خبرنامه پيامكي چيست و چه تاثيري در پيشرفت كسب و كارها دارد؟

۳۵ بازديد

خبرنامه پيامكي چيست و چه تاثيري در پيشرفت كسب و كارها دارد؟

18ci_z8.jpg

خبرنامه به سيستمي گفته ميشود كه،كسب و كارها جهت ارتباط هر چه بيشتر با مشتريان از آن استفاده ميكنند. در اين مطلب قصد داريم شما را با خبرنامه پيامكي و مزايا و كاربرد هاي آن آشنا سازيم.

خبرنامه پيامكي چيست؟

خبرنامه پيامكي سيستمي است كه با ارسال خبر در آن مي توان، اطلاعيه ها، اخبار، رويداد ها را به اطلاع مشتريان رساند.

در پنل اس ام اس، ميتوانيد به راحتي يك خبرنامه ايجاد كرده و مشتريان خود را از آخرين تغييرات و اخبار كسب و كار خودتان مطلع سازيد.

محتواي يك خبرنامه در پنل اس ام اس ، عموما پيامك هاي خبري ست كه قصد دارند مطلب يا رويدادي را با مخاطب خود در ميان گذاشته و آنها را مطلع سازند.

 داشتن خبرنامه پيامكي، در سيستم ارتباط با مشتريان چه مزايايي دارد ؟

ارتباط با مشتريان، يك مساله حائز اهميت در هر نوع كسب و كاراست، كه باعث ميشود مشتريان قديمي و جديد از پويا بودن يك بيزينس خبردار شوند.

اين امكان، با استفاده از پنل پيامك نيز قابل ارائه ميباشد، با توجه به اين كه اس ام اس سريعا ارسال شده و به دست مشتري ميرسد، باعث افزايش تاثيرگذاري نيز ميگردد.

ارسال خبرنامه قواعد خاص خودش را دارد، كه مهم ترين اين موارد را به طور خلاصه، در اين مقاله درج كرده ايم.

براي ارسال خبرنامه پيامكي چه مواردي را بايد رعايت كرد؟

همانطوري كه حتما مي دانيد اطلاع رساني  كه در حال انتشارو ارسال آن به كاربران و مخاطبين خود هستيد در قالب اس ام اس صورت مي گيرند.

بنابراين بايد به تعداد كاراكترهايي كه در متن استفاده ميكنيد توجه نماييد. اين تعداد نميبايست از تعداد مشخصي بيشتر باشد(هر پيامك حدود 70 كاراكتر ظرفيت دارد)،پس متن بايد كوتاه اما جذاب باشد.

بنابر اين بايد در طراحي متن خبر و توانايي رساندن مفهوم، توجه كافي را داشته باشيد.

 در اين قسمت نكاتي را، براي طراحي متن اصولي خبرنامه پيامكي مطرح ميكنيم:

كوتاه بودن محتوا و متن در خبرنامه پيامكي:

به لحاظ روانشناسي، متون كوتاه تر، در قالب اس ام اس  تاثير گذاري بيشتري در مخاطب ايجاد كرده و بيشتر توجه شان را به پيگيري متن موجود  جلب مي كنند.

توجه داشته باشيد كه متون بلند عموما خارج از حوصله و زمان مخاطب مي باشد. از اين جهت حجم مطلوب براي خبرنامه پيامكي در حدود 70 الي 140 كاراكتر در نظر گرفته شده است. كه اين ميزان معادل با يك الي دو پيامك مي باشد.

  • توانمندي محتوا در انتقال پيام مورد نظر در خبرنامه پيامكي:

بايد توجه داشته باشيد متني كه  در نظر مي گيريد، بايد علاوه بر رعايت كوتاه بودن، بتواند محتواي مربوطه را كه قصد انتقال آن به مخاطب راداريم، به خوبي بيان كند.

متن، ميبايست به طور مستقيم به موضوع اصلي اشاره كند تا مخاطب با خواندن پيامك به، نكته اي كه در ارسال پيامك به عنوان هدف، در نظر گرفته شده برسد.

  • ارجاع دادن به لينك جامع در خبرنامه پيامكي:

اين گزينه مي تواند كارتان را خيلي حرفه اي تر به نظر برساند. شما مي توانيد بخشي از متن را در قالب اس ام اس در خبرنامه پيامكي ارسال كرده و سپس لينكي را در انتهاي اس ام اس قرار داده و براي خواندن ادامه ي محتوا مخاطب را به لينك مورد نظر هدايت كنيد.

  • در نظر گرفتن زمان بندي مشخص براي خبرنامه پيامكي:

بهتر است اگر قصد داريد اطلاع رساني ها  را به صورت روزانه، هفتگي و يا ماهانه براي مخاطب ارسال كنيد، حتما اين برنامه را از پيش تعيين كرده و در موعد

مشخص ، به صورت منظم اقدام به ارسال آن نماييد

  • ارائه خدمات عضويت آسان و لغو عضويت آسان براي مخاطب:

يك خبرنامه پيامكي موفق و حرفه اي بهتر است در اولين قدم تجربه مشتري را در نظر بگيرد.

امكاني را براي مخاطبان فعال كنيد كه،با ارسال يك اس ام اس به راحتي عضو اين خبرنامه شده و همچنين در زمان دلخواه نيز اين عضويت را لغو نمايند.

مزايا و برتري هاي خبرنامه پيامكي در مقايسه با ساير خبرنامه ها!

1.     اطمينان از اينكه مطالب حتما به دست مخاطب خواهد رسيد

2.     امكان نظارت كامل بر روي پروسه بازاريابي

3.     توليد محتوا براي خبرنامه پيامكي معمولا آسان تر مي باشد

4.     در دسترس تر از ساير راه هاي ديگر (مانند ايميل) مي باشد

5.     هزينه آن در مقايسه با شيوه هاي ديگر پيام رساني كمتر و معقول تر است

6.     مي توانيد اطمينان حاصل نماييد كه حتما محتواي مورد نظرتان توسط مخاطب خوانده مي شود

استفاده از پيامك در تمام حوزه هاي بازاريابي، باعث كاهش هزينه هاي اضافي ميشود كه استفاده از خبرنامه را نيز شامل ميشود.

براي مطالعه مقالات بيشتر در اين زمينه به سايت پنل ارسال اس ام اس مديانا مراجعه كنيد.

 

گام سوم براي اجراي يك پرسشنامه آنلاين-پاسخ‌هاي پرسشنامه آنلاين خود را جمع‌آوري كنيد

۳۴ بازديد

. پاسخ‌هاي پرسشنامه آنلاين خود را جمع‌آوري كنيد

تعداد نمونه‌ها روي نتيجه تحقيقات اثر مثبت دارد پس براي اينكه نرخ پاسخ به پرسشنامه آنلاينتان را بيشتر كنيد مي‌توانيد از مشوق‌ها استفاده كنيد. اعطاي كد تخفيف، شانس شركت در قرعه كشي، هديه، كمك به يك خيريه راه‌هايي هستند كه مي‌توانند افراد را به شركت در تكميل پرسشنامه شما تشويق كنند. يكي ديگر از راه‌هاي موثر اين است كه به شركت كنندگان بگوييد كه در نهايت نتايج را با آنان به اشتراك خواهيد گذاشت. براي اين كار مي‌توانيد ايميل كاربران را دريافت كنيد و نتايج را براي آنان ارسال كنيد.

نتايج را تجزيه و تحليل كنيد

براي بررسي و آناليز پاسخ‌ها و تهيه گزارش بصري مي‌توانيد از انواع نمودارها و جداول كمك بگيريد. همچنين ويفرم علاوه بر انواع نمودارهاي كيكي، ميله‌اي و ستوني، قابليت منحصر به فرد "ابر كلمات" (word clouds) را براي تحليل نوشته‌هاي متني كاربران پياده‌سازي كرده است. با خروجي گرفتن (Export) از نتايج پرسشنامه‌ها مي‌توانيد از نرم‌افزارهاي آماري (مانند SPSS يا Excel) نيز براي تجزيه و تحليل اطلاعات جمع‌آوري شده استفاده كنيد.

 

6. يك گزارش تهيه كنيد

و آخرين گام در اجراي يك پرسشنامه با نوشتن گزارش به پايان مي رسد. يك پرسشنامه موفق بايد پاسخ‌هاي قابل قبولي را در مورد سوالاتي كه در مورد كسب و كار، محصول و يا خدمتتان داشتيد ارايه بدهد. 

 

پرسشنامه آنلاين را بسيازيد.

 منبع : ساخت پرسشنامه انلاين

 

پتروسا، برترين وبسايت ارائه دهنده تجهيزات نفت و گاز

۴۱ بازديد

پتروسا، برترين وبسايت ارائه دهنده تجهيزات نفت و گاز

  • معرفي شركت

شركت پتروسپنتا آذر با نام تجاري پتروساكو با تكيه بر دانش متخصصان شركت و همچنين با تجربه‌اي قريب به 20 سال توانسته است نام نكويي در زمينه توليد، واردات و تامين تجهيزات نفت و گاز از خود برجاي گذارد.

nwyt_d1.jpg

  • لوله

بي ترديد خطوط لوله انتقال نفت و گاز از شريان‌هاي مهم اقتصادي كشور و از سرمايه‌هاي ارزشمند ملـي بـه شـمارمي‌روند. بنابراين لازم است مجموعه‌هاي كارفرمائي، پيمانكـاري و بهـره بـرداري احسـاس مسئوليت نموده و ازمحصولات و ادواتي استفاده كنند كه از پيشرفته‌ترين فناوري‌هـا برخوردار بوده و معتبرترين استانداردهاي روز دنيا را دارد.

يكي از بخش‌هاي اصلي تشكيل دهنده يك مجموعه طراحي پروژه‌هاي صنايع نفت و گاز و پتروشيمي، بخش پايپينگ مي‌باشد و لوله به عنوان  مهم‌ترين قسمت از مجموعه پايپينگ است كه بخش وسيعي از طراحي پروژه‌ها را  به خود اختصاص مي‌دهد و داراي انواع مختلفي است. بطور كل لوله‌ها در بخش صنعتي به دو دسته لوله‌هاي فلزي و لوله‌هاي غيرفلزي تقسيم مي‌شوند كه هركدام كاربردهايي متفاوت و متنوعي دارند. كه در ادامه تنها به بررسي ويژگي‌ها و كاربردهاي لوله‌هاي فلزي مي‌پردازيم.

  1. انواع لوله‌هاي فلزي
  1. لوله‌هاي فولادي ضد زنگ (Stainlss Steel)                                                      

اين نوع فولاد تركيبي از آلياژ آهن، كرم و نيكل مي‌باشد و بسته به ميزان كرم و نيكل موجود در فولاد از انواع متنوعي برخوردار است. در واقع تعداد زياد انواع و رده‌هاي فولاد ضد زنگ نشانگر آن است كه اين فولادها به طور وسيعي در صنايع مختلف كاربرد دارند.

با توجه به سختي فرآيند ساخت اين نوع فولاد  معمولا از قيمت بالايي برخوردار مي‌باشند، كه همين موضوع سبب گشته تا در پروژه‌هايي كه هزينه جزء پارامترهاي كم اهميت تلقي شود، بكار رود.

جالب است بدانيد در صورتي‌كه عمليات پرداخت سطحي بر روي لوله‌ها انجام گيرد اين لوله‌ها قابليت آن را دارند تا از نفود و رشد ميكروب‌ها جلوگيري نمايند و امكان استفاده در صنايع غذايي و آشاميدني را پيدا مي‌كنند.

از خصوصيات اين فولادها مي‌توان به مقاومت بالاي آن‌ها در برابر فشار، خوردگي و دماي بالا اشاره كرد.

  1. فولاد آلياژي (Low Temperature Carbon Steel)                                

فولاد آلياژي از كربن وآهن و برخي مواد و فلزات مانند سيليس، مولبيدن، منگنز و … با عيار بسيار پايين ساخته مي‌شود.

اين نوع از لوله‌هاي فولاد آلياژي به علت پايين بودن انبساط حرارتي آن‌ها نسبت به ساير فولادها بيشتر در خطوط گاز سرد و خشك مانندخطوط نيتروژن و سيالات سرد با فشار متوسط و بالا استفاده مي‌گردند.

  1. فولادهاي آلياژي كربن دار( Alloy Steel)

فولادهاي آلياژي كربن دار، آلياژهاي ديگـري از آهن هسـتند كه با افـزودن كربن، سـيليس و فلزاتي همچون مولبيدن، نيكل، واناديم، كرم و برخي ديگر از فلزات با عيار بالا ايجاد مي‌شود.

  1. لوله‌هاي فولادي

مزيت استفاده از لوله‌هاي فولادي به پارامتر مقاومت و هزينه نسبي بستگي دارد. اين نوع لوله‌ها  نسبت به پرتوهاي UV و محيط‌هاي با دماي زياد مقاوم هستند.

 از ديگر مزيت‌هاي اين نوع لوله‌ها مي‌توان به قابليت جوشكاري، مقاومت در برابر خوردگي، دوام و هزينه مناسب اشاره كرد.

  بطور كل لوله هـاي فولادي را بر اساس نوع ساخت به دو دسته لوله‌هـاي درزدار و لوله‌هــاي بدون درز تقسيم مي‌نمايند.

  1. لوله‌هــاي بدون درز

لوله فولادي بدون درز در اصطلاح به لوله مانسمان يا سيم لس (seam-less) معروفند. واژه «بدون درز» به معني عدم وجود درزهاي جوش است.

 در فرايند توليد اين دسته از محصولات از مقاطع فولادي اعم از شمش استفاده مي‌شود و پس از حرارت و كشش و ساير فرايندها به لوله فولادي تبديل مي‌شود.

همچنين از اين لوله‌ها معمولا در شرايطي استفاده مي‌شود كه دما و فشار افزايش مي‌يابند.

لوله‌هاي فولادي بدون درز در موارد مختلف در صنعت نفت و گاز به كار مي‌روند:

عمليات‌هاي بالادستي (لوله‌هاي نفتي) (OTCG)

عمليات‌هاي مياني (انتقال و توزيع سيالات مانند نفت، گاز، بخار، اسيدها، دوغاب‌ها)

عمليات‌هاي پايين دستي (لوله‌هاي فرايندي براي تصفيه نفت و گاز در محصولات مشتق شده)

كاربردهاي لوله كشي عمومي در زمينه تأسيسات

  1. لوله‌هاي درزدار

لوله‌هاي درزدار ((welded pipe،  به لوله‌هايي گفته مي‌شود كه از شكل‌دهي و جوش دادن ورق‌هاي فولادي با ضخامت‌ها و جنس‌هاي مختلف توليد مي‌شوند.

بدين صورت كه ابتدا ورقه‌هايي با ضخامت‌هاي متفاوت و بر پايه اندازه نهايي لوله برش داده مي‌شوند، سپس به دستگاه نورد منتقل شده  و بعد از آن درز به وجود آمده جوشكاري مي‌شود در واقع لوله بدون درز، از جوش دادن دو سر ورق فولادي ساخته شده و به همين دليل لوله به شكل يكنواخت نبوده و درزدار است.

لوله درزدار، داراي سختي زيادي هستند و مي‌توانند نيرو و فشار بالايي را تحمل كنند و با توجه به وزن كمي كه دارند بسيار مقرون به صرفه و اقتصادي هستند.

لوله‌هاي درزدار بر اساسي نوع روشي كه به واسطه آن ورق‌هاي فولادي به هم جوش داده مي‌شوند به دسته‌هاي جوشكاري الكتريكي، زيرپودري و ذوبي الكتريكي تقسيم مي‌شوند كه در ادامه به اختصار تشريح شده‌اند.

  • جوشكاري الكتريكي (Electric Resistance Welded)

 در فرآيند جوشكاري الكتريكي لبه‌هاي ورق در اثر حرارت يك  دستگاه جوش الكتريكي به حالت مذاب درآمده و به يكديگر جوش مي‌خورند، به لوله‌هايي كه بر اثر جوشكاري الكتريكي حاصل مي‌شوند به اختصار ERW گفته مي‌شود.

  • جوشكاري زيرپودري (Submerged Arc Welding)

 يكي از پركاربردترين روش‌هاي جوشكاري در صنعت است. در اين روش وقتي لبه‌هاي ورق با يكديگر نور مي شوند شكافي V شكل بين آن‌ها به وجود مي‌آيد كه با دستگاه جوش قوس الكتريكي شكاف را با زير پودرهاي مخصوص پر مي‌كند.

  • جوشكاري ذوبي الكتريكي  (Electric Fusion Welding) 

 از اين روش جوشكاري در توليد لوله درز مستقيم و يا درز مخفي استفاده مي‌شود. لوله‌هاي درزداري  كه به وسيله اين نوع جوش كاري توليد مي‌شوند به لوله هاي EFW معروفند.

  1. اتصالات فشار قوي

اتصالات فشار قوي دستهاي از اتصالات صنعتي هستند كه نقش مهمي در رشد صنايع مختلف از جمله نفت و گاز و پتروشيمي دارند.

 اگرچه اتصالات فشار قوي تجهيزات بسيار كوچكي هستند اما قلب صنايع انتقال سيالات محسوب مي‌شوند؛ اين اتصالات معمولاً از فولاد و آلياژهاي خاص ساخته ميشوند كه بسته به فشار سيال و اندازه ساير تجهيزات داراي انواع مختلفي هستند.

 از جمله اتصالات فشار قوي كه توسط شركت پتروسا تأمين و توليد مي‌گردد مي توان به انواع  زانويي (جوشي و دنده اي)، فلنج (كور، لبه دار، گلودارو ساكت)، سه راهي، درپوش، رابط و مهره ماسوره اشاره كرد.

 از آن‌جا كه جابه‌جايي اين سيالات همواره با فشار زيادي و درجه حرارت بالا صورت مي‌گيرد لازم است تا با بررسي دقيق ميزان جابه‌جايي از متناسب‌ترين نوع از اتصالات استفاده شود.

  • برخي از مشتريان ما

گروه مپنا، ماموت، شركت نفت ايرانول،گلوبال پترو تك و...

باتوجه به تنوع و پيچيدگي‌هاي صنعت نفت، گاز و پتروشيمي كارشناسان شركت آماده پاسخگويي به سوالات شما هستند. جهت مشاوره مي‌توانيد با شماره 86073350-021 و يا از طريق سايت info@petrosaco.com  با ما تماس حاصل نماييد.

آدرس سايت فارسي: petrosaco.com/fa

آدرس سايت انگليسي: petrosaco.com