خدمات برش cnc چيست؟ (+معرفي رادوكس گروپ ارائه دهنده دستگاه و خدمات سي‌ان‌سي)

۳۸ بازديد

خدمات برش cnc چيست؟ (+معرفي رادوكس گروپ ارائه دهنده دستگاه و خدمات سي‌ان‌سي)

به گزارش خبرگزاري آفتاب، كلمه cnc مخفف كلمه Computer Numerical Control  به معناي كنترل كننده عددي توسط كامپيوتر مي‌باشد. اين كامپيوترها به صدور دستورهايي مرتب، ابزارها را كنترل مي‌كنند. اين دستورها ممكن است به صورت دستي توسط اشخاص نوشته شده يا توسط نرم‌افزارهاي CAM توليد شوند. در اين روش از كامپيوتر جهت انجام عمليات‌هاي مختلف نظير تراش، برش و ... استفاده مي‌شود.

p0tr_c1.jpg

محصولات سي ان سي cnc داراي انواع بسياري هستند كه هر كدام كاربرد و عملكردي متفاوت و مختص خود را دارند. از جمله معروف‌ترين دستگاه‌هاي cnc مي‌توان به ماشين‌هاي ليزر سي‌ان‌سي، فرز سي‌ان‌سي و سي‌ان‌سي مخصوص برشكاري، سي ان سي هوا گاز، سي ان سي پلاسما اشاره كرد كه درادامه به بررسي  ويژگي‌ها و قابليت‌هاي دو دستگاه برش ليزري cnc و برش فرز cnc مي‌پردازيم.

برش ليزري cnc

اين فناوري در سال 1965 براي نخستين بار به كار گرفته شد. در واقع؛ اولين برش‌دهنده ليزري توسط مركزتحقيقات مهندسي وسترن الكتريك براي ايجاد سوراخ در الماس مورد استفاده قرار گرفت. برش ليزري يك تكنولوژي است كه با استفاده از يك اشعه قدرتمند براي برش مواد مختلف (نظير چوب، مقوا، پلكسي و ...) با دستگاه برش ليزر استفاده مي‌شود.

برش فرز cnc

فرز يك دستگاه ماشين‌كاري است كه از ابزار تراش دوار براي برش و براده برداري از جسم مورد نظر استفاده مي‌كند در اين نوع برش به جاي ليزر از نوك فرز جهت برش استفاده مي‌شود. در گذشته اغلب دستگاه‌هاي فرز در سه راستاي  طول، عرض و عمق حركت مي‌كردند در صورتي‌كه دستگاه‌هاي فرز امروزي قابليت حركت در چهار تا شش محور را دارند. برش با دستگاه فرزcnc  رادوكس نظير برش ليزري براي برش و حكاكي انواع سنگ چوب و فلزات مناسب است.

تفاوت ميان برش فرز و برش ليزر

در ادامه به بررسي تفاوت‌هاي ميان دستگاه سي‌ان‌سي ليزر و دستگاه فرز سي‌ان‌سي مي‌پردازيم.

تفاوت اصلي ميان اين دستگاه را مي‌توان در تفاوت در شيوه عملكرد آن‌ها دانست به نحوي كه در دستگاه فرز سي‌ان‌سي، برش و حك را به صورت فيزيكي و مكانيكي انجام مي‌دهد و ابزار و سطح جسم يكديگر را لمس مي‌كنند و به واسطه گردش ابزار بر روي جسم برش يا حكاكي صورت مي‌گيرد، در صورتي‌كه در دستگاه سي‌ان‌سي ليزر نيازي به تماس مستقيم با جسم وجود ندارد و برش يا حكاكي بر مبناي قدرت خروجي پرتو ليزر صورت مي‌گيرد.

دستگاه‌هاي فرز سي‌ان‌سي توانايي حك و برش مواد فازي و غير فلزي را دارند اما دستگاه سي‌ان‌سي ليزر تنها قابليت حكاكي بر روي فلزاتي از قبيل  آلومينيوم، برنج، آهن و …  فاقد توانايي برش اين فلزات مي‌باشد.

حك توسط دستگاه فرز سي‌ان‌سي در سه بعد x، y و z انجام مي‌شود درصورتي‌كه  حك در دستگاه سي‌ان‌سي ليزر تنها در  دو بعد xوy امكان پذير است. براي حكاكي‌هاي ظريف مثل چهره استفاده از ليزر مناسب‌تر است. اما حكاكي cnc شبيه منبت است و به‌عبارتي حك سه ‌بعدي انجام مي‌دهد (نمونه آن سنگ قبر مي‌باشد).

چرا رادوكس را انتخاب مي‌كنيم؟

شركت رادوكس با فعاليت در زمينه ساخت دستگاه‌هاي برش و تنوع محصولات در زمينه اتوماسيون خطوط توليد، ليزر، انواع ربات‌هاي صنعتي و... با بالاترين كيفيت و كمترين قيمت در طي اين 20 سال به فعاليت خود ادامه داده است.

ثبت چندين اختراع در زمينه دستگاه‌هاي CNC، رادوكس را به قطب اصلي توليد دستگاه‌هاي cnc تبديل كرده است.

براي راهنمايي جهت خريد و همچنين ثبت سفارش مي‌توانيد به آدرس https://radoxgroup.com/ و يا با شماره تماس 0212776 تماس حاصل نماييد.

 

جنوب چت,چت فارسي,ناز چت

۴۴ بازديد

جنوب چت,چت فارسي,ناز چت

چت فارسي چيست ؟

j685092_.jpg

چت فارسي فضايي اجتماعي براي سرگرمي انسان ها مي باشد چون انسان ها در طول زندگي خود نياز به هم صحبت دارند به همين دليل افرادي كه از تنهايي رنج برده و يا دچار مشكلات خانوادگي هستند و هم صحبتي ندارند وارد فضاي چت روم شده و اينگونه هم سرگرم مي شوند و هم از آن تنهايي نجات پيدا كرده كه در ابتدا به تاريخچه چت روم ها مي پردازيم كه از گذشته چت روم ها به صورت تصويري و صورتي و متني بوده كه از مهمترين بنيان گذار هاي چت روم سايت ياهو مسنجر بوده كه پس از مدتي كه بازدهي مسنجر هاي اين سايت بزرگ به بازدهي پاييني رسيد اين سايت چت روم هاي خود را بست و امكان ساخت چت روم در ياهو مسنجر برداشته شد و فقط اخبار روز دنيا و ساخت ايميل از جمله اقدامات ياهو مسنجر مي باشد و افرادي زيادي از طريق ياهو مسنجر باهم اشنا شده و حتي به ازدواج ختم شده است كه از آن با ورود وي چت و نيمباز و امكانات بي نظيري كه اين سايت ها داشت ياهو مسنجر بخاطر اپديت نبودن و قديمي بودن خيلي گمنام شد و پس از مدتي وي چت به دليل همكاري نكردن با جمهوري اسلامي ايران داخل كشور ايران فيلتر شد و مردم به وايبر و تلگرام و واتس اپ روي اوردند كه خداروشكر از بين اين شركت ها واتس اپ توانست جاي خوبي در ايران پيدا كند و تلگرام هم به همان دليل وي چت از گود خارج شد و اينستاگرام كه سايتي مخصوص عكس گذاري بود با گشايش قسمت دايركت توانست توجه كاربران را به خود جلب كند  و همچنين مكاني براي چت كردن و دوست يابي باشد در بين اين ها طراحان ايراني با كپي برداري از سايت هاي خارجي توانستند اسكريپت اي تي چت را بر روي هاست نصب كرده و پس از ترجمه و فارسي سازي توانستند اولين چت روم هاي ايراني را بنيان كنند كه اين چت روم ها با استقبال چشم گيري مواجه شد و پس از مدتي با اپديت اين اسكريپت ها و نبودن مديريت درست بر روي چندين سايت به دستور سازمان فيلترينگ اين سايت ها فيلتر شد كه صاحبان چت روم ها به دليل خرج هاي بالايي كه روي سايت هاي خود انجام دادند با تغيير ادرس هاي خود سعي بر از دست ندادن كاربران خود داشته اند .

ناز چت كجاست ؟ 

چت روم فارسي ناز چت در سال 1393 تاسيس شد براي جوانان قشمي و فضايي مناسب و داراي نظارت كامل مي باشد و قصدي براي تفريح سالم بين مردم قشم دارد كه خوشبختانه با تاسيس اين چت روم بازدهي خوبي بين جوانان قشم و حمايت فراواني بين آنها داشته است مديريت ناز  چت در تلاش است كه غير از قشمي ها ساكنان كيش و ديگر جزيره هاي خليج فارس و همچنين جنوبي ها و بندري هارا نيز در اين چت روم بياورد و با نظارت كاملي كه اين چت روم دارد تفريح سالمي را براي جوانان اين مناطق رقم زده و اميد واريم در اين زمينه موفق شده باشد كه همچنين اين سايت در بين شبكه هاي اجتماعي نيز اكانت داشته كه با سرچ كردن اسم اين چت روم شما مي توانيد ادرس پيچ قشم چت را پيدا كرده و وارد شويد با تشكر از وقت گذاري شما .

 

گام سوم براي اجراي يك پرسشنامه آنلاين-پاسخ‌هاي پرسشنامه آنلاين خود را جمع‌آوري كنيد

۴۲ بازديد

. پاسخ‌هاي پرسشنامه آنلاين خود را جمع‌آوري كنيد

تعداد نمونه‌ها روي نتيجه تحقيقات اثر مثبت دارد پس براي اينكه نرخ پاسخ به پرسشنامه آنلاينتان را بيشتر كنيد مي‌توانيد از مشوق‌ها استفاده كنيد. اعطاي كد تخفيف، شانس شركت در قرعه كشي، هديه، كمك به يك خيريه راه‌هايي هستند كه مي‌توانند افراد را به شركت در تكميل پرسشنامه شما تشويق كنند. يكي ديگر از راه‌هاي موثر اين است كه به شركت كنندگان بگوييد كه در نهايت نتايج را با آنان به اشتراك خواهيد گذاشت. براي اين كار مي‌توانيد ايميل كاربران را دريافت كنيد و نتايج را براي آنان ارسال كنيد.

نتايج را تجزيه و تحليل كنيد

براي بررسي و آناليز پاسخ‌ها و تهيه گزارش بصري مي‌توانيد از انواع نمودارها و جداول كمك بگيريد. همچنين ويفرم علاوه بر انواع نمودارهاي كيكي، ميله‌اي و ستوني، قابليت منحصر به فرد "ابر كلمات" (word clouds) را براي تحليل نوشته‌هاي متني كاربران پياده‌سازي كرده است. با خروجي گرفتن (Export) از نتايج پرسشنامه‌ها مي‌توانيد از نرم‌افزارهاي آماري (مانند SPSS يا Excel) نيز براي تجزيه و تحليل اطلاعات جمع‌آوري شده استفاده كنيد.

 

6. يك گزارش تهيه كنيد

و آخرين گام در اجراي يك پرسشنامه با نوشتن گزارش به پايان مي رسد. يك پرسشنامه موفق بايد پاسخ‌هاي قابل قبولي را در مورد سوالاتي كه در مورد كسب و كار، محصول و يا خدمتتان داشتيد ارايه بدهد. 

 

پرسشنامه آنلاين را بسيازيد.

 منبع : ساخت پرسشنامه انلاين

 

روز دختر چه چيزي هديه دهيم؟

۴۲ بازديد

روز دختر چه چيزي هديه بدهيم؟

روز دختر روزي است كه خيلي از پدر و مادر‌ها به دنبال تهيه هديه‌اي زيبا براي فرزند دلبندشان هستند.

سالروز ميلاد حضرت معصومه (س) روز دختر ناميده شده است؛ در اين روز براي اينكه به دخترانمان بگوييم به يادشان هستيم نيازي نيست برايشان هديه گراني تهيه كنيم. مي‌توانيم با تقديم هديه كوچكي به دختران اين روز را به آن‌ها تبريك بگوييم و لحظات شادي را برايشان رقم بزنيم.

در ادامه اين گزارش نمونه‌اي از كادوي روز دختر را معرفي مي‌كنيم:

كارت تبريك روز دختر

كارت تبريك روز دختر مي تواند هديه مناسبي براي دختران ما باشد؛ با دادن يك كارت تبريك به مناسبت روز دختر به آنها بگوييم به يادشان هستيم. حتي مي‌توانيم خودمان اين كارت تبريك را درست كنيم و به دخترمان هديه دهيم.

 بخوانيد درباره: كادو تولد براي خانمها

كتاب؛ هديه‌اي ماندگار براي دختران

اگر دخترمان اهل مطالعه است، مي توانيم به او در روز دختر كتاب هديه دهيم. كتاب شاعر يا نويسنده مورد علاقه دخترمان مي تواند بهترين هديه براي او باشد.

3n3b_c7.jpg

دفترچه خاطرات

دفتر خاطرات يكي ديگر از مواردي است كه دختران به آن علاقه مند هستند و  مي تواند هديه مناسبي براي آنها در روز دختر باشد.

 

 

ليوان دخترانه 

خريد ماگ و ليوان هايي كه روي آن طراحي شده است، مي تواند هديه مناسبي براي روز دختر باشد.

نقاشي و كاردستي

مي‌توان نقاشي كشيد يا كاردستي براي دخترمان تهيه كرد و در روز دختر به او هديه و اينگونه به او نشان داد كه به يادش هستي

چند شاخه گل براي روز دختر بهترين كادو براي عشقم

چند شاخه گل مي تواند ايده خوبي براي هديه روز دختر باشد. دختران از اينكه گل به آنها هديه بدهيد، خوششان مي آيد. مي توانيم گل مورد علاقه دخترمان را به او هديه و اينگونه نشان بدهيم، به يادش هستيم و به علايقش توجه مي كنيم.

روسري، كيف، كفش، جعبه جواهرات و زيورآلات هم از هداياي ديگري هستند كه مي‌توان در روز دختر هديه داد.

 

تاريخ دقيق روز دختر در سال ??

تاريخ روز دختر سال ???? مصادف با سه شنبه ? تير ???? برابر با يكم ذي‌القعده ???? و ولادت حضرت معصومه (س) است‌. زندگينامه حضرت معصومه (س) ‌از اينجا بخوانيد.

روز دختر در ايران

روز دختر در ايران بهانه‌اي است براي گراميداشت مقام دختر و آشنايي آنان با نحوه صحيح زندگي با بهره‌گيري از فرهنگ ايراني و اسلامي، اين روز در رسانه‌هاي خبري و اجتماعي نيز بازتاب وسيعي دارد.

تاريخچه روز دختر در ايران

در سال ???? رويدادي تأثيرگذار براي دختران كشورمان اتفاق افتاد. شوراي عالي انقلاب فرهنگي، بر اساس پيشنهاد فرهنگسراي دختران، روز مبارك تولد حضرت فاطمه معصومه (س)، كريمه اهل بيت را به عنوان «روز ملي دختران» تصويب و اعلام كرد و بر همين اساس نيز طي جشني در روز ميلاد آن حضرت، اولين سالروز ملي دختران گرامي داشته شد و فرهنگسراي دختران به عنوان دبيرخانه دائمي روز ملي دختران انتخاب شد.

بدون ترديد، توجه به اهميت و ضرورت اين روز و فرصت‌هاي آن، همچنين دقت به وضعيت دختران در جامعه كه براي اصلاح و بهبود آن به عزم و اهتمام ملي نياز است، مي‌تواند از روز ملي دختران، فرصتي مغتنم براي كار جمعي در مورد دختران بسازد كه زمينه‌هاي حركت‌هاي بزرگ و تغيير و تحولات درخشان براي توسعه و بهبود زندگي دختران را فراهم نمايد. اين فرصتي است كه شايد لازم بود خيلي پيش از اينها اتفاق مي‌افتاد و اكنون كه زمينه آن فراهم شده است، بي توجهي به آن، با توجه به سرعت تحولات حوزه مسائل زنان و دختران، ممكن است زيان‌هاي فرهنگي اجتماعي بزرگي را به همراه داشته باشد.

برنامه‌هاي روز دختر در ايران

هر سال در روز دختر برنامه‌هاي متنوع فرهنگي با هدف تكريم دختران در ايران برگزار مي‌شود.

روز جهاني دختر سال ????

روز جهاني دختر بچه‌ها (International Day of Girl Child) در تاريخ ?? اكتبر برابر با ?? مهر هر سال برگزار مي‌شود كه اين تاريخ به نام روز جهاني دختر شناخته مي‌شود.

نام‌گذاري روز دختر در جهان قدمت زيادي ندارد و از سال ???? توسط سازمان ملل به صورت رسمي آغاز شده و هدف آن ايجاد فرصت‌هاي اجتماعي، بهبود وضعيت تغذيه و سلامت دخترها ذكر مي‌شود.

علت نامگذاري روز جهاني دختر در ?? اكتبر

با وجود كمپين‌هاي متعدد، هر شخص دلايل خاصي را براي وجود روز جهاني دختر اعلام مي‌كرد، هدف از نامگذاري روز جهاني دختران در ?? اكتبر ايجاد فرصت‌هاي بيش‌تر اجتماعي، بهبود وضعيت تغذيه و سلامت دختر خانم‌ها و رفع نابرابري‌ها ذكر مي‌شود و چندين دليل وجود داشت كه باعث شد نظر سازمان ملل به آنها جلب شود:

  • حمايت از عدم ازدواج اجباري براي دختران
  • حمايت از عدم خشونت عليه دختران و زنان
  • بهبود سطح آموزشي و عدم ازدواج كودكان دختر

بر اساس آمار رسمي سازمان يونيسف، دختران در سراسر جهان با تبعيض‌هاي گوناگوني مواجه هستند:

  • ?? ميليون دختربچه در سراسر جهان به آموزش ابتدايي دسترسي ندارند.
  • در سراسر جهان حدود ??? ميليون دختر ختنه شده‌اند. هر سال سه ميليون دختر در كشورهاي مختلف جهان در معرض خطر ختنه شدن قرار دارند.
  • دختران پنج تا ?? سال در روز ??? ميليون ساعت در خانه كار مي‌كنند. رفت و روب، آشپزي يا حتي آوردن آب از چاه يا چشمه. ساعاتي كه پسران پنج تا ?? ساله صرف كارهاي خانه مي‌كنند، پنجاه درصد كمتر از دختران است.
  • هر سال ?? ميليون دختر خردسال در نقاط مختلف جهان مجبور به ازدواج مي‌شوند و در حال حاضر از هر پنج زن در جهان يكي زير ?? سال ازدواج كرده است.
  • بسياري از اين افراد مورد بدرفتاري روحي و خشونت جنسي همسران خود قرار مي‌گيرند. دختراني كه زود ازدواج مي‌كنند در سنين پايين به عنوان مثال در ?? سالگي باردار مي‌شوند و بسياري از آنها به دليل بارداري و زايمان تا پايان عمر از مشكلات سخت جسمي خود رنج مي‌برند.