داستان اسباب‌بازي اولين انيميشن بلند كامپيوتري پيكسار

۵۵ بازديد

داستان اسباب‌بازي

اولين انيميشن بلند كامپيوتري پيكسار

iamx_k4.jpg

داستان اسباب‌بازي (به انگليسي: Toy Story) اولين انيميشن بلند كامپيوتري پيكسار است. كه در سال ???? منتشر شد. به دنبال آن داستان اسباب‌بازي ? (????) و داستان اسباب‌بازي ? (????) ساخته شدند. همچنين داستان اسباب‌بازي ? براي سال ???? (مصادف با ?? خرداد ??) توسط سازندگان تأييد شده. اين فيلم از نگاه انجمن فيلم آمريكا، يكي از ?? فيلم انيميشن برتر جهان است.

داستان

«اندي» پسر بچه‌اي شش ساله است كه اسباب بازي‌هايش را خيلي دوست دارد. اما دانستن اين موضوع كه اسباب‌بازي‌ها زنده مي‌شوند كمي عجيب به‌نظر مي‌رسد. «وودي»، گاو چراني قديمي و اسباب بازي مورد علاقه? اندي، رهبر تمامي اسباب بازي‌ها در اتاق اندي است. دوستان وودي يك دايناسور، خوك، سگ و سيب زميني هستند. اندي در جشن تولدش، تكاوري فضايي به نام «باز لايت ير» هديه مي‌گيرد و اين اسباب بازي جديد جاي وودي را تا حدي تنگ مي‌كند. حس حسادت وودي منجر به چشم و هم‌چشمي مي‌شود. طي بروز اتفاقاتي وودي و باز سر از خانه? پسر همسايه، «سيد»، درمي‌آورند كه از قضا اين پسر عادت به شكنجه و خراب كردن اسباب بازي‌ها دارد. وودي و باز بايد هر چه زودتر به خانه? اندي برگردند چون تا چند روز آينده خانواده? اندي قصد اسباب كشي دارد.

صداپيشگان

  • تام هنكس – وودي
  • تيم آلن – باز لايت ير
  • دان ريكلس – آقاي سيب زميني
  • جيم وارني – سگ اسلينكي
  • والاس شاون – ركس
  • جان راتزنبرگر – هام (خوك قلك)

نمايش دوباره

پوستر فيلم‌ها جهت اكران مجدد اكتبر ???? – عبارت روي پوستر: «?» بليت «?» فيلم «?» بعدي

داستان اسباب بازي در ?? نوامبر ???? اكران شد. اما در اكتبر ???? بعد از ?? سال به همراه قسمت دوم اين انيميشن با عنوان داستان اسباب بازي ? روي سيستم جديد سه بعدي رفت.

جوايز آكادمي آني

  • بهترين انيميشن
  • بهترين كارگرداني
  • بهترين موسيقي
  • بهترين تهيه كنندگي
  • بهترين نويسندگي

اين كار در سال ???? نامزد دريافت ? جايزه و برنده‌ي ? جايزه در زمينه‌هاي مختلف از جمله بهترين موسيقي و فيلمنامه شد.

 

 

بهترين مشاورين انتخاباتي مجلس

۶۱ بازديد

انتخاباتي مجلس

بهترين مشاورين انتخاباتي مجلس

 

بهترين مشاورين انتخاباتي مجلس

بهترين مشاورين انتخاباتي مجلس

 


لطفا فيلم برند سازي شخصي در انتخابات جهت كانديداي انتخاباتي در آپارات https://www.aparat.com/v/i4C6jمشاهده فرماييد.
—————————————————————————————————————————————————————-
 
 
به گزارش پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور؛ در پي درج مطلبي با عنوان يك بام و دو هواي وزارت كشور در روزنامه آرمان سيد سلمان ساماني
 
سخنگوي وزارت كشور اعلام كرد؛سخنان مطروحه از سوي اينجانب در راستاي كليات لايحه جامع انتخابات بوده و اهم صلاحيت هاي عمومي
 
اختصاصي داوطلبان در اعلام خبر، درمورد مسلمان و اقليتهاي ديني نيز بيان گرديده است. از اين رو در مطالب اعلامي از سوي اينجانب ثنويتي
 
وجود نداشته و هيچ تناسبي بين تيتر مذكور با توضيحات ذيل اين تيتر به الحاظ ادبي مشاهده نمي شود و بكارگيري اين عبارت صحيح نمي باشد.
 
لذا دستور فرمايند حسب قانون مطبوعات نسبت به درج دقيق خبر و اصلاح تيتر گزارش طبق رسالت روزنامه نگاري اقدام نمايند.
 
 
 
بهترين مشاورين انتخاباتي مجلس

بهترين مشاورين انتخاباتي مجلس


لطفا فيلم مشاور رسانه اي وخبري چگونه بايد براي كانديداي انتخاباتي  عمل كند در آپارات https://www.aparat.com/v/WSbDqمشاهده فرماييد.


 

بهترين مشاورين انتخاباتي مجلس

بهترين مشاورين انتخاباتي مجلس

 


لطفا فيلم براي راي آوردن در انتخابات چه كنيم؟ دكتر مير پاسخ اين سوال را ميدهد در آپارات https://www.aparat.com/v/NcobEمشاهده فرماييد.


 

به عنوان يك استراتژيست و مشاور انتخاباتي توصيه اكيد مي كنم هميشه يادمان باشد . عالم و آنچه در آن‌است و مخصوصا انسان‌هايي كه در
 
آن زندگي مي‌كنند نه باخود و نه با ديگري و نه با ماقبل و نه با ماقبل خود و نه….. هرگز برابر نيستند.   جهان يك چيز است و زندگي در اين جهان
 
چيز ديگر. زندگي آن است كه ميان انسان‌ها وجود دارد؛ و جهان چيز كاملا ديگري است كه به باور مازيار مير ، امروز موضوع بزرگ‌ترين نگراني‌ها و
 
آشكارترين ترديدهاي نسل بشر است پس بسيار بسيار مراقب باشيد.
 
————————————————————————————————————————————————————-
لطفا فيلم ترسيم وتحرير بوم انتخاباتي براي نامزدهاي مجلس توسط دكتر مازيار مير در آپارات https://www.aparat.com/v/N8Sgqمشاهده فرماييد.
—————————————————————————————————————————————————————–
 
 

مشاورين انتخاباتي

An Outsider in the White House: Jimmy Carter, His Advisors, and the Making of American Foreign Policy

يك خارجي در كاخ سفيد: جيمي كارتر ، مشاوران وي و سياست گذاري سياست خارجي آمريكا

دكتر مازيارمير استراتژيست و مشاور عالي انتخاباتي

 

خريد لوازم استوك اكسنت و نكاتي در مورد آن

۵۲ بازديد

خريد مناسبي را انجام دهيد. در واقع شما براي خريد هر وسيله دست دوم بايد دقت زيادي داشته باشيد كه آن را از بهترين و با كيفيت ترين انواعي كه دارد انتخاب كنيد. استوك به وسيله ها و لوازم يدكي دست دوم گفته مي شود كه تا حدودي شبيه به نو مي باشد، ولي از آنجايي كه قيمت مناسبي دارد شما مي توانيد آنها را با هزينه كمتري خريداري كنيد. شما بايد بدانيد كه هميشه لوازم استوك دست دوم نمي باشند و در برخي از مواقع هم نو مي باشند. تعدادي از فروشگاه هاي بزرگ براي اينكه مشتريان زيادي را جذب كنند كالاهايي را كه پس گرفته شده است را با قيمت عمده به فروش مي رسانند و همين امر هم براي آنها سود دارد  و هم مشتريان با قيمت كمتري لوازم يدكي مورد نياز خود را خريداري مي كنند.

نكاتي براي خريد لوازم استوك اكسنت :

 شما پيش از اينكه لوازم استوك اكسنت را خريداري كنيد بايد به خوبي با اين ماشين آشنايي داشته باشيد تا بهترين و با كيفيت ترين انواع لوازم يدكي مناسب را براي آن خريداري نماييد. اكسنت از جمله خودروهايي مي باشد كه توليد شركت كارخانه ساز هيوندا است و از آنجايي كه توليد اين خودرو موفقيت بسياري داشته افراد زيادي اين خودرو را خريداري كرده اند و رضايت كافي از عملكرد آن داشته اند. در سال 1994 اولين بار اين خودرو وارد بازار جهاني گشت و از همان زمان رشد خوبي در فروش و جلب رضايت مشتريان به دست آورد. اگر شما مي خواهيد لوازم استوك اكسنت را خريداري كنيد بايد بدانيد كه شركت كرمان موتور آنها را توليد مي كند و مونتاژ شده اين شركت مي باشد.

ahql_x4.jpg

لوازم استوك اكسنت

خودروي هيوندا اكسنت براي اولين بار در سال 90 وارد ايران شد و مونتاژ و واردات آن را شركت كرمان موتور دريافت نمود. از همان زماني كه توليد و مونتاژ اين خودرو آغاز شد آن را در دو نوع گيربكس خودكار و دستي توليد كردند. تاكنون توليد اين خودرو روز به روز افزايش پيدا كرده است و از آنجايي كه مشتريان زيادي را به خود اختصاص داده افراد زيادي آن را خريداري كرده اند. براي خريد لوازم استوك اكسنت شما مي توانيد تمامي لوازم يدكي را كه توسط شركت كرمان موتور براي اين خودرو توليد شده است را خريداري كنيد. اين خودرو ساخت كره جنوبي مي باشد، ولي بايد بدانيد به دليل هزينه زياد گمرك و واردات شما بهتر است لوازم يدكي اين خودرو را كه توليد داخلي مي باشد خريدار ينيد، در اين صورت نيازي نيست هزينه زيادي را خريداري كنيد.

انواع لوازم استوك اكسنت در بازارهاي ايراني :

 زماني كه نسل 4 خودروي اكسنت وارد بازار شد مونتاژ آن را كرمان موتور از سر گرفت و فروش خوبي از اين خودرو را آغاز نمود. اگر شما مي خواهيد لوازم استوك اكسنت را خريداري كنيد بايد بدانيد كه بازار خريد و فروش آن در ايران بسيار زياد است و روز به روز هم افزايش پيدا مي كند. در واقع بايد بدانيد از آنجايي كه بسياري از افراد از اين خودرو استفاده مي كنند بايد لوازم يدكي آن را هم در برخي از مواقع مورد استفاده قرار دهند. بنابراين بايد به دنبال بهترين فروشگاه و نمايندگي باشند كه با كيفيت ترين و بهترين لوازم يدكي اين خودرو را به فروش مي رساند. برخي از فروشگاه ها لوازم استوك يعني دست دوم اين خودرو را به مشتريان عرضه مي داند و شما مي توانيد بعد از بررسي آنها هر يك را كه ماشين به آنها نياز دارد را خريداري كنيد.

لوازم استوك اكسنت

با اينكه لوازم استوك اكسنت در بازار بسيار زياد است شما براي خريد آنها بايد نهايت دقت را داشته باشيد، چرا كه تقلبي آنها هم زياد شده است. برخي از افراد به خوبي با نوع تقلبي و اصلي آنها آشنايي ندارند و به همين دليل شايد تقلبي آن را خريداري كنند. شما بايد به خوبي آنها را مورد بررسي قرار دهيد تا به خوبي در مورد اصل بودن آنها مطمئن شويد. شما مشا تخصص زيادي در شناسايي آنها نداريد و نمي دانيد كدام يك بهتر از نوع ديگر مي باشد، بهتر است با افراد يكه رد اين زمينه تخصص بيشتري دارند كمك بگيريد. آنها بدون شك بهترين و با كيفيت ترين لوازم استوك اكسنت را به شما عرضه مي دارند كه كيفيت مناسبي نيز دارد.

خريد لوازم استوك اكسنت اورجينال :

بر اساس يك قاعده كلي كه روي عملكرد ماشين ها وجود دارد بسياري از افراد بر اين باور هستند كه جزئي ترين و كوچكترين وسيله و لوازم يدكي خودرو روي كاركرد خودرو تاثير بسيار زيادي مي گذارد. به همين دليل شما بايد به خوبي با انواع آن آشنايي داشته باشيد و با كيفيت ترين نوع آن را براي خودرو خريداري كنيد. شما زماني كه مي خواهيد لوازم استوك اكسنت را خريداري كنيد بايد به كيفيت آنها توجه بسيار زيادي  داشته باشيد. ان قطعات بايد اصل باشند و ويژگي هاي مناسبي را دارا باشند، چرا كه با جان سرنشينان و خودرو سرو كار دارند. بر اين اساس بدون شك شما هم به خوبي مي دانيد خريد لوازم يدكي اصل و اورجينال يكي از مهمترين مواردي است كه بايد به آن دقت زيادي داشته باشيد.

لوازم استوك اكسنت

برخي از افرادي كه لوازم استوك اكسنت تقلبي را خريداري مي كنند تنها به دليل قيمت پايين آن مي باشد. ولي بايد بدانيد اين نوع از لوازم يدكي كيفيت مناسبي ندارند و بعد از مدتي نه تنها خودشان عملكردشان را از دست مي دههند بلكه ديگر قطعات خودرو را هم نابود مي كنند. قيمت پايين لوازم يدكي بدون شك تضمين كننده كيفيت آنها نمي باشد، بنابراين به هيچ عنوان شما نبايد اين قطعات و لوازم يدكي را خريداري كنيد. بر اساس تحقيقاتي كه انجام شده است بسياري از محققان بر اين باور هستند كه، بيشتر تصادف هاي خطرناك به دليل نصب لوازم يدكي تقلبي روي ماشين ها مي باشد. به همين دليل اگر شما هم نمي خواهيد دچار اين حادثه ها شويد بهتر است نوع اصلي آنها را خريداري كنيد. شما بايد زمان خريد لوازم يدكي استوك به تمامي مواردي كه اصل بودن آن را نشان مي دهد توجه داشته باشيد.   

 

انواع پمپ و كاربردهاي آن

۶۷ بازديد

انواع پمپ و كاربردهاي آن

پمپ ها (pump) دستگاه هاي هيدروليكي هستند كه با دادن انرژي مكانيكي (توليد شده توسط موتور) به سيال عبوري، باعث افزايش انرژي سيال مي شوند.

از پمپ ها براي انتقال و جابجايي سيالات تراكم ناپذير استفاده مي شود،

اين سيال مي تواند خالص يا به صورت مخلوط با مواد جامد داراي چگالي و دماي متفاوت باشد.

 

دسته بندي انواع پمپ

پمپ ها به دو دسته كلي زير تقسيم مي شوند:

1- پمپ هاي ديناميكي

2- پمپ هاي جابجايي مثبت

 

پمپ هاي جابجايي مثبت (Positive displacement Pump)

بر اساس نحوه انتقال انرژي از پمپ به سيال مي توان پمپ ها را به صورت زير دسته بندي كرد :

در اين نوع پمپ، انتقال انرژي به سيال متناوب يا دوره اي است.

اين پمپ ها با كاهش حجم محفظه پمپ و در نتيجه افزايش فشار، سيال را منتقل مي كنند.

دو نوع اصلي از پمپ هاي جابجايي مثبت در زير آمده است.

 پمپ رفت و برگشتي (reciprocating pump)

معمولا موتورهاي الكتريكي تامين كننده نيروي محركه لازم در اين مدل هستند.

در اين مدل پمپ، با چرخش ميل لنگ، پيستون در سيلندر جلو و عقب رفته يا اصطلاحا حركت رفت و برگشتي مي كند.

مكش ايجاد شده در سيلندر كه ناشي از عقب رفتن پيستون است، باعث كشيده شدن مايع به داخل سيلندر مي شود.

مايع از يك شير ورودي به داخل سيلندر كشيده مي شود .وقتي پيستون به جلو حركت كند، ورودي بسته شده و مايع از شير خروجي خارج مي شود. شيرهاي ورودي و خروجي يك طرفه هستند و ورود و خروج مايع را در هنگام حركت پيستون كنترل مي كنند تا مانع جابجايي اشتباه مايع به قسمت كم فشار و بالعكس شوند.

3e1r_rp2.jpg 

پمپ پيستوني (Piston)

در پمپ هاي پيستوني ساختار انتقال قدرت شبيه به پمپ هاي پلانجري است.

با اين تفاوت كه در اختلاف فشار كمتري مي توانند حجم مشخصي از سيال را جا به جا كنند. علت آن را مي توان در ضريب رعنايي بالاتر ميله پيستون آن (نسبت به پمپ پلانجري) و در نهايت كمانش (Buckling) راحت تر آن دانست.

 

پمپ ديافراگمي (Diaphragm pump)

پمپ هاي ديافراگمي را بر اساس تعداد ديافراگم مي توان به انواع ذيل تقسيم بندي نمود:

– ديافراگم تكي(Single Diaphragm)

– ديافراگم دوتايي (Double Diaphrag)

 

پمپ چرخشي (Rotary Pump)

اين پمپ ها با استفاده از مكانيسم چرخشي، سيال را جا به جا مي كنند.در واقع خلاء ايجاد شده ناشي از چرخش چرخ دنده ها، منجر به جذب و هدايت سيال مي شود.مزيت مهم اين پمپ ها كه آن ها را بسيار كارآمد كرده اين است كه مي توان از آن ها براي پمپ كردن سيالات ويسكوز (چسبناك) استفاده كرد. در اين پمپ ها با افزايش ويسكوزيته، سرعت گردش بالاتر مي رود و سيال در سيستم انتقال مي يابد.

 

پمپ دوراني

اين پمپ ها كه خود يكي از انواع پمپ هاي جابجايي مثبت هستند، در حالت كلي خود به چند دسته تقسيم مي شوند

پمپ هاي پركاربرد از گروه پمپ هاي روتاري به شرح ذيل است:

– پمپ هاي اسكرو

– پمپ هاي دنده اي (دنده داخلي و خارجي)

– پمپ هاي تيغه اي

– پمپ هاي گوشواره اي

 

پمپ اسكرو (Rotary Screw Pump) يا پيچ ارشميدس

اين دسته پمپ اولين و مهم ترين نماينده خانواده پمپ هاي چرخشي هستند.

حركت سيال در اين گونه از پمپ ها براساس تغيير زاويه يك پيچ در پوسته است. به دليل ابداع اين پمپ توسط ارشميدس اين پمپ ها را با نام پيچ ارشميدس (Archimedes rotary pump) نيز مي شناسند.

 

پمپ دنده اي (gear Pump)

اين پمپ ها شامل دو نوع دنده اي داخلي و دنده اي خارجي مي باشند.

پمپ دنده اي خارجي

پمپ هاي دنده خارجي يكي از پمپ هاي محبوب هستند و اغلب به عنوان پمپ هاي روان كاري در ماشين آلات، در واحد انتقال قدرت مايع و به عنوان پمپ هاي روغن در موتور استفاده مي شود.

پمپ دنده اي داخلي

پمپ هاي دنده داخلي فوق العاده همه كاره هستند و مي توان از آن ها در محدوده وسيع ويسكوزيته اي و دمايي استفاده كرد. اين به دليل نقطه ي تكين لقي (clearance) (فاصله ي بين انتهاي دنده دنده روتور و سر پمپ) است. اين لقي (clearance) قابل تنظيم است تا بتواند خود را به درجه حرارت بالا، حداكثر بهره وري در مايعات ويسكوزيته بالا تطبيق دهد.

پمپ تيغه اي (Vane Pump)

تيغه ها معمولا با مكانيزم محرك فنري كار مي كنند كه همين موضوع به يكي از نقاط ضعف آن ها نسبت به ساير انواع پمپ ها تبديل شده است.

پمپ گوشواره اي (Lobe Pump)

در پمپ هاي گوشواره اي و يا پمپ هاي لوب عملكردي مشابه پمپ هاي دندانه خارجي در هدايت سيال دارند اما، برخلاف پمپ هاي دندانه خارجي، گوشواره هاي (Lobes) اين پمپ با يكديگر تماس ندارند وهماهنگي با چرخ دنده هايي در خارج از محفظه كه timing gear ناميده مي شوند، انجام مي شود. همچنين فاصله ميان گوشواره ها و پوسته بيشتر از پمپ هاي دنده اي است كه تا حد بسيار كمي وجود ذرات تحمل شود.

 

 

 

پمپ هاي سانتريفيوژ

نحوه كار پمپ گريز از مركز براساس قانون برنولي و تبديل سرعت سيال (انرژي جنبشي) به فشار است.

افزايش فشار سيال با استفاده از يك پروانه گردان ممكن مي شود. در واقع با چرخش پروانه، تيغه هاي متحرك روي آن فشار سيال را افزايش داده و به اين ترتيب سيال شتاب مي گيرد. سپس سيال به داخل پخش كننده رفته و در نهايت به سمت سيستم لوله كشي حركت مي كند.

مرسوم ترين و پركاربرد ترين دسته بندي پمپ هاي سانتريفيوژ، دسته بندي براساس جهت ورود سيال به پروانه و خروج سيال از آن مي باشد.

 

پمپ محوري (axial flow pump)

در اين مدل، نيروي پرتاب پره هاي پروانه باعث افزايش فشار سيال مي شود. اين پمپ در توليد دبي هاي زياد با ارتفاع كم به كار مي رود. اساس كار اين كلاس از انواع پمپ ها، تبادل مومنتوم بين پره و سيال مي باشد. بنابراين انحناي پره پروانه و متعاقبا مسير حركت سيال بر روي مشخصات هيدروليكي پمپ تاثير خواهد گذاشت.

از شاخص هاي اين پمپ ها مي توان به توليد جريان پيوسته بدون نبض (pulse) و همچنين تبعيت از مقاومت مدار هيدروليكي در توليد دبي اشاره كرد.

 

گروه صنعتي درويش تامين كننده و عرضه كننده انواع گيربكس هاي خورشيدي ايراني و خارجي با سابقه اي بيش از 50 سال در صنعت كشور مي باشد  كه آماده خدمت رساني به مشتريان خود مي باشد . شما ميتوانيد جهت خريد انواع گيربكس خورشيدي با ما تماس بگيريد

 

 

كاربرد برش ليزري در دكوراسيون داخلي

۶۴ بازديد

كاربرد برش ليزري در دكوراسيون داخلي

 

oaa9_z8.jpg

استفاده از دستگاه برش ليزري در بوجود آوردن طرح هاي بسيار زيبا و به روز مدتي ست در صنعت دكوراسيون داخلي مورد استفاده قرار گرفته است. با استفاده از حكاكي و برش ليزري فضاهاي بسيار مدرن و قابل تحسين ايجاد ميشود. برش ليزري در دكوراسيون رستوران ها و كافي شاپ ها، خانه ها و ويلاها، مطب ها، هتل ها و ... بسيار كاربرد دارد. به كاربردن طرح هاي زيبا توسط برش ليزري بر جذابيت فضاها اضافه مي كند.  بوجود اوردن تغييرات حتي كوچك در تغيير روحيه افراد در اماكن مختلف مانند مطب پزشكان تاثير بسزايي دارد. استفاده از رنگ بندي مناسب و طرح هاي مناسب تاثير دوچندان در روحيه دارد.

با استفاده از تكنولوژي برش ليزري ميتوان انواع چوب، mdf، فلزات مثل استيل و ... را برش و حكاكي كرد. توسط دستگاه برش ليزري طرح هاي دلخواه را به هر شكل كه مدنظر شماست ميتوان روي متريال هاي مختلف پياده سازي كرد. برش ليزري در ساخت پارتيشن و جداكننده ها در منازل و مطب ها و سالن هاي زيبايي، هتل ها و ... كاربرد دارد. ايجاد سقف كاذب و نرده هاي بسيار زيبا، آويزهاي زيبا و ... از ديگر كاربردهاي برش ليزري است.

منبع : تابلو الماس

 

 

نكاتي درباره حوله خشك كن ها ومزاياي آن ها

۶۱ بازديد

نكاتي درباره حوله خشك كن ها ومزاياي آن ها

 

احتمالا در مورد سيستم هاي حوله خشك كن چيزهايي را شنيده باشيد و يا در تصاوير اينترنتي حمام هاي لاكچري آن ها را ديده ايد. اما اينكه اين دستگاه ها در عمل داراي چه ماهيت و عملكردي هستند و چه مزيت هايي را در اختيار كاربران قرار مي دهند، قابل ذكر مي باشد. آنچه كه واضح است در ساخت و ديزاين بسياري از ساختمان‌ها، حوله خشك كن از جمله اكسسوري و تجهيزات غيرضروري به شمار مي آيد. اما مطالعه قابليت‌ها و مزيت اين سيستم ها مي تواند عقيده شما را تغيير بدهد.

 

حوله خشك كن

 

اغلب سيستم هاي سرمايشي و گرمايشي مورد استفاده در ساختمان هاي امروزي داراي ابعاد بزرگي مي باشند كه مي تواند در تناقض با فضاي كم ساختمان هاي مدرن باشند. از طرف ديگر، اهميت زيبايي و جلوه اي كه اين سيستم ها دارند نيز كمتر از كارايي شان نمي باشد. از اين رو، سيستم هاي حوله خشك كن مدرن مي توانند به عنوان تكنولوژي اي مدرن، جايگزين سيستم هاي گرمايشي سنتي بشوند.

 

قبل از اينكه در مورد خريد يا عدم خريد حوله خشك كن تصميم بگيريد، لازم مي باشد ابتدا با اين دستگاه آشنا بشويد. حوله خشك كن ها معمولا در حمام ها نصب مي گردند. اما در حالت كلي مي توانند در هر محيطي كه داراي رطوبت بالاست نيز اجرا و نصب گردند. اين سيستم ها، علاوه بر خشك كردن حوله و ساير منسوجات، مي توانند دماي محيط را بالا برده و كنترل بكنند، از رطوبت بالاي محيط و قارچ و كپك زدگي جلوگيري كرده و زيبايي محيط حمام، آشپزخانه يا … را دوچندان نمايند

5cmq_image1.jpg 

نحوه عملكرد و انواع حوله خشك كن

 

از نظر نحوه عملكرد

 

حوله خشك كن الكتريكي (Electric)

و حوله خشك كن هيدرونيكي (Hydronic)

 

سيستم هاي الكتريكي به صورت مستقل از سيستم هاي گرمايشي فعاليت مي كنند. اين سيستم ها، به المنت هاي الكتريكي كم تواني (Electric-Powered Low Watt Elements) مجهز هستند كه عامل گرمايش هستند. برخي از اين حوله خشك كن ها از المنت هاي خشك (Dry Elements) بهره مي برند كه با داغ شدن يك سيم در داخل تيوب ها عمل گرمايش را انجام مي دهد. در حالي كه انواع ديگر آن ها با استفاده از المنت هاي خيس (Wet Element) و بر اساس گرمايش سيال (روغن يا آب)  كار مي كنند.

 

نوع ديگر حوله خشك كن ها، كه به صورت هيدرونيكي هستند نيز با استفاده از جريان سيال گرفته شده از سيستم هاي گرمايشي كار مي كنند. در حقيقت، اين سيستم ها درست مثل يك رادياتور عمل مي نمايند. از همين رو نيز براي انتخاب و خريد اين سيستم ها لازم است سيستم گرمايش مركزي ساختمان مد نظر قرار گرفته شود.

 

از نظر جنس

 

جنس حوله خشك كن ها نيز مي تواند نوع ديگري از طبقه بندي را برايشان رقم بزند. اين طبقه بندي عبارت است از:

 

استيل (فولادي)

شيشه اي

و آلومينيومي

 

براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد از فروشگاه اينترنتي چلونگر ، كه عرضه و ارائه كننده انواع حوله خشك كن و مرجع تخصصي كالاي ساختماني مي باشد مراجعه كنيد و خريد خود را انجام بدهيد.

 

 

نكات مهم درباره فروشگاه هاي اينترنتي

۶۴ بازديد

انواع خدمات فروشگاه اينترنتي

 

خدماتي كه در فروشگاه هاي اينترنتي به مشتري عرضه مي شود مي تواند فيزيكي باشد كه شامل موبايل، كتاب، لوازم برقي و … است و يا اين خدمات مي تواند مجازي باشد كه شامل نرم افزار، موسيقي، فيلم و … است. در دسترس بودن خدمات فروشگاه اينترنتي از مزاياي آن است كه هم براي فروشنده و هم براي مشتري سودمند خواهد بود. در دنياي امروزي اكثر كارها به شيوه اينترنتي صورت مي گيرد از اين رو بسياري از كسب و كارها براي افزايش درآمدهاي خود به اين روش روي آورده اند.

 

نكات مهم درباره فروشگاه هاي اينترنتي

فروشگاه آنلاين يا فروشگاه اينترنتي چيست ؟ همان فروشگاه است با اين ... 

طراحي مناسب وب سايت جهت فروشگاه اينترنتي از نكات كليدي است كه بايد به آن توجه داشت زيرا هر چه طراحي مناسب تر باشد و استفاده از آن سهولت بيشتري داشته باشد مشتري هاي وفادارتري خواهيد داشت كه به راحتي به كالاها و مشخصات محصولات و خدمات دسترسي دارند. گروه طراحي سايت اينتن طراحي سايت را با تيم مهندسي حرفه اي خود با قيمتي مناسب براي تان انجام خواهد داد. يك فروشگاه اينترنتي معتبر بايد نماد اعتماد الكترونيكي داشته باشد. اين نماد در واقع يك گواهينامه ديجيتال است كه وزارت صنعت و معدن جمهوري اسلامي آن را صادر مي كند. امكان پرداخت در محل از ديگر نشانه هاي يك وب سايت فروشگاهي معتبر است زيرا نشان مي دهد كه مدارك صاحب فروشگاه به پست ارائه داده شده است. همچنين يك فروشگاه اينترنتي بايد روش هاي تماس براي خود در نظر بگيرد تا مشتري قادر به برقراري ارتباط باشد. ارائه تصويرهاي مناسب و توضيحاتي كه كامل باشد در جذب مشتري موفق تر عمل مي كند. در صورتي كه بتوان به سوالات مشتري پاسخ داد مي توان درصد خريد را افزايش داد و فروش بهتري داشت.

 

روش هاي خريد از فروشگاه هاي اينترنتي

 

براي خريد از اين فروشگاه از دو روش مي توانيد استفاده كنيد. روش اول پرداخت در محل است يعني زماني كه مشتري كالا را تحويل مي گيرد هزينه را پرداخت مي كند و بدين ترتيب احتمال كلاهبرداري نيز كم مي شود. پرداخت آنلاين روش ديگري است كه در اين مورد بايد براي دريافت كالا در ابتدا فاكتور خود را پرداخت كنيد تا محصول مورد نظر بعد از پرداخت آنلاين به آدرس پستي تان ارسال شود. معمولا سايت هاي معتبر هر دو روش خريد را در اختيار مشتري قرار مي دهند تا خود در اين مورد تصميم گيري كنند.

مزاياي فروشگاه هاي آنلاين  اينترنتي

 

فروشگاه هاي اينترنتي براي خريدار و مشتري مزايايي دارند كه شرح خواهيم داد. در رابطه با خريدار مي توان گفت كه اين گونه لازم به مراجعه حضوري به فروشگاه نخواهد بود و بدون نياز به حمل كالاي مورد نظر، آن را درب منزل تحويل مي گيرند. با اين روش به توضيحات جامعي از كالاي مورد نظر در هر ساعتي از شبانه روز دسترسي خواهيد داشت و سفارش خود را تنها در چند دقيقه مي توانيد ثبت كنيد. اين گونه قادر به مقايسه كالاي مورد نظرتان در فروشگاه هاي انلاين  اينترنتي بسياري خواهيد بود تا بهترين را انتخاب كنيد. كاهش ترافيك، كاهش آلودگي هوا، كاهش آلودگي صوتي و … از جمله مزاياي خريد اينترنتي مي باشد. در رابطه با فروشنده نيز محصولات و خدمات آن ها بدون محدوديت هاي زماني و مكاني به فروش مي رسد و هزاران نفر در طول شبانه روز از فروشگاه انلاين ديدن خواهند كرد و به حضور فيزيكي مشتري نيازي نخواهد بود. با اين روش مشتري از هر نقطه اي قادر به مشاهده محصولات تان خواهد بود و هزينه ها نيز در مقايسه با راه اندازي فروشگاه فيزيكي كمتر خواهد بود. براي قدرت دادن به كسب و كار خود از تغييرات و تحولات جامعه نمي توانيد دوري كنيد و با فروش آنلاين جايگاه بهتري در كسب و كار خود پيدا خواهيد كرد.

 

زيبايي و تنوع درب پاركينگ وروردي و حفاظ درب حياط و ويلا

۶۰ بازديد

زيبايي و تنوع درب پاركينگ وروردي و حفاظ درب حياط و ويلا

معمولا درب ورودي پاركينگ و ويلا بايد زيبايي و تنوع در ساخت داشته باشيد. بيشتر افرادي كه ميخواهند درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا را خريداري كنند در كنار عملكرد، بيشتر به ويژگي هاي زيبايي نماي آن اهميت مي دهند. اين درب ها در واقع تردد شما را به ويلا ممكن مي سازند و به همين دليل هم بهتر است كه علاوه بر زيبايي به كيفيت آن نيز توجه كنيد.
معمولا اينطور گفته مي شود كه خريد درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا نسبت به خريد درب هاي ديگر سخت تر است. شما بعضا ميخواهيد براي خانه خود اين درب ها را خريداري كنيد و شايد بخواهيد ويلاي خود را با دربي زيبا مزين كنيد. در اين حال بايد دقت داشته باشيد كه خريد اين نوع درب ها به شما اجازه مي دهند كه همزمان با زيبايي امنيت را نيز براي خانه خود ايجاد كنيد پس بهترين راه اين است كه هر دو مورد را در نظر داشته باشيد.
به طور كل اما تنوع درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا بسيار بيشتر از تنوع درب هاي معمولي است. اين نوع درب ها با اينكه در جنس هاي مختلفي مانند چوبي و همچنين آهني ساخته مي شوند اما به شما اجازه خواهند داد كه همچنان هم زيبايي و هم تنوع خانه خود را حفظ كنيد.

دوام درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا

شايد تصور كنيد كه تنها انواعي از درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا امنيت را براي شما ايجاد خواهد كرد كه آهني است و نوع چوبي آن شما را دچار مشكل خواهد كرد. در اين حال نكته اي كه بايد بدانيد اين است كه اين نوع درب ها اگر از نوع چوبي باشند باز هم براي شما ايمن خواهند بود  و هيچ تفاوت خاصي از نظر امنيتي ندارند. اينكه شما بتوانيد دربي را خريداري كنيد كه دوام بالايي دارد در عين اينكه كار شما را براي سال هاي بعد راحت تر خواهد كرد، به شما اجازه مي دهد كه امنيت را نيز فراهم كنيد.

خريد درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا

دقت داشته باشيد كه بعضا پيش آمده است كه شما هم ويلاهايي را با انواع درب هاي مختلف ديده ايد. يكي از مهم ترين ويژگي هاي درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا اين است كه شما ميتوانيد آن را تعويض كنيد. ممكن است كه پس از گذشت چندين سال، درب شما نماي اوليه خود را از دست بدهد و به همين دليل هم شما علاقه مند به خريد انواع جديدي از اين درب ها باشيد. در اين حال بهترين كاري كه ميتوانيد انجام دهيد اين است كه اين كا را توسط يك نمايندگي در اين زمينه انجام دهيد و درب خود را تعويض كنيد. انواع نمايندگي هايي كه در حوزه اين نوع درب ها و به ويژه درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا فعاليت مي كنند به شما اين اجازه را خواهند داد كه تمامي آنچه كه نياز داريد را در يك پكيج داشته باشيد. با خريد از يك نمايندگي معتبر، مشكلات خود را در اين زمينه حل كنيد.

حفاظ ليليوم با كاربردي وسيع براي روي ديوار شما


حفاظ ليليوم امروزه انواع مختلفي از حفاظ ها براي ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند كه استفاده از آن ها مي تواند امنيت ساختمان شما را تا حد بسيار زيادي افزايش دهد. يكي از بهترين مدل هايي كه شما ميتوانيد براي ساختمان خود از آن استفاده كنيد حفاظ ليليوم  است كه از جمله لوكس ترين ها نيز به شمار مي آيد. چندين سال از زماني كه اين نوع حفاظ ها جاي نرده هاي قديمي را گرفته اند مي گذرد و هم اكنون حفاظ ليليوم  به عنوان يكي از بهترين انواع حفاظ براي حفظ جهان و همچنين خانه و مال افراد به شمار مي آيد.


 حفاظ ليليوم  چيست؟

يكي از بهترين انواع حفاظ آهني كه ميتوانيد از آن براي خانه و يا ساختمان خود خود استفاده كنيد حفاظ ليليوم  است. اين نوع حفاظ ها معمولا شبيه به يك نيزار آهني خواهند بود كه تنوع، زيبايي و همچنين امنيت را به طور كامل براي شما برآوده خواهند كرد. در بين تمامي انواع حفاظ ها، معماران و همچنين علاقه مندان اين نوع را به عنوان يكي از بهترين ها براي ساختمان مي دانند. اين حفاظ ها در واقع شكل واحدي ندارند و زيبايي عمده آن ها نيز به همين دليل است. اگر شما هم ميخواهيد از اين حفاظ ها براي ساختمان خود استفاده كنيد بايد بدانيد كه ساخت و همچنين طراحي آن ها با وجود اينكه تصور مي شود نيازمند كار خاصي نيست اما باز هم بايد با رعايت نكات بسياري انجام گيرد.


كاربرد حفاظ ليليوم  چيست؟


همانطور كه ميدانيد، حفاظ هاي مختلف كاربردهاي مختلفي دارند. اين نوع از حفاظ ها اما معمولا به شما اين امكان را ميدهند امنيت مكان زندگي و بعضا ساختمان كاري خود را تا حد بسيار زيادي تامين كنيد. اغلب اينطور گفته مي شود كه حفاظ هاي مختلف از نظر كارايي با هم متفاوت هستند و اين تصور هم تا حد بسيار زيادي درست است. البته بايد دقت داشته باشيد كه اين نكته در مورد حفاظ ليليوم  به صورت كامل صدق نمي كند و آنچه كه شما بايد بدانيد اين است كه اين حفاظ ها امنيت خانه شما را تا حد بسيار زيادي ايجاد خواهد كرد.
 

حفاظ ليليوم  روي ديوار


ويژگي حفاظ ليليوم 


 حفاظ ليليوم  اما ويژگي هاي مختلفي دارد. از جمله اين ويژگي ها ميتوان به امنيت آن ها اشاره كرد كه ميتوانند براي ساختمان شما تا حد بسيار زيادي مفيد باشند.  مدل هاي مختلفي از اين نوع حصار ها وجود دارد كه جوشكاري هاي آن ها با اتصالات مختلفي انجام مي گيرد. همين نقطه هم باعث مي شود تا جوشكاري با دقت كامل انجام نشود. البته دقت داشته باشيد كه هر چقدر احتمال شكستگي در آن ها بيشتر باشد كيفيت آن ها بيشتر خواهد شد در غير اينصورت ميتوان گفت كه حفاظ ليليوم  شما از كيفيت خوبي برخوردار نيست و بهترين كاري كه ميتوانيد انجام دهيد اين است كه آن را به يك جوشكار نشان دهيد. علاوه بر اين مي توان گفت كه اگر از الكترود هاي معمولي روكش دار استفاده شود بايد پس از هر تك جوش، نقاط مختلف اين حفاظ ها تميز شود و اين يكي از مهم ترين نكته هايي است كه بايد به آن دقت كنيد چرا كه در غير اين صورت رنگ به سطح كار مي چسبد و همين هم به مرور زمان باعث زنگ زدگي و يا پوسيدگي خواهد شد.
در نرده هاي نيزا اما شاخه هاي اصلي و فرعي مستقيما به يك شاسي نصب خواهند شد و در بالا هم در چندين نقطه به هم جوش داده مي شوند. دقت داشته باشيد كه به همين علت است كه نقاط جوشكاري بسيار كمتر خواهد شد و عملا ممكن است كه مشكلات بسياري در اين زمينه ايجاد شود. شما ميتوانيد با استفاده از دستگاه هايي كه جوش co2 دارند و همچنين به جاي الكترود روكشدار از سيم جوش در آن ها استفاده مي شود عملا از به وجود آمدن گل هاي جوش جلوگيري كنيد و همچنين مشكلات ديگري كه در اين زمينه به وجود مي آيد را نيز برطرف كنيد.
 

نصب حفاظ ليليوم

 
حفاظ ليليوم معمولا در طول هاي مختلف توليد مي شود و نمي توان گفت كه مقدار خاصي براي آن ها وجود دارد. در نتيجه ميتوان گفت كه بايد در زمان ديواركشي پليت هايي با آكس هاي يك متر كار گذاشته شود و فاصله صفحاتي كه به عنوان پايه روي ديوار نصب مي شوند نيز مركز به مركز و يا كمتر از يك متر باشد. اگر قبل و يا بعد از ديوار كشي اين نوع حفاظ هاي روي ديوار نصب نشوند بايد روي ديوار هايي با دريل هاي هيلتي و مته هايي به قطر هاي مختلف نصب شوند. در اين حال گفته ميشود كه پيم ها بايد به صورتي باشند كه شما بتوانيد در دو طرف شاسي حفاظ قرار دهيد. سپس مي توانيد اين حفاظ را در بين پيم ها بگذاريد و آنها را با دقت جوش دهيد. پس از پايان اين كار هم معمولا لكه گيري انجام مي شود كه باعث مي شود رنگ اين نوع حفاظ ها حفظ شود.

حفاظ نرده پنجره  مدرن

حفاظ نرده پنجره  استيل چيست؟
حفاظ هايي كه به عناوين مختلف براي ايجاد امنيت در پنجره ها مورد استفاده قرار مي گيرند شامل انواع مختلفي هستند كه از جمله آنها ميتوان به حفاظ پنجره استيل اشاره كرد. اين نوع نرده ها معمولا مقاومت بسيار بالايي در برابر انواع فشار دارند و همچنين تميز كردن آن ها نيز بسيار آسان است. زماني كه شما ميخواهيد از حفاظ نرده پنجره  استيل استفاده كنيد بايد بدانيد كه نرده شما در مقابل باد، باران و همچنين آلودگي هاي ديگر در امان خواهد بود و خراب نمي شود. شست و شوي اين نوع نرده ها بسيار آسان است.
همه پنجره هايي كه در ساختمان ها مورد استفاده قرار مي گيرند، حتي شيشه هاي دوجداره ممكن است كه در مقابله با آسيب از خود ضعف نشان دهند و شكسته شوند. در اينجاست كه نقش اين نرده ها به خوبي ديده خواهد شد. امنيت همانطور كه ميدانيد يكي از مهم ترين بخش هايي است كه بايد در ساخت ساختمان به آن دقت كنيد. شايد اولين چيزي كه افراد براي خريد و يا استفاده هاي ديگر به آن دقت ميكنند همين امنيت باشد. استفاده از حفاظ نرده پنجره  استيل در واقع به شما كمك مي كند تا بتوانيد امنيت را براي ساختمان خود ايجاد كنيد.


حفاظ نرده پنجره  استيل از چه چيز ساخته مي شود؟


همانطور كه از نام اين نو نرده ها ميتوانيد دريابيد، اين نرده ها از جنس استيل هاي 201 و 304 هستند. اگر شما ميخواهيد از اين نوع نرده هاي براي داخل ساختمان استفاده كنيد ميتوانيد از حفاظ نرده پنجره  استيل 201 استفاده كنيد چرا كه در آن ها از آلياژ و نيكل كمتري استفاده شده است. در اين نوع استيل ها، آسيب پذيري هم بيشتر خواهد بود و البته قيمت آن ها نيز مقرون به صرفه است.
اما اگر شما قصد داريد كه حفاظ نرده پنجره  استيل را براي خارج از خانه نصب كنيد بهترين راه اين است كه از نرده هاي 304 استفاده كنيد. اين نرده ها با آلياژ بيشتر و همچنين نيكل 18 درصد ساخته شده اند و همين هم باعث مي شود تا در محيط هاي بيروني و در مقابل شرايط مختلف آب و هوايي و انواع رطوبت آسيب نبينند.

حفاظ سرنيزه اي آبشاري  مدرن چيست؟


نمونه اي بهبود يافته از نرده حفاظ روي ديوار حفاظ سرنيزه اي آبشاري  مدرن است كه در طراحي هاي مربوط به آن تمامي عيوب و همچنين مشكلات حفاظ هاي سرنيزه اي سنتي حل شده است. حفاظ هاي سرنيزه اي مدرن اما از جنس ميلگرد هستند. يكي از خوبي هاي اين نوع حفاظ ها اين است كه مطابق با سليقه مشتري در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شوند. همچنين تراكم و ارتفاع آن ها نيز متفاوت خواهد بود. بين حفاظ هاي سرنيزه اي مدرن و همچنين حفاظ هاي سرنيزه اي قديمي و سنتي تفاوت هاي بسياري وجود دارد كه از جمله آنها مي توان به همين ساختار خاص و تغييرات ويژه در اين قسمت اشاره كرد. البته بايد بدانيد كه حفاظ هاي سرنيزه اي هم در واقع يكي از ابتكارات شركت هاي ايراني است كه امنيت منازل و همچنين شركت ها را تا حد بسيار زيادي فراهم مي كند. در بخش بعدي مي خواهيم شما را با مشخصات كلي حفاظ هاي سرنيزه اي آشنا كنيم پس با ما همراه شويد.
 

حفاظ هاي كلي سرنيزه اي


مشخصات كلي حفاظ سرنيزه اي آبشاري 


به طور كل ميتوان گفت كه حفاظ هاي سرنيزه اي جديد از نظر شكل ظاهري اندك تفاوتي با حفاظ هاي قديمي از اين نوع دارند. البته تغييري كه در اين زمينه به وجود آمده است بيشتر در راستاي زيبا شدن و همچنين افزايش كارايي آنها بوده است. نرده هاي ديواري در اين زمينه با حفاظ سرنيزه اي آبشاري  شباهت هايي نيز دارند اما به مراتب كارايي نرده هاي ديواري از اين نوع حفاظ هاي بيشتر است. جالب است بدانيد كه اغلب اين حفاظ ها در سه ارتفاع مختلف 100، 120 و همچنين 150 سانتي متر ساخته مي شود. البته در ساخت اين نوع از حفاظ ها يك رايج ترين نوع تراكم نيز وجود دارد كه شامل 16 رديف اصلي در هر شاخه مي شود و طول هر شاخه نيز تقريبا برابر دو متر است. شركت هايي كه در زمينه ساخت انواع حفاظ هاي سرنيزه اي فعاليت مي كنند به شما اجازه مي دهند تا به صورت كاملا معتبر خريد خود را انجام دهيد.


 حفاظ هاي سرنيزه اي


دقت داشته باشيد كه امنيت بخشي از خانه است كه نمي توانيد با آن شوخي كنيد. شما نميتوانيد از انواع بي كيفيت نرده ها استفاده كنيد و در نهايت دچار مشكل خواهيد شد چرا كه امنيت خانه شما دچار آسيب خواهد شد. از گذشته تا كنون نياز به امنيت يكي از نيازهاي اساسي بشر بوده است كه نمي توان نسبت به آن بي تفاوت بود. هرگونه كوتاهي در اين زمينه مي تواند به مشكلات جدي بينجامد كه در واقع براي شما خوب نخواهد بود. شايد حفاظ سرنيزه اي آبشاري  مهم ترين نوع حفاظ ها نباشد و با توجه به اينكه امروزه خانه ها تمام هوشمندسازي شده اند هم ممكن است كه اين نوع حفاظ ها در واقع به شما حس ايمن بودن خواهد داد. بهتر است كه شما حفاظ سرنيزه اي آبشاري  را از مراكز معتبر در اين زمينه خريداري كنيد تا بتوانيد كار نصب و همچنين خدمات پس از فروش را نيز دريافت كنيد. با استفاده از اين نوع حفاظ ها، امنيت خانه خود را تامين كنيد.

منبع: حفاظ شاخ گوزني

 

 

بازار خريد و فروش خودروهاي كاركرده

۷۰ بازديد

كم شدن تيراژ توليد خودرو توسط خودروسازان و دپوشدن خودروهايي كه به خاطر كمبود مواد اوليه و قطعات به صورت ناقص توليد شده اند، عرضه خودرو صفر را در بازار بسيار كم كرده و بازار خريد و فروش خودروهاي كاركرده در اين روزها داغ است در اين مقاله ما سعي مي كنيم به صورت خلاصه مواردي را كه بايد در هنگام خريد خودرو كاركرده به آن دقت كنيد شرح دهيم.

نكات مهم قبل از خريد خودرو كاركرده

?- عمر خودرو

?-سلامت موتور خودرو

?-بررسي گيريبكس خودرو

?-بررسي اتاق خودرو و آپشن ها

?- بررسي وضعيت بدنه و رنگ خودرو

?- بيمه شخص ثالث

 

? دليل اساسي كه موجب خرابي موتور شده و هزينه هاي زيادي را به شما تحميل مي كند:

  • روغن ريزي و نشت روغن
  • ورود آب به داخل موتور خودرو
  • روشن شدن چراغ اخطار روغن خودرو

تعمير گيريبكس خودرو مي توانند همانند تعمير موتور هزينه ي زيادي را براي شما ايجاد نمايد. پس بهتر است قبل از خريد خودرو به موارد زير دقت نماييد تا از هزينه هاي شما كاسته شود:

دنده به سختي جا مي خورد

سروصداي خودرو هنگام توقف

نشت روغن

سروصدا در حالت خلاص بودن دنده

 

قسمت هاي رايجي كه در كارشناسي رنگ خودرو مورد توجه قرار مي گيرد:

سپر و گلگير خودرو

درز درها و پنل ها

رنگ شدگي سقف و بدنه

كاپوت ، ستون و درها

 

كارشناسي تخصصي قبل از خريد خودرو به شما كمك مي كند تا خودرو مورد نظر خود را قبل از خريد به طور كامل بررسي كرده و از سلامت خودرو مطمئن شويد. خريد خودرو بدون كسب اطلاع دقيق از وضعيت بدنه، فني و رنگ مي تواند هزينه زيادي را به شما تحميل كند در حالي كه با كارشناسي خودرو با هزينه بسيار كم مي توانيد از وضعيت كامل و قيمت خودرو مطلع شده و با آسايش خودرو را خريداري نماييد. بازديد خودرو شامل تشخيص رنگ خودرو و كارشناسي بدنه خودرو ، كارشناسي فني و گيربكس ، سيستم برقي و آپشن و تست دياگ و تست رانندگي است. هزينه كارشناسي خودرو بسته به نوع خودرو و نوع كارشناسي خودرو انتخاب شده متغير خواهد بود.

وب سايت ماشين بانك با ارايه خدمات كارشناسي خودرو در محل به شما كمك مي كند تا به راحتي و بدون دغدغه بتوانيد خودرو مورد نظر خود را خريداري نماييد. براي درخواست كارشناس خودرو در محل كافيست به وب سايت ماشين بانك مراجعه كرده و در قسمت ثبت درخواست كارشناسي خودرو، درخواست خود را ثبت كنيد تا در كمترين زمان ممكن كارشناسان ماشين بانك به محل اعزام شده و خودرو مورد نظر را مورد بررسي قرار دهند.

مزاياي كارشناسي خودرو ماشين بانك :

  • بررسي دقيق بيش از ??? نقطه از خودرو شامل فني، موتور، گيريبكس، بدنه، جلوبندي، آپشنها، رنگ، اصالت خودرو و...
  • بررسي صحت كاركرد خودرو
  • بررسي اسناد و مدارك و وضعيت بيمه و گارانتي خودرو
  • مشاوره درقيمت‌گذاري خودرو
  • تنظيم قولنامه در محل در صورت توافق طرفين
  • ارائه‌ ي گزارش رسمي و مكتوب از كارشناسي خودرو

 

 

تازه هاي نشر ارديبهشت 1399

۶۵ بازديد

??#كتاب_ياد_جنگل_دور

#گوردون_اوراينز | مترجم: كاوه فيض اللهي | #نشر_نو

اين كتاب همراه با مقدمه مفصل و راهگشاي مترجم با بهره‌گيري از مدل انتخاب زيستگاه در پرندگان و شبيه‌سازي آن با رفتار انسان، به فرضيه ساوانا – علفزاري با درخت‌هاي پراكنده كه نزديك به ?? درصد از سطح خشكي‌هاي زمين را مي‌پوشاند مي‌رسد و واكنش ما به درختان با شكل‌هاي مختلف را تبيين مي‌كند. جانِ سخن اوراينز اين است كه بسياري از واكنش‌هاي انسان به طبيعت تصادفي نيست بلكه ريشه‌اي عميق در گذشته‌ي تكاملي ما دارد و بسياري از سليقه‌هاي ما در زيبايي‌شناسي، نتيجه‌ي ماندگار انتخاب طبيعي است. خواندن اين كتاب با تصاوير پرشمار بي‌شباهت به دفترچه يادداشت‌هاي شرلوك هولمز براي حل يك معماي جنايي نيست. چرا كه همراه با نويسنده در يك جنگل يا موزه آثار هنري قدم مي‌زنيد.

??#كتابچه_پاد_زيبايي_شناسي ‌

#آلن_بديو | مترجم: علي معصومي| #انتشارات_نگاه

پاد زيبايي شناسي نوعي رابطه‌ي فلسفه با هنر است كه بر پايه آن، هنر خود مولد حقيقت‌هاست. پاد زيبايي‌شناسي هنر را به صورت شي يا موضوع فلسفه درنمي‌آورد و به جاي پرداختن به تاملات زيبايي شناختي دقيقا به توصيف تاثيرهاي درون فلسفه‌اي مي‌پردازد كه هستي مستقل اثرهاي معين هنري را از خود به جا مي‌گذارد.

??#كتاب_شيوه_فني_نمايش_نامه_خواني (از پايان تا آغاز و از آغاز تا پايان)

#ديويد_بال | مترجم: محمود كريمي حكاك | #نشر_لوح_سيمين

كتاب حاضر كه بر اساس مطالعه و موشكافي دقيق صدها نمايش‌نامه از هر سبك و هر دوره‌اي تنظيم شده، حاصل تجربيات و تحقيقات خستگي‌ناپذير ديويد بال در دوراني است كه به عنوان مدير ادبيات دراماتيك تئاتر كاتري در هر سال مسئول تجزيه و تحليل ده‌ها نمايش‌ را به عهده داشت.

?? جهت مشاهده‌ و يا خريد اينترنتي كتاب به وب‌سايت كاواك مراجعه نماييد. www.cavack.com

 

?