گزارش آگهي و تأثير آن بر سئو را بخريد

۱۰ بازديد

گزارش آگهي و تأثير آن بر سئو را بخريد

با خريد گزارش آگهي از سايت هاي معتبر ، در واقع از آنها اعتبار مي گيريد! زيرا يكي از معيارهاي رتبه بندي توسط گوگل تعداد پيوندهايي است كه از سايت هاي ديگر دريافت مي كنيد. اين نيز منابع غير تبليغاتي ، معتبر و دائمي است! در حقيقت ، وقتي يك صفحه غير تبليغاتي مانند يك آژانس خبري ، كاربران خود را به سمت وب سايت شما سوق مي دهد ، Google مطمئن مي شود كه شما حرفي براي گفتن داريد! به همين دليل صفحه شما را در ليست بهترين سايت ها قرار مي دهد! از طرف ديگر ، گزارش يك تبليغ دائمي است كه تاريخ انقضا ندارد. آنها هميشه از لحظه انتشار كاربران جديد را به سايت شما دعوت مي كنند! بنابراين گزارش اخبار كمترين هزينه باعث بهبود SEO در سايت شما ، افزايش بازديد سايت و در نهايت فروش و درآمد شما مي شود!

 گزارش فوري از كمپين گزارش آگهي

در پنل كاربري خود مي توانيد بلافاصله از آخرين وضعيت كمپين خود مطلع شويد! پس از انتشار آگهي در رسانه ها ، گزارش فوري را از طريق ايميل و ساير رسانه ها دريافت خواهيد كرد. با اين كار مي توانيد خطاهاي احتمالي را سريعاً پيگيري و اصلاح كنيد و اخبار را حتي پس از انتشار ويرايش كنيد.

 نكات رايگان در زمينه مارك و سئو

تيم Seoedu سالها تجربه در ارائه خدمات مارك تجاري و سئو به همه مشتريان ما را دارد. با هر سطح سواد و دانش بازاريابي ديجيتال و مارك تجاري با ما تماس بگيريد و به همه س toالات و ابهامات پاسخ دهيد. در هر مرحله اي كه باشيد ، از ابتدا تا انتهاي ايجاد و ثبت كمپين گزارشگري با شما هستيم. ما براي تجربه اوج در كنار شما هستيم!

 

 كمترين هزينه براي ارسال گزارش آگهي

قدرت و تمايز ما اين است كه به شما كمك مي كند تا با كمترين قيمت در رسانه ها ظاهر شويد! زيرا تيم seoedu با سالها تجربه و سطح همكاري گسترده به شما امكان درج گزارش با كمترين هزينه را مي دهد! همچنين با انتخاب رسانه هاي بيشتر در يك كمپين تخفيف هاي بيشتري دريافت خواهيد كرد. بنابراين شما با يك انتخاب هوشمندانه مي توانيد مهمان تخفيف هاي ما باشيد!

ايجاد محتواي گزارش اخبار

تيم ما براي ايجاد محتوا در زمينه رهنمودها و نوشتن محتواي گزارش نيز در كنار شماست تا از هر لحاظ خيالتان راحت باشد! ما محتواي متني را با بهينه سازي اصول SEO و متناسب با نياز محتواي حوزه فعاليت شما در كمترين زمان ممكن با پرداخت هزينه اي اندك آماده خواهيم كرد. ما در همه جاي شركت خود فكر كرديم!

 

 پاسخ تمام وقت

ما پاسخ شما 24/7 خواهيم بود! مي توانيد در ساعات كاري از طريق تلفن و در ساعات غير كاري از طريق پشتيباني تلگرام با واحد پشتيباني سئو تماس بگيريد. اين واحد به تمام سوالات شما در زمينه گزارش اخبار ، پيگيري و ويرايش كمپين ها پاسخ خواهد داد.

 

 اخلاقي

ما در SEO Ideo معتقديم كه همه چيز پول نيست! بنابراين ، علاوه بر ضبط گزارش شما در اسرع وقت ، از منافع شما نيز محافظت خواهيم كرد. هنگام درج گزارش ، مواردي از جمله: درج پيوند مناسب ، انطباق برچسب و دقت بارگذاري عكس از اهميت ويژه اي برخوردار است ، كه قبل و بعد از ارسال بررسي مي شود.

 

برداشت هاي خود را با قرار دادن در سايت هاي خبري افزايش دهيد

 

بسته به ميزان خريد ، قرار دادن گزارش در غرفه هاي شما از يك تا چند روز به شما هديه مي دهد.

 

همانطور كه مي دانيد ، بسياري از رسانه ها گزارش شما را در بخشهاي پربازديد سايت منتشر نمي كنند ، اما اگر مي خواهيد در صفحات اصلي و پربازديد ديده شويد و دامنه گزارش خود را افزايش دهيد ، مي توانيد از سايت براي اخبار در وب سايت ما به عنوان مثال ، اگر سايت خبري ما را به مدت 3 روز در خبرگزاري انتخاب شده خريداري كنيد ، گزارش شما به مدت 3 روز در صفحه اصلي اين رسانه ثابت مي ماند و چند صد هزار برابر بيشتر ظاهر مي شود. حضور در سايت هاي خبري به شما امكان مي دهد كاربران بيشتري را از طريق گزارش هاي منتشر شده به وب سايت خود هدايت كنيد.

 

نظارت خودكار از پيوندها براي گزارش تبليغات

 

وقتي گزارشي را با seoedu منتشر مي كنيد ، از دائمي بودن آن راحت مي شويد.

 

منبع: seoedu.ir

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.