داشته ايد كه بعضي قماربازان در بازي رولت اصرار دارند كه شرط بندي شان را زماني آغاز كنند كه توپ توسط ديلر و در داخل گردانه چرخان به حركت در آمده باشد، حتي ممكن است برخي از اين بازيكنان شرط بندي شان را تا لحظات پاياني و پس از چرخش يك دور كامل توپ در گردانه تا آستانه زماني كه ديلر شرط بندي را با عبارت No More Bets متوقف نمايد به تاخير بياندازند. اين روش مورد استفاده بازيكنان قمار بر روي ميزهاي رولت باعث شده است كه كازينوها سياست هاي مختلفي در برآورد ميزان مورد نظر چرخش توپ در گردانه در پيش بگيرند.

البته ديلرها در مواقعي كه تعداد بازيكنان زيادي بر روي ميز بازي حضور ندارند و رقم شرط بندي ها زياد نمي باشد معمولا توپ را با ميزان قدرت كمتري به حركت در مي آورند كه معمولا منجر به ? الي ? دور چرخش توپ در گردانه مي گردد و اين موضوع به دليل سرعت بخشيدن به دورهاي بازي صورت مي گيرد. در مجموع اين جدال ذهني هميشه براي بازيكنان رولت وجود داشته كه به عقيده آنها ديلرها سعي مي كنند با حركت دادن آرام گردانه رولت و چرخاندن توپ با قدرت كمتر نتايج بدست آمده را كنترل نموده و تلاش نمايند توپ را به مسيرهايي هدايت نمايند كه بازيكنان پيش بيني آن را نكرده اند، با اينحال وجود چنين توانايي در ديلرها گرچه موضوعي محال ممكن نيست ولي امري بسيار دشوار مي باشد.

 

 

 

وكيل جنايي در كرج

۵۳ بازديد

اشكان حيدري

وكيل جنايي در كرج

وكيل پايه يك دادگستري و كارشناس ارشد حقوق

با ?? سال سابقه وكالت

قبول دعاوي كيفري و خانوادگي،اعم از مواد مخدر،كلاهبرداري،خيانت در امانت،فروش مال غير،طلاق يكطرفه ….در استان البرز

وكيل جنايي در كرج, وكيل سرقت تعزيري در كرج ,وكيل قتل عمد در كرج, مجرب ترين وكيل در كرج ,وكيل طلاق در كرج, وكيل مواد مخدر در كرج ,وكيل تخصصي كيفري در كرج,

 

نقش گوگرد در توليد مركبات

۶۱ بازديد

منابع مختلفي مي توانند در صورت لزوم روي را تأمين كنند. سولفات روي (??? روي) معمولاً براي تأمين مقدار مورد نياز روي در هنگام استفاده از كودهاي شيميايي مورد استفاده قرار ميگيرد. اين ماده مي تواند قبل از كاشت پخش و تركيب شود، يا در كود استارتر استفاده شود. اين تركيب با ساير كودهاي خشك ميتواند به خوبي تركيب شود. تقريباً ??/? كيلوگرم از ماده سولفات روي ? ليتر روي در هكتار تأمين ميكند.

Citrus

به كار بردن اين نوع كود بر شاخ و برگ روي به طور مداوم در اصلاح كمبودهاي اين ماده مغذي مؤثر نبوده است. اين روش كاربرد فقط بايد به صورت آزمايشي استفاده شود. براي به كاربردن اين كود بر روي برگها، پودر سولفات روي را مي توان در آب حل كرد و روي بافت برگها اعمال كرد. وقتي ميزان ?? ليتر آب در هكتار استفاده مي شود، مقدار حل شده بايد ??/? تا ??/? كيلوگرم روي در هر هكتار بايد تامين شود.

كمبود روي به طور قابل توجهي رشد و پتانسيل عملكرد مركبات را كاهش مي دهد. همانطور كه آزمايشات بر روي مركبات (به خصوص پرتقال) نشان مي دهد، سطح پايين روي موجب كاهش تعداد و اندازه ميوه در هر درخت شده و در نتيجه اين كمبود، بازده كاهش مييابد.

كودهاي حاوي روي بر خاك و شاخ و برگ درختان به كار ميرود؛ اين نوع كوددهي بر افزايش عملكرد مركبات مؤثر هستند. در برخي مطالعات، پس از استفاده از سولفات روي بر مركبات به خصوص در مورد پرتقال و گريپ فروت، محققان همچنين از افزايش مقدار آب در ميوهها خبر دادهاند.

روي همچنين ميزان اسيد اسكوربيك در ميوهها را افزايش ميدهد. در صورت كمبود شديد روي، ميوه ها ممكن است به شكل نادرست شكل گرفته، از ميزان آب آنها نيز كاسته شده و همچنين آب موجود در آنها نيز فاقد طعم شود.

در ابتدا علائم كمبود روي به عنوان لكههاي كلروتيك بر روي برگها (“برگ شته”) و / يا نواحي بين رگبرگي سفيد ظاهر ميشود. برگهاي جديد بطور قابل ملاحظهاي داراي رشد ناقص هستند، زيرا شاخههاي داخلي دچار كوتاه شدگي ميشوند. مي توان با استفاده از اسپري كودهاي حاوي روي (مثل روي سولفات) بر روي شاخ و برگ، مشكل را در برگهاي عقبي اصلاح كرد.

دستورالعملهاي عمومي براي كاربرد روي

نقش اصلي روي به عنوان يك عامل سازنده آنزيم ها و درگير شدن در توليد تنظيم كننده هاي رشد كه مربوط به كشيدگي دروني و توسعه كلروپلاست است. كمبود روي به طور قابل توجهي رشد و پتانسيل عملكرد را كاهش مي دهد. سطح پايين روي باعث كاهش تعداد ميوه در هر درخت شده وحتي اندازه ميوهها كوچك مي شود و در نهايت باعث كاهش بازده ميشود. كاربرد اين كود بر خاك و شاخ و برگ هر دو در افزايش عملكرد توليد مركبات مؤثر هستند.

نقش گوگرد در توليد مركبات

علاوه بر روي، گوگرد نيز در توليد مركبات (گرچه به ميزان نسبتاً كمي) مورد نياز است، اما هنگامي كه منابع محدود هستند، گوگرد تأثير مستقيمي بر عملكرد مركبات دارد. علاوه بر سولفات روي غالباً در كودهاي N-P-K، فرمولاسيون ريز مغذي يا آب آبياري به اندازه كافي گوگرد وجود دارد تا نيازهاي محصول را برآورده سازد.

گوگرد يكي از عناصر مهم آنزيمها و پروتئينهاي ديگر است و براي تشكيل كلروفيل در توليد مركبات مورد نياز است. گوگرد همچنين براي سنتز اسيدهاي آمينه ضروري سيستئين و متيونين مورد نياز است.

 

چه پرده اي براي خانه شما مناسب است؟

۵۸ بازديد

چه پرده اي براي خانه شما مناسب است؟

ixce_p3.jpg

اگر خانه شما كوچك است پيشنهاد مي شود كه از پرده پذيرايي با رنگ روشن و پارچه هاي سبك مانند تور و حرير، به ويژه حريرهاي هم رنگ ديوار، استفاده كنيد. اين پرده ها در عين شيك بودن و سادگي، اين امكان را براي شما فراهم مي كنند كه از حداكثر نور طبيعي براي نوردهي فضاي مورد نظر خود استفاده كنيد. همان طور كه مي دانيد به كارگيري رنگ هاي روشن و استفاده از نور زياد باعث مي شود كه خانه شما بزرگ تر به نظر برسد. بنابراين براي خانه هاي كوچك هرگز نبايد از پرده هايي با پارچه هاي ضخيم، سنگين و طرح دار با گل هاي بزرگ و شلوغ استفاده كنيد. پارچه هاي مخمل نيز انتخاب مناسبي براي خانه هاي كوچك نيستند.

اگر سقف خانه شما كوتاه است، نبايد از والان و كتيبه هاي شلوغ و پر نقش و نگار استفاده كنيد؛ به جاي آن مي توانيد به سراغ قاب هاي چوبي ساده و ظريف رفته و به اين ترتيب باعث بلندتر به نظر رسيدن ارتفاع سقف سالن پذيرايي خانه خود شويد. همچنين مي توانيد قد پرده را بلندتر از پنجره تان، از سقف تا كف زمين، در نظر بگيريد و با ايجاد خطاي ديد كاري كنيد كه سقف خانه تان بلندتر به نظر برسد.

در صورت كم نور بودن خانه تان بايد حتما از پرده هاي نازك و ظريف مانند پرده هاي حرير و توري استفاده كنيد. اصلي ترين دليل استفاده از پرده، كم كردن نور محيط است و طبيعتا وقتي فضاي مورد نظر شما كم نور است نيازي به استفاده از پرده هاي ضخيم با رنگ هاي تيره نيست.

اگر سالن پذيرايي خانه شما پنجره هاي چند تكه دارد، به طور مثال روي يك ديوار دو پنجره با فاصله نسبتا كم داريد، مي توانيد از يك پرده عريض تر براي هر دو پنجره استفاده كنيد. به اين ترتيب خانه تان بزرگ تر به نظر مي رسد. اين مدل پرده بسيار شيك تر و زيبا تر از استفاده از چند پرده كوچك و جدا براي پنجره ها است.

1ex9_p4.jpg

اما اگر فاصله اين دو پنجره زياد باشد، ديگر نمي توان از اين ترفند استفاده كرد. در اين صورت براي پر كردن فضاي خالي بين پنجره ها مي توانيد تابلويي روي ديوار نصب كرده يا از دكور و سنگ هاي آنتيك استفاده كنيد.

براي سالن هايي كه پنجره هاي كوچكي دارد، فرقي نمي كند كه پنجره ها كوتاه باشد يا قدي، در هر صورت بهتر است از پرده هاي بلند از سقف تا كف زمين استفاده كنيد. پرده هاي كوتاه بيشتر براي فضاهايي مانند اتاق خواب مناسب هستند تا سالن پذيرايي. علاوه بر طول پرده، بهتر است هنگام دوخت پرده هاي پذيرايي كمي هم عرض پرده را بيشتر از عرض پنجره در نظر بگيريد.

انتخاب رنگ مناسب براي پرده به دكوراسيون داخلي سالن پذيرايي شما بستگي دارد. بهتر است اگر از مبلمان و فرش هاي پر نقش و نگار و شلوغ استفاده كرده ايد، از پرده هاي ساده استفاده كنيد و برعكس؛ اگر در طراحي دكوراسيون سالن پذيرايي منزل خود از مبل هاي تك رنگ و فرش هايي با طرح و نقش خلوت تر استفاده كرده ايد، به سراغ پرده هاي سلطنتي كلاسيك برويد.

براي سالن هايي كه در دكوراسيون آن ها از يك يا دو رنگ استفاده شده است، بهتر است پرده هايي با رنگ هاي شاد به كار ببريد و از همان رنگ در كوسن و روميزي و ... نيز استفاده كنيد تا يك هارموني در خانه خود به وجود آوريد.

شما مي توانيد ضمن دريافت مشاوره رايگان از آقاي پرده، آلبومي از انواع نمونه پرده هاي پذيرايي را مشاهده كرده و پرده مناسبي براي سالن پذيرايي منزل خود تهيه كنيد. به اين منظور مي توانيد با شماره هاي 09122726154 و 09902918257 تماس حاصل فرماييد.

منبع: اطلاع نيوز

 

برخي از فوايد نرم افزار پخش مويرگي

۶۴ بازديد

برخي از فوايد نرم افزار پخش مويرگي

 

cvhd_b1.png


نرم افزار توزيع پخش مويرگي چيست؟

به نقل از شوشان نرم افزار توزيع پخش مويرگي راهكاري است كه فرآيندهاي مهم تجاري مانند حمل و نقل، مديريت مالي، توليد، امور مالي را در بر مي گيرد و آنها را در يك بسته مشترك كه در آن داده ها مشترك است ادغام مي كند. اين امر باعث مي شود تا اتوماسيون گردش كار و سريعتر انجام عمليات انجام شود.

 
مديريت توزيع دقيقاً چيست؟

امروز مديريت توزيع به طور فزاينده اي پيچيده تر شده است توليد كنندگان در حال تبديل شدن به توزيع كنندگان و حتي خرده فروشان خود هستند. معمول است كه انبارها يك جبهه خرده فروشي در سايت داشته باشند. حمل و نقل قطره (سفارشات منفرد) نيز برجسته تر شده است، به خصوص در مورد خرده فروشان آنلاين.

فروشگاه ها و مغازه ها هنوز هم به صورت عمده سفارش مي دهند، اما در مقادير كمتري به منظور جلوگيري از اضافه برداشت و موجودي بيش از حد. خرده‌ فروشان آنلاين اغلب قبل از اطمينان از تقاضا، مايل به سفارش سفارشات عمده نيستند و از حمل و نقل قطره استفاده خواهند كرد.

اين راه حل به ويژه براي تجارت هايي كه در مناطق مختلف جغرافيايي گسترش يافته و داراي ويژگي هاي كنترل دسترسي است، به خوبي كار مي كند. مناسب براي انواع صنايع، از جمله ساخت و ساز و مهندسي، مؤسسات آموزشي، مراقبت هاي بهداشتي، هنري و رسانه اي، سازمآنهاي غير دولتي، IT و فناوري، مديريت رويداد، ايمني عمومي و خدمات و مشاغل نگهداري، اين نرم افزار بهترين شيوه هاي صنعتي را دارد كه درست در آن قرار گرفته است.

 مديريت توزيع شامل پيگيري مداوم منابع شركت مي باشد تا اطمينان حاصل شود كه از آنها به بهترين وجه و كارآمدترين روش ممكن استفاده مي شود. نه تنها اين، بلكه فرايند ارسال انواع محصولات از مكآنهاي توليدي به انبارها و يا كاربر نهايي از طريق يك معامله فروش است. در اصل، مديريت توزيع همه چيز به دست آوردن محصولات مناسب به دست افرادي است كه آنها را سفارش مي دهند و راه هايي براي بهينه سازي اين فرايند و پيدا كردن هرچه سريع تر آن پيدا مي كنند.

 نرم افزار پخش مويرگي يك سيستم مديريت توزيع قدرتمند است كه مديريت موجودي شما را ساده تر، محاسبه نقاط ترتيب خودكار را انجام مي دهد، پيش بيني موجودي را فعال مي كند، با راه حل هاي حسابداري و حمل و نقل شما و ساير موارد ديگر ادغام مي شود.

اين نرم افزار يكي از معتبرترين نرم افزارهاي حسابداري محسوب مي شود، زيرا عملكردهايي را براي مديريت هزينه و برنامه ريزي مالي فراهم مي كند. علاوه بر اين، نرم افزار پخش مويرگي با عملكردهايي براي مديريت موجودي، توليد و خريد، زنجيره تأمين شما را كامل مي كند. به همين ترتيب، ماژول مديريت سرمايه انساني پلتفرم به شما كمك مي كند تا ضمن به حداقل رساندن هزينه ها، بهره‌ وري تيم خود را بهبود بخشيد.

 

    داشبورد قابل تنظيم

 

 نرم افزار پخش مويرگي داشبورد درجه يك را ارائه مي دهد كه با توجه به نياز كاربر قابل پيكربندي است. اين داشبورد مي تواند در رديابي KPI ها در برابر اهداف سازماني كمك كند.

 

    ويژگي هاي پيشرفته براي حسابداري و مديريت مالي

 

 اين پلتفرم ويژگي هاي مديريت چرخه عمر دارايي هاي ثابت و شناسايي پيشرفته درآمد را ارائه مي دهد. همچنين اين نرم افزار تضمين مي كند كه تجارت شما با استانداردهاي مختلف حسابداري بين المللي مطابقت دارد.

 

    مقياس پذيري آسان

 

نرم افزار پخش مويرگي بسيار مقياس پذير است به طوري كه مي تواند با شركت شما رشد كند. عملكردهاي آن كاملاً قابل ارتقا است و همچنين در صورت نياز مي توانيد ويژگي هاي بيشتري را نيز اضافه كنيد.

 

    ويژگي هاي قدرتمند تجزيه و تحليل

 

 نرم افزار پخش مويرگي داراي ويژگي هاي هوش تجاري داخلي است كه به شما كمك مي كند عملكرد سازمان خود را تحت نظر داشته باشيد و داده هاي خود را با يك فرمت قابل درك تصور كنيد.

نرم افزار پخش مويرگي، يك نرم افزار پيگيري دارايي پيشرو است كه توسط هزاران شركت در سراسر جهان استفاده مي شود.

اين نرم افزار داراي بسياري از ويژگي هاي اضافي است كه به شما در صرفه جويي در منابع و هزينه ها كمك مي كند، از جمله هدف قرار دادن استقرار ها بر اساس گروه هاي پويا، تكرار سايت از راه دور و شبكه بيداري.


نرم افزار پخش مويرگي يك كليد بزرگ براي موفقيت كسب و كار شما است.

 اين برنامه به شما كمك مي كند تا با اجراي ويژگي هاي نرم افزاري پيشرفته آن، در وقت و هزينه زيادي صرفه جويي كنيد. در اينجا چهار دليل وجود دارد كه بايد از نرم افزار پخش مويرگي در تجارت خود استفاده كنيد پس انداز كنيد.

 نرم افزار پخش مويرگي به شما كمك مي كند تا سطح موجودي خود را با كمك نقاط ترجيح خودكار، گزارش هاي موجودي دقيق، ابزار پيش بيني و موارد ديگر تعادل برقرار كنيد تا از منابع خود نهايت استفاده را ببريد.

 

منبع : فرارو

 

درباره مجموعه سينكو

۵۷ بازديد

سينكو پلاس

شركت سازه هاي يادنگار با نام تجاري سينكو،در سال ???? با شماره ثبت ?????? در تهران به ثبت رسيد و فعاليت خود را به طور رسمي آغاز نمود. شركت سينكو با جذب و به كارگيري متخصصين مجرب و نخبگان علمي و استفاده از مشاورين خبره در سطوح و رشته هاي مختلف دانشگاهي و با رويكرد به كارگيري سيستم مديريت يكپارجه و ساير ابزار هاي نوين مديريتي در جهت ارزيابي جذابيت تكنولوژي مربوطه،طرح ريزي و اجرا مينمايد و همچنين توانسته جزء معدود كشور هايي باشد كه از اين فناوري استفاده ميكند…

اين شركت در مساحتي بالغ بر ????? متر مربع و با ظرفيت توليد ??? هزار تن در سال از انواع كودها، مواد شيميايي و ضد يخ ها در شهرك صنعتي سالاريه (ورامين) مشغول به فعاليت ميباشد.ظرفيت بالاي توليد،كيفيت و كميت بالا،زير ساخت هاي افزايش ظرفيت و زمينه اشتغال از جمله مزيتهاي اين شركت ميباشد.

سينكو بعنوان اولين توليد كننده انواع ضد يخ هاي جاده اي و گياهي در كشور ميباشد كه با شعار حفاظت از محيط زيست و حفظ منابع ملي كشور قدم در اين عرصه گذاشته است.

ضد يخ گياهي سينكو با هدف جلوگيري از خسارت هاي ناشي از سرمازدگي گياهان انقلاب بزرگي را در صنعت كشاورزي ايجاد نموده است.

شركت سينكو همواره ضمن تضمين بهترين كيفيت و احترام به مصرف‌كنندگان محصولات، افتخار همياري با مولدين كشاورزي را سرلوحه خدمات خود قرار داده است.

 

 

تنظيم اوليه روتر ميكروتيك

۶۲ بازديد

روتر يك ابزار اصلي در شبكه هاي تجاري مدرن است كه امكان دسترسي به اينترنت و شبكه هاي ديگر را فراهم مي كند. روترها ارتباطات بين شبكه اي انعطاف پذير را امكان پذير مي سازند و به شبكه هاي بزرگتر امكان مي دهند حتي در هنگام طراحي مجدد يا خاموشي ، عملياتي شوند.

چطور روتر ها رو تنظيم كنيم :

با توجه به اينكه سري محصولات خانگي ميكروتيك بيشتر در دسترس هستند به بررسي راه اندازي اين محصولات مي پردازيم كه تحت عنوان Wireless for home and office شناخته مي شوند بصورت پيش فرض داراي تنظيماتي مي باشند كه ممكن است براي ما كاربردي نداشته باشد پيشنهاد مي شود در قدم اول اين تجهيزات را Reset configuration نموده تا متناسب با نياز خود تمامي تنظيمات را بصورت دستي اعمال نماييم.

با توجه به اينكه سري محصولات خانگي ميكروتيك كه تحت عنوان Wireless for home and office شناخته مي شوند بصورت پيش فرض داراي تنظيماتي مي باشند كه ممكن است براي ما كاربردي نداشته باشد پيشنهاد مي شود در قدم اول اين تجهيزات را Reset configuration نموده تا متناسب با نياز خود تمامي تنظيمات را بصورت دستي اعمال نماييم.

بعد از روشن كردن روتر و اتصال لب تاپ به يكي از پورت هاي Ether2 به بعد مي توانيم با استفاده از ابزار Winbox كه براي انجام تنظيمات روي روتر هاي ميكروتيك ارائه شده است از طريق IP Address يا Mac Address به روتر متصل شويم.

البته روش هاي ديگري نيز براي اتصال به روتر از طريق Telnet و SSH و همچنين اتصال Console وجود دارد كه در صورتي كه به نرم افزار winbox دسترسي نداشتيم مي توانيم از آن ها استفاده كنيم.

توجه داشته باشيد كه شناسه كاربري پيش فرض admin و رمز عبوري براي آن تنظيم نشده است و بدون وارد كردن پسورد مي توانيد به روتر لاگين نماييد.

در اين مرحله بعد از لاگين به روتر از منوي سمت چپ وارد بخش system گزينه Reset Configuration شده تا تمام تنظيمات پيش فرض را حذف كرده و در مراحل بعد متناسب با نياز خود آن را مجدد تنظيم نماييم.

 

در اين بخش گزينه No Default Configuration را فعال كرده و روي گزينه Reset Configuration كليك مي كنيم تا روتر ريبوت شده و بدون هيچ تنظيماتي پيش فرضي مجدداً راه اندازي گردد.

بعد از اينكه روتر شما بصورت كامل Reset شد هم اكنون بايد از طريق ابزار Winbox با Mac Address به روتر متصل شده و تنظيمات IP و … را انجام دهيد.

 

براي اتصال از طريق Mac Address ابتدا با استفاده از تب Neighbors در ليست تجهيزات موجود Mac Address روتر را پيدا كرده و روي آن كليك مي كنيم و سپس با نام كاربري admin و بدون پسورد از اين طريق به روتر لاگين مي كنيم.

The post تنظيم اوليه روتر ميكروتيك appeared first on فروشگاه اينترنتي نود - Node Shop.

 

درباره مجموعه سينكو

۶۴ بازديد

سينكو پلاس

شركت سازه هاي يادنگار با نام تجاري سينكو،در سال ???? با شماره ثبت ?????? در تهران به ثبت رسيد و فعاليت خود را به طور رسمي آغاز نمود. شركت سينكو با جذب و به كارگيري متخصصين مجرب و نخبگان علمي و استفاده از مشاورين خبره در سطوح و رشته هاي مختلف دانشگاهي و با رويكرد به كارگيري سيستم مديريت يكپارجه و ساير ابزار هاي نوين مديريتي در جهت ارزيابي جذابيت تكنولوژي مربوطه،طرح ريزي و اجرا مينمايد و همچنين توانسته جزء معدود كشور هايي باشد كه از اين فناوري استفاده ميكند…

اين شركت در مساحتي بالغ بر ????? متر مربع و با ظرفيت توليد ??? هزار تن در سال از انواع كودها، مواد شيميايي و ضد يخ ها در شهرك صنعتي سالاريه (ورامين) مشغول به فعاليت ميباشد.ظرفيت بالاي توليد،كيفيت و كميت بالا،زير ساخت هاي افزايش ظرفيت و زمينه اشتغال از جمله مزيتهاي اين شركت ميباشد.

سينكو بعنوان اولين توليد كننده انواع ضد يخ هاي جاده اي و گياهي در كشور ميباشد كه با شعار حفاظت از محيط زيست و حفظ منابع ملي كشور قدم در اين عرصه گذاشته است.

ضد يخ گياهي سينكو با هدف جلوگيري از خسارت هاي ناشي از سرمازدگي گياهان انقلاب بزرگي را در صنعت كشاورزي ايجاد نموده است.

شركت سينكو همواره ضمن تضمين بهترين كيفيت و احترام به مصرف‌كنندگان محصولات، افتخار همياري با مولدين كشاورزي را سرلوحه خدمات خود قرار داده است.

 

 

خريد ويلا در نياوران

۶۵ بازديد

خريد ويلا در نياوران.

شايد يكي از جذابيت‌هايي كه نسل امروز نتوانند به راحتي تجربه كنند، زندگي در خانه‌هاي ويلايي هست. خانه‌هايي با حياط‌هاي بزرگ و دل‌باز كه مي‌تواند لذت زندگي را براي شما دو چندان كند. حياط‌هايي كه محل بازي كردن بچه‌ها و لذت بردن از يك فضاي سبز شخصي است. امروزه پيدا كردن خانه‌ي ويلا در شهر تهران شايد كار آساني نباشد. امروزه تهران تبديل شده به يك شهر شلوغ و پر رفت و آمد. همين امر باعث شده تا تراكم ساخت و ساز در تهران زياد شود كه اين امر باعث تخريب خانه‌هاي ويلايي و ساخت برج‌ها‌ و آپارتمان‌ها شده است. براي همين شايد امروزه پيدا كردن خانه‌ي ويلايي كار بسيار سختي باشد. البته كه امروزه مناطق بسيار كمي در شهر تهران داراي خانه‌ي ويلايي هستند. يكي از آن مناطقي كه امروزه شما مي‎توانيد در آن صاحب يك خانه‌ي ويلايي شويد، منطقه‌ي نياوران است.

منطقه‎ي نياوران يكي از مناطق بسيار قديمي شمرون است. در گذشته در اين منطقه مزارع ني بسيار فراوان بوده است. مردم شهر تهران ني‌هاي مورد نياز خود را از اين منطقه تامين مي‌كردند. براي همين اسم اين منطقه را “ني‌آوران” گذاشته‌اند. اين اسم به مرور زمان به نياوران تغيير پيدا كرد. البته كه امروزه اين منطقه به اسم شهيد باهنر تغيير نام پيدا كرده است.

نياوران را مي‌توان “سرزمين برج‌هاي لوكس و پنت‌هاوس‌ها” ناميد كه معماري خاص داخلي و خارجي ساختمان‌هاي آن، چهره اين محله را تا حد زيادي از مابقي محله‌هاي تهران متمايز كرده است. بافت مسكوني نياوران و تلفيق خانه‌هاي قديمي و ويلايي و آپارتمان‌هايي نوساز و صد البته مدرن با سن بناي زير ?? سال، نشان مي‌دهد كه اين محله تا حد زيادي پاسخگوي نياز و سليقه‌هاي مختلف متقاضيان ملك در شمال تهران است.

سكونت در محله نياوران در يك كلام يعني غوطه‌ور بودن در امكانات فوق‌العاده. دسترسي آسان به امكانات تفريحي، ورزشي، درماني و فرهنگي و وجود بناهاي تاريخي شاخص در اين محله؛ همه و همه دلايلي لازم و كافي هستند تا جدي‌تر به بررسي آگهي‌هاي فايل شده در دفتر مشاوران املاك اين منطقه بپردازيد. ضمنا با وجود چند سفارت‌خانه‌ و ادارات دولتي خيال شما از بابت  برقراري امنيت براي خانواده‌ها به خصوص كودكان و دانش‌آموزان راحت خواهد بود.

در اين مقاله قصد داريم تا نكاتي در رابطه با خريد ويلا در نياوران را به شما اطلاع دهيم. البته قبل از خواندن اين مقاله بايد توجه داشته باشيد كه اصلا خريد خانه‌ي ويلايي در نياروان به نفع شما هست يا خير؟! اصلا خانه‌ي ويلايي در نياوران خريداري كنيد بهتر بوده يا اينكه سراغ يك آپارتمان در نياوران برويد بهتر است؟ براي دست پيدا كردن به جواب اين سوال، عوامل بسيار زيادي تاثير گذار هستند. اين عوامل مي‌تواند نيازهاي شما از يك خانه باشد يا اصلا سليقه‌ي شخصي شما باشد. اين عوامل مي‌تواند در هر شخص براي خريد ويلا در نياوران متفاوت باشد. حال برويم نكاتي را براي خريد ويلا در نياوران بررسي كنيم. در كل نكات بسيار زيادي براي خريد ويلا در نياوران دخيل هستند. توجه به ميزان بودجه در دسترس، در نظر گرفتن تنوع قيمتي كه در منطقه‌ي نياوران هست و سر زدن به كوچه‌هاي مختلف براي داشتن بهترين انتخاب. اما با در نظر گرفتن تمام اين عوامل، شما پس از جست و جوي كافي ممكن بوده با مواردي مناسب مواجه شويد كه در نهايت يك ويلا در نياوران را براي خريد انتخاب كنيد. اما يافتن يك ويلاي مناسب در نياوران براي خريد به معناي پايان كار نيست. شما همانطور كه در زمان خريدن ويلا در نياوران به خريدن يا نخريدن آن ويلا و يا حتي در مورد منطقه‌اي كه آن ويلا در آن واقع شده فكر كرديد و حساسيت به خرج داده‌ايد، در مورد اينكه بايد با فروشنده چه ملاحظاتي داشته باشيد هم، اين حساسيت را به خرج دهيد و دقت كامل را داشته باشيد.

حواستان به مشاوران املاك باشد؛

همانطور كه براي پيدا كردن ويلا در نياوران براي نكاتي مانند مالك، مشخصات ويلا و منطقه‌آن حساسيت به خرج داده‌ايد، اينكه چه كسي ويلا را به شما معرفي كرده و قرار داد آن در چه املاكي نوشته مي‌شود، از اهميت بسيار بالايي برخوردار است. املاك عظيميان از سال 1395 به طور تخصصي در زمينه‌ي املاك منطقه‌ي يك فعاليت مي‌كند. يكي از زمينه‌هاي تخصصي املاك عظيميان، ويلاهاي واقع شده در خيابان نياوران است. املاك عظيميان مي‌تواند يكي از بهترين راهنماهاي شما براي خريد ويلا در نياوران باشد.

لوگوي بلاگ املاك عظيميان

لوگوي بلاگ املاك عظيميان

نكته دومي كه در زمان خريد ويلا در نياوران بايد به آن توجه كنيد اين است اگر ويلاي مورد معامله بين چند نفر مشاع بوده يا اينكه خريداران چند نفر هستند و عده‌اي به جاي ديگري به وكالت معامله مي‌كنند، حتما ببينيد كه آيا داراي وكالت رسمي هستند يا خير؟ از معامله كردن ويلاي‌هاي نياوران با وكالتنامه‌هايي كه به صورت غيررسمي تنظيم شده‌اند بپرهيزيد!

 

يكي ديگر از مسائلي كه بايد در مورد خريد ويلا در نياوران به آن توجه كنيد، نوع ساخت داخل ويلا است. يعني اينكه داخل ويلا فلت طراحي شده يا دوبلكس. اين مسئله شايد در ديد اول خيلي اهميت نداشته باشد، اما اين موضوع در بلند مدت مي‌تواند حس شما را به ويلايي كه خريداري كرديد تغيير بدهد.

نكته‎ي ديگري كه براي خريد ويلا در نياوران بايد به آن توجه كنيد، امكاناتي هست كه براي آن ويلا در نظر گرفته شده است. امكاناتي كه براي يك ويلا مي‌توان در نظر گرفت مي‌تواند حس شما را بسيار بسيار زياد تغيير دهد. امكاناتي مانند استخر، روف گاردن، فضاي سبز، باشگاه ورزشي و … . حال هر كدام از اين امكانات را بايد نسبت به بودجه و كارايي كه مي‌تواند براي شما داشته باشد انتخاب كنيد. مثلا مي‌توانيد استخر سرباز يا پوشيده بودن آن را انتخاب كنيد، يا مثلا فضاي سبز را نسبت به سليقه‌ي خود طراحي و پياده كنيد. البته كه فضاي سبز مي‌تواند يكي از مهم ترين عوامل انتخاب يك ويلا در نياوران باشد. معمولا اكثر افراد به دليل لذت بردن از فضاي سبز، خريد ويلا در نياوران را به آپارتمان در نياوران ترجيح مي‌دهند. البته نياوران به دليل داشتن برج‌هاي بلند، ممكن بوده كه به فضاي سبز شما ديدهاي بسيار زيادي باشد. اگر اين موضوع براي شما از اهميت بالايي برخوردار بوده؛ حتما قبل از خريد ويلا در نياوران حتما به اين موضوع توجه زيادي كنيد كه فضاي سبز شما ديد و مشرف خارجي دارد يا خير.

خريد آپارتمان در نياوران

از آنجايي كه ويلاهاي نياوران بزرگ هستند، نگهداري آنها كمي سخت مي‌شود. براي همين مي‌توانيد از نگهبان استفاده كنيد. البته كه استفاده از نگهبان نيازمند محلي براي مستقر شدن نگهبان هست. پس حتما در زمان خريد ويلا در نياوران به اين موضوع توجه كنيد كه ويلاي مورد نظر از اين امكان برخوردار باشد.

در آخر اميدواريم كه اين مقاله بتواند به شما در خريد ويلا در نياوران كمك كند.

 

همه چيز درباره ايمپلنت دندان

۵۵ بازديد

همه چيز درباره ايمپلنت دندان

qx9u_m4.jpg

خبرگزاري آريا- پس از اينكه دنداني از بين رفت و جاي آن خالي شد، مشكلات زيادي براي جويدن و حتي تكلم ممكن است پيش بيايد. يكي از راه هاي درمان اين وضعيت استفاده از ايمپلنت دندان است.

ايمپلنت دندان از جمله درمان هاي حوزه دندانپزشكي است كه به نوعي جايگزين دندانِ از دست رفته طبيعي ميشود. هرچند كه ايمپلنت مصنوعي كاملا ساختاري غيرزنده است، اما استحكام كافي براي جويدن غذا و شرايط ديگر را دارد. و در ظاهر دقيقا مشابه يك دندان سالم و طبيعي است كه عملكرد جويدن را به خوبي انجام مي‌دهد.

ايمپلنت دندان چيست؟

ايمپلنت يا كاشت دندان، يك متد درماني است كه در آن يك قطعه كوچك مصنوعي (معمولا از جنس تيتانيوم) در داخل استخوان فك ها قرار ميگيرد و به نوعي نقش دندان را ايفا ميكند.

ايمپلنت كاشته شده در استخوان معمولا با سلول هاي استخواني و دهاني سازگار است. و در كار آن ها اختلال ايجاد نمي كند. روي اين قطعه كاشتني را با تاج و روكش دندان پر ميكنند تا شكلي دقيقا شبيه به دندان ايجاد شود.

چرا ايمپلنت دندان از اهميت زيادي برخوردار است؟

به صورت خلاصه بايد گفت كه كاشت دندان موفق ترين راه براي جايگزيني دندان در اشخاصي است كه دندان طبيعي خود را از دست داده اند. تمامي ايمپلنت ها به نوعي مشابه با ريشه دندان عمل كرده و عمل جويدن را تسهيل مي بخشند.

برخلاف دندان هاي مصنوعي متحرك، ايمپلنت ها براي تكلم و غذا خوردن مشكلي محسوب نميشوند. زيرا محكم در فك شخص ثابت شده اند.

انتخاب نوع ايمپلنت دندان

شخص ابتدا بايد توسط دندانپزشك معاينه شده و ساختارهاي دهان، دندان و فك او با دقت ارزيابي شوند. پس از آنكه مشخص شد شخص هيچگونه مشكلي مربوط به ساختارهاي دهاني ندارد (مثل عفونت لثه و ..) دندانپزشك با توجه به شرايط شخص، نوع ايمپلنت را براي او انتخاب ميكند. نوع پروتز كاشته شده در فك متفاوت خواهد بود و ممكن است ثابت يا متحرك باشد.

چرا بايد از كاشت دندان استفاده كرد؟

به نظر ميرسد به خاطر دلايل  موارد زير، رو آوردن به كاشت دندان در ميان افراد مختلف رو به افزايش است:

  • زيرا اين روش، جديدترين راه حل براي جايگزين كردن دندان طبيعي از دست رفته است.
  • به صورت دائمي در فك شما قرار داده مي‌شود و تا آخر عمر كارايي خود را حفظ مي‌كند.
  • اعتماد به نفس افراد ميانسال و مسن را افزايش ميدهد
  • به تكلم و گفتار كمك ميكند
  • كاشت دندان به نوعي براي دندان هاي مجاور يك مزيت و تكيه گاه مناسبي تلقي ميشود.
  • افزايش توان جويدن
  • زيباتر شدن دندان ها و طرح لبخند
  • بالا بودن ميزان موفقيت عمل كاشت ددان (تقريبا 97 درصد)

ميزان موفقيت ايمپلنت دندان چقدر است؟

طبق گزارشات رسمي از منابع معتبر، ميزان موفقيت ايمپلنت دندان در افراد مختلف چيزي حدود 97 درصد است. در حدود 3 درصد باقي مانده، به جاي اينكه ايمپلنت به بافت پيوند استخواني بچسپد به لثه متصل مي شود كه بايد از نو عمل كاشت را انجام داد.

آيا كاشت ايمپلنت دندان شامل محدوديت سني خاصي مي‌شود؟

براي انجام اينكار معمولا بايد به اندازه كافي صبر كرد تا بافت استخواني صورت و فك ها به تكامل و انتهاي رشد خود برسند. سن اتمام رشد استخوان هاي صورت معمولا 18 سال است.

اگر پيش از اين سن اقدام به انجام كاشت ايمپلنت كرد، به خاطر رشد فك، سايز دندان كاشته شده كوچكتر ميشود. و بايد دوباره آن را تعويض كرد. ولي پس از اتمام سن 18 سالگي هيچگونه محدوديت خاصي در خصوص كاشت ايمپلنت دندان وجود ندارد و تا هر سني ميتوان اين كار را انجام داد.

بهترين زمان براي كاشت چه زماني است؟

به نظر ميرسد مناسب ترين زمان براي انجام اين كار بعد از كشيدن دندان باشد. اما مدت زمان آن ميتواند متفاوت باشد:

قرار دادن قطعه كاشتني دقيقا بعد از كشيدن دندان طبيعي (البته در مواردي كه بيمار عفونت‌لثه و يا ديابت نداشته باشد)

اتصال قطعه كاشتني به مدت 3 هفته تا 3 ماه بعد از كشيدن دندان

و سرانجام قرار داردن قطعه ايمپلنت بيش از 3 ماه پس از كشيدن دندان

نكته:

بهترين زمان براي كاشت دندان هاي فك پايين 2 تا 3 ماه پس از كشيدن دندان ها و براي دندان هاي فك بالا4 تا 5 ماه بعد ازكشيدن است

برخي از عوارض كاشت دندان

يكي از قابل توجه ترين عوارض اين كار، بروز تورم در موضع كاشت ايمپلنت است. كه البته دو تا 3 روز پس از عمل كم شده و تا 5 روز آينده بعد از عمل از بين ميرود.

 

  • كبود شدن لب ها
  • بيحسي صورت و لب
  • خونريزي جزئي

 

پس از كاشت قطعه ايمپلنت موارد زير را در نظر بگيريد  :

  • 3 تا 7 روز پس از كاشت ايمپلنت، از مصرف قهوه، سيگار و مشربوات الكي خوددار كنيد
  • تمام داروهاي تجويز شده توسط دندانپزشك را به موقع مصرف كنيد.
  • تا حداقل يك روز بعد از عمل ناحيه كاشت را مسواك نزنيد
  • حداقل تا 8 ساعت بعد عمل سعي كنيد دهان خود را شستشو ندهيد
  • به صورت مرتب از دهانشويه هاي استفاده كنيد
  • براي جلوگيري از تشديد خونريزي هرگز آب دهان خود را تف نكنيد.

قيمت انواع ايمپلنت دندان

هزينه هاي تمام شده خريد و نصب قطعات كاشتني دندان معولا نسبت به ساير خدمات دندانپزشكي بيشتر است. و اين طبيعي است زيرا هم قطعات گران هستند و هم روند انجام عمل مشكلتر و زمانبرتر است.

از تمام هزينه اي كه براي دندان كاشتني خود صرف ميكنيد بيشتر آن مستقيما براي خريد و بكارگيري متريال مورد نياز مورد نياز، استفاده ميشود. و طبيعي است كه هرچه فرآيند درماني تخصصي تر باشد هزينه ها نيز در هر صورت بالا خواهد بود.

هنگام كاشت اين قطعات سعي كنيد نمونه هاي ارزان آن را خريداري نكنيد و فريب تبليغات رسانه ها و كلينيك ها را نخوريد. براي كسب اطلاع از هزينه هاي نهايي اينكار بهتر است به دندانپزشك متخصص مراجعه كنيد.

قيمت ايمپلنت دندان

منبع : آريا