مدل هاي شاخ گوزني سر نيزه اي، نيزار و بوته اي

۸۳ بازديد

همه ما به حفاظت از حريم شخصي، و امنيت محيطي كه در آن هستيم بسيار اهميت مي دهيم. امروزه مدل هاي متنوعي از محصولات امنيتي مانند: سيستم دزدگير، درب ضد سرقت در بازار وجود دارد. يكي از اين محصولات امنيتي بسيار پرطرفدار در بازار حفاظ شاخ گوزني استبر روي ديوار نصب مي شود.
حفاظ شاخ گوزني از جمله مصالح و موارد مورد استفاده در آپارتمان ها، ويلا ها، باغ ها و... مي باشد. اين حفاظ به دليل شباهتش به شاخ گوزن به اين نام ناميده شده است. حفاظ شاخ گوزني از جمله زيباترين طرح هاي نرده اي است،
كه علاوه بر اينكه نفوذ آن به داخل محيط خانه بسيار كم است، باعث زيباتر نشان دادن نماي بيرون خانه و فضاي شهري مي شود. جنس اين حفاظ ها از يك نوع فلز بسيار مقاوم است، اين حصارها از ميل گردهايي نوك تيز تشكيل شده است، كه هر كدام به يك سمت مي باشد، و از ورود افراد و حيوانات جلوگيري مي كند.



انتخاب رنگ حفاظ ها

طراحان و معماران براي اينكه شكل بناي خانه شبيه زندان ها نشود، با طراحي حفاظ رو ديواري، به اشكال مختلف توانسته اند سازه هاي مقاوم و مستحكمي را طراحي كنند. حفاظ شاخ گوزني با رنگ هاي متفاوت و طرح هاي گوناگون و همچنين با ضخامت هاي مختلف توليد و عرضه مي شود.
نرده هاي حفاظ شاخ گوزني قابليت رنگ آميزي را دارند،
اين رنگ ها كه توسط رنگ هاي كوره اي زده مي شوند، به گونه اي است كه در مقابل تابش نور آفتاب ثابت است و دچار تغيير رنگ نمي شود. رنگ آميزي اين حفاظ ها متناسب با سليقه مشتري است، و معمولا به اينگونه است كه، رنگ حفاظ شاخ گوزني انتخابي با رنگ ديوارهاي ساختمان بايد تناسب داشته باشد، امروزه در بازارها بيشتر رنگ هاي سفيد، مشكي و قهوه اي و مسي موجود است.

ويژگي حفاظ شاخ گوزني

حفاظ شاخ گوزني كه به عنوان يك سپر محافظتي براي مكان مورد نظر شما عمل مي كند، داراي ماندگاري بالايي است و اجرا و نصب، آسان و سريعي دارد و همچنين بعد از نصب نياز به مراقبت چنداني ندارد، كه اين ها از ويژگي هاي مهم اين نوع حفاظ ها است.
حفاظ شاخ گوزني بسته به نياز مشتري در ابعاد و ارتفاع مختلف طراحي مي شود، به همين دليل قيمت آن متغير است. در هنگام تهيه اين حفاظ ها بايد به تراكم شان هم توجه كرد، زيرا تجربه نشان داده است كه، هر چه تراكم حفاظ ها بيشتر باشد،
در نتيجه، كار با كيفيت تر و زيباتري داريم. نوع ديگر اين حفاظ ها حفاظ ليليوم ناميده مي شود، كه برخي از مشتريان به دليل شباهت آن به گل ليليوم و ظاهر زيبا، اين حفاظ را سفارش مي دهند.



آيا حفاظ شاخ گوزني براي حفاظت از ساختمان مناسب است؟

حفاظ شاخ گوزني يكي از انواع حفاظ ساختماني است كه سالهاست براي محافظت از ساختمان ها مورد استفاده قرار مي گيرد.
به طور كلي حفاظ يكي از قديمي ترين ابزاري هايي است كه براي محافظت از ساختمان ها به كار مي رود. فرقي نمي كند كه قصد محافظت و امن كردن يك خانه ويلاي يا آپارتمان را داشته باشيد يا اينكه بخواهيد از يك ساختمان تجاري يا محل كار خود محافظت كنيد. در هر حال حفاظ ها يكي از موثرترين ابزار ها براي اين كار هستند.

مدل هاي مختلفي از اين ابزار در بازار وجود دارد و حفاظ شاخ گوزني تنها يكي از انواع مختلف آنهاست. هر كدام از آنها مزاياي و معايب مربوط به خود را دارند. شما با توجه به موقعيتي كه مي خواهيد در آن از حفاظ استفاده كنيد و ميزان اهميتي كه كارايي آن براي شما دارد، بايد يكي از مدل هايي كه در ادامه به شما معرفي مي كنيم را انتخاب كنيد.
حفاظ شاخ گوزني، نيزار، بوته اي، سر نيزه اي و حفاظ ليليوم از پر استفاده ترين مدل هاي اين محصول هستند كه در ساختمان هاي بسياري مورد استفاده قرار مي گيرند.
مدل هاي شاخ گوزني سر نيزه اي، نيزار و بوته اي از لحاظ حفظ امنيت تقريبا در يك لول قرار دارند و مي توانند براي حفاظت از ساختمان شما بسيار كارا باشند. اما در مورد مدل حفاظ ليليوم اوضاع متفاوت است و ميزان محافظتي كه اعمال مي كند بيشتر از ساير مدل ها است.

بررسي حفاظ شاخ گوزني
از آنجايي كه اين مدل بسيار به شاخ هاي گوزن شباهت دارند نام حفاظ شاخ گوزني را روي آن گذاشته اند معمولا براي ساخت اين مدل از ميله گرد ضخيم شماره 10 استفاده مي كنند.
تراكم ميله ها نبايد خيلي كم و در عين حال نبايد خيلي زياد باشد. بعضي از افراد گمان مي كنند كه با افزايش تعداد شاخ ها يا همان ميله ها مي توانند بهتر جلوي ورود سارقين را بگيرند. اين در حالي است كه افزايش بيش از حد مجاز تراكم حفاظ شاخ گوزني باعث مي شود كه سارق فضاي مناسب براي قرار دادن پوتين خود را پيدا و به سادگي وارد حريم شخصي شما شود.
قيمت اين مدل نيز تا حد زيادي به تراكم ميله ها، رنگ و متريال به كار رفته در ساخت آن بستگي دارد.
همانطور كه اشاره شد امنيتي كه اين مدل تامين مي كند در حد متوسط است و تقريبا با مدل هاي نيزار، بوته اي و سر نيزه اي برابري مي كند.

جهت مشاوره و خريد: 09194915895

 

دانلود Wisgoon 6.6.5 نسخه جديد برنامه ويسگون براي اندرويد

۸۴ بازديد

دانلود Wisgoon 6.6.5 نسخه جديد برنامه ويسگون براي اندرويد

 

ويسگون

 Wisgoon يك شبكه اجتماعي اشتراك گذاري تصاوير مي باشد، كه شما مي توانيد در آن براحتي تصاوير مورد علاقه خود را با ديگران به اشتراك بگذاريد. همچنين مي توانيد تصاوير ديگران را مشاهده كنيد، لايك كنيد، براي آن نظر بگذاريد و يا با كيفيت اصلي دانلود كنيد! امكان شخصي سازي دسته بندي تصاوير نيز قابليت ديگريست كه به شما كمك مي كند كه تنها تصاوير گروه هاي دلخواهتان را در صفحه اصلي برنامه مشاهده كنيد


اگر از اينترنت نسبتا كند مثل اينترنت خطوط سيم كارت استفاده مي كنيد به راحتي مي توانيد با ورود به منوي تنظيمات كيفيت نمايش تصاوير را روي «كيفيت پايين» يا «كيفيت متوسط» بگذاريد و سرعت بارگزاري تصاوير را به طور قابل ملاحظه اي افزايش دهيد.امكان نمايش تصاوير با كيفيت بالا نيز در تنظيمات تعبيه شده است. همچنين شما ميتوانيد از ساير نرم افزار مشابه همانند باهم و پاتوق كه در وب سايت موجود است ددين كنيد هم اكنون ميتوانيد آخرين نسخه موجود از اين برنامه كاربردي را از وب سايت برا تو دانلود و در تلفن همراه خود نصب كنيد .


قابليت هاي برنامه Wisgoon ويسگون :

  • ارسال عكس از از طريق منوي share عكس در گالري تصاوير به برنامه
  • آپلود مستقيم عكس دربرنامه با انتخاب از گالري تصاوير يا دوربين گوشي
  • دسته بندي مطالب با امكان انتخاب دسته بندي هاي خاص
  • ذخيره تصاوير با كيفيت اصلي
  • امكان لايك و ارسال نظر براي تصاوير
  • نمايش آخرين رخدادها
  • مشاهده پروفايل كاربران
  • برترين كاربران
  • برترين تصاوير براساس روز،هفته و ماه
  • امكان ويرايش پروفايل و آواتار
  • دنبال كردن كاربران
  • بازيابي رمز عبور و نام كاربري فراموش شده
  • تغيير رمز عبور

تغييرات نسخه جديد:

  • رفع برخي مشكلات
  • بهبود سرعت

دانلود از گوگل پلي

 

آشنايي با انواع الماس طبيعي و مصنوعي

۷۴ بازديد

 

آشنايي با انواع الماس طبيعي و مصنوعي

 

انواع الماس

انواع الماس از با ارزش ترين كاني ها در جهان هستند. اين سنگ عجيب در واقع نوعي كربن محسوب مي شود. در گروه كربن ها گرافيت يا همان نوك مداد، به عنوان نرم ترين عنصر و الماس به عنوان سخت ترين عناصر قرار دارند. اگر چه كربن مي تواند تبديل به الماس شود ولي عامل اصلي در اين فرايند تحولات زمين است. دماي بالا و فشار زمين مراحل اوليه شكل گيري الماس را استارت مي زند.

الماس طبيعي چيست؟

كربن در اعماق 120 تا 200 كيلومتري زمين و تحت فشار 45 هزار bar تبديل به الماس مي شود. براي شكل گيري اين پروسه دمايي بين 900 تا 1300 درجه سانتي گراد بر ماده اوليه وارد مي شود. انواع الماس موجود در سطح زمين از طريق فوران آتشفشاني به لايه هاي بالاتر راه پيدا كرده اند. البته هميشه آتشفشان ها با انتقال الماس به پوسته زمين همراه نيستند ولي اين فرايند در اغلب موارد رخ مي دهد. انواع الماس بالاترين رسايي گرمايي را دارند. به لحظ خواص الكتريكي الماس نيمه رسانايي بسيار قوي است. كربن متبلور يا همان الماس معروف، سخت ترين ماده طبيعي در جهان است و با ارزش ترين سنگ قيمتي در همه كشورها به حساب مي آيد. به دليل خواص بي نظير الماس، استفاده از آن در صنايع بسيار رايج شده است. علاوه بر الماس طبيعي انواع مصنوعي الماس نيز توليد شده است.

الماس مصنوعي چيست؟

بيش از نيم قرن پيش بشر توانست روند شكل گيري الماس را كشف كند. در سال 1950 پژوهشگران توانستند در محيط هاي تحت كنترل آزمايشگاهي نوعي الماس مصنوعي را توليد كنند. اين الماس به لحاظ ظاهري و حتي لايه ها شباهت زيادي به كاني يافت شده از معادن طبيعي داشت. تحت يك پروسه كنترل شده، با ايجاد حرارت بالا و فشار مناسب، الماس آزمايشگاهي متولد شد. فرايند توليد انواع الماس مصنوعي كاملا از شكل گيري الماس طبيعي كپي برداري شده است. تنها تفاوت در زمان شكل گيري الماس طبيعي و انواع مصنوعي آن است. در اين پروسه سرعت تشكيل سنگ الماس بسيار سريع تر خواهد شد. الماس مصنوعي ساخت بشر در محيط آزمايشگاهي كاملا جنس و ساختاري مشابه الماس واقعي را دارد. اين الماس همان كربن خالص متبلور داراي همسالگرد سه بعدي است.

انواع الماس چه ويژگي هايي دارند؟

xls_q5.jpg

اگر چه تفاوتي بين اين كاني طبيعي و سنگ الماس آزمايشگاهي ديده نمي شود ولي در عرف رايج به الماس توليد شده در آزمايشگاه، الماس مصنوعي مي گويند. انواع الماس كه از طبيعت و معادن استخراج مي شود، طبيعي و بقيه الماس ها مصنوعي هستند. الماس مصنوعي كاربرد وسيعي در گرماخورها، ابزار سايشي، برنده ها و صيقل دهنده ها دارد. برخي از انواع الماس مصنوعي براي استفاد در مدارهاي نيروگاهي، ترانزيستورهايي با ميدان قوي و ديگر صنايع الكتريكي به كار مي روند.

الماس در گونه هاي متفاوتي يافت مي شوند. انواع الماس عبارتند از:

الماس طبيعي

با ارزش ترين كاني در بين سنگ هاي جواهر، الماس طبيعي است. هيچيك از كاني هاي طبيعي ديگر نتوانسته اند به لحاظ قيمت، حتي نزديك به بهاي الماس شوندسنگ برليان نوعي تراش ويژه الماس است كه قيمت آن را چند برابر مي كند.

الماس سنتزي فشار بالا

اين سنگ بيشترين استفاده را در صنايع دارد. به دليل سختي بالاي الماس، استفاده از آن در ابزارهاي برشي و ماشين هاي صنعتي به عنوان ساينده بسيار مرسوم است. اين الماس با كاني مورد استفاده در طراحي جواهرات زينتي يكي نيست.

الماس سي‌وي‌دي (CVD)

Chemical vapor deposition يكي از انواع الماس توليد شده به صورت آزمايشگاهي است. در اين شيوه با استفاده از روش هاي شيميايي، لايه هاي بسيار خالص از كربن توليد مي شود. عمده مصرف اين فراورده در صنعت است.

كربن شبه-الماس (DLC)

اين ساختار از جديدترين دست سازهاي بشر است كه با استفاده از ساختار كربني توليد مي شود. در واقع اين نانو ساختار شبه الماس خواص بسيار بالاتري از الماس طبيعي دارد. از كربن شبه الماس در علوم پزشكي، مهندسي، فيزيك و شيمي استفاده فراواني مي شود.

روش هاي شكل‌گيري الماس طبيعي

در باور عمومي زغال سنگ پس از ميليون ها سال تحت شرايط محيطي دگرگون شده و تبديل به سنگ الماس مي شود. نتيجه اكتشافات انواع الماس در جهان نشان مي دهد كه بسياري از كاني ها عمري طولاني تر از زغال سنگ و بقاياي گياهي داشته اند.

طراحي طلا و جواهرات زينتي با سنگ هاي قيمتي

فرآيند تشكيل الماس در طبيعت به يكي از اين 4 روش است:

1-شكل گيري الماس در گوشته زمين

مناطق پايداري الماس” در عمق حدود 150 كيلومتري سطح زمين قرار دارند. دماي بالاي 1050 درجه سانتيگراد در گوشته زمين شكل گيري الماس را تسريع مي كند.زمين شناسان معتقدند الماس توليد شده در گوشته زمين با فوران آتشفشاني به سطح زمين رسيده است.

2-تشكيل الماس در مناطق فرورانش

هنگامي كه دو پوسته از سطح زمين به هم نزديك مي شوند، يكي از پوسته ها پايين تر از ديگري قرار مي گيرد. به نظر مي رسد بسياري از انواع الماس با اندازه كوچك تر توسط پديده فرورانش شكل گرفته اند. اين سنگ ها در عمق 80 كيلومتري از سطح زمين و تحت دماي بالاتر از 200 درجه سانتي گراد قرار گرفته اند.

?-تشكيل الماس در دهانه هاي برخوردي

برخورد شهاب سنگ ها با توليد گرماي زياد و فشار بر سطح زمين همراه است. اين حرارت گاهي گرمتر از حرارت سطح خورشيد مي باشد. شرايط فشاري و دماي بالا در دهانه هاي برخوردي شهاب سنگ ها و سيارك ها با زمين، براي شگل گيري سنگ الماس كاملا مناسب است. شواهد نشان مي دهد كه در دهانه هاي برخوردي اكتشافات الماس هاي كوچك مشاهده شده است.

?- شكل گيري الماس در فضا

طبق تحقيقات ناسا، تعداد زيادي از نانو ذرات الماس در شهاب سنگ ها ديده شده است. قطر اين نانو ذرات بسيار كوچك است و قابل استفاده در مصارف صنعتي و يا طراحي جواهرات قيمتي نيست. هنوز تحقيقات در اين زمينه تكميل نشده است.

درجه بندي انواع الماس

فروشندگان براي درجه بندي الماس چهار ويژگي را در نظر مي گيرند.

  • رنگ (Color)
  • پاكي (Clarity)
  • برش (Cut)
  • وزن (Carat)

درجه بندي الماس بر اساس رنگ

الماس هاي كاملا بي رنگ، ارزش اقتصادي بالاتري دارند. در سيستم درجه بندي D-Z حرف D الماس بي رنگ است.

درجه بندي الماس بر اساس پاكي

به لحاظ پاكي و درجه خلوص انواع الماس در 6 گروه تقسيم بندي شده اند.

درجه بندي بر اساس برش

برش الماس يك تخصص ويژه در صنعت جواهرسازي است! كيفيت برش صفحات سنگ در واكنش نور روي انگشتر و جواهرات الماس تاثيرگذار است.

درجه بندي بر اساس وزن

الماس هاي درشت تر داراي ارزش اقتصادي بيشتري هستند. وزن الماس با مقياس قيراط سنجيده مي شود

 

آردواز و انواع سقف پلي كربنات فايبرگلاس

۶۹ بازديد

با درب آكاردئوني آشنا شويد!

حفاظ آكاردئوني  امروزه انواع مختلفي از درب ها در مكان هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند. كه با قاب آهني نصب مي گردند. حفاظ آكاردئوني اما به نوعي براي حفاظت از درب هاي ساختماني و همچنين ساختماني مورد استفاده است.

شما ميتوانيد همچنين در انباري ها و مغازه ها از اين نوع گادها استفاده كنيد، تا ميزان حفاظت را افزايش دهيد، به طور كلي مي توان گفت: كه اين نوع درب ها از تسمه هاي فلزي تشكيل شده اند كه به وسيله يك سري پيم هاي فلزي به همديگر متصل خواهند شد و در يك قاب فلزي قرار مي گيرند كه آن ها را به صورت كشويي حركت مي دهد.

امروزه انواع مختلفي از درب ها در مكان هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند.

كه با قاب پروفيل نصب مي گردنددرب آكاردئوني اما به نوعي براي حفاظت از درب هاي ساختماني و همچنين آپارتماني مورد استفاده است.

شما ميتوانيد همچنين در انباري ها و مغازه ها از اين نوع درب ها استفاده كنيد.

تا ميزان حفاظت را افزايش دهيد. به طور كلي مي توان گفت كه اين نوع درب ها از تسمه هاي فلزي تشكيل شده اند.

كه به وسيله يك سري پيم هاي فلزي به همديگر متصل خواهند شد.

و در يك قاب فلزي قرار مي گيرند كه آن ها را به صورت ريلي حركت مي دهد.

 

انواع درب آكاردئوني

آشنايي با درب آكاردئوني

اگر شما هم ميخواهيد از اين نوع درب ها استفاده كنيد .

بهترين راه اين است كه تماما با آن ها آشنا شويد.

درب هاي آكاردئوني در واقع كمترين ميزان فضا را از راه پله شما اشغال خواهند كرد.

و به همين دليل هم گفته مي شود كه براي عبور و مرور مزاحمتي نخواهند داشت.

شما ميتوانيد انواع مختلفي از اين درب ها را مورد استفاده قرار دهيد.

كه البته متداول ترين نوع آن ها درب هاي آكاردئوني سه لوزي و يا سه گل هستند.

كه معمولا امنيت خانه شما را تا ?? درصد تضمين مي كنند.

و به همين علت هم استفاده از آن ها نسبت به سايرين رايج تر است.

امروزه در بيشتر مكان ها براي اينكه بتوانيد امنيت را ايجاد كنيد نيازمند نرده هستيد.

و در اين بين مي توان گفت كه براي درب ها مورد استفاده ترين نوع نرده ها همين درب هاي آكاردئوني هستند.

بيشتر افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند براي درب ها قفل هايي را نيز در نظر ميگيرند.

كه شما ميتوانيد با تعداد حلقه هاي بيشتر از آن ها استفاده كنيد.

و همچنين براي اطلاع از انواع نرده پنجره با كارشناسان حفاظ سازه تماس بگيريد.

 

شرايط درب آكاردئوني استاندارد چيست؟

اين نوع درب ها هم مانند تمامي مصالح و بخش هاي ديگري كه در يك ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد.

بايد شرايط بسياري را داشته باشد كه شما بتوانيد در نهايت امنيت آن ها را تا حد زيادي حفظ كنيد.

از جمله اين شرايط مي توان به موارد زير اشاره كرد:

نصب درب آكاردئوني

· مقاطع كناري در اين نوع درب ها داراي ابعاد خاصي هستند .

كه از جمله آنها ميتوان به ابعاد ?? در ?? اشاره كرد.
·
ابعاد ريلي نيز بايد به صورت ?? در ?? باشند.
·
شما بايد از تسمه هايي استفاده كنيد كه مقطعي برابر با ?? در ? دارند.

 

كاربرد درب آكاردئوني چيست؟

درب آكاردئوني اما نسبت به ساير درب ها استفاده هاي فراواني دارد.

كه از جمله آنها ميتوان به بالا بردن ميزان امنيت در ساختمان هاي چند واحده اشاره كرد.

اگر شما از اين نوع درها در ساختمان هاي مسكوني و يا تجاري هم استفاده كنيد هيچ مشكلي نخواهد شد.

شما همچنين ميتوانيد از اين نوع درب ها در قفل هاي خارجي مانند محوطه هاي پاركينگ و … استفاده كنيد.

قفل درب هاي آكاردئوني

اگر شما از انواعي از قفل ها براي درب آكاردئوني خود استفاده كنيد .

ضمن اينكه مي توانيد استانداردهاي مربوط به امنيت را بالا ببريد قادر خواهيد.

بود قفل هاي آن ها را نيز عوض كنيد.

دقت داشته باشيد كه اين نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند،

شما بايد بدانيد كه هر دوي اين قفل ها بايد به صورت همزمان باز و بسته شوند.

چرا كه در غير اين صورت نمي توانيد درب اصلي را باز كنيد. شما همچنين ميتوانيد.

از يك قفل سوم هم در اين زمينه بهره مند شويد.

كه البته بايد حين ساخت و سفارش اين موضوع را به سازنده اعلام كنيد.

تا جاي لازم را در نظر داشته باشد. گارد آهني در اصطلاح حفاظ هايي دارد.

كه به صورت مشبك هستند و جنس آن ها نيز از آهن است و به عنوان يك حائل امنيتي مورد استفاده قرار مي گيرند.

درب آكاردئوني براي ايجاد امنيت در ساختمان

 

در انتخاب انواع درب هاي آكاردئوني بايد به نكات بسياري توجه داشته باشيد كه از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره كرد:

?? دربي كه شما انتخاب ميكنيد نبايد كمتر از سه لوزي باشد.

درب هاي سه لوزي در واقع به امنيت بيشتر خانه و ساختمان شما كمك خواهد كرد.
?? درب موردنظر شما بايد قفل محكم و ايمن داشته باشد.
?? قسمت ريلي در دربهاي شما نبايد سخت و سفت باشد

و بهترين راه اين است كه شما از روان كننده استفاده كنيد.
?? پروفيل هايي كه براي اين نوع از درب ها استفاده مي كنيد

نبايد از جنس آهن هاي ضايعاتي باشد.
?? زماني كه درب باز و بسته مي شود، نبايد صداهاي بسياري از خود توليد كند.

درب آكاردئوني امنيت را در چه حدي تامين مي كند؟

درب هايي كه بدين صورت توليد مي شوند معمولا داراي يك سري استانداردهايي هستند.

كه امنيت را در اين زمينه برآورده خواهد كرد. دقت داشته باشيد .

كه در اين حالت، امكان نصب دو يا چند قفل هم براي اين نوع درب ها وجود دارد.

زماني كه اين درب ها با جوش تحت گاز به هم متصل شوند، امنيت را تا حد بسياري برآورده خواهند كرد.

و به همين دليل هم گفته مي شود كه اين نوع دربهاي كاملا ضد سرقت هستند!

براي اين نوع دربها همچنين طرح هاي مختلفي وجود دارد

كه از جمله آنها مي توان به دوگل لوزي، سه گل، پروانه اي و همچنين چهارگل اشاره كرد.

همانطور كه گفته شد، نوع سه گل آن بهترين نوع است و شما ميتوانيد

به آساني براي تامين امنيت از آنها استفاده كنيد.

نصب درب آكاردئوني و نكات آن

در نهايت مي توان گفت كه نصب گارد آهني كاري آسان است اما شما نميتوانيد.

آن را خودتان و بدون مشورت يك متخصص انجام دهيد. بهترين كاري كه در اين زمينه مي توانيد بكنيد.

اين است كه از فردي كه در اين زمينه متخصص است كمك بگيريد.

و همچنين بهترين نوع اين درب ها را براي ساختمان خود انتخاب كنيد.
جوش هايي كه در اين نوع درب ها انجام مي شود معمولا جوش تحت گاز دي اكسيد كربن است .

كه در صنعت هاي آهن از باكيفيت ترين هاست.

شما ميتوانيد از فردي كه در اين زمينه اطلاعات كافي را دارد خريد خود را انجام دهيد.

و ضمن اينكه درب آكاردئوني خود را متناسب با ساختمان انتخاب مي كنيد،

هر آنچه بدان نياز داريد نيز به شما گفته خواهد شد.

 

حفاظ آكاردئوني حفاظ آهني ايمن و مقاوم

حتما تا پيش از اين با حفاظ آكاردئوني و خاصيت منحصر به فرد آن آشنايي پيدا كرده ايد

و مي دانيد كه امروزه در غالب آپارتمان ها از حفاظ آكاردئوني به جهت بالا بردن سطح ايمني خانه ها استفاده مي شود.

اما اگر قصد خريد اين نوع از درب ها را در ذهن خود مي پرورانيد، طبيعتا توجه

به يك سري نكات در اين زمينه بسيار حائز اهميت مي باشد. چرا كه اين عوامل تأثير

مستقيمي در قيمت حفاظ آكاردئوني دارند كه شما به هنگام خريد اين نوع از درب ها با آن مواجه خواهيد شد.

بنابراين اگر قيمت هاي متفاوتي را از حفاظ آكاردئوني در بازار مشاهده كرديد،

طبيعتا بايستي به دنبال تفاوتي در ساخت و مدل و ساير عوامل ديگر در آن ها بود

تا اين تفاوت قيمت حفاظ آكاردئوني نمود پيدا كند. ما براي سهولت در خريد

شما به ذكر اين علت و عوامل پرداخته ايم تا شما را از سردرگمي اوليه در خريد

حفاظ آكاردئوني رهايي بخشيم. پس اگر درصدد خريد حفاظ آكاردئوني

به جهت امنيت و آسايش بيشتر منزل و مأواي خويش هستيد، ادامه مطلب را از دست ندهيد

تا به درك درست و صحيح تري به هنگام خريد اين نوع از درب هاي ضد سرقت دست يابيد.

 

عوامل مختلف در قيمت حفاظ آكاردئوني

براي شفاف سازي پيش از خريد حفاظ آكاردئوني بايستي به يك سري نكات

و علل و عوامل اشاره شود كه تمامي اين عوامل در قيمت حفاظ آكاردئوني

در پايان كار دخيل مي باشند تا به اين منظور هر يك از افراد با برآورد اين عوامل مختلف پيش از خريد حفاظ آكاردئوني،

انتخابي شايسته داشته باشند و بودجه احتمالي خود را در اين راستا مدنظر قرار دهند.

اين عوامل مختلف كه موجب تغيير در قيمت حفاظ آكاردئوني مي گردند، مي توانند شامل موارد زير باشند:

?- جنس حفاظ آكاردئوني

مسلما هر چقدر جنس حفاظ آكاردئوني مطمئن تر و مستحكم تر باشد،

امنيت بيشتري را به همراه خواهد داشت و خيال اعضاي خانواده

را تا حد بسيار زيادي نسبت به خريد حفاظ آكاردئوني مطمئن تر مي سازد.

بنابراين نبايستي در همان وهله نخست قيمت حفاظ آكاردئوني پايين و ارزان قيمت ما

را بفريبد و بدون هيچ گونه فكر و انديشه اي دست به خريد حفاظ آكاردئوني ارزان قيمت زد؛

بلكه بايستي جنس آن را مدنظر قرار داد چرا كه برخي از توليدكنندگان هستند

كه براي جلب مشتري از جنس آهن هاي دست دوم و نامرغوب با قيمت پايين استفاده مي كنند

تا با قيمت حفاظ آكاردئوني ارزان بازار را به سمت و سوي خود بكشانند.

بنابراين مشتري حاذق و تيزفهم كسي است كه جنس حفاظ آكاردئوني

مرغوب را از نامرغوب به خوبي تشخيص داده تا خريدي مطمئن در پيش داشته باشد.

?- انواع و طرح هاي مختلف حفاظ آكاردئوني

قيمت حفاظ آكاردئوني تا حد بسيار زيادي تحت تأثير مدل ها و طرح ها

و نيز انواع و اقسام مختلف حفاظ آكاردئوني مي باشد كه امروزه شما مي توانيد

هر يك از مدل ها و طرح هاي مدنظر خود را خريداري نماييد. طبيعتا هر مدل

و نوعي از درب هاي آكاردئوني موجود در بازار در قالب قيمت هاي متفاوتي

عرضه مي گردند كه توجه به نوع آن در قيمت گذاري بسيار حائز اهميت مي باشد.

در اين خصوص در ادامه بيشتر سخن به ميان خواهيم آورد.

?- تنوع رنگ

رنگ هاي متفاوت و متنوع درب هاي آكاردئوني نيز تا حد بسيار زيادي در قيمت گذاري

آن ها دخيل مي باشد و مي توان هر رنگي را بر حسب سليقه خود انتخاب نموده

و پيش از خريد به تفاوت قيمت حفاظ آكاردئوني در قالب رنگ بندي هاي آن نيز توجه كرد.

هر چند كه ممكن است اين تفاوت چندان محسوس نباشد.

توجه به طول و عرض به جهت قيمت حفاظ آكاردئوني

?- متراژ حفاظ آكاردئوني

متراژ و ميزان طول و عرض حفاظ آكاردئوني يكي از مسائلي است

كه در قيمت حفاظ آكاردئوني بسيار موثر مي باشد. به اين صورت كه حفاظ آكاردئوني

از جنس آهن مي باشد تا با خاصيت مستحكم بودن خود سد مستحكم و مقاومي

در برابر هر گونه سارق و افراد شرور و مزاحمي باشد و از آنجا كه قيمت آهن

بسيار بالاست، با توجه به متراژ استفاده از حفاظ آكاردئوني، قيمت آن ها

نيز با يكديگر كاملا متفاوت مي باشد. چرا كه برخي از منازل مسكوني در ارتفاع كمتر و برخي بيشتر هستند.

بنابراين براي به دست آوردن فرمولي دقيق و منسجم براي قيمت حفاظ آكاردئوني،

ارتفاع درب را در عرض آن و نيز قيمت هر متر مربع ضرب نموده تا

حاصل ضرب را به عنوان قيمت حفاظ آكاردئوني بدست آوريم.

بنابراين هر چقدر حفاظ آكاردئوني عريض تر و مرتفع تر باشد، در قيمت آن تأثيري مستقيم خواهد گذاشت.

?- تراكم حفاظ آكاردئوني

تراكم يا شلوغي و خلوتي حفاظ آكاردئوني نيز از ديگر مسائلي است

كه در قيمت حفاظ آكاردئوني تأثير بسزايي خواهد گذاشت.

به اين صورت كه هر چقدر تراكم و ميزان شلوغي درب مورد نظر بيشتر باشد،

طبيعتا قيمت حفاظ آكاردئوني را بالاتر برده و در عين حال امنيت بيشتري را نيز به همراه خواهد داشت.

خلوتي و تراكم پايين حفاظ آكاردئوني نيز علاوه بر پايين آوردن امنيت آن ها در قالب قيمت هاي ارزانتري نيز عرضه مي شوند.

توجه به انواع و اقسام مختلف حفاظ آكاردئوني

 

انواع حفاظ هاي آكاردئوني

همانطور كه يادآور گشتيم يكي از مواردي كه در قيمت حفاظ آكاردئوني تأثير مستقيمي دارد،

توجه به انواع و اقسام مختلف حفاظ آكاردئوني مي باشد كه در اين بخش برآنيم

تا به برخي از اين مدل هاي مختلف اشاره اي گذرا داشته باشيم. انواع و اقسام درب هاي آكاردئوني را مي توان در موارد زير خلاصه نمود:

?- حفاظ آكاردئوني ساده

طبيعتا ارزان قيمت ترين حفاظ آكاردئوني، مدل ساده و بي آلايش آن است كه مناسب افراد كم بضاعتي است كه وسع مالي چندان مناسبي ندارند.

?- حفاظ آكاردئوني دو جداره

در توليد و ساخت اين نوع درب ها از تسمه هاي ايستاده در داخل كلاف حفاظ آكاردئوني به صورت دو لايه متصل به هم از طريق جوشكاري استفاده شده است كه بسيار ايمن و مطمئن تر مي باشند.

?- سه لوزي

حفاظ آكاردئوني سه لوزي نيز يكي از متداول ترين انواع درب هاي آكاردئوني محسوب مي شود كه بر حسب تعداد گل ها قيمت حفاظ آكاردئوني متفاوت مي باشد.

?- حفاظ آكاردئوني دوبل

?- ايتاليايي

?- حفاظ آكاردئوني سفارشي

شما مي توانيد هر نوع مدل و طرحي كه در ذهن خود داريد را به مسئولين و توليدكنندگان درب هاي آكاردئوني سفارش دهيد كه مسلما قيمت اين نوع درب هاي سفارشي بر حسب عوامل نامبرده شده در اين مطلب كاملا متفاوت از يكديگر مي باشند.

درب آكاردئوني؛ حفاظي آهني ايمن براي ممانعت از سرقت

اگر تاكنون به فكر راه چاره اي براي حفاظت و مراقبت از مال و جان خود و اعضاي خانواده تان نبوده ايد

و تنها يك درب چوبي ساده را به عنوان درب ورودي ساختمان خود در به عنوان مانعي در برابر ورود

و خروج افراد غريبه و ناآشنا و سارقين حرفه اي قرار داده ايد، بهتر است

از همين الان به فكر راه چاره اي بوده و با درب آكاردئوني مي توانيد

تا حد بسيار زيادي به آرمان خود دست يابيد. به اين صورت كه امروزه بر روي درب هاي ورودي چوبي

ساختمان ها و واحدهاي مختلف مسكوني، دربي آهني به عنوان حفاظ و سدي محكم در برابر سارقين و افراد

مزاحم قرار مي گيرد كه با استفاده از اين حفاظ آهني مي توانيد خيال خود

براي هميشه از ورود افراد غريبه به ساختمان خود راحت و آسوده كنيد

و با آرامش خاطر به مسافرت رفته و شب را با خيالي راحت و بدون كوچكترين استرسي بر بالين بگذاريد.

در همين راستا حفاظ آكاردئون حفاظ سازه با بيش از ?? سال فعاليت در اين زمينه در خدمت شما مي باشد

تا با توليد درب آكاردئوني امنيت و آسايش را به خانه هاي شما بياورد.

بنابراين در صورتي كه قصد خريد اين حفاظ آهني مستحكم را داريد،

مي توانيد با خريد حفاظ آكاردئون حفاظ سازه به هدف مورد نظر خويش نائل آمده و از مزيت هاي منحصر به فرد آن نهايت بهره را ببريد.

در ادامه در خصوص حفاظ آكاردئون حفاظ سازه به عنوان يكي از

توليدكنندگان درب آكاردئوني و حفاظ آهني ديگر براي درب و پنجره منازل مسكوني بيش از پيش سخن به ميان خواهيم آورد.

حفاظ آكاردئون حفاظ سازه به عنوان توليدكننده حفاظ آهني

 

شركت حفاظ سازه

كليه كساني كه قصد خريد حفاظ آكاردئون حفاظ سازه را دارند،

مي توانند پيش از خريد براي حصول اطمينان خود از خريدي شايسته و قابل اعتماد نسبت

به اين شركت توليدكننده درب و پنجره هاي آهني تحقيق كرده تا با خيالي آسوده،

حفاظ آهني حفاظ سازه را خريداري نموده و با نصب و اجراي آن روي درب ورودي

چوبي منزل خويش امنيت و آسايش را در منزل شخصي خويش برقرار سازند.

ما در اينجا براي آشنايي بيشتر شما با حفاظ آكاردئون حفاظ سازه به ارائه برخي از توضيحات

در خصوص اين شركت توليدكننده درب و پنجره هاي آهني مي پردازيم تا در صورت خريد،

با ديدي باز و با خيالي آسوده خريد خود را صورت بخشيد. پس ادامه مطلب را از دست ندهيد.

 

مزيت هاي استفاده از حفاظ آكاردئون حفاظ سازه

در صورت خريد حفاظ آهني يا هر محصول ديگر توليدشده در اين شركت، شما مي توانيد از مزاياي زير بهره مند گرديد:

  1. ايمني حاصل از دست رنج و تلاش هاي بي وقفه كادري مجرب در گروه حفاظ سازه
  2. استحكام فوق العاده بالاي درب آكاردئوني و نيز پرچ هاي آن
  3. بدون هيچ گونه ايجاد سر و صدايي به هنگام باز و بسته كردن درب
  4. قيمت بسيار بهينه و مناسب درب هاي توليد شده در اين شركت معتبر
  5. حمل و نصبي رايگان و بسيار ساده در كوتاهترين زمان ممكن
  6. امكان بهره مندي از درب هاي تك جداره و دوجداره
  7. امكان بهره مندي از رنگ بندي هاي متنوع و جذاب
  8. بهره مندي از خدمات پس از فروش

و نيز بسياري ديگر از امكانات و قابليت هايي كه با خريد حفاظ آكاردئون حفاظ سازه مي توانيد

از آن ها نهايت استفاده را داشته باشيد.

بنابراين اگر به جهت ارتقاي سطح امنيتي منزل خويش به دنبال راه چاره اي هستيد و مي خواهيد

در كمال آسايش و آرامش شب را به صبح رسانده،

بهترين كار تماس با مسئولين فروش حفاظ آكاردئون حفاظ سازه است

تا محصول مورد نظر را با توجه به ارتفاع و عرض درب منزل شما و نيز با توجه به مدل و طرح هاي پيشنهادي

خود مي توانيد سفارش دهيد تا به اين منظور از دوام و استقامت بالا و نيز زيبايي ظاهري و منحصر

به فرد درب ها با رنگ بندي هاي متفاوت و جذاب و نيز امنيت و آسايش بيشتر حفاظ آكاردئون حفاظ سازه

كار را به كاردان آن سپرده تا خيال خود را از همه جهت كاملا راحت و آسوده خاطر نماييد.

بنابراين در يك كلام ايمني كار را به حفاظ سازه بسپاريد تا با توليد درب هاي آكاردئوني

و نيز پنجره هاي آهني و ساير حفاظ هاي آهني درب و پنجره در قالب مدل ها و طرح هاي

متنوع بنا بر سليقه شخصي خويش، سد محكمي در برابر سارقين پديد آوريد.

 

درب آكاردئوني دوجداره خدمتي ارزنده از شركت حفاظ سازه

شركت حفاظ سازه در راستاي توليد انواع و اقسام درب و پنجره هاي آهني

با بيش از ???? پروژه موفق در سطح كشور افتخار اين را دارد كه براي نخستين

بار درب آكاردئوني دوجداره را توليد و روانه بازار نموده است تا مشتريان زيادي

را به سمت خويش جلب نموده تا با خريد اين نوع درب از مزيت هاي فوق العاده

بالا و ويژگي هاي منحصر به فرد آن نهايت بهره را ببرند. درب آكاردئوني دوجداره

توسط توليدكنندگان شركت حفاظ سازه به اين صورت ساخته و طراحي شده است

كه داراي ? خم پرس جوش مي باشد كه همين امر سبب استحكام بالاي آن مي باشد

و برخلاف برخي از درب هاي ديگر هيچ گونه لرزش و تكاني هم ندارند كه اين از مزيت هاي

اين نوع از درب هاي آكاردئوني مي باشد. علاوه بر آن با قابليت هاي بالايي همچون:

طراحي توليد سازه هاي قوس دار و محدب، پوشش انواع رنگ، قابليت استفاده

از قفل مخفي بسيار مستحكم و قابل تعويض و… توانسته است خيلي زود جاي

خود را در اكثر خانه هاي امروزي مستحكم سازد.
بنابراين شما مي توانيد با خريد حفاظ آكاردئون حفاظ سازه پيشنهادها و سفارش هاي

مد نظر خويش را مبني بر ساخت و طراحي درب و پنجره هاي آكاردئوني مطرح سازيد

تا در اسرع وقت به سفارش شما رسيدگي گردد و پس از نصب و اجراي اين نوع از

درب و پنجره هاي آهني از هر گونه سرقت و يا مشكلات زياد ديگري جلوگيري به عمل آوريد

كه ممكن است آسايش و آرامش شما را براي مدتي به طور كلي بر هم زند.

 

 

تعريف لوگو (اوگو ، آرم يا نشانه گرافيكي چيست؟)

۸۳ بازديد

تعريف لوگو (اوگو ، آرم يا نشانه گرافيكي چيست؟)

/ طراحي لوگو / طراحي لوگو ارزان در ايران لوگو (آرم و يا نشانه) اين پتانسيل را دارد كه يك دارايي بسيار قدرتمند براي يك برند باشد. از نگاه طراحان سامانه طراحي لوگو ديزاين (desig-n.com) معياري كه ما براي طراحي لوگو (طراحي آرم ، طراحي نشانه) يك كسب و كار در نظر داريم چيزي فراتر از زيبايي ساده و به عبارتي طرحي با تركيب طراحي زيبا و گنجاندن مفهوم در طرح است به طوريكه به سادگي در اولين نگاه فرد متوجه نماد مربوطه شود ، لذا در مواردي شايد لازم باشد براي رساندن مفهوم يك كسب و كار ، حتي در طراحي آرم به سادگي روي آورد ، يك لوگو و برند و كسب و كار براي موفقيت به بهينه بودن نياز دارد ، بهينه كردن كسب و كار مي تواند شامل محتواي ريز و درشت كسب و كار باشد ، لوگو به عنوان هويت كسب و كار شما بخش اعظمي از فعاليت شماست ،  محتواي لوگو در يك كار حرفه اي به صورت اتوماتيك المان هايي را فراخواني مي كند ، تركيبي از رنگبندي به جا و استاندارد و يا خلاق و خارج از محدوده استاندارد ، سبك كار ، ميزان سنگيني و يا لايت بودن كار ... در كنار زيبايي كار ، سادگي در برداشت ، مفهوم فعاليت ، نمايي درست و يا نادرست از كسب و كار شماست كه شخصيت كسب و كار شما در آن نمايان خواهد شد... هيچ تعريفي از آرم و لوگو مطلق نبوده و همواره استثنائاتي دارد ، به عنوان مثال مديران كسب و كار براي فعاليت خود بنا به دلايلي خاص سادگي را بر پيچيدگي ترجيح كي دهند كه اين را در بسياري از برندهاي بزرگ مي توان مشاهده كرد و لذا خواستگاه هر طرح بسته به اولويت ها مشخص مي شود ، در حالت استاندارد كه سامانه ديزاين نيز در كارهاي خود بر آن تاكيد دارد اولويت دريافت خروجي سريعتر و رسيدن به نقطه بالاي محبوبيت و كسب درآمد بيشتر  است، در برخي خواستگاه مالي نيست و فعاليت كوتاه مدت و يا غير تجاري و ... مي باشد  ، در طراحي لوگو نياز است ابتدا مسير و نقاط ابتدا و انتهاي كار مشخص ، زيباترين حالت براي خواستگاه تعيين و با توجه به توضيحات و درخواست همراهان و كارفرما ، تركيبي از بهترين هاي مورد نياز را در يك طرح در نهايت خلاصه كرد ... اين طرح يكي از چندين طرح ممكن با اين تركيب نياز / تركيب اولويت هاست كه سليقه طراح اتود نهايي را رقم مي زند و يا در مواردي كارفرما چندين اتود را جهت اشتراك نظر ، همفكري جهت پياده سازي درخواست مي دهند ... اهميت لوگو از آنجا برجسته تر مي شود كه شاهد آنيم كه در بسياري از شركتها لوگو و آرم و نماد سريعتر از نام برند معروف و برجسته مي شوند.   طراحي لوگو مروري بر زندگي نامه طرحي مستعد به نام لوگو آرم ها مالك محتوا ، تصاويري سخنگو ، با توانايي هاي مختلف  در اطراف ما هستند و معروف ترين ها تقريباً توسط همه قابل تشخيص هستند. مانند لوگوي كمپاني گوگل ، اما اين آرم از كجا نشأت گرفته است؟ و چگونه با گذشت زمان تكامل يافته است؟منشأ آرم را مي توان تا زمان مصريان باستان قدمت گذاشت. آنها از سلسله مراتب براي مارك و شناسايي دارايي هاي خود استفاده مي كردند ، تا اينكه در زمان قرون وسطي كه از تصاوير گرافيكي مانند پالتو براي تمايز بين وضعيت اشراف هاي مختلف استفاده مي شد. دوره فعلي طراحي لوگو در دهه 1870 با اولين آرم انتزاعي ، مثلث قرمز باس آغاز شد. با تشكر از معرفي چاپ رنگي و صنعت تبليغات ، در صورت تمايل به ياد ماندني بودن براي مشتريان بالقوه و موجود ، لوگوها براي برندها ضروري شدند.   كيفيت طراحي درخور ، رعايت اصول و استانداردهاي سايز و ... پشتيباني و همراهي هميشگي در طرح ها ، طراحي لوگو ارزان ، به همراه گارانتي رضايتمندي از ويژگي هاي تيم طراحي ديزاين است كه با افتخار با حمايت شما براي آن مي جنگيم..   در سامانه طراحي بنر ، گرافيك و تبليغات ديزاين سفارشات لوگو  به سه شكل لوگو تايپ ، لوگو نماد و لوگو تركيبي (تركيب لوگو تايپ و لوگو نماد) انجام مي گردد.   طراحي لوگو ارزان  

 

چگونه از enproject كسب در امد كنيم؟

۸۲ بازديد

افرادي كه يك كالاي فيزيكي توليد مي كنند، تقريبا تكليف آنها جهت فروش محصولات تشخص يافته است؛ يا يك پراكنده كننده پيدا مي كنند يا محصولات خود را به قصد رخسار آنلاين سوگند به فروش مي رسانند به محض اينكه به طرف گلاويز مشتري برسد ولي اگر بخواهيد همين كار را براي محصولات دانلودي از قبيل زمخت افزار، بازي، فيلم، پروژه و يا هر كالاي ديجيتال ديگري كه ماهيت فيزيكي ندارد عاقبت بدهيد، تكليف چيست؟

 

اينجا است كه مي توانيد از سرويس هاي مختلفي كه اقسام دارد كاربرد كرد بعنوان پيكره: enproject.ir اين سايت يك پلتفرم براي خريد و فروش محصولات ديجيتالي شبه ناصاف افزار، كتاب هاي الكترونيكي، پروژه ،مقاله، جزوه و هر فايل پذيرنده دانلودي ديگري را دراي اختيار شما ميثاق قرارگاه مي‌دهد كه با ثبت نامي مرواريد درآمد آن؛ مي‌توانيد يك سوپرماركت رايگان فايل و محصولات دانلودي داشته باشيد. همچنين شما ميتوانيد علاوه كاكا فروش محصولات اختصاصي خود، ساير محصولات موجود مرواريد درآمد سيستم را نيز به طرف فروش رسانده و با تمتع از سيستم همكاري دخل فروش، كسب سر آمد نماييد.

 


enproject جمان واقع چيست؟

 

enproject.ir پلتفرمي كارآمد و كاربر دلخواه را دليل خريد و فروش محصولات ديجيتالي (Apps, eBooks, Software, Music, and Videos) با قابليت ايجاد يك فروشگاه كاملا رايگان براي شما تنومندي كرده است. با رابط كاربري http://enproject.ir  شما و مشتريانتان همواره قانع خواهيد بود. به چه علت كه enproject آسان‌ترين و ارزان‌ترين نحو خريد و فروش محصولات ديجيتالي است.

 


چگونه از enproject كسب سرپوش آمد كنيم؟

فايل هاي قابل فروش 

سيستم همكاري دره در فروش محصولات دانلودي enproject يكي از بهترين و اصولي‌ترين سايت‌هاي همكاري تو فروش است كه شما از طريق حسن ميتوانيد اقدام به منظور ثبت عنوان و كسب درآمد كنيد.

 

آپلود كنيد: فايل هاي ديجيتالي خود از قبيل كتاب الكترونيكي، موسيقي، فيلم، محكم افزار، مقاله، طرح هاي گرافيكي و ... را عايدي سيستم آپلود نماييد.

 

فروش كنيد: با عضويت درب enproject شما يك سوپرماركت رايگان فروش محصولات دانلودي خواهيد داشت. هر محصولي كه آپلود كنيد رزق سوپرماركت شما و تو مصور تمايل جلاجل كليه فروشگاه هاي enproject نمايش داده خواهد شد. شما ميتوانيد از سيستم بازاريابي نيز كسب درآمد كنيد.

 

حاصل برداري كنيد: enproject علاوه جلو فروشگاه رايگان، يك حضرت صافكاري اختصاصي نيز جمع آوري مي‌كند. شما مي‌توانيد مبالغي كه به منظور ازاي فروش محصولات با شمارش كاربريتان واريز شده را دردانه هر ساعتي از شبانه زمان داشت كنيد. وجوه طي چندانتخابي دقيقه براي شماره بانكي شما واريز مي گردد.

 
شما با ثبت معروف ناقوس دستگاه محصولات دانلودي enproject از دو طريق مي توانيد اقدام براي كسب درآمد نماييد:

 جمان صورتي كه شما هيچ فايلي براي فروش نداريد پيشنهاد مي شود تو دستگاه فروش محصولات دانلودي enproject ثبت سرشناس و مقاوم به سوي ايجاد يك سوپرماركت رايگان اقدام نماييد مانند بتوانيد با استعمال از سيستم همكاري اندر فروش، از طريق فروش فايل هاي ديگر مغازه ها و ساير محصولات دانلودي موجود زنگ سايت، كسب درآمد نماييد. همچنين باب صورتي كه داراي وبلاگ يا وبسايتي هستيد مي توانيد از طريق قولنامه عطا كردن كدهاي بازاريابي هزينه درا وبلاگ يا وبسايت خود، بدون هيچگونه سرمايه گذاري، بوسيله درآمد بالايي برسيد. دست كم صفت پورسانت براي فايل هاي موجود رزق سيستم 10 درصد است.

 
ايجاد فروشگاه رايگان فايل و فروش فايل هاي خود يا ديگران

 باب صورتي كه شما فايلي را اهتمام فروش داشته باشيد، با فايده ستاني از اين وجه ميتوانيد عقب از ثبت نام، انتساب سوگند به قراردادن فايل زنگ enproject اقدام نماييد. فايل شما ابتدا وسيله تيم فني enproject بررسي شده و دردانه چهره تأييد، دره در سايت معاهده خواهد گرفت و شما به مقصد شهرت مالك، مداخل ازاي هر فروش از فايل مذكور كه ميانجيگري كردن بازاريابان ارتكاب گيرد مخدوم حداقل 70 درصد از كل پول هر فروش خواهيد شد. توجه داشته باشيد كه با ثبت معروف رزق سايت سيستم به شما يك دكان رايگان ارائه خواهد هياهو كه علاوه طاعت محصولات خود مي‌توانيد محصولات ديگران را نيز بفروش برسانيد.

 اما آري فروش فايل؟

 هر كاربر، دانشجو يا متخصصي جلاجل طي دوران تحصيل و كار، حجم زيادي فايل سازمند پشه اختيار دارد كه دراي اكثر مواقع اين فايل ها سپس طي دوره مذكور، بلا استفاده خواهند بود درحالي كه وضع نياز ديگران هستند؛ اينها مي تواند شامل تحقيق، جزوات، الگو هاي اجرايي و ده‌ها نوع فايل آگاه دانلود ديگر باشد، واگذاري و فروش اين فايل‌ها بوسيله ديگران يك منبع درآمد اينترنتي پايدار و صحيح المزاج است.

 


دل آشوب از enproject آواز مزايايي دارد؟

 

enproject سيستمي نو و نوآورانه مي باشد كه شما براي راحتي مي‌توانيد كسب گوهر آمد آنلاين خود را با متعلق آنارشي شروع كنيد. رابط كاربري واكنش گرا، ريسپانسيو با ابرازهاي جوراجور و بي محاسبه شمارنده از ويژگي هاي اصلي ثانيه مي باشد. پلتفرم enproject به قصد شكلي طراحي شده است كه مشتري بدون ثبت ننگ نام آور مي تواند خريد خود را فرد با يك كليك جذب دهد.

 از يكباره مزاياي بالقوه enproject عبارتند از :

 ارائه فروشگاه رايگان فروش فايل
تاديه كارمزد فقط به مقصد ازاي فروش
سيستم بازاريابي و جاذبه همكار فروش
كسب درآمد حتي بدون داشتن فايل
رمزنگاري تمامي فايل هاي آپلود شده
تخصيص پيشگاه وام گذاري اينترنتي
مجهز سوگند به سيستم آگهي رساني پيامكي
طراحي واكنش گرا و Mobile Friendly
مجهز سوگند به سيستم آناليز حرفه اي فروش و مشتريان

 



زيرا كساني مي‌توانند از enproject درآمد كسب كنند؟

 

امروزه حتماً نيازي نيست مثل براي كسب درآمد بالا و مداوم سرمايه ي بالايي داشته باشيد.فروشگاه پروژه بلكه دل آشوب از ابزارهاي مناسب جور enproject و كمي خلاقيت شما را بوسيله اين غايت مي‌رساند.

 

دانشجويان
طراحان
enproject عكاسان
نويسندگان
وبمسترها
برنامه نويسان

 

 

ساعت مچي Romanson مدل Wegant

۷۳ بازديد

ساعت مچي Romanson مدل Wegant

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

ساعت مچي Romanson مدل Wegant