توسعه پيج اينستاگرامي و فروشگاه‌ساز متصل به اينستاگرام براي تمامي كسب‌وكارهاي آنلاين

۳۵ بازديد

توسعه پيج اينستاگرامي و فروشگاه‌ساز متصل به اينستاگرام براي تمامي كسب‌وكارهاي آنلاين

avh8_m1.jpg

با رشد كسب‌وكارهاي آنلاين در سال‌هاي اخير و ارتقا و توسعه آن‌ها در دوران كرونايي و قرنطينه كه موجب شد افراد به فضاي آنلاين بيشتر ورود كنن، چالش‌هايي استارتاپ‌هاي آنلاين نيز در اين راستا بيشتر و بيشتر شد.

همه ما مي‌دانيم كه شبكه‌هاي اجتماعي كمك بسزايي در ميزان فروش و آگاهي برند مي‌كند. به خصوص اينستاگرام روز به روز فروشگاه‌ها و كسب‌وكارهاي آنلاين بيشتري را به سمت خود جذب كرده و تعامل و ارتباط با مخاطب را ساده‌تر كرده است.

اما با تمام اين فضاهاي آنلاين، به دليل تحريم و محدوديت‌هاي موجود براي كاربران ايراني براي استفاده از امكانات بسياري از اپليكيشن‌هاي خارجي هنوز هم براي بسياري از فعاليت‌هاي اينترنتي دچار محدوديت هستيم. محدوديت‌هايي كه اگر نبودند، روند افزايش آگاهي برند، ارتباط با مشتري، رشد و افزايش فروش بسيار ساده‌تر ميشد.

توسعه پيج از طريق لينك‌گذاري در پست و بيو به صورت نامحدود و بدون هزينه دلاري

يكي از محدوديت‌هايي كه قصد داريم دربارش صحبت كنيم، محدوديت لينك‌گذاري پست‌ها و بيو در اينستاگرام است. همان‌طور كه حتما ديده‌ايد بسياري از فروشگاه‌هاي اينترنتي خارجي در اينستاگرام اين امكان را دارند تا بر روي هر پست موردنظر خود لينك مرتبط به محصول، خدمات يا محتواي داخل پست را بگذارند. اين لينك‌ها مي‌توانند در تعداد نامحدود و از هرجايي مثل سايت، پيام‌رسان‌هايي مثل تلگرام، واتس‌اپ، رسانه‌ها مثل يوتيوب و هر نوع لينكي ... باشند.

لينك‌گذاري در داخل پست باعث مي‌شود افراد به صورت مستقيم به همان محتوا يا محصول داخل پست هدايت شوند و اگر سايت داشته باشين ديگر لزومي نيست عكس مورنظر در اينستاگرام را ساعت‌ها در سايت جست‌وجو كنند. در نتيجه پيدا كردن محصول، خدمات و محتوا و... براي مخاطب شما بسيار ساده‌تر مي‌شود كه اين‌كار در نهايت مجوب افزايش فرآيند سفارش و فروش نيز مي‌شود.

امكان، امكان‌شو آورده....!

يكي از استارتاپ‌هاي ايراني به اسم "امكان" ، به صورت رايگان بدون دريافت هزينه دلاري امكان لينك‌گذاري در پست‌هاي اينستاگرام را براي شما فراهم كرده‌است.

با امكان شما مي‌توانيد لينك‌هاي متعددي را براي هركدام از پست‌هاي خود تعريف كنيد و در نهايت در بيو صفحه خود براي ارتباط با مخاطب بيشتر از يك لينك را بدون محدوديت بگذاريد.

فروشگاه بساز اگه سايت نداري!

و خبر بهتر و مهم‌تر براي كساني كه كسب‌وكار آنلاين در صفحه اينستاگرام خود دارند اما فروشگاه اينترنتي يا وبسايتي ندارند، اين است كه با كمك امكان شما مي‌توانيد به غير از خدمات لينك نامحدود، از بسته فروشگاه‌ساز متصل به اينستاگرام نيز استفاده كنيد.

براي ارتقا و رشد و فروش بيشتر كسب‌وكار خود با داشتن يك وبسايت بسيار ساده و كاربردي روند ثبت سفارش و پرداخت را براي مشتريان خود هموارتر سازيد.

داشتن وبسايت و فروشگاه اينترنتي به يكي از چالش‌هاي مهم براي صاحبان كسب‌وكارها تبديل شده است چرا كه بعضي افراد فكر مي‌كنند در صورت بلد نبودن دانش برنامه‌نويسي يا نداشتن نيروي انساني براي اين كار ديگر نمي‌توانند سايتي براي خود داشته باشند.

اما امكان با ارئه فروشگاه‌ساز اينستاگرام تمامي اين پيچيدگي‌ها را براي شما ساده كرده است و فقط با آپلود كردن اطلاعات يا همان محتواي صفحه اينستاگرام خود سايت اينترنتي هم داشته باشيد.

هدف نهايي براي استفاده از امكانات امكان، ارتقا پيج فروشگاه اينستاگرام، داشتن فروشگاه اينترنتي در قالب سايت و در نهايت ارتقا كسب‌وكارها و تعامل هرچه بهتر با مخاطبانشان است.

 

بهترين روش خريد فالوور اينستاگرام چيست؟

۳۲ بازديد

بهترين روش خريد فالوور اينستاگرام چيست؟

امروزه شبكه هاي اجتماعي مكان خوبي براي فروش و فروش محصولات و خدمات هستند. اينستاگرام با بيش از 1 ميليارد كاربر فعال در سراسر جهان و بيش از 24 ميليون كاربر فعال در ايران (رتبه هفتم در جهان) يك شبكه اجتماعي است و بستر مناسبي براي رشد و بازاريابي در ايران است.

اگر پيج اينستاگرام داريد و مي خواهيد پيج يا مارك يا محصول خود را تبليغ كنيد ، علاوه بر توليد محتواي مرتبط و تعامل سازنده با پيروان و مخاطبين خود ، براي جلب اعتماد ، محبوبيت و شهرت بيشتر نياز به خريد يك پيرو واقعي اينستاگرام داريد. و رشد سريعتر را در اينستاگرام تجربه كنيد.

با چندين سال فعاليت براي افزايش فالوورهاي اينستاگرام و يك كنترل پنل پيشرفته ، به شما كمك مي كند تا در اينستاگرام پيشرفت كرده و دنبال كنندگان واقعي اينستاگرام را جذب كنيد. پارس اينستاگرام به شما امكان مي دهد دنبال كنندگان واقعي و هدفمند پيج اينستاگرام خود را افزايش دهيد.

يك فالوور با فعاليت هدفمند براي پيج اينستاگرام شما و پيگيري براي افرادي كه به موضوع فعاليت و پيج شما علاقه مند هستند ، فالوورها هدفمند اينستاگرام را به طور شبانه روزي براي پيج اينستاگرام شما جذب مي كند. جذب و افزايش فالوور در اينستاگرام توسط فالوورهاي پيج هاي اينستاگرام كه در پيج كنترل فالوورها مشخص كرده ايد انجام مي شود و بدين ترتيب فالوورها و افرادي كه به موضوع پيج اينستاگرام شما علاقه مند هستند جذب شما مي شوند پيج اينستاگرام.

بسته هاي خريد فالوور اينستاگرام پارس اينستاگرام براساس تعداد فالوورها تنظيم مي شود و تا زماني كه تعداد دقيق فالوئرهاي خريداري شده براي پيج اينستاگرام شما طول بكشد ، به كار خود ادامه مي دهيد.

b6e7_x3.jpg

شما مي توانيد تمام آمار مربوط به پيج اينستاگرام خود و آمار افزايش فالوور و فعاليت را به تعداد و نمودار در پنل كاربري خود مشاهده كنيد.

وقتي به اينستاگرام مي رويم ، فكر مي كنيم همه فالوورها را خريداري كرده اند و در واقع همينطور است. بسياري از افراد در بين پيروان خود درصدي از پيروان كاذب يا دروغين دارند. در ايران توجه مردم به تعداد دنبال كنندگان اينستاگرام بيشتر از محتواي خوب و مرتبط است. صفحات زيادي وجود دارند كه محتواي خوبي توليد مي كنند اما به كار خود توجه نمي كنند و شكست مي خورند.

نحوه خريد فالوور در اينستاگرام

به دنبال يك فروشنده معتبر باشيد تا يك پيرو فعال باشد

برنامه ها و سايت هاي مختلفي وجود دارد كه آماده است با پرداخت هزينه فالوورهايي را به حساب شما اضافه كند. نكته مهم اين است كه شما به دنبال فروشنده اي هستيد كه تا آنجا كه ممكن است پيروان فعال شما را فراهم كند. .

حتي ممكن است برخي از افراد به شما پيروان فيك ايراني پيشنهاد ندهند. اگر مي خواهيد تجارت خود را توسعه دهيد ، خريد يك فالوور به شما كمك نمي كند.

منظور از پيرو فعال دقيقاً چيست؟

وقتي فالوور فعال داشته باشيد ، اين افراد پست هاي شما را پسنديده و درباره پست هاي شما نظر مي دهند و اين باعث مي شود محتواي شما كه تعداد زيادي لايك و نظر دريافت كرده است ، هنگام مشاهده ديگران پيج شما بيشتر شود. آنها توجه مي كنند و حتي ممكن است به كار شما علاقه مند شوند و به پيج فالوور جديد شما تبديل شوند.

با كمال تعجب خريد فالوور در اينستاگرام بسيار دشوارتر از هميشه شده است.

چرا؟ در سال 2018 ، اينستاگرام اقدام عليه فعاليت هايي را نقض كرد كه قوانين آن را نقض مي كند. اين سركوب ها شامل برنامه هاي شخص ثالث با پيروان و ربات هاي فيك است.

فروش فالوور در ايران

در بازار پيروان ايران فروشندگاني وجود دارند كه از ربات ها براي افزايش پيروان و تحت نظارت شما استفاده مي كنند. وظيفه اين ربات ها پسنديدن و اظهارنظر درباره پست هاي ديگران است و بنابراين آنها فالورهاي فعال و ايراني را به پيج شما اضافه مي كنند.

اگر روزي به فكر خريد فالوئر هستيد ، پيشنهاد ما به شما اين است كه بايد چنين فروشندگاني را پيدا كنيد و فالوور خود را از آنها بخريد ، بديهي است كه با اين روش ، هرچه تعداد فالوور بيشتري بخواهيد ، كارمزد بالاتري خواهد داشت. اين نيز بيشتر خواهد بود و شما مجبور به پرداخت بيشتر خواهيد بود.

روند اين روش خريد فالوور قطره اي خواهد بود و كم كم فالوور به پيج شما اضافه مي شود. بيشتر فالوورها فالوور را به صورت عمده و با هم مي فروشند.

بسته به تعداد دنبال كنندگان نرخ تبليغات از پيج اي به پيج ديگر متفاوت است. بهترين نكته اي كه بايد به آن توجه كنيد اين است كه اگر قصد تبليغات داريد ، محتواي پيج آگهي دهنده همان مطالب شما خواهد بود.

4 دليل كه چرا نبايد فالوور فيك بخريد

1. پيروان ثابت در پيج شما فعال نخواهند بود

اگر تجربه خريد فالوور را داريد ، اين دليل را خواهيد فهميد. با وجود خريد هزاران فالوور فيك ، هيچ نظر يا پسندي دريافت نخواهيد كرد. براي فروش

?. پيروان دروغين به معناي واقعي كلمه ساختگي هستند

اگر به نام كاربري ، نمايه و بيوگرافي چنين حساب هايي نگاه كنيد ، متوجه مي شويد كه اين حساب ها فيك هستند و خاص نيستند.

نام كاربري آنها معمولاً تركيبي از كلمات و حروف عجيب است و معمولاً عكس پروفايل ندارند. اگر به پروفايل آنها برويد ، متوجه مي شويد كه پست ها منظم و تصادفي هستند يا پيج آنها هيچ پستي ندارد.

 همه چيز در مورد نحوه خريد فالوور در اينستاگرام

در آگوست 2019 ، موسسه موسيقي معاصر ليست طولاني از افراد مشهور را منتشر كرد و مشخص شد كه همه افراد از الن تا تيلور تا آريانا درصد غيرقانوني پيروان فيك اينستاگرام را در حساب هاي خود دارند (به ترتيب 49? ، 46?). 46. ??فالوور فيك)

 البته خانم سوئيفت و امثال او احتمالاً فالوورهاي اينستاگرام را خريداري نكرده اند. ربات هاي بسياري وجود دارد كه كاربران بزرگ را براي جذب كاربران ديگر (اميدوارم واقعي) براي قانوني تر كردن كاربران ديگر دنبال مي كنند. (0 فالوور با پرچم قرمز از شماره 1 شما).

 براي ثبت نام و استفاده از پارس اينستاگرام ، تنها كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه با مراجعه به سايت ثبت نام كنيد و سپس با انجام تنظيمات و خريد شارژ ، افزايش فالوور را در صفحات اينستاگرام خود مشاهده كنيد:

ويژگي هاي اصلي و جانبي ربات اينستاگرام باعث افزايش فالوور مي شود

- امكان ثبت هر تعداد پيج اينستاگرام و مديريت همزمان آنها در يك حساب

-امكان خريد فالوور در اينستاگرام و توزيع آن در صفحات مختلف

- كيفيت و تعداد دنبال كنندگان خريداري شده اينستاگرام تضمين شده است

به هر پيج دلخواه اينستاگرام برويد

- دنبال كنندگان را از دنبال كنندگان يا لايك ها و نظرات در پيج فرود جذب كنيد

-همه زمان و در پيج كنترل كاربر ، همه تنظيمات دنبال كنندگان اينستاگرام را تنظيم كنيد

- گزارش ديجيتال و آمار و نمودارهاي دنبال كنندگان در يك لحظه جذب مي شوند

-كارايي اهداف را براي جذب پيروان و ويرايش اهداف مشاهده كنيد

فالوورهاي اينستاگرام را در جشنواره هاي ماهانه با تخفيف بخريد

پشتيباني 24 ساعته در طول هفته

رابط كاربري آسان و سازگار با دستگاه هاي تلفن همراه و رايانه هاي لوحي

 

بهترين روغن هاي گياهي

۳۸ بازديد

بهترين روغن هاي گياهي

4qs1_m1.jpg

ساليان سال است كه از روغن هاي گياهي جهت حفظ سلامتي و شادابي پوست استفاده مي شود. هر كدام از اين روغن ها مواد تشكيل دهنده متفاوتي داشته و عملكردهاي گوناگوني دارند؛ اما مي توان گفت كه همگي بر زيبايي پوست و سلامت آن تاثير مثبت داشته و مفيد هستند. در اين مطلب به معرفي و بررسي بهترين روغن هاي گياهي مي پردازيم و خواص و ويژگي هاي هر كدام را تشريح مي نماييم.

روغن آووكادو

يكي از ميوه هايي كه سرشار از چربي هاي مفيد و سالم بوده و از روغن آن نيز استفاده هاي زيادي مي شود، آووكادو نام دارد. روغن آووكادو طعم بسيار مطلوبي داشته و فوايد زيادي نيز دارد. اين روغن غني از آنتي اكسيدان ها و چربي هاي سالم است و به دليل رواج سبك زندگي سالم و كاربردهاي گسترده اي كه اين روغن دارد، ميزان خريد روغن آووكادو رو به افزايش است. از جمله مزيت هاي اين روغن ميزان بالاي اسيد اولئيك (از اسيدهاي چرب سالم)، ويتامين A و D، ، لسيتين، پتاسيم و همچنين ويتامين E آن است. روغن آووكادو به صورت خام سبز رنگ بوده و دليل آن نيز وجود كلروفيل مي باشد. اين روغن غير اشباع و حامل بوده و يك روان كننده بسيار متمركز به شمار مي آيد. روغن هاي جامل روغن هايي هستند كه از دانه ها يا قيمت هعاي چربي ميوه ها به دست مي آيند. از جمله كاربردهاي اين روغن استفاده از آن در پخت و پز به عنوان يك طعم دهنده سالم غذاها است. از ديگر فوايد اين روغن تاثير فوق العاده آن بر سلامت پوست شما است. روغن آووكادو توسط پوست جذب شده و عملكردي مشابه كرم هاي مرطوب كننده دارد و حتي مي توانيد از آن به عنوان يك ضد آفتاب طبيعي استفاده كنيد. وجود آنتي اكسيدان ها و قابليت ضد التهابي اين روغن به پوست شما كمك كرده و موجب مي شود پوستي صاف و شفاف و الاستيك داشته باشيد. اين روغن ويژگي هاي ديگري نيز دارد كه برخي از آن ها عبارتند از: بهبود چربي پوست، بهبود پوست خشك، مرطوب‌كننده‌ي پوست، از بين برنده و آرام‌كننده‌ پوست خارش ‌دار، محافظت در برابر آسيب‌ هاي پوستي، كاهش دهنده التهاب پسوريازيس و اگزما، محافظت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش، كمك به بهبود سريع تر زخم ها، جلوگيري از پير شدن پوست و ... .

روغن جوجوبا

جوجوبا نام گياهي است كه در شمال آمريكا و ايالت هاي آريزونا، كاليفرنيا و مكزيك (هم در اقيانوس ها و هم در بيابان ها) مي رويد. از اين گياه روغني گرفته مي شود كه خاصيت هاي بسياري داشته و ملايم است. برگ هاي جوجوبا بيضي شكل بوده و گل آن سبز و زرد رنگ است.  اين روغن نيز حامل بوده و براي تركيب كردن با روغن هاي ضروري به كار مي رود. از جمله موارد استفاده اين روغن كه سبب شده افراد زيادي به سراغ خريد روغن جوجوبا بروند اثر شفابخش و بي نظيري است كه اين روغن بر پوست مي گذارد. اين ماده تاثير به سزايي بر سلامت پوست داشته و براي درمان آكنه، خشكي پوست، آفتاب سوختگي و ساير مشكلات و بيماري هاي پوستي بسيار مفيد و موثر است. گياه جوجوبا عطر كمي داشته و روغن آن حاوي اسيدهاي چرب مفيدي چون اسيدهاي استئاريك و اسيدهاي پالميتيك است. از ديگر موارد استفاده از روغن اين گياه، به كار گيري از آن به منظور افزايش رشد موها مي باشد. اين روغن پوست را نرم كرده و بهبود مي بخشد. از اين گياه به عنوان عصاره در برخي شامپوها، لوازم آرايشي مانند رژ لب، لوسيون هاي بدن، پاك كننده ها نيز استفاده مي شود.

روغن درخت چاي

اين روغن همان طور كه از نام آن پيدا است، از برگ هاي درخت چاي گرفته شده و براي نخستين بار در قرن هجدهم كشف شد. درخت چاي بيشتر در سواحل سواحل جنوب شرقي استراليا يافت مي شود و با گياه چاي كه چاي سياه و چاي سبز از آن به دست مي آيد تفاوت دارد. اين گياه خاصيت ضد باكتري داشته و ميكروب كش قوي است و از آن جهت تميز كردن و محافظت از ساييدگي و لكه ‌هاي پوستي استفاده مي شود. همين ويژگي باعث شده كه خريد روغن درخت چاي براي افرادي كه به سلامت پوست خود اهميت مي دهند، به امري مهم بدل شود. از اين روغن به منظور درمان قارچ ناخن، بهبود نيش حشرات و از بين بردن و بر طرف كردن آكنه و حتي شپش استفاده مي شود. روغن درخت چاي در بسياري از محصولات آرايشي و بهداشتي و مراقبت شخصي نيز كاربرد داشته و در برخي لوسيون ها و صابون ها از ماده مفيد استفاده مي شود. البته اين نكته را نيز بايد در نظر داشته باشيد كه اين روغن نبايد به شكل خوراكي مصرف شده و بلعيده شود؛ چرا كه ممكن است عوارض خطرناكي داشته و سلامت فرد را به خطر اندازد. روغن چاي خاصيت ضد التهابي داشته و ضد ويروس است؛ بنابراين براي از بين بردن شوره سر، بهبود زخم ها، بهبود سوزش و عفونت هاي پوستي مانند اگزما و پسوريازيس و كاهش و از بين بردن ريزش مو مفيد و موثر خواهد بود.

روغن ماكادميا

روغن ماكادميا روغن زرد رنگي است كه از آجيل آهك فشرده به دست مي آيد. آجيل ماكادميا از درخت ماكادامي تهيه مي شود و اين درخت بومي استراليا مي باشد. روغن ماكادميا كاربردهاي متعددي دارد كه از جمله آن مي توان استفاده به منظور بهبود و تقويت پوست و مو و همچنين پخت و پز را نام برد.  اين روغن نيز حاوي مقدار زيادي اسيد چرب سالم و پتاسيم بوده و مواد مغذي زيادي دارد. بنابراين در توليد بسياري از محصولات به ويژه محصولات آرايشي و بهداشتي و مراقبت هاي شخصي مانند سرم چشم، پاك كننده هاي صورت، لوسيون ها و مرطوب كننده هاي بدن و ... از اين ماده استفاده مي شود. شركت پيشگامان شيمي يكي از واردكنندگان انواع مواد اوليه و محصولات شيميايي بوده و شما مي توانيد براي خريد روغن ماكادميا به سايت اين شركت مراجعه كنيد.