در روابط زناشويي چه چيزي شما را نگران مي كند؟

۱۳ بازديد

 

 

در روابط زناشويي چه چيزي شما را نگران مي كند؟

 

تجربه مشكلات جنسي در برهه اي از زندگي مي تواند كاملاً طبيعي باشد. در حالي كه مشكلات و تجربيات جنسي هر كس مي تواند متفاوت باشد.

 اگر در رابطه جنسي با مشكل روبرو هستيد ممكن است احساس تنهايي و يا درماندگي كنيد ، يا حتي خجالت زده، شرمنده باشيد يا بترسيد ؛ اينها چيزهاي رايجي است كه افراد مبتلا به اختلالات جنسي احساس مي كنند .

اين احساس مي تواند منجر به اين شود كه افراد ماه ها يا حتي سال ها منتظر بمانند تا به آنها كمك شود و از آنها حمايت كنند ، زيرا آنها از گفتگو با ديگران درباره نگراني ها و تجربيات خود بسيار مي ترسند.

 

مشكلات جنسي شايع هستند و مي توانند به دلايل مختلف ايجاد شوند، در بيشتر موارد مشكلات جنسي مي تواند با چالش ها يا مشكلاتي ديگر كه در زندگي با آنها روبرو هستيد مرتبط باشد.

به عنوان مثال ؛ اگر احساس استرس داريد و افكار زيادي در ذهن شما وجود دارد ، ممكن است تمايلي به رابطه جنسي يا صميمي بودن نداشته باشيد ، اين معمولاً يك مشكل جنسي خفيف و كوتاه مدت است كه با تغيير سطح استرس و ارتباط با يك سكس تراپ در شما از بين مي رود. مشكلات پيچيده تر يا شديدتر مي توانند تأثير طولاني مدت و عميق تري داشته باشند كه مي تواند بر مناطق مختلف زندگي ، روابط و حتي جنسيت شما تأثير بگذارد.

 

اگر نگران هستيد كه ممكن است با مشكلات جنسي و عدم صميميت روبرو شويد ، مهم است كه صحبت كنيد و به دنبال كمك باشيد و از مشاوره زوج درماني استفاده كنيد .

هرچه بيشتر منتظر بمانيد ، زمان بيشتري براي بدتر شدن مشكلات يا ايجاد پيامدها در نظر خواهيد گرفت ، كمك گرفتن مي تواند ترسناك باشد اما اين اولين قدم در جهت يافتن علت مشكلات شما و كمك به شما در رفع يا مديريت آنها است.

 

گزينه پيش روي شما با مشاوره جنسي و ارتباط با سكس تراپيست

 

گزينه هاي زيادي وجود دارد كه مي تواند به شما كمك كند ، مانند ؛ مشاوره جنسي كه به عنوان يك راه بسيار موثر براي رفع اختلالات جنسي در نظر گرفته مي شود ؛ مشاور جنسي مي تواند به شما در ايجاد نگرش سالمتر نسبت به رابطه جنسي و صميميت جنسي كمك كند و همچنين به بررسي مسائل اساسي كه ممكن است بر توانايي شما در آرامش و لذت بردن از رابطه جنسي تأثير بگذارد ، بپردازد.

 

چه موقع بايد براي مشكلات جنسي كمك بگيريم؟

 

 برخي از افرادي كه مشكلات جنسي دارند از درخواست كمك خودداري مي كنند ، درد و رنج در سكوت مي تواند مشكل را بدتر كند و مي تواند منجر به استرس و ناراحتي زيادي در زندگي شما و اطرافيان شما ؛ به ويژه شريك زندگي تان شود.

اگرچه مشكلات جنسي مي تواند ناشي از مسائل عميق تر در يك رابطه باشد  كه با زوج درماني به بررسي بيشتر آن نياز دارد. اما اختلال عملكرد جنسي نيز مي تواند باعث آسيب ديدن روابط شود. داشتن رابطه جنسي ، بخش مهمي از پيوند بين دو نفر در يك رابطه است و بدون آن ، يك زوج مي توانند ارتباط خود را قطع كنند ، هنگامي كه اين اتفاق مي افتد شما بايد در مورد كمك گرفتن از يك سكس تراپيست فكر كنيد.

 

منبع: https://cutt.ly/8QK2dDc

 

 

بررسي كلي خريد ملك در استانبول

۱۰ بازديد

بررسي كلي خريد ملك در  استانبول

با قيمت‌هاي بسيار مقرون به صرفه و برنامه‌هاي پرداخت سودآور، همراه با رشد عالي سرمايه و چشم اندازي براي اجاره دادن ملك پس از خريد. اين آپارتمان‌ها در يك پروژه جامع ارائه مي‌شوند كه طيف وسيعي از امكانات را براي ساكنين ارائه مي‌دهند، يك خريد ايده‌آل هم براي سرمايه‌گذاري و هم براي تجربه سبك زندگي در استانبول. اين آپارتمان‌ها اكنون تكميل شده و آماده نقل مكان هستند.

m4_kdco.jpg

ويژگي هاي خريد آپارتمان در استانبول:

نوع ملك : آپارتمان

اتاق خواب‌ها : 1-5

سرويس بهداشتي: 1-3

موقعيت : استانبول- بيليك دوزو

مساحت فضاي اسكان به متر مربع: 350-49

استخر : مشترك

 

چرا بايد اين ملك را در بيليك دوزو خريداري كنيد؟

  • موقعيت مركز شهر با محيطي سبز و طبيعي
  • امكانات عالي شامل فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و كافه‌ها
  • امكان رشد سرمايه و قابليت اجاره دادن سريع
  • تكميل شده و اماده انتقال سريع است
  • ايستگاه مترو درست در كنار پروژه افتتاح مي‌شود
  • ايستگاه متروبوس در ورودي پروژه وجود دارد

 

امكانات و موقعيت خانه ها در بيليك دوزو

اجاره سالانه خانه در استانبول ين پروژه كه از نظر استراتژيك براي حمل نقل آسان در سراسر استانبول در داخل شهر واقع شده است، محيطي دوستانه و خانوادگي را در يك منطقه سرسبز ارائه مي‌دهد و پر از امكانات محلي و فروشگاه‌ها براي زندگي روزمره است- كه مطمئناً شما نمي‌خواهيد اين فرصت را از دست دهيد- يك مكان ايده‌آل براي زندگي در طول سال در استانبول.

درباره پروژه در بيليك دوزو

 قيمت اجاره خانه در استانبول اين پروژه كه در يكي از تثبيت شده‌ترين مناطق بيليك دوزو واقع شده است در ميان جنگل‌هاي ديدني و اقامتگاه‌هاي لوكس ديگر قرار دارد، در يك محيط بسيار زيبا بيش از 1000 ملك براي فروش ارائه شده است. همچنين براي زندگي روزانه در اين مكان بيش از 100 مغازه محلي را خواهيد يافت. اين پروژه در مركز منطقه شهري واقع شده است و از مزاياي آن مي‌توانيد تا بي‌نهايت بهره‌مند شويد. يك سبك زندگي عالي شهري در مركز استانبول به شما ارائه مي‌شود.

 

مراكز، و امكانات براي ساكنين در بيليك دوزو از جمله :

  • سه منطقه گردهمايي اجتماعي براي لذت بردن از مشآت پروژه
  • سه استخر شنا
  • پارك‌هايي بزرگ با مناطق بازي مخصوص كودكان و مسير‌هاي پياده روي
  • مركز تناسب اندام و سالن ورزشي مجهز
  • رستوران‌هاي سطح بالا
  • بوتيك‌ها و مغازه‌هاي فروش برند‌هاي مطرح
  • مركز خريد محلي
  • ايستگاه متروبوس درست روبروي ورودي پروژه
  • ايستگاه مترو كه درست در آن طرف خيابان پروژه ساخته شده است(2 دقيقه پياده روي)
  • 2 بيمارستان بزرگ و مجهز در فاصله 5 دقيقه پياده‌روي
  • 1 دانشگاه بزرگ در فاصله 5 دقيقه پياده‌روي
  • و بسيار بيشتر

قيمت‌هاي خريد خانه در استانبول

قيمت خريد 1+0 واحد استوديويي در ابعاد 49 متر مربع و قيمت 82700 دلار آمريكا

قيمت خريد آپارتمان‌هاي 1+1 در ابعاد 76 متر مربع و قيمت 124700 دلار آمريكا

قيمت خريد آپارتمان‌هاي 1+2 در ابعاد 158 متر مربع و براي قيمت آن با ما تماس بگيريد

قيمت خريدآپارتمان‌هاي 1+3 در ابعاد 158 متر مربع و قيمت 282300 دلار آمريكا

قيمت خريد آپارتمان‌هاي 1+4 در ابعاد 212 متر مربع و براي قيمت آن با ما تماس بگيريد

 

شرايط پرداخت خريد خانه در شيشلي استانبول

شما مي‌توانيد امروز ملك خود را فقط با 30% پيش پرداخت از مبلغ موردنياز، و باقيمانده قابل پرداخت در مدت 30 ماه، خريداري كنيد. يك پيشنهاد ايده‌آل براي كساني كه به دنبال يك توزيع منطقي پرداخت براي يك معامله آسان هستند

 لطفاً براي اطلاعات بيشتر در مورد موجود بودن و تغييرات قيمت ملك به صورت به روز با املاك تركيه تماس بگيريد. ما خوشحال خواهيم بود كه به جستجوي شما براي يافتن ملك مورنظر در بيليك دوزو كمك كنيم. اين پروژه مجلل اكنون تكميل شده است

 

مراقب و مديريت بعد از فروش در بيليك دوزو

املاك تركيه مراقبت‌هاي پس از فروش را نيز ارائه مي‌دهد، از جمله مديريت و اجاره آپارتمان براي آن دسته از سرمايه‌گذاراني كه مي‌خواهند بيشترين استفاده را از خريد خود ببرند. خانه‌هايي با اين كيفيت واقعاً در بازار اجاره استانبول بسيار خوب جواب مي‌دهند.

 

 

موقعيت خريد آپارتمان در بيليك دوزو استانبول

در حال حاضر بيليك دوزو يكي از مناطق مهم براي سرمايه‌گذاران و كساني است كه قصد خريد املاك و متسغلات در استانبول را دارند و وقتي كه كيفيت اين پروژه را بررسي مي‌كنيد، به راحتي مي‌توانيد به دليلش پي‌ببريد. در منطقه‌اي كه به سرعت در حال پيشرفت است، بيليك دوزو براي كساني كه قصد دسترسي به كليه نقاط شهر را دارند از طريق اتوبان E5 اين موقعيت را فراهم مي‌كند، اين مسير مي‌تواند در لحظه‌اي شما را به هر نقطه‌ از شهر كه بخواهيد متصل كند. بيليك دوزو همچنين با متروبوس(تراموا) به خوبي آشنا است و ايستگاه‌هاي آن در سراسر اين منطقه يافت مي‌شوند. بيليك دوزو بهترين رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و ساير امكانات لازم براي زندگي روزمره را در خود جاي داده است آنهم در فاصله يك پياده‌روي كوتاه از محل زندگي. يكي از بزرگترين مراكز خريد در كل شهر در نزديكي آن واقع شده است. در مدت زمان 20 دقيقه رانندگي مي‌توانيد به فرودگاه بين‌المللي آتاتورك برسيد، جايي كه از آن مي‌توانيد پرواز‌هاي مختلف به سراسر جهان را به راحتي انجام دهيد. بيليك دوزو، امروز بهترين فرصت سرمايه‌گذاري در بازار مسكن استانبول، و مكاني مناسب براي زندگي در شهر است.

 

 

ويژگي‌هاي كليدي خريد آپارتمان در بيليك دوزو استانبول

  • يك پروژه مسكوني و سرمايه‌گذاري عاقلانه
  • فرصت سرمايه‌گذاري
  • كيفيت بالاي ساخت و پروژه پايان يافته
  • آپارتمان‌هاي جديد
  • مناسب براي درخواست شهروندي تركيه

 

شرح ملك در بيليك دوزو

اين آپارتمان‌ها آماده براي تضمين اجاره ماهيانه 7500TL هستند.

اين مكان عالي آپارتمان‌ها در منطقه بيليك دوزو، فقط 1 دقيقه پياده‌روي تا متروبوس(تراموا) را دارد

آپارتمان هاي بيليك دوزو در نزديكي بزرگراه‌ها و خدمات ضروري شهري واقع شده‌اند

 

بررسي اجمالي پروژه خريد آپارتمان در بيليك دوزو استانبول

 

اين يك پروژه مسكوني/سرمايه‌گذاري است و در زميني به مساحت 73.800 مترمربع ساخته شده است.

اين پروژه شامل 15 بلوك در 9 طبقه است كه علاوه بر 116 واحد تجاري شامل 1150 واحد آپارتمان نيز مي‌باشد.

گزينه‌هاي آپارتمان‌ها در اين پروژه از 0+1 تا 1+4 شروع مي‌شوند.

اين پروژه توسط پارك مركزي استانبول با مساحت 30.000 متر مربع احاطه شده است.

اين پروژه ارزشمند‌ترين پروژه ساختماني در منطقه بيليك دوزو با موقعيتي منحصر به فرد در نزديكي بزرگراهE5  است .

سند مالكيت آن آماده است و همين موضوع اين خريد را مناسب براي تابعيت تركيه مي‌كند.

 

محل پروژه در بيليك دوزو

موقعيت منحصر به فرد و متمايز اين پروژه در منطقه بيليك دوزو، نزديكي به بزرگراهE5  است كه آن محل را پر جنب و جوش و فعال مي‌كند.

منطقه بيليك دوزو با بازده بالايي از سرمايه‌گذاريي در نظر گرفته شده است و به نوعي مركز مدرن استانبول است.

مكان متمايز اين ملك، نزديكي آن به بزرگراهE5 ، است كه مهمترين جاده حمل و نقل شهري و برون شهري در استانبول است و همچنين عبور منظم متروبوس(تراموا) از ديگر ويژگي آن است.

اين منطقه به دانشگاه‌هاي بزرگ، مدارس، بيمارستان‌ها و ساير خدمات ضروري شهري بسيار نزديك است.

 

 

واقع در ساحل غربي استانبول، در بزرگراه E5 ، محل اتصال آسيا و اروپا.

به دليل رشد روزافزون فعاليت‌ها فرهنگي در بيليك دوزو تبديل به يكي از مكان‌هاي ديدني استانبول شده است. اين منطقه در ميان مراكز شهري در حال توسعه به سمت غرب شهر است. طول خط ساحلي آن 123 كيلومتر است، هواي پاك، ساختمان‌هاي مدرن و مقاوم در مقابل زلزله، سهولت حمل و نقل، بافت جمعيتي جوان از ويژگي هاي اين منطقه است. اين پروژه مراكز فرهنگي و ورزشي، مناطق مخصوص غواصي و قايقراني، امكانات اجتماعي، مراكز خريد مجهز، زمين بازي كودكان، سالن هاي تئاتر و فيلم و اماكن تفريحي مختلفي را در اختيار شما قرار مي‌دهد.

وست سايد (غرب شهر) استانبول به لطف جنگلي كه از سه طرف آنرا احاطه كرده است و نزديكي بي نظير به بزرگراه E5 و متروبوس(تراموا)، در موقعيتي بسيار منحصر به فرد قرار دارد. وست سايد استانبول نام اين مركز عالي براي زندگي است كه شما هميشه آن را آرزو داشتيد. چه سبكي را انتخاب خواهيد كرد، سبك وست سايد يا سبك ايستگاه وست سايد؟ دو سبك متفاوت، دو روش زندگي متفاوت اما با كيفيتي يكسان و اعتبار همانند در هر اينچ مربع از خانه شما.

ايستگاه وست سايد از آپارتمان‌هاي 1+1 و 1+0 تشكيل شده است. براي ايجاد حس پويايي، و ساختن جهان منحصر به فرد خود، با يك ورودي جداگانه و امكانات اجتماعي و تفريحي جداگانه. واقع در كمتر از يك كيلومتري بزرگراه E5 و خط متروبوس(تراموا). اين سبك از طراحي ايستگاه وست سايد براي جوانان و حتي بيشتر از آن براي كساني كه احساس جواني مي‌كنند طراحي شده است، طراحي آن براي كساني است كه قلبي جوان دارند و مي‌خواهند از زندگي در يك محيط ممتاز شهري لذت ببرند. سبك وست سايد داراي آپارتمان‌هايي با اندازه‌هاي متفاوت است و بالطبع گزينه‌هاي متفاوتي را نيز پيش‌ روي شما مي‌گذارد. اين آپارتمان‌ها در يك چشم‌انداز سرسبز واقع شده‌اند و براي هر‌يك از اعضاي خانواده شما نوع خاصي از زندگي انحصاري را ارائه مي‌دهند. در حالي كه بچه‌هاي شما در باغ و زمين‌هاي بازي كنار شما گشت و گذار مي‌كنند، شما هر لحظه از روز خود را به سعادتي خالص تبديل خواهيد كرد، از مركز تناسب اندام و باشگاه پروژه و استخر و البته آپارتمان بزرگ‌ خود لذت خواهيد برد. وست سايد استانبول در يك محيط خاص قابل مشاهده براي براي صدها هزار نفري خواهد بود كه هر روز از آن منطقه عبور مي‌كنند، نماد استانبول جديد و نقطه تلاقي بيليك دوزو با همه شهر خواهد بود. وست سايد استانبول داراي يك پاساژ در طبقه همكف با 24000 متر مربع مساحت است، در حالي كه معماري فعال آن نمايانگر زنده‌ترين جنبه‌هاي زندگي در يك محيط شهري است. اين پروژه در مجموع شامل 1152 آپارتمان با انواع مختلف نقشه است، از 0+1 تا 1+4 . با اندازه متوسط 10 طبقه در هر بلوك، وست سايد استانبول شما را به لذت بردن از شهر بدون بريدن از زندگي دعوت مي‌كند. مراكز خريد و سرگرمي، دانشگاه‌ها، بيمارستان‌ها، هتل‌ها، تمام فرصت‌هاي زندگي در شهر را درست در كنار خانه جديد شما برايتان به ارمغان مي‌آورد. نخلستان بيليك دوزو كه مورد علاقه مردم محلي است، درست در كنار مجموعه واقع شده است. بنابراين در حالي كه از تمام مزاياي زندگي در شهر لذت مي‌بريد، صداهاي طبيعت گوش شما را نوازش خواهد داد، علاوه بر اين، در اين مجموعه 30000 متر مربع از كل پروژه وست سايد استانبول به فضاهاي سبز اختصاص داده شده است. بنابراين در حالي كه در خانه خود زندگي سعادتمندي داريد، يك طرف شما نخلستان و جنگل و از طرف ديگر يك تركيب سبز و آبي در حياط خانه خود خواهيد داشت. شما به لطف سيستم دسترسي كارتي براي وسايل نقليه و عابران پياده هيچ مشكلي در تردد خود نخواهيد داشت، سيستم ظبط دوربين مداربسته در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته، تيم امنيتي در تمامي ساعات و روزها، سيستم دزدگير پيشرفته و اطفاي حريق، سيستم‌هاي آب پاش در پاركينگ مجموعه و آيفون تصويري آپارتمان و همچنين خط ويژه‌اي كه به شما امكان مي‌دهد با پرسنل امنيتي تماس سريع داشته باشيد، همه اينها بخشي از ويژگي‌هاي اين آپارتمان‌ها در قلب وست سايد استانبول است.

 

درباره ويژگي‌هاي آپارتمان‌ها در بيليك دوزو

  • مركز تناسب اندام
  • استخر
  • حمام تركي
  • سونا
  • اتاق بخار
  • مناطق قايقراني
  • مناطق غواصي
  • مراكز خريد
  • زمين‌هاي بازي كودكان
  • سالن‌هاي تئاتر و فيلم
  • چشم انداز گسترده و سبز
  • سوپر‌ماركت
  • سيستم دسترسي به كارت عابر پياده

 

چرا اين ملك را در بيليك دوزو خريداري مي‌كنيد؟

  • طراحي مدرن و لوكس داخلي
  • مناسب براي معلولين
  • سبك زندگي عالي و لوكس در طبيعت ناب
  • موقعيت مركز شهر
  • سرمايه‌گذاري عالي
  • داراي منطقه پاركينگ مهمان
  • امكانات حمل و نقل
  • امنيت بالا
  • فرصت زياد براي سرگرمي‌ها و اوقات فراغت

 

فناوري در پروژه بيليك دوزو

 

  • سيستم‌هاي خانگي هوشمند
  • ژنراتور
  • سيستم ماهواره‌ي مركزي
  • سوئيچ هوشمند و صفحه لمسي پنل كنترل
  • ترموستات و تهويه مطبوع هوشمند

 

امنيت در پروژه بيليك دوزو

استاندارد زلزله و امنيت آتش در سطح بين‌المللي

سرويس امنيتي 24/7 ( بيست چهار ساعت شبانه روز و هفت روز هفته)

دوربين‌هاي مدار بسته 24 ساعته

سيستم اينتركام

مديريت هوشمند مجموعه

 

فاصله هاي پروژه بيليك دوزو

5 دقيقه تا بزرگراه E5

5 دقيقه تا خط متروبوس

5 دقيقه تا پارك مرمره

5 دقيقه تا مركز خريد بزرگ ميگروس

5 دقيقه تا بيمارستان مدي جانا

5 دقيقه تا بيمارستان مدي هوس

10 دقيقه تا بيمارستان مديلايف

1 دقيقه تا نخلستان بيليك دوزو

 

 

 

 

 

همه چيز درباره قفل درب آسانسور

۱۰ بازديد

در سال هاي ابتدايي همه گير شدن نصب آسانسور ها در ساختمان هاي مرتفع يك اپراتور به طور مداوم در كابين آسانسور مستقر بود كه يكي از وظايف اين اپراتور باز و بسته كردن درب آسانسور بود؛ در سال هاي 1864 الي 1887 باز و بسته شدن درب آسانسور از حالت دستي به حالت اتوماتيك تغيير كرد و اولين قفل هاي درب آسانسور هم در اين سال ها ساخت شد.

يكي از مهم ترين وظايف قفل درب آسانسور اطمينان از بسته بودن درب آسانسور در همه طول مدت حركت آسانسور است، براي باز كردن قفل درب آسانسور به كليد هاي مخصوص نياز است كه متخصصين سرويس آسانسور https://asansormana.com/    در زمان سرويس آسانسور از ان براي باز كردن درب استفاده مي كنند همينطور آتشنشان ها هم از اين كليد ها براي نجات مسافران در زمان گير كردن آسانسور استفاده مي كنند. با آسانسور مانا همراه باشيد.

انواع كليد قفل درب آسانسور

با مرور زمان شكل و كارآيي قفل هاي درب آسانسور تغيير كرد و به دنبال آن كليد قفل درب آسانسور ها هم دچار تحول شدند؛ در سال هاي 1940 الي 1960 از قفل هاي درب آسانسور معروف به قفل شيندلري رواج پيدا كرد، اين قفل درب ها معمولا روي درب هاي لولايي آسانسور بسته مي شد، در انتهاي زبانه بازوي قفل هاي درب قديمي دو حفره به قطر 4 ميليمتر وجود داشت، اين قفل درب هاي آسانسور با كليدي موسوم به كليد دو گوش باز مي شدند.

قسمت انتهايي كليد هاي قفل درب آسانسور يعني قسمتي كه در دست مي گيريم مي تواند اشكال مختلفي داشته باشد اما قسمت درگير با قفل آن ها يكسان مي باشند؛ در كليد هاي دو گوش قسمت درگير با قفل درب به شكل ميله اي و تخت بوده كه در انتهاي آن دو زبانه دقيقا برابر با حفره ها وجود داشته كه با گردش آن مي توانستند بازوي قفل را تكان دهند و زبانه درب كه در چهارچوب درگير بوده آزاد و درب آسانسور باز مي شد.

البته بعضي از قفل درب آسانسور هاي قديمي كليدي داشتند به نام كليد پلاستيكي درب اتوماتيك كه تقريبا شبيه به قلاب بافتني بزرگ و تخت بوده كه با استفاده از سر قلاب مثل قفل درب آسانسور را باز مي كردند.

امروز از كليد سه گوش براي باز كردن درب انواع آسانسور ها استفاده مي شود؛ به جز كليد قفل درب هايي كه به آن اشاره كرديم كليد هاي ديگري مثل كليد 300، 400 و 500 شيندلر، كليد هاي استوانه اي شياردار، كليد هاي قفل سيلندري و… هم وجود دارند كه مثل كليد سه گوش پركاربرد نيستند. آسانسور مانا از مجهزترين ابزار تعمير آسانسور   https://asansormana.com/  برخوردار است.

قفل درب آسانسور چگونه كار مي كند؟

قفل درب آسانسور داراي يك بازو داخل چاه آسانسور، ضامن، زبانه و همينطور دو مي كروسوئيچ است، كه مگنت هاي آن روي چارچوب قابل مشاهده است با بسته شدن درب عمل مي كند به طوري كه به زمان بسته شدن درب طبقه توسط پلاتيني كه روي درب نصب شده است، مگنت پل شده و مدار برق فرمان آسانسور را متصل مي كند؛ مي كروسوئيچ ديگر با ضامن قفل كار مي كند.

زماني كه كابين به تراز طبقه مي رسد و متوقف مي شود، كمان درب توسط تابلو فرمان آسانسور فاقد برق مي شود. در اين مواقع كمان توسط جك روغني خود كه تحت فشار است، تحت تاثير قرار گرفته و باز مي شود و ضربه اي به اهرم قفل وارد مي كند. اهرم باعث آزاد شدن ضامن و زبانه قفل گرديده و در آخر درب لولايي آسانسور براي باز شدن آزاد مي شود؛ همزمان مي كروسوئيچ ضامن كه جزو مدار سري استپ است هم عمل كرده جريان برق فرمان آسانسور را از مدار خارج مي كند.

 

سايبان سايه و راحتي را براي مناطق داخلي و خارجي ايجاد مي كند

۹ بازديد

سايبان سايه و راحتي را براي مناطق داخلي و خارجي ايجاد مي كند

 

سايبان ها لوازم جانبي عالي براي افزايش سايه و راحتي در داخل و خارج از محل سكونت هستند. به عنوان مثال ، سايبان هاي نصب شده بر روي پنجره ها و درهاي شيشه اي كشويي از فيلتر شدن نور خورشيد در شيشه جلوگيري مي كند. اين به جلوگيري از آسيب ناشي از نور خورشيد به كف و مبلمان كمك مي كند و همچنين انتقال حرارت از اشعه خورشيد را محدود مي كند و دماي داخلي خانه شما را بدون كار اضافي از سيستم تهويه مطبوع ثابت نگه مي دارد. بر اساس همان اصل ، سايبان هايي كه در فضاي باز مانند حياط يا عرشه استخر نصب مي شوند ، از قرار گرفتن بيش از حد در معرض آثار مخرب اشعه ماوراء بنفش خورشيد براي افراد و مبلمان زير آن جلوگيري مي كند. اين امر به نوبه خود شما را در بيرون از خانه سردتر نگه مي دارد و مبلمان فضاي باز شما را در وضعيت بهتري نگه مي دارد.

 

انواع مختلفي از سايبان وجود دارد كه مي توانيد بر روي ملك شما نصب كنيد ، مانند:

http://bamanbash7.parsiblog.com/Posts/186/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%d9%8a+%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9+%d8%b3%d8%a7%d9%8a%d8%a8%d8%a7%d9%86+%d9%88+%d9%82%d9%8a%d9%85%d8%aa+%d8%a2%d9%86/

    ثابت يا ثابت - اين نوع سايبان معمولاً به طور دائمي به ديوار خانه متصل مي شود و نمي تواند حركت كند.

    قابل جمع شدن - اين نوع سايبان را مي توان به ديوار خانه وصل كرد ، اما مي توان آن را با استفاده از يك ميل لنگ دستي يا يك كنترل موتوري گسترش داد يا جمع كرد و به كاربر اين امكان را مي دهد كه ميزان سايه زير آن ايجاد شود.

    مستقل - اين نوع سايبان نيز قابل جمع شدن است ، اما به جاي اينكه به ديوار متصل شود ، ساختار سايه خاص خود است كه مي تواند در هر نقطه از يك ملك قرار گيرد.

    روكش سايبان - اين نوع سايبان بر روي يك ساختار موجود مانند كلاه فرنگي نصب مي شود. مي تواند ثابت يا جمع شود.

 

اگر مي خواهيد گزينه هاي مختلف سايبان براي خانه خود را كشف كنيد ، به   https://sayehban.co/   مراجعه كنيد. ما در ايجاد سايبان سفارشي براي مشتريان خود تخصص داريم و اطمينان حاصل مي كنيم كه آنها راه حل مناسب سايه را براي نيازهاي سبك زندگي و ترجيحات زيبايي شناختي خود دريافت مي كنند. سايبان ما مي تواند متناسب با ابعاد دقيق شما تعيين شود و در رنگ ها و الگوهاي متعدد موجود است كه مطمئناً نماي بيروني خانه و سليقه شخصي شما را تكميل مي كند.

 

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد سايبان هاي سفارشي كه مي توانيم براي خانه شما ايجاد كنيم ، امروز با سايت سايبان برقي منصف     https://sayehban.co/         با ما تماس بگيريد.  

منبع  :   سايبان برقي منصف

http://naranji5.blogtez.com/post62.php

http://khoshmazeh.famblog.ir/post/155

 

https://www.victoriaeducation.co.uk/activity/p/863687/

https://checkpointforarts.com/activity/p/622706/

https://kason97179866.wordpress.com/2021/08/10/%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%ba%d8%a7%d8%b2%d9%87/

https://ello.co/jackkhan331/post/dwyhutu-uevnlgzenvpmvw

https://vvfit.com/activity/p/1253025/

https://edukite.org/activity/p/1507275/

http://onlineklubben.dk/site/activity/p/430188/

http://customerpolicedepartment.com/activity/p/738441/

https://myspace.com/cozejexo/post/activity_profile_50315114_22c5bd4c40a045ec840e2a31ba9f386b/comments

http://coinwatchers.com/forums/p/289719/

 

 

 

نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني و مشخصات آن

۱۳ بازديد

نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني و مشخصات آن

امروزه برقراري امنيت در بخش هاي مختلف به اين بستگي دارد كه شما بتوانيد از ابزاري كه در اين زمينه وجود دارد بهره مند شويد. يكي از بخش هايي كه شما ميتوانيد توسط آن از نور خورشيد و همچنين هواي تازه بهره مند شويد استفاده از پنجره هاي بزرگ است. استفاده از اين پنجره ها البته ميتواند براي شما مشكل ساز هم باشد چرا كه شما راهي براي ورود سارقين به خانه ي خود باز خواهيد كرد. اينجاست كه استفاده از نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني براي شما راهي كارآمد خواهد بود. به خصوص اگر خانه يا واحد تجاري شما در طبقه اول باشد بايد از نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني استفاده كنيد تا بتوانيد امنيت را برقرار كنيد.

نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني چيست؟

نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني در واقع شامل تكه هايي از آهن مي شود كه شما ميتوانيد از آن ها براي حفظ امنيت بيشتر استفاده كنيد. البته اينكه شما انواع مختلف اين نرده ها را بشناسيد و بهترين نوع آن را خريداري كنيد به شما كمك خواهد كرد كه امنيت را براي ساختمان خود برقرار كنيد. دقت داشته باشيد كه انتخاب نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني براي اينكه شما بتوانيد نماي خارجي ساختمان خود را زيباتر كنيد. در واقع كيفيت و همچنين زيبايي از جمله فاكتورهاي مهم براي انتخاب نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني هستند.

در اين بين شايد نصب پنجره آهني يكي از مهم ترين نكاتي باشد كه بايد با آن آشنا شويد. در اين زمينه بهتر است كه بدانيد كه انواع مختلفي از جوش ها براي نصب نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني وجود دارد كه از جمله مهمترين آنها ميتوان به جوش هاي آلومنيومي، آرگوني و همچنين دي اكسيد كربن اشاره كرد. اين جوش ها در واقع براي نصب نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني مورد استفاده قرار مي گيرند. اگر شما كار خود را به افرادي بسپاريد كه در اين زمينه متخصص نيستند، ممكن است كه ساختمان شما با انواع جوش هاي بي ريخت و ناجور ديده شود كه به همين دليل است كه گفته مي شود اين جوش ها براي انجام نياز به مهارت و اوستايي خاصي دارند. شما هم ميتوانيد به نمايندگي هاي مختلف در اين زمينه مراجعه كنيد تا بتوانيد كار نصب پنجره آهني خود را به آساني انجام دهيد.

حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه از گذشته تاكنون

حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه درون ساختمان ها يكي از مواردي است كه مي بايست حتما پس از نصب پلكان به عنوان حصاري گرداگرد آن واقع گردد تا به اين منظور به هنگام سكندري خوردن يا به هر دليلي افتادن و سقوط از روي پله هاي ساختمان بتوان از حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه به عنوان تكيه گاهي در جهت حفظ جان خود استفاده كرد. اين مسئله زماني بيشتر نمود مي يابد كه داخل ساختمان ها بچه هاي كوچك و بازيگوشي باشند كه دائما از پله ها بالا و پايين مي روند و احتمال سقوط يا سكندري خوردن آن بسيار زياد است و در صورت نبود حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه ممكن است عواقب جبران ناپذيري در پي داشته باشد. بنابراين ساخت و نصب حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه را بلافاصله پس از نصب پلكان منزل خويش حتما به دست افراد متخصص و كاربلد بسپاريد تا با بهره گيري از علم و تخصص خويش در اين زمينه بتوانند با نصب حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه به عنوان حفاظ آهني يا چوبي جان خود و اعضاي خانواده و به ويژه كودكان بازيگوش خود و مهمانان خويش را از هر گونه آسيب جدي حفظ نماييد. در ادامه به نقش حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه و كاربرد آن در زندگي انسان ها بيش از پيش اشاراتي خواهيم داشت.

نقش و كاربرد حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه در منازل مسكوني

حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه در گذشته هاي دور تاكنون وجود داشته است با اين تفاوت كه در گذشته از حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه تنها به شكل فلزي يا آهني و فقط در راستاي حفظ ايمني جاني خود و اعضاي خانواده خويش مورد استفاده قرار مي گرفت. امروزه نيز اين اصل رعايت شده است و ايمني در رأس كار نصب حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه قرار دارد با اين تفاوت كه در ساخت و طراحي حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه امروزه تنها  به عنوان يك حفاظ آهني براي سلامت جاني انسان ها نگاه نمي كنند

براي مشاوره با كارشناسان آهن ايرانيان در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

 

تعمير تلويزيون در غرب تهران با سرويس تي وي

۱۱ بازديد

تعمير تلويزيون در غرب تهران با سرويس تي وي

تعمير تلويزيون غرب تهران جز تعميرگاه هاي معتبر تلويزيون است. اگر براي تعمير لوازم جانبي تلويزيون نيازمند كارشناساني خبره مي باشيد مي توانيد با نمايندگي هاي ما تماس بگيريد. تعميركار هاي تعمير تلويزيون غرب تهران دانش خود را مطابق با تكنولوژي ها و فن آوري هاي روز دنيا ايجاد كرده و بهترين دستاورد ها را در اين زمينه ارائه مي دهند. تلويزيون شما دچار اشكال شده و نياز به يك تعميركار تعمير تلويزيون در نزديكي خود داريد؟

تعمير تلويزيون غرب تهران به شما توصيه مي كند كه از تعمير تلويزيون توسط خود پيشگيري كنيد. چون شما نمي خواهيد وسايل الكتريكي خود را خراب كنيد. اين موضوع مي تواند باعث نا امني شما شود و آسيب بيشتري به تلويزيون شما وارد كند. دوم اينكه سپردن تلويزيون به يك كارشناس از كارشناسان تعمير تلويزيون فاران سرويس براي تشخيص اشكال تلويزيون بيشتر ارزان تر از جايگزيني تلويزيون شما است. با تعمير صحيح تلويزيون توسط گروه تعمير تلويزيون غرب تهران شما مي توانيد در هر زمان كه مي خواهيد تصوير مورد نظر خودتان را از تلويزيون داشته باشيد.

تعمير تلويزيون غرب تهران در نزديك ترين مكان به شما

بهترين مكان براي تعمير تلويزيون شما تعميري است كه در نزديكي منزل شما قرار دارد. تعمير تلويزيون غرب تهران گروه سياري را فراهم كرده كه در صورت نياز شما فورا در محل حاضر شده و خدمات مورد نياز را به شما ارائه مي كند. تعمير تلويزيون غرب تهران نامي آشنا در تعمير تلويزيون است.

مراجعين گرامي براي ثبت در خواست مي توانند از شماره هاي تماس ما استفاده كنند و يا فرم درخواست آنلاين را از گروه تعمير تلويزيون سامسونگ يا و سوني و ال جي غرب تهران درخواست كنند. ما با داشتن تيمي گسترده، متبحر و كارآزموده به انجام همه خدمات تلويزيون طبق وقتي شما مشخص مي كنيد بپردازيم.

تعمير تلويزيون غرب تهران خدمات بعد از فروش تلويزيون را به شما ارائه مي كند. براي كسب اطلاعات بيشتر و آگاهي از مراحل كاري با شماره هاي ما تماس بگيريد. دفاتر نمايندگي تلويزيون غرب تهران پاسخگوي نيازها و سوالات شما مراجعين گرامي است. تعمير تلويزيون غرب تهران زير نظر مجرب ترين تعميركار هاست.

از قطعات فابريك و اصل شركتي استفاده مي كند و داراي ضمانت نامه رسمي است. اين خدمات در كوتاه ترين زمان در منزل شما صورت مي گيرد. تعمير تلويزيون غرب تهران در نظر دارد كه همه خدمات مربوطه توسط كارشناس آموزش ديده برند تلويزيون شما صورت بگيرد. تعمير تلويزيون غرب تهران خدماتي را براي رفاه حال مشتري ارائه مي كند كه به سبب آن ديگر نيازي نيست شما تلويزيون تعميري خود را به تعميرگاه ببريد. يكي از امتيازات تعمير تلويزيون غرب تهران اين است كه سرعت بالايي در ارائه خدمات به مراجعين دارد. شما مي توانيد براي تعمير تلويزيون خود به شعب مختلف ما تماس بگيريد.

چه چيزي تعمير تلويزيون غرب تهران را متفاوت مي سازد ؟

با اشكالي روبرو شده ايد؟ مهم نيست كه تلويزيون را از كجا خريده ايد، متخصصين ما آماده مي باشند تا آن را براي شما حل كنند. شما مي توانيد هر چيزي را به ما بسپاريد. تلويزيون كار نمي كند؟

كارشناسان ما در اينجا براي كمك به حل سريع آن مي باشند تا بتوانيد دوباره به تماشاي نمايش هاي مورد علاقه خود بپردازيد. اشكالاتي مثل:

اشكالات صدا

اشكالات صفحه

پيكسل موجود نيست

صفحه روشن نمي شود

مسائل تنظيم

با توجه به قيمت تلويزيون و قطعات آن ما قيمت گذاري تلويزيون شما را مشخص مي كنيم. آن را به نمايندگي خدماتي مان مي سپاريم و يا اگر براي شما مقدور است در خانه خود در وقتي براي شما مناسب است به تعمير مربوطه مي پردازيم. مهم نيست كه تلويزيون خود را از كجا خريده ايد. تعمير تلويزيون غرب تهران هنوز هم مي تواند به شما كمك كند. هزينه تعمير تلويزيون توسط تعمير تلويزيون غرب تهران شامل همه قطعات و نيروي كار است.

 تلويزيون شما اشكال دارد؟

تلويزيون شما داراي اشكالي است كه مي توانيم آن را حل كنيم؟ چه اشكال سخت افزاري، چه در مؤلفه هاي آسيب ديده و چه در بلندگو اگر تلويزيون شما مشكلي داشته باشد،

تعمير تلويزيون غرب تهران روش هاي مختلفي را براي ترميم تلويزيون تان ارائه مي كند و متخصصين زبده اي را در اختيار دارد. هر كدام با توجه به برند مورد نظر شما سرويس ها و خدمات متفاوتي ارائه مي دهند. در همه مراحل متخصصين تعمير تلويزيون غرب در كنار مشتري خواهند بود و مشتري را در ارائه خدمات مورد نظر ياري خواهند كرد.

با توجه به ايجاد رساني مدل هاي جديد تلويزيون، امكان دارد نصب و راه اندازي و همينطور ارائه خدماتي مثل تعمير آن ها اشكال باشد. اما افرادي كه در گروه تعمير تلويزيون غرب تهران مشغول به كار مي باشند. هميشه در حال گذراندن دوره هاي عملي براي افزايش مهارت و تخصص لازم مي باشند.

چگونه متوجه شويد كه تلويزيون نياز به تعمير دارد؟

همه تلويزيون ها همراه با يك ماه ضمانت خدمات مي باشند. مي توانيد ضمانت اصلي كارخانه خود را هم حفظ كنيد. اگر ضمانت نامه شما به اهمه رسيده باشد ما مي توانيم بهترين خدمات را براي بازيابي هر چه بهتر تلويزيون به شما ارائه دهيم.

مرحله اول:

به روز رساني نرم افزاري قابل استفاده براي تلويزيون را بررسي كنيد. براي نياز به تعمير، به متخصصين تعمير تلويزيون غرب تهران اعتماد كرده و راهنماي بررسي ما را دنبال كنيد.

مرحله دوم:

اگر تلويزيون شما نياز به تعمير دارد، لطفا براي ترتيب قرار ملاقات خود به فرم رزرو ما مراجعه كنيد.

مرحله سوم:

وقتي كه نياز به تعمير تلويزيون خود را تأييد كرديد. يك تعميركار معتبر تعمير تلويزيون غرب تهران در زمان مشخص شده از مكان شما بازديد مي كند.

مرحله چهارم:

ما تلويزيون شما را مستقيما در محل تعمير خواهيم كرد.

 تعمير تلويزيون توسط تعمير تلويزيون غرب تهران مقرون به صرفه است؟

بيشتر كساني كه از تلويزيون هاي LED و LCD استفاده مي كنند، ترس از خرابي آن را دارند. بيشتر افراد از اين واهمه دارند كه جايگزيني قطعات خوب و اصلي مي تواند براي آن ها پر هزينه و پر دردسر باشد و يا فكر مي كنند كه نمي توانند آن ها را تعمير كنند.

با اين همه، اين مسئله هميشه صدق نمي كند. با وجود يك متخصص خوب شما مي توانيد تلويزيون را بدون هيچ دردسري دوباره تعمير كرده و نگران خريد دوباره تلويزيون نباشيد.

اگر مي توانيد تلويزيون خود را تعويض كنيد كه پنل آن شكسته شده باشد. لطفا دقت كنيد در مواردي كه در اثر ضربه به صفحه جلويي تلويزيون شما آسيب ديده باشد و در نتيجه ترك خورده باشد.

به عنوان يك تعمير مقرون به صرفه طبقه بندي نمي شود. علت اين امر اين است كه صفحه جلويي يا صفحه تلويزيون ??? هزينه تلويزيون را تشكيل مي دهد.

پس در بيشتر موارد جايگزيني تلويزيون در اين حالت از لحاظ اقتصادي مقرون به صرفه تر است. اگر آنقدر بدشانس مي باشيد كه به طور تصادفي به صفحه تلويزيون آسيب رسانده ايد، ارزش اين را دارد كه ضمانت تلويزيون خود را بررسي كنيد. اما در صورتيكه صفحه تلويزيون نشكسته باشد شما مي توانيد تلويزيون را بدون هيچ دردسري تعمير كنيد. نگران خريد دوباره تلويزيون نباشيد.

سرويس تي وي شما را در انجام هر يك از اشكالات ياري مي كند. شما مي توانيد از محل ما بازديد كرده و از اعتبار ما اطمينان حاصل كنيد. تعمير تلويزيون غرب تهران به شما خدماتي متمايز ارائه مي كند.