خريد ويلا در نياوران

۶۶ بازديد

خريد ويلا در نياوران.

شايد يكي از جذابيت‌هايي كه نسل امروز نتوانند به راحتي تجربه كنند، زندگي در خانه‌هاي ويلايي هست. خانه‌هايي با حياط‌هاي بزرگ و دل‌باز كه مي‌تواند لذت زندگي را براي شما دو چندان كند. حياط‌هايي كه محل بازي كردن بچه‌ها و لذت بردن از يك فضاي سبز شخصي است. امروزه پيدا كردن خانه‌ي ويلا در شهر تهران شايد كار آساني نباشد. امروزه تهران تبديل شده به يك شهر شلوغ و پر رفت و آمد. همين امر باعث شده تا تراكم ساخت و ساز در تهران زياد شود كه اين امر باعث تخريب خانه‌هاي ويلايي و ساخت برج‌ها‌ و آپارتمان‌ها شده است. براي همين شايد امروزه پيدا كردن خانه‌ي ويلايي كار بسيار سختي باشد. البته كه امروزه مناطق بسيار كمي در شهر تهران داراي خانه‌ي ويلايي هستند. يكي از آن مناطقي كه امروزه شما مي‎توانيد در آن صاحب يك خانه‌ي ويلايي شويد، منطقه‌ي نياوران است.

منطقه‎ي نياوران يكي از مناطق بسيار قديمي شمرون است. در گذشته در اين منطقه مزارع ني بسيار فراوان بوده است. مردم شهر تهران ني‌هاي مورد نياز خود را از اين منطقه تامين مي‌كردند. براي همين اسم اين منطقه را “ني‌آوران” گذاشته‌اند. اين اسم به مرور زمان به نياوران تغيير پيدا كرد. البته كه امروزه اين منطقه به اسم شهيد باهنر تغيير نام پيدا كرده است.

نياوران را مي‌توان “سرزمين برج‌هاي لوكس و پنت‌هاوس‌ها” ناميد كه معماري خاص داخلي و خارجي ساختمان‌هاي آن، چهره اين محله را تا حد زيادي از مابقي محله‌هاي تهران متمايز كرده است. بافت مسكوني نياوران و تلفيق خانه‌هاي قديمي و ويلايي و آپارتمان‌هايي نوساز و صد البته مدرن با سن بناي زير ?? سال، نشان مي‌دهد كه اين محله تا حد زيادي پاسخگوي نياز و سليقه‌هاي مختلف متقاضيان ملك در شمال تهران است.

سكونت در محله نياوران در يك كلام يعني غوطه‌ور بودن در امكانات فوق‌العاده. دسترسي آسان به امكانات تفريحي، ورزشي، درماني و فرهنگي و وجود بناهاي تاريخي شاخص در اين محله؛ همه و همه دلايلي لازم و كافي هستند تا جدي‌تر به بررسي آگهي‌هاي فايل شده در دفتر مشاوران املاك اين منطقه بپردازيد. ضمنا با وجود چند سفارت‌خانه‌ و ادارات دولتي خيال شما از بابت  برقراري امنيت براي خانواده‌ها به خصوص كودكان و دانش‌آموزان راحت خواهد بود.

در اين مقاله قصد داريم تا نكاتي در رابطه با خريد ويلا در نياوران را به شما اطلاع دهيم. البته قبل از خواندن اين مقاله بايد توجه داشته باشيد كه اصلا خريد خانه‌ي ويلايي در نياروان به نفع شما هست يا خير؟! اصلا خانه‌ي ويلايي در نياوران خريداري كنيد بهتر بوده يا اينكه سراغ يك آپارتمان در نياوران برويد بهتر است؟ براي دست پيدا كردن به جواب اين سوال، عوامل بسيار زيادي تاثير گذار هستند. اين عوامل مي‌تواند نيازهاي شما از يك خانه باشد يا اصلا سليقه‌ي شخصي شما باشد. اين عوامل مي‌تواند در هر شخص براي خريد ويلا در نياوران متفاوت باشد. حال برويم نكاتي را براي خريد ويلا در نياوران بررسي كنيم. در كل نكات بسيار زيادي براي خريد ويلا در نياوران دخيل هستند. توجه به ميزان بودجه در دسترس، در نظر گرفتن تنوع قيمتي كه در منطقه‌ي نياوران هست و سر زدن به كوچه‌هاي مختلف براي داشتن بهترين انتخاب. اما با در نظر گرفتن تمام اين عوامل، شما پس از جست و جوي كافي ممكن بوده با مواردي مناسب مواجه شويد كه در نهايت يك ويلا در نياوران را براي خريد انتخاب كنيد. اما يافتن يك ويلاي مناسب در نياوران براي خريد به معناي پايان كار نيست. شما همانطور كه در زمان خريدن ويلا در نياوران به خريدن يا نخريدن آن ويلا و يا حتي در مورد منطقه‌اي كه آن ويلا در آن واقع شده فكر كرديد و حساسيت به خرج داده‌ايد، در مورد اينكه بايد با فروشنده چه ملاحظاتي داشته باشيد هم، اين حساسيت را به خرج دهيد و دقت كامل را داشته باشيد.

حواستان به مشاوران املاك باشد؛

همانطور كه براي پيدا كردن ويلا در نياوران براي نكاتي مانند مالك، مشخصات ويلا و منطقه‌آن حساسيت به خرج داده‌ايد، اينكه چه كسي ويلا را به شما معرفي كرده و قرار داد آن در چه املاكي نوشته مي‌شود، از اهميت بسيار بالايي برخوردار است. املاك عظيميان از سال 1395 به طور تخصصي در زمينه‌ي املاك منطقه‌ي يك فعاليت مي‌كند. يكي از زمينه‌هاي تخصصي املاك عظيميان، ويلاهاي واقع شده در خيابان نياوران است. املاك عظيميان مي‌تواند يكي از بهترين راهنماهاي شما براي خريد ويلا در نياوران باشد.

لوگوي بلاگ املاك عظيميان

لوگوي بلاگ املاك عظيميان

نكته دومي كه در زمان خريد ويلا در نياوران بايد به آن توجه كنيد اين است اگر ويلاي مورد معامله بين چند نفر مشاع بوده يا اينكه خريداران چند نفر هستند و عده‌اي به جاي ديگري به وكالت معامله مي‌كنند، حتما ببينيد كه آيا داراي وكالت رسمي هستند يا خير؟ از معامله كردن ويلاي‌هاي نياوران با وكالتنامه‌هايي كه به صورت غيررسمي تنظيم شده‌اند بپرهيزيد!

 

يكي ديگر از مسائلي كه بايد در مورد خريد ويلا در نياوران به آن توجه كنيد، نوع ساخت داخل ويلا است. يعني اينكه داخل ويلا فلت طراحي شده يا دوبلكس. اين مسئله شايد در ديد اول خيلي اهميت نداشته باشد، اما اين موضوع در بلند مدت مي‌تواند حس شما را به ويلايي كه خريداري كرديد تغيير بدهد.

نكته‎ي ديگري كه براي خريد ويلا در نياوران بايد به آن توجه كنيد، امكاناتي هست كه براي آن ويلا در نظر گرفته شده است. امكاناتي كه براي يك ويلا مي‌توان در نظر گرفت مي‌تواند حس شما را بسيار بسيار زياد تغيير دهد. امكاناتي مانند استخر، روف گاردن، فضاي سبز، باشگاه ورزشي و … . حال هر كدام از اين امكانات را بايد نسبت به بودجه و كارايي كه مي‌تواند براي شما داشته باشد انتخاب كنيد. مثلا مي‌توانيد استخر سرباز يا پوشيده بودن آن را انتخاب كنيد، يا مثلا فضاي سبز را نسبت به سليقه‌ي خود طراحي و پياده كنيد. البته كه فضاي سبز مي‌تواند يكي از مهم ترين عوامل انتخاب يك ويلا در نياوران باشد. معمولا اكثر افراد به دليل لذت بردن از فضاي سبز، خريد ويلا در نياوران را به آپارتمان در نياوران ترجيح مي‌دهند. البته نياوران به دليل داشتن برج‌هاي بلند، ممكن بوده كه به فضاي سبز شما ديدهاي بسيار زيادي باشد. اگر اين موضوع براي شما از اهميت بالايي برخوردار بوده؛ حتما قبل از خريد ويلا در نياوران حتما به اين موضوع توجه زيادي كنيد كه فضاي سبز شما ديد و مشرف خارجي دارد يا خير.

خريد آپارتمان در نياوران

از آنجايي كه ويلاهاي نياوران بزرگ هستند، نگهداري آنها كمي سخت مي‌شود. براي همين مي‌توانيد از نگهبان استفاده كنيد. البته كه استفاده از نگهبان نيازمند محلي براي مستقر شدن نگهبان هست. پس حتما در زمان خريد ويلا در نياوران به اين موضوع توجه كنيد كه ويلاي مورد نظر از اين امكان برخوردار باشد.

در آخر اميدواريم كه اين مقاله بتواند به شما در خريد ويلا در نياوران كمك كند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.