لباس نامزدي پوشيده

۱۳ بازديد

لباس نامزدي پوشيده

بسياري از خانواده‌ها قبل از مراسم عقد يك مراسم نامزدي براي عروس و داماد برگزار مي‌كنند.

 

در اين مراسم عروس لباس سپيد عروسي بر تن نمي‌كند و به جاي آن از يك لباس نامزدي استفاده مي‌كند. اكثر مراسم‌هاي نامزدي به صورت مختلط برگزار مي‌شوند و آقايان به همراه خانم‌ها در يك سالن حضور دارند. به همين علت عروس خانم‌ها معمولا ترجيح مي‌دهند از يك لباس نامزدي پوشيده استفاده كنند. در اين بخش از پپت ماركت نكاتي را در مورد لباس نامزدي بيان مي كنيم.

به دليل اينكه مراسم‌هاي نامزدي اغلب در منزل برگزار مي‌شوند پوشيدن لباس‌هايي با دامن‌هاي پفي و شبيه لباس عروس توصيه نمي‌شود چرا كه اين لباس­ها در يك محيط كوچك جلوه­ي زيبايي نخواهد داشت.

در زمان خريد آنلاين لباس ‌نامزدي توجه كنيد جنس پارچه‌ي آن لطيف و با كيفيت باشد چرا كه در زيبا جلوه كردن لباس تاثير فراواني دارد. البته اگر لباس نامزدي شما پوشيده است مي­توانيد از لباسي با پارچه­هاي درخشان مثل لمه يا پارچه­هاي زربافت انتخاب كنيد تا از يكنواخت بودن استايل شما جلوگيري كند.

rfdi_q4.jpg

در طراحي لباس‌هاي نامزدي پوشيده معمولا از ظريف‌كاري زيادي استفاده مي‌كنند و با نگين و اكسسوري­هاي زيبا جلوه‌ي درخشان‌تري از لباس ارائه مي‌كنند.

يكي از طرح­هايي كه براي پوشيده كردن لباس نامزدي استفاده مي­شود استفاده از شنل در طراحي لباس است. با به كار بردن مدل شنل در دوخت لباس خود، شما مي­توانيد از قسمت شانه تا كمر لباس را بپوشانيد. بعضي از مدل­هاي شنل كلاه هم دارند كه با استفاده از كلاه مي­توانيد موهاي خود را نيز پوشيده نگه داريد.

از مدل­هاي ساده اما شيك و زيباي اين روزها براي لباس نامزدي پوشيده لباسي است كه بالاتنه­ي آن از گيپور و آستر دوخته شده و دامن آن معمولا از حرير يا ساتن تهيه مي­شود. اين لباس علاوه بر پوشيدگي بسيار جذاب جلوه مي­كند.

براي پوشيدگي يك لباس نامزدي در دوخت آن از آستين­هاي بلند استفاده مي­كنند. آستين­هاي كلوش زيبايي خاصي به لباس مي­بخشد و باعث مي­شود استايل شما رويايي­ جلوه كند.

آستين­هاي پفي نيز در طراحي اين لباس­ها به كار برده مي­شود كه در قسمت مچ تنگ مي­شود. معمولا جنس اين آستين­ها از تور يا حرير است و روي مچي آستين را با سنگ دوزي و گل دوزي تزئين مي­كنند.

اگر لباس نامزدي شما پوشيده نيست و دوست داريد لباستان پوشيده جلوه كند مي­توانيد از يك كت مجلسي متناسب با لباس خود استفاده كنيد. سعي كنيد كتي كه براي پوشيدن بر روي لباس نامزدي خود استفاده مي­كنيد با رنگ و جنس لباستان ست باشد؛ مي­توانيد از سنگ­دوزي نيز براي تزئين لبه­هاي كت استفاده كنيد.

رنگ‌هايي كه براي لباس‌هاي جذاب استفاده مي‌شود معمولا رنگ‌هاي روشن و مليحي هستند مثل رنگ‌هاي صدفي، نباتي، صورتي روشن و ياسي. سبك آرايش عروس نيز در اين مراسم بايد مليح و ساده باشد تا هم‌چنان حالت دخترانه‌ي خود را حفظ كند. سعي كنيد از اكسسوري­هاي پر زرق و برق در اين مراسم استفاده نكنيد.

براي تكميل كردن خريد لباس مجلسي خود بهتر است براي پوشاندن موهاي خود به جاي استفاده از شال يا روسري از توربان استفاده كنيد. توربان­ها در مدل­هاي مختلف و با پارچه­هاي متفاوتي دوخته مي­شوند كه بايد آن را با رنگ و طرح لباس خود ست كنيد. امروزه استفاده از توربان­ها در بين دختران جوان محبوب است و براي پوشاندن موها بسيار زيباتر از روسري­هاي معمول است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.