انجام پروپوزال براي همه رشته هاي آكادميك با قيمت ارزان

۱۱ بازديد

انجام پروپوزال براي همه رشته هاي آكادميك با قيمت ارزان

گروه تحقيقاتي به مشتريان خود اختصاص دارد و خدمات آزمايش سرقت علمي را براي انجام پروپوزال پزشك ارائه مي دهد. نرم افزار و سيستم ما تضمين مي كند كه فايل شما به طور كامل بررسي خواهد شد و سرقت علمي نيست. ما اقدامات سختگيرانه اي را براي محققان خود انجام مي دهيم تا بهترين خدمات مشاوره و آموزش ممكن را در اختيار شما قرار دهند.

نوشتن پروپوزال دكتري

قبل از نوشتن پايان نامه دكتري، اولين قدم انجام پروپوزال است كه در صورت تأييد، به پايان نامه كامل تبديل مي شود. بنابراين پيشنهاد پيش نويس است كه كسي قصد دارد آن را به عنوان پايان نامه انجام دهد و شامل روش هايي است كه حاضر به استفاده از آن هستند و نتايجي كه انتظار دارد. نوشتن پيشنهادها معمولاً براي دانش آموزان پيچيده است زيرا از بسياري جهات شبيه پايان نامه است. ما پيشنهادهايي را توصيه و آموزش مي كنيم كه اهدافشان به خوبي تعريف شده است. پيشنهادات به طور كلي شامل موارد زير است:

 

عنوان – ما به شما كمك مي كنيم تا يك عنوان خوب براي يك پيشنهاد كه براي توسعه يك پايان نامه مفيد است پيدا كنيد.

اهداف - هنگام نوشتن اهداف، ما مراقبت مي كنيم تا اهدافي را فراهم كنيم كه به راحتي دست يافتني باشند و اين مي تواند نيازهاي پايان نامه شما را برآورده كند. اهداف پيشنهاد بايد اين باشد كه خواننده را متقاعد كند كه مربوط به كل پايان نامه شماست.

نقد و بررسي ادبيات -- اين يك بررسي اجمالي از آنچه شما برنامه ريزي براي كشف و چگونگي انجام آن است.

بنابراين برخي از راهنمايي و آموزش در انجام پروپوزال و پايان نامه پزشك خود را به ما بگذاريد.

چكيده خلاصه اي از پايان نامه دكتري است كه در چند بند مفصل شرح داده شده است. چكيده بايد در بندهاي كوتاه نوشته شود و بتواند تمام جزئيات مربوط به اهداف تحقيق، روش هاي تحقيق و نتايج يا پيش بيني هاي مورد انتظار را ارائه دهد. هر خلاصه بسته به شيء مورد مطالعه متفاوت است. گروه تحقيقاتي كولو بسته به دستورالعمل هاي دانشجويي، و همچنين طيف وسيعي از مطالعاتي كه بايد گنجانده شود، آموزش نوشتن انتزاعي ارائه مي دهد. خلاصه بسيار مهم است زيرا به معرفي مقاله كمك مي كند.

 

محققان و استادان ما مي فهمند كه هدف از خلاصه، ارائه خلاصه اي از تمام اهداف تحقيق است نه ويژگي هاي كلي تحقيق. با استفاده از اين دانش، ياد مي گيريم كه چگونه يك خلاصه بسيار خلاقانه، با اهداف خاص و نتايج تحقيقات قابل پيش بيني بنويسيم. اين امر چكيده را از تحقيق به طور كلي متمايز مي كند.

در طول آموزش نوشتن انتزاعي، مشاوران متخصص زيادي مي كنند تا اطمينان حاصل كنند كه چكيده ارائه شده است كه نتايج تحقيق را نشان مي دهد. بنابراين بيشتر دانشجويان به اين نقاط توجه نمي كنند و چكيده آنها شباهت زيادي به ويژگي هاي كلي پژوهش دارد. در گروه تحقيقاتي تولو توجه زيادي به گنجاندن خلاصه اي از پايان نامه پزشك و انواع تحقيقاتي كه انجام مي دهيد مي شود. ما همچنين بر قرار دادن نتايج در پايان خلاصه تاكيد مي كنيم. همچنين مطمئن مي شويم كه مروري بر متون، روش ها، يافته ها و نتيجه گيري ها در خلاصه گنجانده شده است. پس انجام پروپوزال دكتري را بذار ما برايت انجام دهيم!

https://www.mixcloud.com/MariaBains3/
https://www.reverbnation.com/artist/mariabains3
https://hubpages.com/@mariabains
https://unsplash.com/@mariabains3
https://www.evernote.com/shard/s671/sh/cbe5504a-1892-a067-5a5d-ffa150790bbb/d38540d8518d9cdedc29551bfe9971e1
https://coub.com/mariabains3
https://giphy.com/channel/MariaBains3
https://3dwarehouse.sketchup.com/user/883caacf-ef9e-424e-b62a-f8307b774b55/Maria-B
https://www.fanfiction.net/u/15214062/

 

براي اطلاع از قيمت سنگ هاي ساختماني با ما همراه باشيد

۱۱ بازديد

 

براي اطلاع از قيمت سنگ هاي ساختماني با ما همراه باشيد

سنگ ها از قديم الايام يكي از كاربردي ترين مصالح ساختماني هستند و به دليل استحكام بسيار بالاي سنگ، اغلب آثاري كه از گذشتگان به جاي مانده اند از اين ماده ساخته شده اند. سنگ ها به دليل ساختار مستحكمي كه دارند ساليان سال بدون تغيير باقي خواهند ماند و از اين رو در صنعت ساختمان سازي جايگاه ويژه اي را به خود اختصاص داده اند. سنگ ها به انواع اقسام مختلف دسته بندي مي شوند كه هريك از آنها ويژگي هاي متفاوتي نسبت به يكديگر داشته و در بخش هاي منحصر به فردي به كار مي روند. برخي سنگ ها تنها جنبه تزييني دارند و از اين رو براي بخش هاي نما و كفپوش ساختمان به كار مي روند اما در مقابل سنگ هايي هستند كه استحكام بسيار زيادي داشته و از آنها براي پي ريزي ساختمان استفاده مي شود. انتخاب سنگ مناسب اهميت بسزايي در زيبايي و استحكام سازه شما خواهد داشت و به همين دليل قبل از خريد سنگ بايد با موارد مختلفي آشنايي داشته باشيد. در ادامه توضيحات كامل تري از اين قبيل ارائه نموده ايم:

 

 

سنگ تراورتن

يكي از پركاربردترين نوع سنگ هاي ساختماني مربوط به سنگ تراورتن مي شود. سنگ هاي تراورتن در طول تاريخ مورد استفاده قرار گرفته اند و به دليل صيقل پذيري بالايي كه دارند گذشتگان از آن براي ساخت مجسمه هاي سنگي استفاده مي كردند. اهرام مصر نمونه بارزي از سنگ هاي تراورتن است كه ساليان سال بر جاي خود باقي مانده و يكي از عجايب گيتي است. تراورتن بر اثر رسوب گذاري چشمه هاي آبگرم به وجود مي آيد و در جاي جاي نقاط جهان شاهد معادن مختلفي از سنگ تراورتن هستيم. سنگ هاي تراورتن در انواع اقسام مدل ها و رنگ هاي مختلف روانه بازار شده اند كه هر يك از آنها خاصيت هاي منحصر به فرد خود را داشته و در بخش هاي مختلف ساختمان سازي مورد استفاده قرار مي گيرند. سنگ هاي تراورتن به دليل وزن مناسب خود اغلب به عنوان سنگ نما به كار مي روند و زيبايي چشمگيري را به اين بخش از ساختمان خواهند بخشيد.

خريد سنگ تراورتن

خريد مهمترين مرحله اي است كه بايد به آن توجه داشته باشيد. برخي سنگ ها كيفيت مطلوبي ندارند و به همين دليل در هنگام خريد حتما بايد از باكيفيت بودن سنگ اطمينان حاصل كنيد. انتخاب مركز خريد معتبر اين اطمينان را به شما خواهد داد كه بهترين سنگ ها را انتخاب مي كنيد و از اين رو در انتخاب مركز خريد بايد نهايت دقت را داشته باشيد. شركت ما به عنوان يكي از بهترين انتخاب ها براي خريد سنگ به شمار مي رود چرا كه هم امكان خريد در كوتاه ترين زمان را به شما داده و هم مي توانيد بهترين سنگ ها را انتخاب و خريداري كنيد. براي خريد سنگ تراورتن تنها كافي است به وب سايت شركت ما مراجعه كرده و ليست كاملي از انواع سنگ هاي مختلف را مشاهده كنيد. امكان مقايسه سنگ ها با توجه به ويژگي ها و قيمت نيز وجود دارد كه امكان خريد بهترين سنگ را به شما خواهد داد.

 

 سنگ مرمريت

مرمريت را بسياري با سنگ مرمر اشتباه مي گيرند اما بايد بدانيد كه مرمريت نوعي سنگ آهكي است و با مرمر تفاوت هاي بسياري دارد. سنگ هاي مرمريت به 3 دسته مختلف: كلسيتي، دولوميتي و منيزيتي تقسيم مي شوند كه هركدام از آنها ويژگي هاي متفاوتي نسبت به يكديگر دارند و مي توانيد متناسب با كاربرد خود نسبت به خريد بهترين مورد اقدام كنيد. اين سنگ با اينكه قابليت صيقل و ساب پذيري بالايي دارد در برابر حرارت و فرسايش نيز مقاومت بالايي دارد. با توجه به قيمت سنگ مرمريت، اين سنگ ها زيبايي منحصر به فردي دارند و به مانند سنگ تراورتن از جمله سنگ هاي متخلخل به شمار مي رود. مرمريت را مي توانيد در انواع اقسام رنگ هاي مختلف مشاهده نماييد.

كاربرد سنگ مرمريت

سنگ هاي مرمريت با توجه به ويژگي هاي خاص و همچنين رنگ بندي هاي متنوع خود قابل استفاده در بخش هاي مختلفي از ساختمان سازي هستند. اين سنگ وزن پاييني داشته و اغلب به عنوان سنگ نما به كار گرفته مي شود. سنگ هاي مرمريت به دليل متخلخل بودن به بهترين شكل ممكن به ملات متصل شده و مقاومت زيادي ايجاد خواهند كرد. مرمريت به دليل شفافيت دل انگيز خود براي بخش هاي داخلي ساختمان نيز مناسب است و مي توانيد فضاهاي مختلف داخل ساختمان را با اين نوع سنگ تزيين كنيد. به دليل مقاومت بالاي سنگ مرمريت، مي توان از آن در بخش هاي داخلي و خارجي ساختمان استفاده نمود.

 

 

شناخت انواع سنگ

سنگ ها در هر نقطه از طبيعت به چشم مي خورند و با توجه به نوع معدني كه از آن استخراج مي شوند ويژگي هاي متفاوتي نسبت به يكديگر خواهند داشت. برخي سنگ ها مانند گرانيت، مقاومت بسيار بالايي دارند و به همين دليل مي توان در پرترددترين بخش ها نيز از آن استفاده كرد. برخي سنگ ها مانند: مرمريت و تراورتن نيز داراي درجه سختي پايين تري بوده و تخلخل زيادي دارند. به همين دليل اين سنگ ها معمولا براي بخش هايي كاربرد دارند كه اصلي ترين مورد حائز اهميت، زيبايي آن باشد.

قيمت سنگ

عوامل متعددي بر ميزان قيمت سنگ تاثير مي گذارند و يكي از مهمترين عوامل تاثيرگذار بر ميزان قيمت سنگ را مي توان نوع سنگ انتخابي شما دانست. سنگ ها تنوع بسيار زيادي دارند و از اين رو مي توانيد مناسب ترين سنگ را با توجه به قيمت و ويژگي هاي آن خريداري كنيد. زيبايي سنگ ها نيز بر ميزان قيمت آن تاثيرگذار خواهند بود. براي مثال: سنگ مرمر يكي از زيباترين سنگ هايي است كه مي توانيد براي بخش هاي مختلف ساختمان خود استفاده كنيد. قيمت اين سنگ نيز با توجه به ساير سنگ ها بالاتر است.  شركت ما به منظور جلب رضايت مشتريان خود اقدام به ارائه بهترين سنگ ها با قيمت هاي مناسب نموده اند. ميزان كاري كه بر روي سنگ ها انجام مي شود يكي از اصلي ترين عوامل تاثيرگذار بر ميزان قيمت سنگ است اما مسئولين شركت ما اقدام به ارائه سنگ به صورت از توليد به مصرف نموده اند و به همين دليل مي توانيد بهترين سنگ ها را با قيمت هاي مناسب خريداري كنيد.

برگرفته از وب سايت سنگ وزين https://sangevazin.com/

https://www.fitpa.co.za/activity/p/510008/
http://harrislisa72.com/activity/p/386415/
https://www.webtalk.co/n/41436076
https://www.bolsasdecordoba.com/smartblog/30_غير مجاز مي باشدAS-QUE-TIENES-QUE-REGALARTE-PARA-EL-A%C3%91O-NU.html
https://essencier.ch/presse/6_demo

 

 

با دوام ترين مصالح ساختماني در شهر بتن

۱۶ بازديد

با كيفيت ترين مصالح بتني در ساختمان سازي

 

 

با دوام ترين مصالح ساختماني در شهر بتن

 

مصالح بتني و سيماني از ابتداي ارائه به بازار محبوبيت بسياري پيدا كردند چرا كه هم دوام بالايي داشته و هم مي توان با قيمت هاي مناسب آنها را خريداري كرد. امروزه محصولات بتني براي كاربرد هاي متنوعي مورد استفاده قرار مي گيرند و مي توانيد آنها را در انواع اقسام مختلف مشاهده نماييد. لازم به ذكر است كه مصالح بتني توسط كارگاه هاي مختلفي توليد مي شوند و هريك از آنها از نظر كيفيت و قيمت با يكديگر متفاوت خواهند بود و مي توانيد با توجه به سابقه شركت و همچنين نظرات كاربران، بهترين مورد را براي خريد سيمان رنگي انتخاب كنيد. محصولات بتني به انواع بسيار مختلف دسته بندي مي شوند و براي توليد هر يك از آنها بايد پروسه مختلفي را پشت سر گذاشت. لازم به ذكر است كه چنانچه اگر تركيبات بتني به صورت درست باشد مقاومت بسيار بالايي داشته و مي توان به مدت طولاني تري از آنها استفاده نمود. شهر بتن در صدد است كه با ارائه بهترين خدمات و محصولات باكيفيت توجه همگان را نسبت به خود جلب نمايد. كليه مراحل توليد محصولات به صورت استاندارد بوده و محصولات كيفيت بسيار مطلوبي خواهند داشت. اما چگونه مي توان محصولات با كيفيت را تشخيص داد؟ در ادامه توضيحات كامل تري در رابطه با نحوه خريد و قيمت سيمان و محصولات بتني ارائه نموده ايم.

 

b4_z6yt.jpg

 

 

قيمت محصولات شهر بتن

قيمت امروز سيمان خط قرمز شهر بتن بوده و كليه تلاش خود را به منظور بهينه كردن ميزان قيمت محصولات خود بكار گرفته است. كارشناسان شركت نيز به صورت ?? ساعته و در تمامي روزهاي هفته آماده ارائه خدمات پشتيباني هستند و مي توانيد راهنمايي هاي مورد نياز را از آنها دريافت نماييد. كليه محصولات شركت با ارائه تخفيف به فروش مي رسند و مي توانيد بهترين و باكيفيت ترين اجناس را با نازلترين ميزان قيمت ها خريداري نماييد. پيشنهاد مي كنيم قيمت سيمان را در وب سايت شهر بتن بررسي كنيد.

 

 

آشنايي با نيوجرسي بتني

حتما تا حالا جداكننده هاي بتني كه در سطح شهر و يا جاده ها مورد استفاده قرار مي گيرند را ديده ايد. نيوجرسي به همان سازه هاي بتني گفته مي شود كه از آنها براي جداكردن بخش هاي مختلف استفاده مي شود. نيوجرسي ها در انواع اندازه ها و شكل هاي مختلف توليد شده اند و بر حسب نوع محل استفاده خود مي توانيد بهترين مورد را انتخاب كنيد. قيمت نيوجرسي بتني به دليل موجود بودن آن در كيفيت هاي مختلف، متفاوت است. نيوجرسي هاي پلاستيكي نيز در بازار موجود هستند كه مي توانيد داخل آنها را با ماسه يا خاك پر كنيد اما طبيعتا نيوجرسي هاي بتني هم مقاومت بالايي داشته و هم امكان حركت دادن آن وجود ندارد. نيوجرسي هاي بتني را مي توان براي مشخص كردن حريم باغ ات و ساير مناطق نيز استفاده كرد. نيوجرسي به صورت يك تكه قالب گيري شده و علاوه بر مقاومت بالا، زيبايي منحصر به فردي نيز خواهد داشت.اين محصول را حتما از مراكز معتبر خريداري كنيد چرا كه بسياري از كارگاه ها از مواد اوليه نامرغوب براي ساخت نيوجرسي استفاده مي كنند.

 

 

 

 

قيمت نيوجرسي بتني

قيمت نيوجرسي بتني به يكي از مهمترين دغدغه هاي مردم براي خريد تبديل شده است. نيوجرسي ها كيفيت بسيار متفاوتي با يكديگر دارند چرا كه حجم اين محصول بزرگ بوده و برخي از مراكز سودجو به منظور سود بيشتر از مواد اوليه نامرغوب استفاده مي كنند. داشتن تناسب ميان مواد اوليه ساخت نيوجرسي از اهميت بالايي برخوردار است و قبل از خريد حتما بايد از كيفيت محصول اطمينان داشته باشيد. بي شك نيوجرسي باكيفيت قيمت بالاتري خواهد داشت و توصيه مي كنيم كه به هيچ وجه كيفيت را فداي قيمت نكرده و محصول مناسب را خريداري كنيد. نيوجرسي ها بر حسب وزن و اندازه اي كه دارند قيمت متفاوتي خواهند داشت و نمي توان رقم خاصي براي آنها در نظر گرفت. طرح و شكل نيوجرسي نيز مانند قيمت بورس سيمان بر ميزان قيمت آن تاثير خواهد گذاشت چرا كه برخي از نيوجرسي ها كه در اماكن مهم استفاده مي شوند طرح متفاوتي دارند و طبيعتا ميزان قيمت اين نوع محصولات نيز متفاوت خواهد بود. شهر بتن اقدام به توليد انبوه انواع اقسام نيوجرسي ها نموده و مي توانيد بهترين محصولات را با قيمت بتن آماده مناسب از آن خريداري كنيد.

 

تيرچه بتني

تيرچه بلوك نامي آشنا براي تمامي مردم است. تيرچه بلوك ها به عنوان يكي از رايج ترين مصالح مصرفي براي پوشش دادن سقف سازه هستند. تيرچه بلوك ها توانايي تحمل وزن زيادي را خواهند داشت و به همين دليل در اغلب سازه ها از اين نوع پوشش سقفي استفاده مي شود. قيمت تيرچه بتني به دليل اينكه در انواع اقسام اندازه هاي مختلف توليد شده اند و قيمت سيمان متفاوت است، متغير خواهد بود. تيرچه ها در فاصله هاي متفاوت كنار يكديگر قرار مي گيرند و در فضاي مياني آنها بلوك هاي سفالي يا بتني قرار داده مي شود. تيرچه ها ساختاريT شكل پديد مي آورند تا بلوك سبك به راحتي بر روي آنها ثابت بمانند. سيمان مقاومت كشساني پاييني دارد و با وارد شدن فشار ممكن است بشكند و به همين دليل در داخل بتن ميلگرد قرار مي دهند تا مقاومت كشساني آن نيز افزايش يافته و امكان شكستن بتن به حداقل برسد. توجه داشته باشيد كه تيرچه هاي بتني انواع متفاوتي دارند و مي توانيد آنها را در اندازه هاي مختلف خريداري نماييد. يكي از مهمترين تمايزات تيرچه هاي بتني، به ارتفاع ميلگرد هاي استفاده شده در آن نسبت داده مي شود. انتخاب ارتفاع تيرچه بستگي به نوع بلوك انتخابي شما دارد.

 

 

 

قيمت تيرچه بتني

تيرچه هاي بتني به دليل اينكه در انواع اقسام اندازه هاي مختلف توليد شده اند قيمت متغيري خواهند داشت و نمي توان قيمت دقيقي براي كليه آنها در نظر گرفت. در حالت كلي تيرچه بتني مي تواند انتخابي مناسب و مقرون به صرفه براي پوشش دادن سقف باشد و امكان استفاده از آن براي كليه واحدهاي ساختماني وجود دارد. قيمت بلوك سيماني نامرغوب پايين تر خواهد بود اما طبيعتا اين محصولات ميزان مقاومت كمتري هم خواهند داشت و نبايد گول افراد سودجو را بخوريد. همانطور كه در بخش قبل نيز به آن اشاره شد تيرچه هاي بتني از سيمان و ميلگرد ساخته مي شوند پس نوع ميلگرد و تعداد آن، تاثير مستقيم بر ميزان قيمت تيرچه بتني خواهد داشت. براي مشاهده قيمت دقيق تيرچه بتني مورد نظر خود مي توانيد به سامانه اينترنتي شهر بتن مراجعه نماييد. از طريق اين سامانه خواهيد توانست انواع اقسام تيرچه ها را با ذكر مشخصات دقيق مشاهده كرده و از هر نقطه كشور نسبت به خريد اقدام نماييد.

صرفه جويي در سرعت و هزينه ساخت و ساز

ابعاد بلوك هاي هبلكس بزرگتر از ديگر مصالح است. راحتي ديوار چيني با هبلكس به اندازه اي هست كه حتي كارگر معمولي هم ميتواند ديوارچيني با هبلكس را انجام دهد. حمل هبلكس به خاط وزن پايين سرعت عمل كارگران را در انتقال بلوك هبلكس بالا مي برد. شما در مقايسه با آجر هزينه كمتري را خواهيد پرداخت نمود چون بلوك هبلكس حتي ملات سيمان كمتري نياز دارد همه و همه مويد اين است كه هزينه تمام شده كارگري، انتقال، ديوار چيني و مصرف ملات كمتر از مصالح قديمي تر خواهد بود.

 

برگرفته از وب سايت فروشگاه اينترنتي شهر بتن به آدرس اينترنتي https://shahrebeton.com

 

 

تعمير تلويزيون در غرب تهران با سرويس تي وي

۱۱ بازديد

تعمير تلويزيون در غرب تهران با سرويس تي وي

تعمير تلويزيون غرب تهران جز تعميرگاه هاي معتبر تلويزيون است. اگر براي تعمير لوازم جانبي تلويزيون نيازمند كارشناساني خبره مي باشيد مي توانيد با نمايندگي هاي ما تماس بگيريد. تعميركار هاي تعمير تلويزيون غرب تهران دانش خود را مطابق با تكنولوژي ها و فن آوري هاي روز دنيا ايجاد كرده و بهترين دستاورد ها را در اين زمينه ارائه مي دهند. تلويزيون شما دچار اشكال شده و نياز به يك تعميركار تعمير تلويزيون در نزديكي خود داريد؟

تعمير تلويزيون غرب تهران به شما توصيه مي كند كه از تعمير تلويزيون توسط خود پيشگيري كنيد. چون شما نمي خواهيد وسايل الكتريكي خود را خراب كنيد. اين موضوع مي تواند باعث نا امني شما شود و آسيب بيشتري به تلويزيون شما وارد كند. دوم اينكه سپردن تلويزيون به يك كارشناس از كارشناسان تعمير تلويزيون فاران سرويس براي تشخيص اشكال تلويزيون بيشتر ارزان تر از جايگزيني تلويزيون شما است. با تعمير صحيح تلويزيون توسط گروه تعمير تلويزيون غرب تهران شما مي توانيد در هر زمان كه مي خواهيد تصوير مورد نظر خودتان را از تلويزيون داشته باشيد.

تعمير تلويزيون غرب تهران در نزديك ترين مكان به شما

بهترين مكان براي تعمير تلويزيون شما تعميري است كه در نزديكي منزل شما قرار دارد. تعمير تلويزيون غرب تهران گروه سياري را فراهم كرده كه در صورت نياز شما فورا در محل حاضر شده و خدمات مورد نياز را به شما ارائه مي كند. تعمير تلويزيون غرب تهران نامي آشنا در تعمير تلويزيون است.

مراجعين گرامي براي ثبت در خواست مي توانند از شماره هاي تماس ما استفاده كنند و يا فرم درخواست آنلاين را از گروه تعمير تلويزيون سامسونگ يا و سوني و ال جي غرب تهران درخواست كنند. ما با داشتن تيمي گسترده، متبحر و كارآزموده به انجام همه خدمات تلويزيون طبق وقتي شما مشخص مي كنيد بپردازيم.

تعمير تلويزيون غرب تهران خدمات بعد از فروش تلويزيون را به شما ارائه مي كند. براي كسب اطلاعات بيشتر و آگاهي از مراحل كاري با شماره هاي ما تماس بگيريد. دفاتر نمايندگي تلويزيون غرب تهران پاسخگوي نيازها و سوالات شما مراجعين گرامي است. تعمير تلويزيون غرب تهران زير نظر مجرب ترين تعميركار هاست.

از قطعات فابريك و اصل شركتي استفاده مي كند و داراي ضمانت نامه رسمي است. اين خدمات در كوتاه ترين زمان در منزل شما صورت مي گيرد. تعمير تلويزيون غرب تهران در نظر دارد كه همه خدمات مربوطه توسط كارشناس آموزش ديده برند تلويزيون شما صورت بگيرد. تعمير تلويزيون غرب تهران خدماتي را براي رفاه حال مشتري ارائه مي كند كه به سبب آن ديگر نيازي نيست شما تلويزيون تعميري خود را به تعميرگاه ببريد. يكي از امتيازات تعمير تلويزيون غرب تهران اين است كه سرعت بالايي در ارائه خدمات به مراجعين دارد. شما مي توانيد براي تعمير تلويزيون خود به شعب مختلف ما تماس بگيريد.

چه چيزي تعمير تلويزيون غرب تهران را متفاوت مي سازد ؟

با اشكالي روبرو شده ايد؟ مهم نيست كه تلويزيون را از كجا خريده ايد، متخصصين ما آماده مي باشند تا آن را براي شما حل كنند. شما مي توانيد هر چيزي را به ما بسپاريد. تلويزيون كار نمي كند؟

كارشناسان ما در اينجا براي كمك به حل سريع آن مي باشند تا بتوانيد دوباره به تماشاي نمايش هاي مورد علاقه خود بپردازيد. اشكالاتي مثل:

اشكالات صدا

اشكالات صفحه

پيكسل موجود نيست

صفحه روشن نمي شود

مسائل تنظيم

با توجه به قيمت تلويزيون و قطعات آن ما قيمت گذاري تلويزيون شما را مشخص مي كنيم. آن را به نمايندگي خدماتي مان مي سپاريم و يا اگر براي شما مقدور است در خانه خود در وقتي براي شما مناسب است به تعمير مربوطه مي پردازيم. مهم نيست كه تلويزيون خود را از كجا خريده ايد. تعمير تلويزيون غرب تهران هنوز هم مي تواند به شما كمك كند. هزينه تعمير تلويزيون توسط تعمير تلويزيون غرب تهران شامل همه قطعات و نيروي كار است.

 تلويزيون شما اشكال دارد؟

تلويزيون شما داراي اشكالي است كه مي توانيم آن را حل كنيم؟ چه اشكال سخت افزاري، چه در مؤلفه هاي آسيب ديده و چه در بلندگو اگر تلويزيون شما مشكلي داشته باشد،

تعمير تلويزيون غرب تهران روش هاي مختلفي را براي ترميم تلويزيون تان ارائه مي كند و متخصصين زبده اي را در اختيار دارد. هر كدام با توجه به برند مورد نظر شما سرويس ها و خدمات متفاوتي ارائه مي دهند. در همه مراحل متخصصين تعمير تلويزيون غرب در كنار مشتري خواهند بود و مشتري را در ارائه خدمات مورد نظر ياري خواهند كرد.

با توجه به ايجاد رساني مدل هاي جديد تلويزيون، امكان دارد نصب و راه اندازي و همينطور ارائه خدماتي مثل تعمير آن ها اشكال باشد. اما افرادي كه در گروه تعمير تلويزيون غرب تهران مشغول به كار مي باشند. هميشه در حال گذراندن دوره هاي عملي براي افزايش مهارت و تخصص لازم مي باشند.

چگونه متوجه شويد كه تلويزيون نياز به تعمير دارد؟

همه تلويزيون ها همراه با يك ماه ضمانت خدمات مي باشند. مي توانيد ضمانت اصلي كارخانه خود را هم حفظ كنيد. اگر ضمانت نامه شما به اهمه رسيده باشد ما مي توانيم بهترين خدمات را براي بازيابي هر چه بهتر تلويزيون به شما ارائه دهيم.

مرحله اول:

به روز رساني نرم افزاري قابل استفاده براي تلويزيون را بررسي كنيد. براي نياز به تعمير، به متخصصين تعمير تلويزيون غرب تهران اعتماد كرده و راهنماي بررسي ما را دنبال كنيد.

مرحله دوم:

اگر تلويزيون شما نياز به تعمير دارد، لطفا براي ترتيب قرار ملاقات خود به فرم رزرو ما مراجعه كنيد.

مرحله سوم:

وقتي كه نياز به تعمير تلويزيون خود را تأييد كرديد. يك تعميركار معتبر تعمير تلويزيون غرب تهران در زمان مشخص شده از مكان شما بازديد مي كند.

مرحله چهارم:

ما تلويزيون شما را مستقيما در محل تعمير خواهيم كرد.

 تعمير تلويزيون توسط تعمير تلويزيون غرب تهران مقرون به صرفه است؟

بيشتر كساني كه از تلويزيون هاي LED و LCD استفاده مي كنند، ترس از خرابي آن را دارند. بيشتر افراد از اين واهمه دارند كه جايگزيني قطعات خوب و اصلي مي تواند براي آن ها پر هزينه و پر دردسر باشد و يا فكر مي كنند كه نمي توانند آن ها را تعمير كنند.

با اين همه، اين مسئله هميشه صدق نمي كند. با وجود يك متخصص خوب شما مي توانيد تلويزيون را بدون هيچ دردسري دوباره تعمير كرده و نگران خريد دوباره تلويزيون نباشيد.

اگر مي توانيد تلويزيون خود را تعويض كنيد كه پنل آن شكسته شده باشد. لطفا دقت كنيد در مواردي كه در اثر ضربه به صفحه جلويي تلويزيون شما آسيب ديده باشد و در نتيجه ترك خورده باشد.

به عنوان يك تعمير مقرون به صرفه طبقه بندي نمي شود. علت اين امر اين است كه صفحه جلويي يا صفحه تلويزيون ??? هزينه تلويزيون را تشكيل مي دهد.

پس در بيشتر موارد جايگزيني تلويزيون در اين حالت از لحاظ اقتصادي مقرون به صرفه تر است. اگر آنقدر بدشانس مي باشيد كه به طور تصادفي به صفحه تلويزيون آسيب رسانده ايد، ارزش اين را دارد كه ضمانت تلويزيون خود را بررسي كنيد. اما در صورتيكه صفحه تلويزيون نشكسته باشد شما مي توانيد تلويزيون را بدون هيچ دردسري تعمير كنيد. نگران خريد دوباره تلويزيون نباشيد.

سرويس تي وي شما را در انجام هر يك از اشكالات ياري مي كند. شما مي توانيد از محل ما بازديد كرده و از اعتبار ما اطمينان حاصل كنيد. تعمير تلويزيون غرب تهران به شما خدماتي متمايز ارائه مي كند.

 

تجهيز جايگاه نفت و گاز شركت توتال با دوربين مداربسته هايك ويژن

۱۲ بازديد

تجهيز جايگاه نفت و گاز شركت توتال با دوربين مداربسته هايك ويژن

 

شركت توتال غنا يك شركت نفت و گاز با بيش از 200 ايستگاه ارائه خدمات پمپ بنزين و پمپ گاز در كشور غنا است، يكي از مناطقي كه نياز به امنيت در آن از اهميت حياتي برخوردار است پمپ هاي شهر اكرا است. پوشش امنيتي در ايستگاه هاي ارائه خدمات بنزين و گاز در اين شهر مانند شهرهاي ديگر بايد به صورت 24 ساعته و شبانه روزي انجام شود. در اين مراكز علاوه بر ارائه خدمات نفت و بنزين به مشتريان ، مراكز فروش و تفريح براي مشتريان در نظر گرفته شده است تا مشتريان بتوانند از آن استفاده كنند.

در مجموعه توتال ارائه خدمات به مشتريان با استفاده از راه حل هاي نواورانه هميشه در اولويت قرار داشته است. اين بدين معني است كه استفاده كنندگان از خدمات اين مراكز شامل افرادي كه در حال سوختگيري هستند ، افراد پياده و مردمي كه از مراكز تفريحي و فروشگاه ها استفاده مي كنند بايد در طراحي سامانه مدار بسته در نظر گرفته شوند، وضعيت ترافيك خودرو ها در پاركينگ مجموعه ها و صف پمپ بنزين و … بايد توسط  دوربين مدار بسته  پوشش داده شود. چالش هاي پيچيده ايمني و امنيتي بايد توسط يك طرح دقيق و حساب شده در پوشش داده مي شد تا مسئولان امنيتي توتال بتوانند در صورت بروز هر مورد مشكوكي آن را به نحو مطلوب مديريت كنند.

با رشد كسب و كار شركت توتال، نياز به تقويت سيستم ايمني و تجهيز ايستگاه هاي خدمات جديد در سراسر كشور يك وظيفه حياتي به حساب مي آمد از اين رو پوشش قسمت هاي حياتي ايستگاه هاي ارائه خدمات اين شركت توسط سيستم هاي مدار بسته و كنترل خودكار مراكز حياتي به مديران امنيتي كمك مي كرد تا با خيالي آسوده هر پيشامد غير منتظره اي را مديريت كنند.

شركت توتال در غنا به استفاده از سيستم هاي امنيتي به روز و با كيفيت معروف است ، استفاده از راه حل هاي نظارت تصويري در حوزه هاي مختلف اين شركت از جمله بخش ارائه خدمات مالي ، انبار ها ، پالايشگاه ها ، مخابرات و ساير بخش هاي اين شركت مورد استفاده قرار مي گيرد.

يك چالش مهم در خصوص تجهيز ايستگاههاي پمپ بنزين اين است كه ارائه خدمات در آنها بصورت 24 ساعته انجام مي شد
براي پوشش نياز هاي مديران امنيتي به سيستم مدار بسته قدرتمندي كه توان تصوير برداري با كيفيت در روز و شب را داشته باشد نياز بود.
همچنين آنها نياز به يك سيستم نظارت تصويري قدرتمند داشتند تا در صورت بروز هر مشكلي بتوانند از تصاوير ضبط شده در مراجع قضايي استفاده كنند. به عبارت ديگر سيستم نظارت تصويري در ايستگاه هاي ارائه خدمات اين شركت بايد با دو هدف مورد استفاده قرار مي گرفت.

هدف نخست :

نظارت بر مشتريان و پرسنل شركت جهت تصميم گيري هاي مديريتي و بهينه سازي ايستگاه ارائه خدمات.

 هدف دوم: جلوگيري از وقوع حوادث يا تشخيص و اطلاع رساني هر فعاليت مشكوكي كه مي توانست امنيت ايستگاه را با خطر مواجه كند.

آنها نياز به يك سامانه نظارت تصويري قدرتمند داشتند تا بتوانند ساختمان ها و ايستگاه هاي خدمات توتال را از همه جهات به خوبي پوشش دهند
 هايك ويژن  به عنوان يك رهبر در حوزه توليد دوربين مدار بسته و راه حل هاي نظارت تصويري بهترين محصولات را براي آنها در سبد كالاي خود داشت.
از اين رو مسئولان شركت توتال پس از بررسي هاي عملي و فني متعدد سرانجام تصميم به استفاده از محصولات مدار بسته هايك ويژن در ايستگاه هاي خدمات خود گرفتند.

ساموئل تويا مدير اجرايي پروژه در اين زمينه گفت : ما هايك ويژن را انتخاب كرديم
چرا كه دوربين هاي مدار بسته آنها از كيفيت و امكانات فوق العاده اي برخوردار هستند
همچنين بيشترين ميزان نوآوري در آنها به كار رفته است. تصاوير ضبط شده
اين دوربين ها به خوبي در مواقع بحراني به ما كمك مي كند تا تمامي زوايا را پوشش دهند.
محصولات شركت هايك ويژن چين نظارت فوق العاده اي را ارائه مي دهند.

بيشتر بخوانيد :  دوربين مداربسته تي وي تي     نصب دوربين مداربسته

پس از جلسات متعدد با مديران امنيتي توتال در خصوص نيازهايشان ، سرانجام طرح نهايي راه حل نظارت تصويري مخصوص مراكز
ايستگاه هاي خدمات جديد براي 120 نقطه توسط دوربين هاي تحت شبكه هايك ويژن بصورت 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته نگارش شد.
در اين طرح تمامينيازمنديهاي پروژه شامل پوشش قسمت هاي مختلف و آلارم هاي متعدد در نظر گرفته شد.
با توجه به نيازهاي متعدد كارشناسان توتال سناريو هاي مختلف هايك ويژن بررسي شده تمامي سناريو ها در يك مركز واحد مديريت بصورت يكپارچه در نظر گرفته شد.

 

 

 

روش مطالعه دروس عمومي با برنامه قطاري حرف آخر

۳۴ بازديد

روش مطالعه دروس عمومي با برنامه قطاري حرف آخر

4zcn_m2.png.jpg

 

بعد از اينكه دانش آموز نياز به يك منبع آموزشي دارد كه مطالب را كامل و با سرعت ياد بگيرد؛ ديگر دانش آموز بايد به سراغ برنامه برود چون ما تو موسسه حرف آخر اعتقاد داريم دانش آموز با برنامه ريزي مي تواند موفق شود. دانش آموز بايد هر روز صبح بداند كه بايد چه منبعي را بخواند چگونه و در چه مدت زماني بخواند چه تعداد سوال را در چه زماني بايد حل كند و اينكه بايد چه درصدي را در منزل و در آزمون آزمايشي بايد كسب كند خوب اين دانش آموز در نهايت موفق مي شود. وقتي با عدد حركت بكنيد حتماً موفق مي شويد. شما نياز به برنامه ريزي داريد و ما در هر دروس براي شما برنامه ريزي و برنامه سازي كرده ايم. محور اول برنامه ريزي روش مطالعه است. آيا به همان روشي كه فيزيك را مطالعه مي كنيم رياضي هم بايد مطالعه كنيم. اينجور نيست و هر كدام متفاوت است. مباحث در كنكور به سه صورت مياد. يكي پيش نياز است كه اول بايد اين مباحث را مطالعه كنيد. دوم هم نياز است يعني كنار هم بايد خوانده شود و قسمت سوم مبحث مستقل است. همه اينها را ما در يك پروژه فيلم آموزشي براي تك تك دروس آماده كرده ايم. اينكه كي كتاب و نمونه سوالات ان را بخواند ، كي سوال حل كند ، كي فيلم آموزشي را و به چه نحوي ببيند بطور كامل با جزئيات براي شما آماده شده است و به برنامه اي به نام برنامه قطاري تبديل شده است. در اين برنامه قطاري شما هر روز شروع مي كنيد به مطالعه كردن و در 1000 ساعت به كل پرونده كنكور بسته مي شود. كنكور يعني يكبار درست خواندن و دفعات بالاي مرور. زمانيكه شما بتوانيد در مدت 1000 ساعت مطالعه كنيد و در دفعات بعدي به تعداد بالا مرور كنيد قطعاً مي توانيد رتبه بگيريد. پس مي تونيد شروع طوفاني كنكور 1400 با حرف آخر رو با تهيه پكيج ها، شروع بكنيد و رتبه خوبي تو آزمون سراسري كسب بكنيد.

 

 

 

 

 

ادبيات

چيزي كه بسيار مهم است ترتيب مطالعه هستش. واقعاً ادبيات مثل ساختماني است كه بايد آجر به آجر از آن بالا بريد نميشه مثلاً طبقه سوم را ساخت. در ادبيات مباحث خيلي به هم ارتباط دارند. دستور زبان فارسي را مي شود جزيره اي خواند. و احتياج به چيزي نداريد البته بهتر است كه پشت سر هم خواند ولي مي شود تنها هم خواند. اما قرابت معنايي احتيج به لغت داره و نياز به شناخت پيچ و خم هايي است. نياز به اين است كه بدانيد چطور بايد بخوانيد.

مسئله بعدي فراموشي در ادبيات است. مثلاً تاريخ ادبيات يا دستور زبان فارسي هست كه يادشون ميره. اما چكار بايد كرد؟ مسئله بعدي حجم سوال و زمان پاسخگويي است كه 2/43 ثانيه مي باشد. پس زمان كم است ولي با كارهايي كه مجموعه حرف آخر اتفاق افتاده اين مشكل حل شده است. با همه اين روش هايي كه نا ياد داديم ميشه در مدت زمان كم آنها را حل كرد. ما براي حجم سوال و زمان كم هم راه حل داريم. راه حل بسيار ساده اي براي آنها داريم. گاهي اصلاً لازم نيست صورت سوال را بخوانيد.

 

 عربي

اول اينكه ترجمه را براي شما در ابتداي كار جمع كرديم. ترجمه قبلاً 8 سوال كنكور بود ولي الآن حداقل 50-60% كنكور ترجمه است. يعني 12 تا 14 سوال. بعد از آن مو به مو از فعل به بعد را توضيح دادم. اول ترجمه گفتم براي اينكه هر آزموني كه دانش آموز ميده 50-60% بزنه ، اينقدر تكرار كردم كه باورتون نميشه. اولين پيشنهادم اينه كه ترجمه را مثل فيلم سينمايي ببينيد. بعد از ترجمه جز به جز مطالب را گفته ام بدون اينكه چيزي از قواعد جا بندازم. تدريس ترجمه 6 ساعت است. اما زمان پيشنهادي 13 ساعت و 20 دقيقه است. ترجمه سه مبحث آموزشي داره. سه قسمت اول جلسه يك، جلسه 2 و 3 كار تمام است. جلسه 4 تست است. جلسه به جلسه ميانگين فيلم 1 ساعت و نيم است. بعد از اون تمام كه شد فيلم و مياره اول فيلم و متوقف مي كنه و خودش حل مي كنه. يك 6 اعت ديگه هم مي بينه و يك ساعت هم تست مي زنه كه راحت ميشه 60% كنكورش. و روزي يك زماني حدود 15 دقيقه هم بايد براي لغت معني بگذاريد. مبحث بعدي فعل است. ماضي و مضارع را با صيغه به شما درس مي دهم. در فعل جزگرايي هم كردم. بعد از حل تست سعي كنند خود حل تست و دوبار ببينند در قسمت تست فعل. بعد از فعل فقط تست هاشو فقط حل كنند. براي فعل 1 ساعت بيشتر وقت دادم هم براي متوقف كردن فيلم هم براي تست زني دوباره. خيلي عميق تر از كتاب فعل را به شما درس داده ام. مباحثي از فعل درآوردم كه فقط حس ميكنم در كنكور مي آيند.من همه را با تمام ريزه كاري ها توضيح دادم. مبحث بعدي اسم است كه حفظي ترين قسمت است. تايم اضافه هم گذاشتم كه اگر خواستيد مي تونيد تست ها را از اول بزنيد. تست ها را بايد خودتان بزنيد. تحليل صرفي هم براي اسم است و هم براي فعل كه حتماً در كنكور مي آيد. من تكنيك حلش را به شما گفتم به همين دليل است كه زمان بيشتري براي شما گذاشته ام. تكنيك را در نيم ساعت گفته ام در نيم ساعت هم تست هايش را حل كرده ام. علامت ها اعراب را به شما ياد مي دهم كه حذف نشده اند كه حتي مي توانيد براي ترجمه هم از آن استفاده كنيد. علاوه بر اينكه مستقيم مي تونه بياد ، پيش نياز هم هست. مطلب بعدي شكل است. 50 دقيقه اين مطلب را ياد بگيريد. اينجا هم يك تكنيك به شما ياد داده ام. بعد از اون نواسخ است كه نقش درون جمله است. كه همه را كامل توضيح داده ام. يك ساختار كلي از ماجراي چند درس پايه اي گذاشته ام كه نقش ها را خوب ياد بگيريد. بعد از اين وارد منصوبات مي شويد. هر كدام از اينها را 50 دقيقه درس دادم و 50 دقيقه اضافه گذاشته ام چون خيلي مهم هستند و 100% سوال از اينها مياد. از درك مطلب 2 تا 4 تا صدا مياد. 12-14 تا تست ترجمه مترادف و متضاد و محاوره ها هم هست. 15 دقيقه هر روز بايد براي لغات و يكي هم محاوره ها وقت بذاريد. از اين 14 تا 5 تا 6 تا درك مطلب و تست هاي مرتبط به درك مطلب مثل تحليل صرفي مياد. از انواع ضميرها ، مشتق ها، انواع ل حتما سوال مي دهند. شايد تست هاي لغت و محاوره را در قالب كلوز تست بياورند. براي درك مطلب به تكنيك نياز است كه چگونه بخوانيد و جواب دهيد علاوه بر اينكه لغات را بلد باشيد. بايد در يك دقيقه درك مطلب را بخوانيد و جواب دهيد. براي درك مطلب بايد لغت بلد باشيد و چند تكنيك مهم. سعي كنيد يك روز در ميان درك مطلب بزنيد. هر روز 15 دقيقه لغت بخوانيد. ذهنتان بهتر است هر روز درگير لغت باشد. در كنارش محاوره ها هم بايد ياد بگيريد.

 

 

 

دين و زندگي

مجموعه آموزش ما صفر تا صد است. دانش آموز در هر سطحي باشد مي تونه از اين فيلم ها با اطمينان كامل استفاده كند و خودش را براي درصدهاي بالا آماده كند. براي اين بازه زماني چيزي كه من پيشنهاد ميكنم اين است كه اول به سراغ مجموعه سال دوازدهم بروند. چون در مجموعه سال دوازدهم درس توحيد شناسي را بصورت تركيبي با دهم و يازدهم سوال مي دهند. يا درس پنج سال دوازدهم بحث قضا و قدر كه در سال هاي گذشته سوال هايش كاملاً ارتباطي با پايه بوده. خيلي از بچه ها بار اولشون است كه اين درس ها رو مي خونن اول به سراغ سال دوزادهم بروند يكبار با ديدن فيلم ها روي نكات مسلط شوند و نكته هاي تركيبي و پيش نيازهارو ياد بگيرند . بعد سراغ سال يازدهم مي آيند. يكي از دلايل خواندن دوازدهم در مرحله اول اين است كه از اين پايه امتحان نهايي داريد و شرط معدل هم در كنكور بر قرار است. يازدهم مثل دوازدهم حجم مطلب زيادي دارد. در انتها هم دهم را پيشنهاد مي كنم چون مباحث دهم خيلي ساده است. و تايم دي وي دي ها هم خيلي كوتاه است و پيچيدگي زيادي ندارد و دانش آموز با يكبار خوندن مي تونه به تمام مطالب مسلط بشه.

 

 

زبان انگليسي

درس به درس براي شما سيستم را چيده ام. شيب ملايمي براي شما گذاشته ام براي شما كه ممكن است شما در زبان زياد خوب نباشيد. كه از همان روز اول كه ما من شروع مي كنيد كه اگر با وضعيت ضعيف با من شروع مي كنيد در روز آخر با وضعيت خيلي خوب خارج مي شويد. درس به درس ، لغات و گرامر جدا گفته شده فقط كافيست دل بديد به درس. پس داوطلب اول بايد دهم را كار كند بعد برود يازدهم بعد هم دوازدهم. مجموعه اي كه توليد شده به درد همه داوطلبان مي خورد با هر سطح درسي كه هستند. حتي اگر دانش آموزي صفر وراد مجموعه شود ولي در نهايت اين مجموعه با احساس خوبي از آن خارج مي شوند. اما دانش آموزاني كه با خواندن زياد هم باز 50 تا 60% ميزنند بايد چه كنند؟ براي اين دانش آموزان هم ما برنامه اي داريم.

 

 

با اين مسيرياب طرح ترافيك را دور بزنيد.

۵۲ بازديد

با اين مسيرياب طرح ترافيك را دور بزنيد.

گسترش روز افزون شهرها به خصوص كلان شهرهايي مثل تهران، مشهد و اصفهان موجب شده تا افراد براي رسيدن به مقصد مورد نظر خود دچار مشكلات فراواني از جمله ترافيك هاي سنگين شهري، انتخاب مسير براي رسيدن به مقصد، قرار گرفتن در طرح ترافيك و... شوند. مسيريابي در شهر تهران حتي براي راننده هاي تاكسي كه به اغلب محله هاي تهران آشنايي دارند نيز گاهي مشكل زاست. به همين دليل اپليكيشن هاي آنلاين نقشه و مسيريابي طراحي شده اند تا راهنماي كاربران باشند.

يكي از اين اپليكيشن هاي مسيريابي كه قابليت اجرا بر روي تلفن هاي همراه اندرويد و آيفون را نيز دارد، اپليكيشن بلد مي باشد كه توسط شركت كافه بازار طراحي و منتشر شده است. بلد يكي از ساده ترين مسيرياب اي ايراني است كه علاوه بر مسيريابي امكان مشاهده مراكز مهم شهري را به خوبي پوشش داده و شما مي توانيد تمامي مراكز خريد، پمپ بنزين ها، بيمارستان ها، داروخانه ها و .... را با جستجو بر روي نقشه پيدا كنيد.

در اپليكيشن بلد وضعيت ترافيك شهري و جاده اي، به صورت لحظه اي قابل مشاهده است و محدوده طرح ترافيك براي كلان شهرها نيز با رنگ آبي مشخص شده است .

 

ويژگي هاي منحصر به فرد اپليكيشن مسيرياب بلد

نمايش شماره پلاك ساختمان ها: در اپليكيشن بلد شما مي توانيد شماره پلاك ساختمان ها را هم براي پيدا كردن آدرس مشاهده كنيد . اين قابليت مخصوصا براي افرادي كه در تاكسي هاي آنلاين مشغول به فعاليت هستند بسيار كاربردي است. البته در حال حاضر فقط در شهر تهران اين قابليت فعال شده است و اين ويژگي به نقشه شهرهاي ديگر نيز اضافه خواهد شد.

مشخص كردن محدوده ترافيكي: يكي از مشكلات مسيرياب هاي خارجي ، مشخص نبودن طرح و محدوده ترافيكي در شهرهاي بزرگ بود .هنگام مسيريابي با اپليكيشن بلد ، محدوده هاي طرح ترافيك مشخص شده و شما به راحتي مي توانيد از مسيرهاي جايگزين كه توسط اپليكيشن به شما پيشنهاد مي شود استفاده نماييد تا بدون وارد شدن به محدوده ترافيكي بتوانيد بهترين مسير براي رسيدن به مقصد را انتخاب كنيد.

نقشه كرونا در شهر تهران : در نقشه بلد شما مي توانيد نقاط پرترافيك شهري را كه ريسك بالاتري براي ابتلا به بيماري كرونا دارند را مشاهده كنيد. در حال حاضر نقاط شلوغ و پرتردد در شهر تهران شامل مناطقي از جمله ميدان فاطمي، ونك، ترمينال هاي شهري، ميدان انقلاب و .... مي شود كه به دليل تردد بالا احتمال بيشتري در انتقال ويروس در اين مناطق وجود دارد. با مشاهده اين مناطق بر روي نقشه مي توانيد از مسيرهاي جايگزين براي رسيدن به مقصد خود استفاده نماييد. همچنين نمايش مراكز ارائه دهنده خدمات پزشكي مربوط به كرونا از جمله بيمارستان هاي تامين اجتماعي، مراكز درماني و داروخانه هاي توزيع كننده نسخه كرونا را مي توان بر روي اپليكيشن بلد مشاهده نمود.

 

آيا امكان استفاده از مسيرياب بلد بدون دسترسي به اينترنت هم وجود دارد؟

با اپليكيشن بلد مي توانيد بدون دسترسي به اينترنت هم به نقشه و مسيرها دسترسي داشته باشيد. به اين ترتيب در مواقعي كه امكان استفاده از اينترنت همراه براي شما مقدور نيست، به راحتي ميتوان از اين ويژگي اپليكيشن براي مسيريابي و رسيدن به مقصد استفاده نمود. البته بايد دقت داشته باشيد كه در صورت عدم استفاده از اينترنت، امكان مشاهده ترافيك خيابان ها و جاده ها وجود نخواهد داشت.

يك نقشه براي همه ي شهرهاي كشور

شايد سال هاي گذشته را به خاطر داشته باشيد كه براي مسافرت بين شهرهاي دور و نزديك و پيدا كردن مسير از نقشه هاي كاغذي استفاده مي شد. با اپليكيشن هاي مسيريابي ديگر زمان نقشه هاي كاغذي گذشته است. شما مي توانيد با نصب اپليكيشن بلد نقشه شهرهاي مختلف ايران از جمله نقشه تهران، نقشه مشهد، نقشه اصفهان و... در كمترين زمان دسترسي داشته باشيد. همچنين بر روي نقشه مي توانيد نزديك ترين محلهاي پرتردد از جمله پمپ بنزين ها، مكان هاي ديدني و تفريحي و ... را مشاهده نماييد.ديگر براي رسيدن به مقصد خود در زمان مسافرت نيازي نيست كه از افراد محلي كمك بگيريد بلكه با كمك نقشه آنلاين بلد، به راحتي مي توانيد مقصد خود را بر روي نقشه بيابيد.

 

سخنگو با زبان فارسي

فارسي بودن زبان بلد باعث شده كه دوستي بيشتري بين اين مسيرياب آنلاين و بسياري از كاربران آن شكل بگيرد. فونت چشم‌نواز و حتي سخنگويي كه به زبان فارسي حرف مي‌زند استفاده از آن را راحت‌تر كرده است. طراحان مسيرياب آنلاين بلد به تنوع زباني و قوميتي در كشورمان هم بي‌توجه نبوده‌اند. به همين خاطر علاوه بر صداي تركي، صداي عربي و كردي هم به اين اپليكيشن اضافه شده است تا كاربران دستيار صوتي هم‌زبان خودشان را داشته باشند.

 

مسيريابي تركيبي

بلد بخشي از قابليت‌هاي خودرو براي رانندگان و بخشي ديگر را براي افرادي طراحي كرده كه از سرويس‌هاي حمل و نقل عمومي استفاده مي‌كنند. برتري اين مسيرياب آنلاين به ديگر نقشه‌هاي موجود، قابليت مسيريابي تركيبي آن است. يعني زماني كه افراد مقصد و مبدا خود را مشخص كنند با پيشنهادهاي مختلف براي استفاده از سيستم حمل و نقل عمومي روبرو مي‌شوند كه شامل تركيب استفاده از تاكسي، مترو، اتوبوس و پياده‌روي كوتاه مي‌شود. اين قابليت هنوز در هيچ كدام از نقشه‌هاي موجود در كشور فعال نشده و به صورت اختصاصي فقط در مسيرياب آنلاين بلد قابل استفاده است. علاوه بر اين امكان درخواست تاكسي اينترنتي تپسي هم به صورت مستقيم از روي نقشه? بلد فراهم شده تا كاربر با دقت بالاتر مقصد مورد نظر خود را انتخاب كند و سپس به راحتي درخواست سرويس‌هاي مكان مورد نظر خود را از تپسي بدهد.

كاربردهاي متناسب با نياز روز

هر روزه ويژگي هاي جديدي متناسب با نيازهاي روز به اپليكيشن بلد اضافه مي شود.براي مثال همزمان با برگزاري نمايشگاه الكامپ و نمايشگاه كتاب در سال 98 جايگاه غرفه هاي مختلف اين نمايشگاه ها برا روي نقشه بلد قابل مشاهده بود تا كاربران بتوانند در كمترين زمان به محل مورد نظر خود برسند. بعد از زلزله اي كه در ارديبهشت ماه سال 99 شهر تهران را لرزاند ويژگي ديگري نيز در صفحه اول نقشه بلد به نمايش گذاشته شد كه با مراكز امن زلزله را نشان ميداد. همچنين با افزايش تقاضا براي فعاليت در بورس  طراحان اين نقشه ويژگي اي براي دسترسي سريع‌تر به كارگزاري‌هاي بورس در بالاي نقشه خود اضافه كردند. براي همين بايد گفت كه اين نقشه صرفا نقش يك ربات براي مسيريابي افراد به مقصد را برعهده نداشته بلكه در بحران‌هاي اجتماعي، مراسم‌هاي جمعي و فعاليت‌هاي مشاركتي، مسئوليت مهمي براي آسايش و رفاه كاربران ايفا كرده است.

  

 

آشنايي با انواع الماس طبيعي و مصنوعي

۷۳ بازديد

 

آشنايي با انواع الماس طبيعي و مصنوعي

 

انواع الماس

انواع الماس از با ارزش ترين كاني ها در جهان هستند. اين سنگ عجيب در واقع نوعي كربن محسوب مي شود. در گروه كربن ها گرافيت يا همان نوك مداد، به عنوان نرم ترين عنصر و الماس به عنوان سخت ترين عناصر قرار دارند. اگر چه كربن مي تواند تبديل به الماس شود ولي عامل اصلي در اين فرايند تحولات زمين است. دماي بالا و فشار زمين مراحل اوليه شكل گيري الماس را استارت مي زند.

الماس طبيعي چيست؟

كربن در اعماق 120 تا 200 كيلومتري زمين و تحت فشار 45 هزار bar تبديل به الماس مي شود. براي شكل گيري اين پروسه دمايي بين 900 تا 1300 درجه سانتي گراد بر ماده اوليه وارد مي شود. انواع الماس موجود در سطح زمين از طريق فوران آتشفشاني به لايه هاي بالاتر راه پيدا كرده اند. البته هميشه آتشفشان ها با انتقال الماس به پوسته زمين همراه نيستند ولي اين فرايند در اغلب موارد رخ مي دهد. انواع الماس بالاترين رسايي گرمايي را دارند. به لحظ خواص الكتريكي الماس نيمه رسانايي بسيار قوي است. كربن متبلور يا همان الماس معروف، سخت ترين ماده طبيعي در جهان است و با ارزش ترين سنگ قيمتي در همه كشورها به حساب مي آيد. به دليل خواص بي نظير الماس، استفاده از آن در صنايع بسيار رايج شده است. علاوه بر الماس طبيعي انواع مصنوعي الماس نيز توليد شده است.

الماس مصنوعي چيست؟

بيش از نيم قرن پيش بشر توانست روند شكل گيري الماس را كشف كند. در سال 1950 پژوهشگران توانستند در محيط هاي تحت كنترل آزمايشگاهي نوعي الماس مصنوعي را توليد كنند. اين الماس به لحاظ ظاهري و حتي لايه ها شباهت زيادي به كاني يافت شده از معادن طبيعي داشت. تحت يك پروسه كنترل شده، با ايجاد حرارت بالا و فشار مناسب، الماس آزمايشگاهي متولد شد. فرايند توليد انواع الماس مصنوعي كاملا از شكل گيري الماس طبيعي كپي برداري شده است. تنها تفاوت در زمان شكل گيري الماس طبيعي و انواع مصنوعي آن است. در اين پروسه سرعت تشكيل سنگ الماس بسيار سريع تر خواهد شد. الماس مصنوعي ساخت بشر در محيط آزمايشگاهي كاملا جنس و ساختاري مشابه الماس واقعي را دارد. اين الماس همان كربن خالص متبلور داراي همسالگرد سه بعدي است.

انواع الماس چه ويژگي هايي دارند؟

xls_q5.jpg

اگر چه تفاوتي بين اين كاني طبيعي و سنگ الماس آزمايشگاهي ديده نمي شود ولي در عرف رايج به الماس توليد شده در آزمايشگاه، الماس مصنوعي مي گويند. انواع الماس كه از طبيعت و معادن استخراج مي شود، طبيعي و بقيه الماس ها مصنوعي هستند. الماس مصنوعي كاربرد وسيعي در گرماخورها، ابزار سايشي، برنده ها و صيقل دهنده ها دارد. برخي از انواع الماس مصنوعي براي استفاد در مدارهاي نيروگاهي، ترانزيستورهايي با ميدان قوي و ديگر صنايع الكتريكي به كار مي روند.

الماس در گونه هاي متفاوتي يافت مي شوند. انواع الماس عبارتند از:

الماس طبيعي

با ارزش ترين كاني در بين سنگ هاي جواهر، الماس طبيعي است. هيچيك از كاني هاي طبيعي ديگر نتوانسته اند به لحاظ قيمت، حتي نزديك به بهاي الماس شوندسنگ برليان نوعي تراش ويژه الماس است كه قيمت آن را چند برابر مي كند.

الماس سنتزي فشار بالا

اين سنگ بيشترين استفاده را در صنايع دارد. به دليل سختي بالاي الماس، استفاده از آن در ابزارهاي برشي و ماشين هاي صنعتي به عنوان ساينده بسيار مرسوم است. اين الماس با كاني مورد استفاده در طراحي جواهرات زينتي يكي نيست.

الماس سي‌وي‌دي (CVD)

Chemical vapor deposition يكي از انواع الماس توليد شده به صورت آزمايشگاهي است. در اين شيوه با استفاده از روش هاي شيميايي، لايه هاي بسيار خالص از كربن توليد مي شود. عمده مصرف اين فراورده در صنعت است.

كربن شبه-الماس (DLC)

اين ساختار از جديدترين دست سازهاي بشر است كه با استفاده از ساختار كربني توليد مي شود. در واقع اين نانو ساختار شبه الماس خواص بسيار بالاتري از الماس طبيعي دارد. از كربن شبه الماس در علوم پزشكي، مهندسي، فيزيك و شيمي استفاده فراواني مي شود.

روش هاي شكل‌گيري الماس طبيعي

در باور عمومي زغال سنگ پس از ميليون ها سال تحت شرايط محيطي دگرگون شده و تبديل به سنگ الماس مي شود. نتيجه اكتشافات انواع الماس در جهان نشان مي دهد كه بسياري از كاني ها عمري طولاني تر از زغال سنگ و بقاياي گياهي داشته اند.

طراحي طلا و جواهرات زينتي با سنگ هاي قيمتي

فرآيند تشكيل الماس در طبيعت به يكي از اين 4 روش است:

1-شكل گيري الماس در گوشته زمين

مناطق پايداري الماس” در عمق حدود 150 كيلومتري سطح زمين قرار دارند. دماي بالاي 1050 درجه سانتيگراد در گوشته زمين شكل گيري الماس را تسريع مي كند.زمين شناسان معتقدند الماس توليد شده در گوشته زمين با فوران آتشفشاني به سطح زمين رسيده است.

2-تشكيل الماس در مناطق فرورانش

هنگامي كه دو پوسته از سطح زمين به هم نزديك مي شوند، يكي از پوسته ها پايين تر از ديگري قرار مي گيرد. به نظر مي رسد بسياري از انواع الماس با اندازه كوچك تر توسط پديده فرورانش شكل گرفته اند. اين سنگ ها در عمق 80 كيلومتري از سطح زمين و تحت دماي بالاتر از 200 درجه سانتي گراد قرار گرفته اند.

?-تشكيل الماس در دهانه هاي برخوردي

برخورد شهاب سنگ ها با توليد گرماي زياد و فشار بر سطح زمين همراه است. اين حرارت گاهي گرمتر از حرارت سطح خورشيد مي باشد. شرايط فشاري و دماي بالا در دهانه هاي برخوردي شهاب سنگ ها و سيارك ها با زمين، براي شگل گيري سنگ الماس كاملا مناسب است. شواهد نشان مي دهد كه در دهانه هاي برخوردي اكتشافات الماس هاي كوچك مشاهده شده است.

?- شكل گيري الماس در فضا

طبق تحقيقات ناسا، تعداد زيادي از نانو ذرات الماس در شهاب سنگ ها ديده شده است. قطر اين نانو ذرات بسيار كوچك است و قابل استفاده در مصارف صنعتي و يا طراحي جواهرات قيمتي نيست. هنوز تحقيقات در اين زمينه تكميل نشده است.

درجه بندي انواع الماس

فروشندگان براي درجه بندي الماس چهار ويژگي را در نظر مي گيرند.

  • رنگ (Color)
  • پاكي (Clarity)
  • برش (Cut)
  • وزن (Carat)

درجه بندي الماس بر اساس رنگ

الماس هاي كاملا بي رنگ، ارزش اقتصادي بالاتري دارند. در سيستم درجه بندي D-Z حرف D الماس بي رنگ است.

درجه بندي الماس بر اساس پاكي

به لحاظ پاكي و درجه خلوص انواع الماس در 6 گروه تقسيم بندي شده اند.

درجه بندي بر اساس برش

برش الماس يك تخصص ويژه در صنعت جواهرسازي است! كيفيت برش صفحات سنگ در واكنش نور روي انگشتر و جواهرات الماس تاثيرگذار است.

درجه بندي بر اساس وزن

الماس هاي درشت تر داراي ارزش اقتصادي بيشتري هستند. وزن الماس با مقياس قيراط سنجيده مي شود

 

شركت ايمن آب بزرگترين توليدكننده ايراني با ساخت فلاش تانك هاي استاندارد

۷۶ بازديد

تفاوت فلاش تانك خوب و فلاش تانك بد

فلاش تانك چيست

   imenabco.com

فلاش تانك يا ( همان سيفون ) تجهيزاتي  است كه در سرويس هاي بهداشتي ايراني و فرنگي مورد استفاده قرار ميگيرد .تا به حالا براي شما هم پيش آمده است كه از بوي بد سرويس بهداشتي حس ناخوشايندي به شما دست بدهد؟ يا بعد از استفاده از سرويس بهداشتي مجبور باشيد چندين بار دكمه فلاش تانك را بزنيد تا آب به راحتي پايين برود ؟ فلاش تانك هايي كه دراكثر منازل استفاده مي شود معمولي و از يك برند نا معتبر هستند.

4sgu_b1.jpg

جنس آن ها اعم از :  ديواره و تنه فلاش تانك ، لوله هاي فلاش تانك  ديواري و ....همگي اين مسائل باعث نارضايتي و به وجود اوردن هزينه اي مازاد براي شما مي شود. گاهي اوقات فشار آب و حجم آب ذخيره شده در فلاش تانك ها كم بوده و آب بافشار كمتري خارج مي شود. بنابراين شما مجبور به استفاده مجدد از فلاش تانك مي شويد .

زمان پر شدن مخزن اين فلاش تانك ها قطعا شما را كلافه مي كند. زرد شدن تدريجي و زود هنگام بدنه فلاش تانك چهره بقيه تجهيزات لوكس شما را بد جلوه مي دهد و محيط سرويس بهداشتي شما آلوده بنظر مي رسد. به دليل جنس هاي نا مرغوب براي ساخت اين فلاش تانك ها ، كدر و زرد شدن ديواره مخزن ،  شل شدن لوله فلاش تانك هاي ديواري ، كنده شدن دسته فلاش تانك هاي ديواري ، خراب شدن دكمه فلاش تانك هاي فرنگي و بي دقتي و بي اهميتي ما در خريد اين تجهيزات  هزينه هاي جانبي را براي ما دربر دارد.يادمان باشد ما امروز براي شما در اين مقاله نكاتي را ياد آور مي شويم كه شما را در خريد يك فلاش تانك خوب راهنمايي مي كند . مشكلات رايج در استفاده از سيفون هاي توالت فرنگي :

فلاش تانك هاي نا معتبر :

هر جنسي كه واردمنزلتان مي شود بايد داراي علامت استاندارد باشد ، خصوصا در وسيله هاي برقي و تجهيزات مورد استفاده ودائم در تمامي خانه ها با وجود هزينه هاي گزاف براي خريد لوازم بهداشتي نميتوان ازلوازم غير استاندارداستفاده كرد زيرا اولا كمكي به سود جويان ( مافياي بازار ) مي شود ودوما هزينه هاي زيادي را بعد از مدتي استفاده براي مادربر دارد.

ويژگي هاي يك فلاش تانك استاندارد:

فروشگاه مورد نظر كه از آن خريد را انجام مي دهيد بايد محصولات و برندهاي فروش آن از نام هاي تجاري معتبر و شناخته شده باشد .

اگر نمي دانيد در اين زمينه چه برندهايي فعاليت مي كنند ، مي توانيد از فروشنده دفترچه بهداشت آن را تقاضاكنيد . هنگام تحويل فلاش تانك ،  بسته بندي آن داراي برچسب هولوگرامي باشد.

از فروشنده دفترچه ضمانت نامه دريافت كنيد كه اگر زماني فلاش تانك خراب شد و يا نياز به تعمير داشت ، بتوانيد به راحتي از ضمانتنامه آن استفاده كنيد.

يكي از مشكلات رايج فلاش تانك ها ، خرابي دكمه و يا اهرم فلاش تانك مي باشد گاهي در هنگام استفاده از فلاش تانك صداي خالي شدن منبع آب نمي آيد و بنظر چيز خاصي نيست ، اما همين يكي از بزرگترين نشانه هاي خرابي فلاش تانك مي باشد.

گاهي اوقات به روش هاي قديمي از آفتابه به جاي فلاش تانك استفاده مي كنيم . يادتان باشد به جاي  استفاده از آفتابه در سرويس بهداشتي بايد به بروز بودن و شهري بودن فاضلاب هايمان دقت كنيم ، بايد ياد آور بود كه به علت حجم زياد فاضلاب شهري ابزار هايي همچون آفتابه دستي براي از بين بردن و تخيله لوله گرفته توالت كاربردي و عقلاني نمي باشد.

بنا براين براي راحتي خودتان از دردسر هاي بزگتر از بوي نامطبوع سرويش بهداشتي از تجهيزات مناسب و با دوام و استاندارد استفاده كنيند. در صورت خرابي و استفاده نكردن از فلاش تانك به مرور زمان لوله چاه فاضلاب ما دچار گرفتگي وبرگشت فضولات به كاسه توالت مي شود.

4sgu_b1.jpg

استفاده از فلاشتانك نا مناسب و غير استاندارد مي تواند شمارا با مشكلات ذكر شده در اين مقاله رو به روكند

  1. بنا براين استفاده از فلاش تانك هايي كه :
  2. ضمانت طولاني مدت داشته باشند
  3. نام تجاري آن ثبت شده و داراي پشتيباني محصولات باشد
  4. جنس محصولاتش مرغوب و با كيفيت باشد
  5. توليدداخلي و سازگاري با محيط شهري و فاضلابي كشور را داشته باشد

از اين رو شركت ايمن آب بزرگترين توليدكننده ايراني با ساخت فلاش تانك هاي استاندارد و مناسب توانسته در اين راه به هموطنان عزيز كمك شاياني كند .

مجموعه توليدي ايمن آب در اصفهان از سال 1372 توليد محصولات بهداشتي ساختماني را با عرضه جا مايع زرفام آغاز نمود و در ادامه محصولات جا مايع ، جا دستمال كاغذي ،  چهارپايه حمام ، سطل زباله پدالي، برس و فلاش تانك را با برندهاي زرفام، آبسو و ايمن آب ارائه نموده است.

 

 

 

دانلود سريال موچين را با لينك مستقيم از كافه فيلم

۸۸ بازديد

يكي از سرگرمي هاي ايرانيان تماشاي فيلم و سريال ايراني است. چند سالي است كه بخش شبكه خانگي فعال شده است و فيلم ها و سريال هاي متنوعي را توليد مي كند كه با همراهي و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در اين بين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نقش ويژه اي براي اطلاع رساني و فروش اين فيلم ها و سريال ها براي كاربران ايفا مي كنند. يكي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و دانلود سريال ايراني سايت كافه فيلم مي باشد.اين سايت با انتشار جديد ترين اخبار از فيلم ها و سريال ها و همچنين نقد هاي عالي در مورد جديدترين فيلم ها كمك زيادي به كاربران براي انتخاب فيلم متناسب با سليقه خود جهت دانلود فيلم و سريال مي كند.

سايت cafefilm  به محض اينكه فيلم جديدي وارد عرضه نمايش خانگي شد آن را برراي كاربران عزيز جهت دانلود قرار مي دهد.

از جديد ترين فيلم ها و سريال هايي كه وارد عرضه نمايش خانگي شده مي توان به فيلم هاي زير اشاره كرد.

دانلود سريال موچين

سريال موچين به كارگرداني حسن تبريزي و تهيه كنندگي ميثم آهنگري در ژانري كمدي در سايت كافه فيلم هم اكنون قابل دانلود مي باشد. 22 آذر سال 98 توليد ان استارت خورد.

l3cg_h4.jpg

 

از بازيگران معرف اين سريال جذاب علي صادقي، حميد لولايي، مرجانه گلچين، شهره لرستاني، زهرا جهرمي، امير نوري مي باشند. اين بازيگران خاطرات سريال هاي جذاب ماه رمضان هر سال را براي ما زنده مي كنند و مشخص است كه اين سريال يكي از ديدني ترين سريال هاي جديد مي باشد.

هم اكنون مي توانيد سريال موچين را با لينك مستقيم از كافه فيلم دانلود كنيد.

https://cafefilms.ir/series/tweezers-series